Anders bel je m ffquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef Heintje het volgende:
Word het niet tijd om alvast een nieuwe OP te maken. Deze is eigenlijk al achterhaald omdat die pre-order kitje al niet meer te krijgen zijn.
Gewoon wat specs en dergelijke er in zetten.
En het lijstje met vorige delen een keer up-daten kan ook geen kwaad.
Dat mag duidelijk zijn jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij had ik trouwens nu beter mijn pre-order kit te koop kunnen aanbieden in plaats van hem vorige maand braaf terug te hebben gebracht naar de winkel.
Echte must-have voor mij is op dit moment nog steeds Final Fantasy XI. En bij deze game heb je echt een HD nodig. Dus de HD-loze variant is sowieso geen optie voor mij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:52 schreef snoekiesnoek het volgende:
Tevens heb je absoluut een harddisc nodig aangezien de games in de toekomst hiervan gebruik gaan maken. Koop dus geen rootkit.
Ik moet ook gaan sparen voor een xbox 360, als je die podcasts hoort wil je er gelijk 1. En final fantasy XI op de xbox? Fantastisch, dacht dat die alleen op de playstations uitkwamen trouwens?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
Echte must-have voor mij is op dit moment nog steeds Final Fantasy XI. En bij deze game heb je echt een HD nodig. Dus de HD-loze variant is sowieso geen optie voor mij.![]()
XI is de Final Fantasy MMORPG. De 'normale' delen komen nog wel exclusief op de Playstation.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:01 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
En final fantasy XI op de xbox? Fantastisch, dacht dat die alleen op de playstations uitkwamen trouwens?
Welke ga jij halen? Ik ga ook zo, maar ik weet nog niet wat ik ga halen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:Vandaag alvast mn eerste game halen
Ja, maar die moest weer terugquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Weet ik veel. Ik zou Kameo zeggen, maar die heb je toch al gespeeld als reviewexemplaar?
co-op via Xbox Livequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar die moest weer terug![]()
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
De controller is eigenlijk een playstation controller geworden.
Okay, dat hoor ik vaker. Reageer ik niet meer opquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
played it!!!!
Xbox 360 stond op de GameExpo in Jaarbeurs te Utrecht!!!
Dead or Alive gespeelt, de rest een beetje bekeken.
niet veel speciaals, gewoon sterkere xbox...
sorry but it is just a PC!!!!
Dit is werkelijk hilarischquote:De controller is eigenlijk een playstation controller geworden..
misschien omdat je hem niet los in je handen hebt kunnen houden? (of kan dat wel?)quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:32 schreef Dj_White_Night het volgende:
hoe die aanvoelt, alleen zacht plastic..beetje rubber achtig...zoals de joystick op de controller.
vorige xbox controller had echt een...xbox gevoel, maar deze heeft meer weg van een psx controller.
Heb maar een 30 min. gespeelt ofzo, maar kreeg geen ander console gevoel...
Ik ben eigenlijk een ps2 gamer maar heb xbox ook in huis en weet dus wel hoe die controllers voelen, maar de 360 contr. had voor mij veel weg van psx(2)
nee, want die voldoen niet aan die authenticatie.quote:Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef kepler het volgende:
een vraagje: je hebt van die USB-connectors voor op de huidige Xboxen geloof ik. Zou je op deze manier de oude controllers kunnen gebruiken op de Xbox 360
Voor een fractie van de prijs, zonder steeds te hoven upgraden en/of updaten...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
sorry but it is just a PC!!!!
alleen al een high-end videokaart kost al meerquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
zoveel goedkoper is ie niet, maarja..
Accesoirers heb ik, Plek heb ik, nu nog de games en de 360quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga vandaag even naar de stad om games en accesoires te kopen. Daarna ga ik mijn TV meubel opnieuw inrichten zodat er plek is voor de Xbox360. Ik denk dat hij boven mijn TV komt. De controllers zijn toch draadloos, dus ik heb geen last van kabels die voor mijn scherm lopen. Bovendien heb ik nergens anders een plaatje vrij.
imo is de S controller lekkerder, heb gister ff me 360 controller op me PC gebruikt en kon toch echt niet wennen aan die shoulder buttons, en ik vind de S toch iets lekkerder in de hand.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is werkelijk hilarisch360 controller > alles wat er op de markt is
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
zoveel goedkoper is ie niet, maarja..
Ach, ik vind sowieso dat er weinig game reclame gemaakt wordt. Als je het vergelijkt met de omzetten dan is het werkelijk waar dramatisch laagquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het trouwens wel verbazingwekkend hoe weinig reclame er gemaakt wordt voor de 360. Zeker aangezien hij al over 3 dagen te koop is. Het is net Nintendo!Het enige wat ik op TV zie is zo’n misleidende reclame voor The Big Red One, maar die verschijnt op de huidige Xbox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |