Ik kan je vertellen dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Stelletje klootzakkenik ben jaloers.
Maar zat er ook een koffer bij?
dan is het zeker nog geen tijd voor HDtvquote:Op donderdag 17 november 2005 12:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waren beelden genomen vanaf een normale 4:3 TV, dat was hoe het er uit ziet op een normale TV
Ja, dat was mijn punt dus ook, het ziet er prima uit, wellicht niet zo mooi als HDTV, maar toch erg mooi.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dan is het zeker nog geen tijd voor HDtv
Deze quote moeten we even bewaren voor als Xrenity weer eens in dit topic langs komtquote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[Kepler]
Mensen die zeggen dat dit ook op de huidige Xbox kan zijn echt van het pad
zo mooi, en zoveel dingen die gebeuren in het level. Veel detail!
[/Kepler]
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Deze quote moeten we even bewaren voor als Xrenity weer eens in dit topic langs komt.
zit een scartblokje bijquote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef Retuobak het volgende:
Hoe werkt dat met een SCART aansluiting Kepler? Want je krijgt er toch een component kabel bij? En laat ik daar nou net geen aansluiting voor hebben op m'n TV...
owkeeee... wat is dan een component kabel als het dan geen scart kabel isquote:Op donderdag 17 november 2005 12:49 schreef Retuobak het volgende:
Hoe werkt dat met een SCART aansluiting Kepler? Want je krijgt er toch een component kabel bij? En laat ik daar nou net geen aansluiting voor hebben op m'n TV...
Ja, maar dan heb je enkel composite en geen RGB.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
zit een scartblokje bij
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Deze quote moeten we even bewaren voor als Xrenity weer eens in dit topic langs komt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
Component kabels worden gebruikt voor HD televisies en de meeste plasma's en lcd's hebben die ingangen. De scart box die erbij zit zal het op composite halen wat niet echt mooit beeld is. RGB scart cable kopen als je geen component ingang hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
owkeeee... wat is dan een component kabel als het dan geen scart kabel is
Huh? Iédere console heeft baat bij een RGB kabel!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
Nou ik wacht wel ff met die RGB scart kabel hoor..
De PS2 had het echt nodig
De Xbox al een stuk minder.. maar toch een leuke extra
De GC had het niet nodig imho
De xbox 360 GPU heeft een appart gedeelte dat AA uit kan voeren zonder de rest van de GPU ermee te belasten. Je kunt er eigenlijk wel vanuit gaan dat ieder xbox 360 spel AA heeft. Je hoeft dus niks te forceren.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:44 schreef InsertCredit het volgende:
Is het al bekend of de 360 de keuze biedt om hardwarematig FSAA te forceren, of wordt dit door de games zelf aangesproken?
Het ging over die opmerkingen over de kwaliteit van de Xbox360 op een nonHDTV. Dat heeft toch niks met jouw mening over een PGR3 filmpje te maken.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Selectief geheugen heb je ook he.
Dat meende ik ook te lezen, maar toen ik vorige week de Kameo-demo speelde was het maar al te duidelijk dat daar geen gebruik werd gemaakt van AA..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
De xbox 360 GPU heeft een appart gedeelte dat AA uit kan voeren zonder de rest van de GPU ermee te belasten. Je kunt er eigenlijk wel vanuit gaan dat ieder xbox 360 spel AA heeft. Je hoeft dus niks te forceren.
Op mijn tv zien GC spellen er met rgb-scart toch echt veel beter uitquote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
Nou ik wacht wel ff met die RGB scart kabel hoor..
De PS2 had het echt nodig
De Xbox al een stuk minder.. maar toch een leuke extra
De GC had het niet nodig imho
Even schaamteloos mezelf quotenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:53 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Dat meende ik ook te lezen, maar toen ik vorige week de Kameo-demo speelde was het maar al te duidelijk dat daar geen gebruik werd gemaakt van AA..
Toch raar.
Het is een must voor elke console Gijs..... een must !!quote:Op donderdag 17 november 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
Nou ik wacht wel ff met die RGB scart kabel hoor..
De PS2 had het echt nodig
De Xbox al een stuk minder.. maar toch een leuke extra
De GC had het niet nodig imho
Nee vind ik sterk overdreven, vooral voor de GC..quote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een must voor elke console Gijs..... een must !!
Ik weet ieder geval van CoD2 dat dat gewoon een beta is die je kan spelen op de demopods en het zou me niks verbazen als alle speelbare demo's op de demopods beta's zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Even schaamteloos mezelf quoten
Ik las net op Anandtech dat MS de developers _verplicht_ om AA toe te passen; en dat dit indd zonder snelheidsverlies kan door de extra core.
Waarom dat Kameo dat niet doet gaat mij even te boven..
Net zoiets als PGR3, dat zelfs moet upscalen om 720p te halen.
Nee grootbeeld tv.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet wat voor TV je hebt, maar het is mijn ervaring dat het op een grote TV veel meer uitmaakt dan op een kleinere TV.
Of je zit niet zo dicht op je tv zoals de gemiddelde gamer/student op een kamertjequote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee grootbeeld tv.
Niet om een RGB discussie te starten ofzo.. maar voor de PS2 was het de beste uitgave naast de aankoop van de console zelf vond ik, de andere 2 wel wat verschil maar niet onoverkomenlijk. Misschien ben ik een mindere mierenneuker als het om beeld gaat?
gelijk bij de launch volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2005 16:35 schreef Fillipe het volgende:
Wanneer komt die RGB kabel 'uit' dan? Is dat al bekend?
En voor de rest doen de post van Kepler mij goed om te lezen
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/catalog.aspx?g=0&c=10&s=0&p=1quote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef Retuobak het volgende:
Heb je een linkje naar de pagina ervoor op xbox.com kepler?
quote:8. De geavanceerde SCART AV-kabel voor de Xbox 360™
De geavanceerde SCART AV-kabel voor de Xbox 360™
Fabrikant: Microsoft
Categorie: Kabels
Console: Xbox 360
Releasedatum: 20-12-2005
¤ 24,99
Ja klopt, en dat heb ik dus wel... ik trek dat onscherpe niet..... het is net alsof je water in je ogen hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee grootbeeld tv.
Niet om een RGB discussie te starten ofzo.. maar voor de PS2 was het de beste uitgave naast de aankoop van de console zelf vond ik, de andere 2 wel wat verschil maar niet onoverkomenlijk. Misschien ben ik een mindere mierenneuker als het om beeld gaat?
quote:
quote:OK, so here's the deal with Perfect Dark Zero. We saw it at E3, we saw and played it at X05, and we played it at MS's gameplay visit the week after X05. That's been our total experience with Rare's FPS. I am on the phone or email with Microsoft daily about everything, and PDZ is always on my list of questions. The answer I get is this "PDZ is coming." No explanation at all. Just "it's coming."
Just like everyone else, I am going to the store tomorrow to buy it. I bought the special edition, hell if I know why... Anyway, the only difference between you and me is that I have a 360 to play it on. (Heh heh heh.)
So, what's going on? In my opinion, Microsoft is worried about Good ol' Joanna Dark and her sequel. They're worried about how much scrutiny it will be under; they're worried that PDZ isn't that good, and they're giving Rare as much time and support it can possibly give. At X05, J Allard said it learned a lot about game development with Halo 1, and it wants to give Rare as much time as possible to finish the title -- seeing how well Halo did with the same treatment. BTW, the game is done. The game will be in stores tomorrow. That's when I'll be picking mine up. Cause MS has not sent it to us. And tomorrow is when we'll be playing it. (In fact, if and when we do get it, make sure to check our site for movies and screens and new impressions. We'll let you know either way.) I dont blame MS at all on this one, either. No matter how good or bad that game ends up being, it's a first-person shooter from Rare, and it's a sequel to a Nintendo game, and for whatever other unbeknownst reasons, it's got the lovers and the haters all ready to do their thing on it.
So I think MS is hiding it from us? The thought had crossed my mind. I mean, why else would we have a copy of Kameo and PGS3, but not the biggy, PDZ? I'm a little confused on that one. Usually, when a publisher holds off a game from us, we know it's going to suck eggs. But would MS really hold off PDZ because it thinks its own game sucks? I don't have an answer to that yet, but I am suspicious. And I'll stop being suspicious when I get a copy and figure out how good or bad that game ends up being. Hopefully, tomorrow we can shed some light on it. Lastly, we won't review the game until we beat it and play it online, considering how important online play is for it. For Call of Duty 2 and PGR3 we played a substantial amount of online and LAN play to get a feel for it prior to their release. With PDZ? not nearly enough. So, expect at least one preview piece before the 22nd, and once it comes out, I think we'll wait to play with you guys before scoring it.
Cheers, Doug
quote:If you're the (intended) flagship title of a worldwide hardware launch, here are five things that aren't good to see in a build being displayed just a week before it goes on sale:
1. Jaggies galore
2. Muddy textures and really sharp, overly shiny textures living together, creating an overall clash that's worse than either existing alone.
3. Controls so inconsistent that the game is still in the design stages. Highlights include aiming that seems to intentionally veer away from your target to cause you to miss, a dodging roll that not only pulls the camera back and takes you out of the action but leaves you a wide open target and sets your ass down just a few inches in either direction, and a physics engine that causes everything to fly but you--because for whatever reason, in the future, you can't jump.
4. AI bots so fucking retarded that I haven't seen anything more obviously running in a straight line and pulling off scripted response events since playing a shitty Delta Force game some five years ago.
5. An overall aesthetic that is actually hampered in 720p, because all it does is give you a much clearer view of how goddamn bad the art is.
Yeah. Judging from the build I played just a few days ago it's that bad.
But who knows, the final might be awesome. Maybe Microsoft's just joking and actually planning on unleashing one of the greatest games in the history of the universe as a big pat on the back to everyone who pre-ordered and bought it in spite of all the bad news based off phony builds. (Though one would think that Microsoft would care more about the money they'd bank from all the good press and actual hype for the game, that sort of pleasant surprise would endear them with GAF forever).
That's it, it's a conspiracy. Tommorrowton!
Daar kan ik wat meequote:Op donderdag 17 november 2005 17:08 schreef Xrenity het volgende:
En dan nog maar wat negatieve reacties op PD0, want daar ben ik toch voor
Iemand die 'last weekend' PD0 heeft gespeeld.
[..]
ik heb hem twee weken geleden gespeeld en ik ben het echt niet met hem eens. Om nu te zeggen dat PD0 beter is dan Halo of een fantastische game wordt, nee. Maar het ziet er naar uit dat het gewoon een solide FPS gaat wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:08 schreef Xrenity het volgende:
En dan nog maar wat negatieve reacties op PD0, want daar ben ik toch voor
Iemand die 'last weekend' PD0 heeft gespeeld.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |