Nee, gewoon een nepgamer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem niet en 't doet geen pijn in me hart. Ben ik ernstig ziek?
Wat is er dan zo aan gehyped?quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:58 schreef HomerJ het volgende:
Omdat ik niet mee ga in die achterlijk hype en ik wacht totdat er leuke games zijn?
Kwestie van instelling inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
mwaaaa...valt wel mee hoor. Komt wel ergens volgend jaar.![]()
WOW! Jij moet mod worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er dan zo aan gehyped?
En welke console is ooit niet geyhyped.
Jij doet mee in de hype om alles rond de X360 een hype te noemen..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Vraagje: Is er ook een Xbox 360 controller voor de PC zonder een afwijking naar links of rechts?
Ja, ik heb nergens last van iigquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
WOW! Jij moet mod worden.![]()
Vraagje: Is er ook een Xbox 360 controller voor de PC zonder een afwijking naar links of rechts?
Ik vind hem overhyped, Me halve klas heeft hem gekocht, terwijl ze daarvoor nog nooit een console hebben gehad. Ik kan me geen launch van een console herrineren dat mensen zo gestoord deden op de launch-day(900 euro bieden op Ebay) en hij zo snel uitverkocht was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er dan zo aan gehyped?
En welke console is ooit niet geyhyped.
Jij doet mee in de hype om alles rond de X360 een hype te noemen..
Tuurlijk niet. Maar ik wel. Misschien hoor ik bij die 13% waarbij de controller een pookje heeft die in stilstand een afwijking geeft.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, ik heb nergens last van iig.
Stel je voor, dat zou ik niet overleven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ik wel. Misschien hoor ik bij die 13% waarbij de controller een pookje heeft die in stilstand een afwijking geeft.
Ga posts deleten ofzow. Word eens nuttig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Stel je voor, dat zou ik niet overleven.
Moet je hem calibrerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |