quote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet dat niet 460 zijn? Of mis ik iets?
Be Jaloersquote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef washandje het volgende:
[..]
Anders ben ik ook wel jaloers ja
In het huidige tempo niet neequote:Op zondag 27 november 2005 18:40 schreef Bastard het volgende:
Dit topic zal de release ook nog niet meemaken denk ik
www.google.nlquote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef prinsrob het volgende:
Waar kan ik vinden wat voor spellen er op deze computer uitkomen? (Ik heb niet echt trek om alle vorige delen door te lezen.) Ik wil misschien een spelcomputer kopen en 'k vind verschillende spelletjes leuk, vooral van die mario-achtige (clockwork night enzo) spelletjes en af en toe een racegame of voetbalspelletje ofzo.
Is dit dan wat of kun je beter voor een andere spelcomputer gaan? Ik ging altijd standaard voor de sega maar die heeft geen spelcomputers meer, maken die spellen voor de nieuwe xbox?
Ik heb vandaag even Deathmatch gespeeld op Perfect Dark, 1 v. 1. Ging wel lekker hoor, zag er ook heel tof uit allemaal. Alleen de gameplay was even wennen, het leek niet de soepelheid van bijv. Halo 2 te hebben, maar het was ook maar een demo.quote:Op zondag 27 november 2005 18:50 schreef HuHu het volgende:
Zijn er meer mensen die op de HCC dagen hebben gespeeld met het wonder der techniek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet degene naast de MM, daar ben ik ook ff geweest nogquote:Op zondag 27 november 2005 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
eplaza verkocht ze wel, was er vandaag
Zo te lezen kan je beter voor een oudere console gaan. hoewel ik iedereen de 360 van harte aan kan raden lijk je niet echt hoge eisen te stellen. Een PS2/GameCube/Xbox is een stuk goedkoper en dan kan je nog eens een gamepje uit de budgetbak halen. Sega maakt nu spellen voor verschillende consoles.quote:Op zondag 27 november 2005 19:01 schreef prinsrob het volgende:
Waar kan ik vinden wat voor spellen er op deze computer uitkomen? (Ik heb niet echt trek om alle vorige delen door te lezen.) Ik wil misschien een spelcomputer kopen en 'k vind verschillende spelletjes leuk, vooral van die mario-achtige (clockwork night enzo) spelletjes en af en toe een racegame of voetbalspelletje ofzo.
Is dit dan wat of kun je beter voor een andere spelcomputer gaan? Ik ging altijd standaard voor de sega maar die heeft geen spelcomputers meer, maken die spellen voor de nieuwe xbox?
Mjah, m'n laatste spelcomputer is de Sega Saturnquote:Op zondag 27 november 2005 19:10 schreef washandje het volgende:
[..]
Zo te lezen kan je beter voor een oudere console gaan. hoewel ik iedereen de 360 van harte aan kan raden lijk je niet echt hoge eisen te stellen. Een PS2/GameCube/Xbox is een stuk goedkoper en dan kan je nog eens een gamepje uit de budgetbak halen. Sega maakt nu spellen voor verschillende consoles.
jawel die hadden ze wel, alleen nog niet in de schappen moesten ze nog uitpakken ofzo, je kon ze al kopenquote:Op zondag 27 november 2005 19:09 schreef washandje het volgende:
[..]
Niet degene naast de MM, daar ben ik ook ff geweest nog
dat mag, maar dan ben je één van de weinigequote:Op zondag 27 november 2005 19:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vond hem echt niet spectaculair nieuwe graphics hebben hoor :/
In ieder geval, deze mening is gebaseerd over de race game die ik heb gespeeld. Kweet niet precies welke.quote:Op zondag 27 november 2005 19:48 schreef kepler het volgende:
[..]
dat mag, maar dan ben je één van de weinige
volgens mij is dat nog steeds de preview-versie die maar voor 80% af is. Uiteindelijke versie is grafisch dus wel in ordequote:Op zondag 27 november 2005 20:04 schreef Maikuuul het volgende:
Project gotham, vooral wat me stoorde was bij de bumper, een witte lijn. En de lampen zagen er nog een beetje blokkig uit.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 27 november 2005 20:09 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog steeds de preview-versie die maar voor 80% af is. Uiteindelijke versie is grafisch dus wel in orde
Nou ze stonden niet prominent opgesteld, ben kort binnnen geweest maar niets gezienquote:Op zondag 27 november 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jawel die hadden ze wel, alleen nog niet in de schappen moesten ze nog uitpakken ofzo, je kon ze al kopen
Wereldwijd?quote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Blinker het volgende:
Ik zoek een site waar ik kan achterhalen wat het marktaandeel is van Xbox in de gameindustrie? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
http://www.gamesindustry.bizquote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Blinker het volgende:
Ik zoek een site waar ik kan achterhalen wat het marktaandeel is van Xbox in de gameindustrie? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Naja, in Japan is het vrij kansloos (0,2% of zo)quote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef Blinker het volgende:
Top, wij gaan er iets eerder heen zodat we alvast de winkel inkunnen en niet achter in de rij moeten aansluiten om 0.00quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
zeg die controller zonder snoer, is die ook te gebruiken op je pc, of alleen die met snoer?
denket niet, had iig netjes geweest als ze er een USB stickie bij deden ofzoquote:
Euh geen van allenquote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb zoveel gasten met lang haar voorbij zien lopen op de HCC/GameExpo, dat wil je niet weten. Hangjongeren en alle subculturen die je kunt verzinnen, allen waren ze aanwezig. De "stoere" hiphoppert, de standaard rapper, de lonsdale apen, de stinky punk (vaak wel met goeie muziek smaak, woei!) en de "Altooww-gothic' Nightwish sloerie met lelijke oversized truien", allen waren ze van de partij.
Waar val jij onder?.
Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:15 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb zoveel gasten met lang haar voorbij zien lopen op de HCC/GameExpo, dat wil je niet weten. Hangjongeren en alle subculturen die je kunt verzinnen, allen waren ze aanwezig. De "stoere" hiphoppert, de standaard rapper, de lonsdale apen, de stinky punk (vaak wel met goeie muziek smaak, woei!) en de "Altooww-gothic' Nightwish sloerie met lelijke oversized truien", allen waren ze van de partij.
Waar val jij onder?.
Hahahaha, okay, ik heb al een beeld in gedachtenquote:Op zondag 27 november 2005 22:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euh geen van allen![]()
Denk maar aan Groningen & studeren
En btw, krijg je bij die wireless controller ook batterijen meegeleverd?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.
Condemned ziet er erg mooi uit, maar hij schijnt nogal kort te zijn. Misschien iets voor uit de budget bak.![]()
Ik hoor over bijna elke launchtitel dat hij kort isquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben een combinatie van allemaal (behalve de gothic, brrrr). Maar ik was er niet.
Condemned ziet er erg mooi uit, maar hij schijnt nogal kort te zijn. Misschien iets voor uit de budget bak.![]()
Ik ben er pas rond 1 uur ofzo, heb eerst een date in zwollequote:Op zondag 27 november 2005 22:04 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Top, wij gaan er iets eerder heen zodat we alvast de winkel inkunnen en niet achter in de rij moeten aansluiten om 0.00Dus als je iemand met te lang haar voorbij een rij ziet lopen ben ik dat
Moeten namelijk wel weer trein om 0.30 hebben, en ik denk dat het aardig lang duurt voordat iedereen z'n x360 heeft afgerekend
Precies!quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Gamedemon het volgende:
denket niet, had iig netjes geweest als ze er een USB stickie bij deden ofzo
Zo bijzonder is het niet hoor. De PSP en iPod zijn eigenlijk gewoon "USB-storage devices". En de xbox 360 ziet 't gewoon als externe schijf net als pc's dat doen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:22 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind het al heel wat dat er iPod's en PSP's op zo'n ding aangesloten kunnen worden. Meen ik echt, best consument- en concurrentvriendelijk.
Hahaquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahahaha, okay, ik heb al een beeld in gedachten(typisch Albertus/Vindi typje hehe (damn wat ben ik erg aan het hokjes-denken atm
![]()
).
Geen idee trouwens, je kan wel een Play & Charge kit kopen voor EU 19,95.
Niet bijzonder? iPod is van Apple (waar is dat design van de 360 nou van?quote:Op zondag 27 november 2005 22:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Zo bijzonder is het niet hoor. De PSP en iPod zijn eigenlijk gewoon "USB-storage devices". En de xbox 360 ziet 't gewoon als externe schijf net als pc's dat doen.
Advanced Scart zit niet bij de premium, dat is composite met scart adapter of component.quote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ah Fillipe, ik zie je foto van het fotoboek, zoveel types lopen er niet rond in Assen (mijn god dit klinkt echt suf zeg, maarja... zo ervaar ik het ietwat suffe Assen t.o.v. Groningen, vette studentenstad). Anyways ik spreek je wel aan dan, herken je waarschijnlijk dan wel..
Advanced Scart, dat zit toch al bij het premium in? Tweede controller is wel handig ja.
Wedden dat je weer te laat komt en dat ik nog steeds niet weet wie je bent terwijl je ook nu in Assen woont?quote:Op zondag 27 november 2005 22:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben er pas rond 1 uur ofzo, heb eerst een date in zwolle
Haha ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ah Fillipe, ik zie je foto van het fotoboek, zoveel types lopen er niet rond in Assen (mijn god dit klinkt echt suf zeg, maarja... zo ervaar ik het ietwat suffe Assen t.o.v. Groningen, vette studentenstad). Anyways ik spreek je wel aan dan, herken je waarschijnlijk dan wel..
Nee die zit niet bij het premium inbegrepen (so far as I know) . Daar zit alleen die geavanceerde kabel voor HD TV in en als je hem op je scart wil aansluiten dan kan dat wel maar dat gaat dan door middel van zo'n compositie blokje wat je er wel bij krijgt. Mij is verteld dat als je een Advanced Scart koopt, kwaliteit van het beeld nog beter is.quote:Advanced Scart, dat zit toch al bij het premium in? Tweede controller is wel handig ja.
En als je zo'n Advanced Scart koopt ziet het er toch beter uit dan als je die compositie gebruikt?quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Advanced Scart zit niet bij de premium, dat is composite met scart adapter of component.
My bad. Weet dat er een zooi accesoires bij zitten, alleen wat precies nog steeds na al die maanden niet bekekenquote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Advanced Scart zit niet bij de premium, dat is composite met scart adapter of component.
Dat klopt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
En als je zo'n Advanced Scart koopt ziet het er toch beter uit dan als je die compositie gebruikt?
Zo puik is Kameo niet, hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
kzit te twijfellen of ik kameo wil halen of niet...
ene kant lijkt het me een puike platformer...andere kant issie ontzettend kort...
Ik haal iig PGR3 maar das meer voor het online gebeuren, wil ook een single player game, en dan geen CoD2, kheb ook 0,0% vetrouwen in PD0
Yep, zowel singleplayer als co-op.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
Sudeki was wel een aardige game met ontzettend slechte voice acting.
Toevallig PD0 al gespeeld smots?
AI is wel aardig, maar niks revolutionairs.quote:Op zondag 27 november 2005 23:08 schreef Gamedemon het volgende:
hoe zit het met de AI, beetje te pruimen?
Ik vond de voice-acting in PD0 echt compleet kut. vooral de stem van Joanna is echt rete-irritant.quote:zag er in de vorige gameplay filmpjes erg erg dom uit iig
Net als de voice acting.
Wat ik heb gespeeld met een collega liep op zich wel OK, maar het was gewoon niks speciaals.quote:Ik lees ook dat de MP buggy en glitchy moest zijn klopt dat ook?
Ehm... op de X05 vond ik Condemned wel eel lekker freaky game, maar die was nog lang niet af.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
PGR3 haal ik zoiezo, CoD2 heb ik al op de pc, wat raad je aan als single player game dan?
Ja, maar nog maar kort.quote:Op zondag 27 november 2005 23:15 schreef H.Flick het volgende:
Smots, heb je Condemned al gespeeld?
Tja... als je CoD2 al op de PC hebt.... op de 360 schijnt deze game echt RRRUW te zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
PGR3 haal ik zoiezo, CoD2 heb ik al op de pc, wat raad je aan als single player game dan?
mjah maar het spel zelf is hetzelfde...kheb em uitgespeeld op de pc dus om em nou voor de console te halen is ook niks natuurlijk, het spel bied niks nieuws voor me.quote:Op zondag 27 november 2005 23:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja... als je CoD2 al op de PC hebt.... op de 360 schijnt deze game echt RRRUW te zijn.
(Heb er zelf nog niet mee kunnen spelen)
En ik moet daarnaast ook nog mij skivakantie van ¤385 all in betalen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, nee hoor zo zie ik er misschien uit maar zo ben ik stiekem niet
Heb trouwens nu alles besteld en als ik de financieen optel:
- Console Premium (360 e)
- PGR 3 (62 e)
- FIFA 06 (62 e)
- Advanced Scart (24,99 e)
- Wireless controller (42,99e)
Kom ik nog op zo'n 551,98 e die ik nog moet betalen. Zucht wordt de komende tijd niet zoveel stappen denk ik.
Dat hoor ik ook veel... daarom heb ik ook CoD2 gekocht.... voor de rest haal ik voorlopig niets.... Teveel negatieve dingen over Kameo gehoord dus dan is de lol er wel vanaf ook.quote:Op zondag 27 november 2005 23:18 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja... als je CoD2 al op de PC hebt.... op de 360 schijnt deze game echt RRRUW te zijn.
(Heb er zelf nog niet mee kunnen spelen)
Als elke post die hier geplaatst zou worden persee een nut zou moeten hebben dan waren we al niet bij deel 35 gekomen gok ik zo. En het is meer zo van, tering toch eigenlijk best veel geld wat je kwijt bent. Wist je uiteraard zelf al, maar goed. En we hebben het hier over de consumentenprijs en niet over de kostprijs héquote:Op zondag 27 november 2005 23:45 schreef matthijst het volgende:
Wat is het nut van al die "ai, ik moet nog zoveel betalen, dit kost het allemaal" posts?
Neem aan dat zo'n beetje iedereen hier een x-box 360 heeft gepreordered en prima op de hoogte is van de kostprijs?
Da's waar, en gelukkig maar anders was ie nog duurderquote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef Fillipe het volgende:
En we hebben het hier over de consumentenprijs en niet over de kostprijs hé
Heb zaterdag Bart Smit gebeld en ze bevestigden dat hij gewoon op vrijdag geleverd zou worden, dus er is hoopquote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
whaaa xbox 360 pre-ordered met PGR3 en CoD2![]()
Op de site van Bart Smit staat nog steeds dat hij op 2 december op de mat ligt maar dat waag ik te betwijfelen.
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef matthijst het volgende:
Heb zaterdag Bart Smit gebeld en ze bevestigden dat hij gewoon op vrijdag geleverd zou worden, dus er is hoop![]()
Dat 10 minute filmpje was echt cool !quote:
Cool, blij met dit stuk: "Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Kameo ziet er fantastisch uit. We hebben allemaal al wel screenshots en trailers gezien, maar dit was vooral op een HDTV aangezien Microsoft hiermee wil pimpen. Het goede nieuws is echter dat Kameo ook op een gewone, 15 jaar oude, 4:3 TV fantastische looks heeft. Niets Xbox 1.5, gewoon next-generation Xbox!"quote:Op maandag 28 november 2005 00:14 schreef peristilius het volgende:
FOK!special: FOK! test de Xbox 360
Als je nog iets wilt weten.![]()
Idiotsquote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat 10 minute filmpje was echt cool !
Dit filmpje aan de andere kant weer minderhttp://www.dumpalink.com/media/1133097541/Xbox_360_smashers_
Wanneer slaap jij?!quote:Op maandag 28 november 2005 01:26 schreef Gamedemon het volgende:
op dit tijdstip...feitelijk gezien...4
Zodra hij een week lang heeft kunnen spelen op de 360quote:
Niet erg bijzonder nee. Het werd bijzonderder als ze iets hadden ingebouwd die te weigeren. Nu is het gewoon standaard. En wat bedoel je met " waar is dat design van de 360 nou van? "quote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet bijzonder? iPod is van Apple (waar is dat design van de 360 nou van?) en PSP van Microsoft's rivaal en concurrent nummer 1 als het gaat om consoles, Sony! Ik vind het best netjes dat beide apparaten werken. Ik zie Sony nog niet zo snel dat doen bij Microsoft...
Review op Fokquote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook veel... daarom heb ik ook CoD2 gekocht.... voor de rest haal ik voorlopig niets.... Teveel negatieve dingen over Kameo gehoord dus dan is de lol er wel vanaf ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |