ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Smots het volgende:
Ik heb er trouwens nog geen gepre-ordered.
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Smots het volgende:
quote:... I've been reading about overheating and I think it's all BS started by PS2 people. My 360 was on for 12 hours straight yesterday and it was barely warm...
12 uur gespeeld en nog geen icoontje van een enkele game.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef GokuSFE het volgende:
Problemen schijnen wel mee te vallen.
[..]
![]()
duhquote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef GokuSFE het volgende:
Problemen schijnen wel mee te vallen.
[..]
![]()
hij heeft een gamerscore van 490, best hoogquote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef BMH het volgende:
[..]
12 uur gespeeld en nog geen icoontje van een enkele game.![]()
Xbox Live arcade, en bij de PGR3 (bij PGR2 zit Geometry Wars). De versie op de 360 is Geometry Wars Advancedquote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef febster het volgende:
Voor de noobs onderons (ik dus) wie/wat is Geometry Wars en waar zit het in?
quote:But as much as you want to openly embrace PDZ for all its charms, it's impossible to suppress a surge of disappointment for all the seemingly obvious missteps that could have been fixed before the game landed in retail. A lackluster story, unlikable characters, frustrating level designs, lack of more mid-mission checkpoints, all stick out like sore thumbs in an otherwise superfluous package. And we, like lovers scorned, are only bitter because we care.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Smots het volgende:
Nee, dat is pauper, ga eens geld zoeken, zometeen kan ik niet eens op je 360 spelen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb er eentje gepre-ordered maar heb nog niet genoeg geld, is dat ook living on the edge?
KRIJGEN nog wel....quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook nietIk ga er vanuit dat we ze op werk krijgen.
Neuh, zo zou ik 't niet noemen.quote:
Dan neem je hem toch gewoon mee, zeg je dat het de schoonmaker was ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
[..]
KRIJGEN nog wel....
Ik zou er dolgraag één krijgen via mijn werk, maar dat zit er echt niet in.
Nou, dat 'onze' winkel de 360's gaat verkopen zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
[..]
KRIJGEN nog wel....
Ik zou er dolgraag één krijgen via mijn werk, maar dat zit er echt niet in.
Dat valt op, met zo'n enorme vierkante klont onder mijn jas het pand uit schuifelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan neem je hem toch gewoon mee, zeg je dat het de schoonmaker was ofzo.
Dat zou lekker zijn! Scheelt je toch een kleine honderd gulden.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat 'onze' winkel de 360's gaat verkopen zeg maarDan kan ik er één met 10% korting kopen. Krijgen zit er niet in
hoe de fuck kan ditquote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef kepler het volgende:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145846&did=1
PD0 een negen! Maar....
met deze conclusie:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |