Dat merk ik vanzelf welquote:Op donderdag 1 december 2005 17:54 schreef =HellFire= het volgende:
Condemned is ook de de titel die ik graag zou kiezen als eerste. Maar ook hier geldt, net als bij Kameo, hoe zit het met de speelduur/replaywaarde...?
Maar nogmaals, ze zijn al weg uit het magazijn dus het is een kwestie van alleen nog leveren. Dit gaat toch nog wel door de gehele avond? Ik bedoel ze weten dat ze een launchparty hebben en het lijkt me sterk dat ze maar tot 20.00 door leveren aan winkels.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:56 schreef =HellFire= het volgende:
Hahah, heb ze net gemailed... Leuke party zo.![]()
Mooi, dan zal die van mij ook wel klaar staan. Ik was namelijk bij hun de reden voor hun om eens te kijken hoe die pre-orderkitjes werken. Ik ben er morgen om 9:30.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb de Dixons in Eindhoven net gebeld, en die van mij stond al klaar. Gelijk PD0 en PGR3 apart laten leggen en morgenvroeg maar eens ophalen, alleen balen dat ze geen advanced scart kabel hadden, dat is namelijk het enige ding wat ik nog moet
Joh. Kijk eens of er niet toevallig tussen het magazijn en die shop een file staat. Dat zou kunnen verklaren waarom ze er nog niet zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Maar nogmaals, ze zijn al weg uit het magazijn dus het is een kwestie van alleen nog leveren. Dit gaat toch nog wel door de gehele avond? Ik bedoel ze weten dat ze een launchparty hebben en het lijkt me sterk dat ze maar tot 20.00 door leveren aan winkels.
Misschien.... misschien staan ze in de file!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Maar nogmaals, ze zijn al weg uit het magazijn dus het is een kwestie van alleen nog leveren. Dit gaat toch nog wel door de gehele avond? Ik bedoel ze weten dat ze een launchparty hebben en het lijkt me sterk dat ze maar tot 20.00 door leveren aan winkels.
GMTA.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Joh. Kijk eens of er niet toevallig tussen het magazijn en die shop een file staat. Dat zou kunnen verklaren waarom ze er nog niet zijn.
Ja, datzelfde had ik ook bij de Dixons, MS had volgens mij best wat betere instructies mee mogen sturen voor de winkels.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mooi, dan zal die van mij ook wel klaar staan. Ik was namelijk bij hun de reden voor hun om eens te kijken hoe die pre-orderkitjes werken. Ik ben er morgen om 9:30.
Verder zou ik me als je hem in een stad hebt gehaald je er niet te druk over maken dat je morgen de hele dag moet wachten. Na 11 uur mogen er toch geen vrachtwagens meer de winkelstraten in. Dus dan moet hij al geleverd zijn.
Misschien werkt hij eigenlijk bij IGN of Gamespotquote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef Fliepke het volgende:
Dennisskyscrapers de reden dat het een beetje raar is dat jij hem van ms hebt is vanwege het feit dat ms wel 360's weggeeft, maar je die ook weer terug moet sturen
Marijn zei dat ze de rest nog binnenkregenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Fillipe het volgende:
Premium pakketten zijn nog niet binnen in Assen, de rest wel. Kan nog leuk worden op die launchparty vanavond
Maar ik gok dat ze nog wel geleverd worden.
Nee ze hebben een soort beveiliging dat als je 4 controllers hebt met 4 consoles op elkaar gestapeld, het toch niet door elkaar gaat.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Marijn zei dat ze de rest nog binnenkregen. Gaat dat trouwens geen problemen worden met die wireless controllers
![]()
ik dacht dat hij hem van ome joop had? tenminste dat zei hij eerder in een topicquote:Op donderdag 1 december 2005 18:02 schreef Fliepke het volgende:
Dennisskyscrapers de reden dat het een beetje raar is dat jij hem van ms hebt is vanwege het feit dat ms wel 360's weggeeft, maar je die ook weer terug moet sturen
Euhm die snap ik niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat dat trouwens geen problemen worden met die wireless controllers![]()
Pfff dan wil ik als MCP-er (microsoft certified professional)ook een beetje korting van dat MS!! misschien als ik mn MCP pas laat zien dat ik nog wat korting krijg hahahaquote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef H.Flick het volgende:
Misschien werkt ome joop wel bij Microsoft? Want dan krijg je korting op Microsoft producten las ik net in een foldertje over werken bij Microsoft.
OUD!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef Xrenity het volgende:
PD0 krijgt een 7/10 van Eurogamer.
Maar dat was zeker al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |