Anders bel je m ffquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef Heintje het volgende:
Word het niet tijd om alvast een nieuwe OP te maken. Deze is eigenlijk al achterhaald omdat die pre-order kitje al niet meer te krijgen zijn.
Gewoon wat specs en dergelijke er in zetten.
En het lijstje met vorige delen een keer up-daten kan ook geen kwaad.
Dat mag duidelijk zijn jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij had ik trouwens nu beter mijn pre-order kit te koop kunnen aanbieden in plaats van hem vorige maand braaf terug te hebben gebracht naar de winkel.
Echte must-have voor mij is op dit moment nog steeds Final Fantasy XI. En bij deze game heb je echt een HD nodig. Dus de HD-loze variant is sowieso geen optie voor mij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:52 schreef snoekiesnoek het volgende:
Tevens heb je absoluut een harddisc nodig aangezien de games in de toekomst hiervan gebruik gaan maken. Koop dus geen rootkit.
Ik moet ook gaan sparen voor een xbox 360, als je die podcasts hoort wil je er gelijk 1. En final fantasy XI op de xbox? Fantastisch, dacht dat die alleen op de playstations uitkwamen trouwens?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Echte must-have voor mij is op dit moment nog steeds Final Fantasy XI. En bij deze game heb je echt een HD nodig. Dus de HD-loze variant is sowieso geen optie voor mij.![]()
XI is de Final Fantasy MMORPG. De 'normale' delen komen nog wel exclusief op de Playstation.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:01 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
En final fantasy XI op de xbox? Fantastisch, dacht dat die alleen op de playstations uitkwamen trouwens?
Welke ga jij halen? Ik ga ook zo, maar ik weet nog niet wat ik ga halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:Vandaag alvast mn eerste game halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |