Vond het best een groot nadeel eigenlijk. De wereld van Morrowind was iets te groot om "waar de fuck moet ik naar toequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was wel een klein minpunt met Morrowind,.. waar de fuck moet ik naar toe![]()
![]()
Fable beloofde voor de release een spel te worden wat Morrowind eigenlijk al was alleen in een ander jasje en nog uitgebreiderquote:Fable was cool maar meer een adventure platformer soms,... MOEST op het pad blijven, vaste spells etc. etc.
... en die laadtijden
Even kaartje van Oblivion erbij pakken:quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp Olivion geloof ik niet... hoezo zou je van het pad aflopen? En dat kon in Fable ook.. ja niet te diep want dan hield het op. Maar waar is het anders handig voor, afsnijden van een route?
Eigen spells maken.. ja combineer het een en ander.
Tis groter dan Fable.. maar je hebt ook je vijanden te verslaan en een verhaal lijn zal er ook vast wel inzitten?
Ja wereld kleiner, maar meer mogelijk qua invloeden op je character. Dus in de zon lopen en je werd bruin, etcquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:11 schreef Fliepke het volgende:
Nee hoor, Albion zou altijd kleiner zijn dan de wereld van morrowind
In Morrowind kon je kiezen tussen 1st en 3rd person, het vechten was alleen niet goed mogelijk in 3rd personquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lees ik, Oblivion is een Fable DLX? Dat maakt de game een stuk interessanterIk dacht dat het 1st person was...
Ziet er heel grooot uit zegquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Even kaartje van Oblivion erbij pakken:
[afbeelding]
Elk stukje van de kaart waar land is kan je gewoon bereiken en soms moet je erheen voor quests, maar je kan bijv ook de bossen in trekken om paddestoelen te plukken voor ingredienten van potions of voor een quest. Ook als je van plaats naar plaats loopt hoeft de weg natuurlijk niet de snelste route te zijn.
De mensen hier doen hun uiterste best om juist te zeggen dat Oblivion helemaal niet op Fable lijkt eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat lees ik, Oblivion is een Fable DLX? Dat maakt de game een stuk interessanterIk dacht dat het 1st person was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
De mensen hier doen hun uiterste best om juist te zeggen dat Oblivion helemaal niet op Fable lijkt eigenlijk
Aarrrghhh die namen alleen al geven mij steken in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zeker
Wat voor auto heb je, en waar staat die geparkeerd?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Harmen1984 het volgende:
En ik heb hem!!![]()
Met dank aan MM Rotterdam-Centrum...![]()
CoD2 en de batterij-kit waren alleen uitverkocht, dus die heb ik bij E-Plaza gehaald![]()
Nu nog eens kijken of ik live ga aanschaffen.... Ik kan in ieder geval pas vanavond spelen, dus de 360 ligt achterin m'n auto...![]()
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Mario lijkt niet op Luigi zeker
Het vechten was sowieso bagger. Click. Click. Click. Click. ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:22 schreef Tain het volgende:
[..]
In Morrowind kon je kiezen tussen 1st en 3rd person, het vechten was alleen niet goed mogelijk in 3rd person
Ohw. Interesse -1quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoor.
Het vechtsysteem is heel belangrijk in Fable en kun je allerlei coole moves maken, maar dat mag je in oblivion gerust vergeten.
Dus ook geen coole moves...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun je wel leuk doen, maar het lijkt echt niet op elkaar hoor.
Het vechtsysteem is heel belangrijk in Fable en kun je allerlei coole moves maken, maar dat mag je in oblivion gerust vergeten.
Er is wel zo van alles te beleven. Je kunt tientallen quests doen en het verhaal gaat vast weer heel diep, maar ik kreeg er nogal een door de bomen het bos niet meer kunnen zien gevoel bij. Zo kon je in morrowind je eigen spreuken maken, waardoor je bijvoorbeeld 300 meter ver kon springen (en vervolgens te pletter viel) en hele huizen leegroven. Maar juist wat ik het leukste vind (vechten) was echt extreem duffig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus ook geen coole moves...
Ok.. wat is LEUK aan dit spel dan? Het eindeloos rond lopen op zoek naar paddestoelen
Of moet ik het spel maar gewoon echt vergeten denk je?
Het ziet er zo mooi uit.. maar als er geen hol te beleven is...
Myst vond ik ook echt niks aan.. dit is geen myst natuulijk, maar daar moest je je ook laten meeslepen in een rare wereld. Ik laat dit spel wel liggen danquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:37 schreef Fliepke het volgende:
Kun je je helemaal op laten zuigen door een wereld en echt uren spelen zonder dat je echt een steek verder komt en ga je af en toe van het pad af om dingen te ontdekken, dan is dit wat voor jou. Wil je gewoon een leuk verhaaltje met monsters doen zonder al teveel gedoe, dan is dit niks voor jou
daar heb ik een uur geleden een topic over geopendquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:41 schreef het_fokschaap het volgende:
als je de 360 even zat bent kun je nu ook Halo 0 spelen. Een echte 2-d shooter
http://www.halozero.new.fr/
hmmm....dan ben ik te laat uit bed gekomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
daar heb ik een uur geleden een topic over geopend![]()
Misschien even van iemand morrowind over kopen ofzo. Voor de collectiequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Myst vond ik ook echt niks aan.. dit is geen myst natuulijk, maar daar moest je je ook laten meeslepen in een rare wereld. Ik laat dit spel wel liggen dan
Burnout?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Burnout?We gaan zo beuken dan
Ik heb eens eerder gezegd dat het niks voor je isquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. wat is LEUK aan dit spel dan? Het eindeloos rond lopen op zoek naar paddestoelen
dan zijn jullie tot verrekes laat doorgegaan.... DeathTrialNL is mijn broer, maar die was volgens mijn xbox nog 5 uur op Livequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker. Al wil het met PGR3 ook best
Gisteravond met DeathtrailNL en GokuSFE prachtige botssessies gehad. Goku 2.5 meter de lucht in gebotst
.
Nah, ik ben rond 2en gestoptquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dan zijn jullie tot verrekes laat doorgegaan.... DeathTrialNL is mijn broer, maar die was volgens mijn xbox nog 5 uur op Live
oud..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
Over actie gesproken
Nieuwe Burnout voor de 360..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet serieus niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor jequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Qua questen inderdaad maar het is ver van Fable,.... Wat dit spel bied kan Fable niet geven ! Echte vrijheid ! Oblivion is mijn musthave !!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor je
precies de reden waarom ik morrowind niet verder gespeeld heb, kreeg nooit de indruk dat ik wat raakte, het was gewoon zwaai zwaai zwaai, en dood.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop trouwens wel dat ze het vechten iets beter uitgewerkt hebben, dat was in Morrowind nogal bagger.
over dat vechten ben ik dus een beetje bang... de previews die ik hjeb gezien van Oblivion waren qua vechten dus echt slecht... hopen dat ze daar de extra tijd in hebben gestokenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]![]()
.
Ik hoop trouwens wel dat ze het vechten iets beter uitgewerkt hebben, dat was in Morrowind nogal bagger.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast, als de hele wereld 6 uur over een game doet doe jij er 12 over, dit spel is te groot voor je
Premium of Tard? Maybe the second shipment has already arived...quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Harmen1984 het volgende:
En ik heb hem!!![]()
Met dank aan MM Rotterdam-Centrum...![]()
CoD2 en de batterij-kit waren alleen uitverkocht, dus die heb ik bij E-Plaza gehaald![]()
Nu nog eens kijken of ik live ga aanschaffen.... Ik kan in ieder geval pas vanavond spelen, dus de 360 ligt achterin m'n auto...![]()
Pro Evo 5 is een Xbox titel... 6 komt pas op de Xbox360, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef Fillipe het volgende:
Must haves:
- Test Drive Unlimited
- Burnout Revenge
- Oblivion
- Pro Evo 5
tot nu toe/onder voorbehoud
Volgens de forums wel,... charge moves, betere physics, heb ooit een filmpje met een gevecht gezien tegen een tovenaar ofzo,... was echt cool...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hopen dat ze daar de extra tijd in hebben gestoken![]()
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]Kameo geklokt op 14 uur.
Maar je hebt gelijk... veel mensen hebben echt geen idee wat Oblivion precies is.... Spel wordt prachtig... Aktie wanneer JIJ wilt,... chillen wanneer JIJ wilt,.. verkennen wanneer JIJ wilt.... die vrijheid. Die grote wereld
En ja,... ik ga er opzekers 100 uur over doen.... misschien wel meer.... !
Oh,.. hier de 25 minute presentatie.... towns, battles en dungeons, de engine en meer...
http://www.xboxyde.com/leech_1719_en.html
Voor mensen die interesse hebben in Oblivion:
http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij gewoon deel 5, althans dat zie ik staan op tothegame.com bij upcoming titlesquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Pro Evo 5 is een Xbox titel... 6 komt pas op de Xbox360, toch?
Dat hoorde je ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hoelang deed jij eigenlijk over Kotor1?
hoorde ook dat je er bizar lang over deed
25 uur hier, dark side
zooooo de teringquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Dan moet je sowieso Oblivion niet gaan halen, die wereld is echt te groot om ALLES gezien te hebben. Of je moet er gewoon een heel jaar voor uittrekken ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hoorde je ook
Ik heb er 51 uur over gedaanDark side
Kotor 1 duurde me 48 uurLight side
Maar ik game anders,... neem de tijd... soms staat het spel een uur aan en dan rook ik een sigaret of smeer een broodje ofzo,... Tevens moet ik ALLES gezien hebben. Alles uit het spel halen... met iedereen praten... kan daar ver voor omlopen als het moet
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriendquote:
ja maar dat was op silver!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier complete games incl PGR3 in een weekend uitspeeld vriend
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenquote:
ik ga je pwnen met PGR3 vanavondquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik.. heb .. vanavond.. de premium 360
Sociaal leven.. tot over een week of 2
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:45 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
PGR3 was vannacht wel lachen toch? La ultima beukfestijn de la noche! Op die ene Tokyo track, hebben we vet gelachenMet zn allen keihard tegen het onzichtbare plafond aanknallen
![]()
"Ja, nu wil ik voorop, gebeukt worden!" "AIR 25" (en dat tig keer)quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]![]()
Het was echt geweldig
Waarom racen sommige mensen nog normaal?
Ook tof op de nurburgring trouwens
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Ik bedoelde meer of er ook fokkers zijn die een andere game online spelenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:11 schreef Retuobak het volgende:
Fransen genoeg met PGR3 hoor, helaas.
Nee,... dat is idd bij games als WoW en Oblivion niet te doen denk ik....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maar dat was op silver!
bijna klaar op platinum maargoed
ik doel meer op het : ik wil alles zien en ik kan er ver voor omlopen.
Dat is alsof je zegt dat je ALLE quests in world of warcraft wil doen en elke NPC wilt spreken
das niet te doen
Eenmalig dus bij je provider? En een router kost zoveel toch niet ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Morthill het volgende:
Zucht, wel ben er achter dat ik niet op Live kan. Dan zou ik dus een router moeten gaan aanschaffen en daar heb ik helemaal geen zin in. (Telkens als ik mijn verbinding op een nieuw systeem aansluit moet er bij de provider iets gereset worden, het nadeel van glasvezel denk ik)
2e netwerkkaart. Werkt perfect, heb ik ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef Morthill het volgende:
Zucht, wel ben er achter dat ik niet op Live kan. Dan zou ik dus een router moeten gaan aanschaffen en daar heb ik helemaal geen zin in. (Telkens als ik mijn verbinding op een nieuw systeem aansluit moet er bij de provider iets gereset worden, het nadeel van glasvezel denk ik)
Eerst de SP ff spelen en dan pwn ik jou welquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga je pwnen met PGR3 vanavond
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan trouwens nu al zeggen dat ik niet in servers speel waar het gaat om het beuken ipv racen
Premiumquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Premium of Tard? Maybe the second shipment has already arived...
Ik heb vandaag CoD2 gekocht, maar ik ga eerst even SP spelen, anders wordt mijn kont hard geschopt....quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of er ook fokkers zijn die een andere game online spelen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:16 schreef kepler het volgende:
[..]
2e netwerkkaart. Werkt perfect, heb ik ook
Ik nog steeds.. ben benieuwd of ik vanavond nog problemen ga ondervinden eigenljk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]zo heb ik dat ook een hele poos gedaan
als je gamertag gekoppeld zit aan je MSN-passport (ofzoiets) dan hoef je dat alleen maar in te vullen. Anders je laatste 4 cijfers van je CC en je adres. Overzetten gaat echt makkelijk, bij mij werkte het in 1 keerquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik nog steeds.. ben benieuwd of ik vanavond nog problemen ga ondervinden eigenljk.
De 360 kent mijn live account niet natuurlijk, hoe neemt hij die over?
MSN passport heb ik wel.. is dan toch gewoon je gamerstag vlgs mij dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:32 schreef kepler het volgende:
[..]
als je gamertag gekoppeld zit aan je MSN-passport (ofzoiets) dan hoef je dat alleen maar in te vullen. Anders je laatste 4 cijfers van je CC en je adres. Overzetten gaat echt makkelijk, bij mij werkte het in 1 keer
op www.xbox.com kan je je gamertag koppelen aan je MSN-passport. Als je dat hebt gedaan dan is het heel erg makkelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
MSN passport heb ik wel.. is dan toch gewoon je gamerstag vlgs mij dan?
He dat installeren, helemaal geen zin in.. maar goed, tis maar eenmalig.
Was idd allemaal een piece of cake. Mijn 360 stond na openen van de doos binnen een paar minuten online. Is allemaal zeer goed geregeldquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:36 schreef kepler het volgende:
[..]
op www.xbox.com kan je je gamertag koppelen aan je MSN-passport. Als je dat hebt gedaan dan is het heel erg makkelijk
F355quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
355's mogen ook, die zijn goed voor beuken op de nurburgring
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
355's mogen ook, die zijn goed voor beuken op de nurburgring
quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Winnen door beuken is cheaten in mijn ogen.
Niet als je van te voren afspreekt dat er gebeukt mag worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
Dit had je in het vorige deel op live ook erg.. dat verschil van racegamers..quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.
Het is een racegame, geen nieuw deel uit de Demolishion Derby reeks. Ik heb een tyfus hekel aan mensen die express gaan beuken om een positie te klimmen.
Nee, doe mij maar een clean race met een 4e plek ofzo. Heb ik iig het gevoel dat ik een mooie race gereden heb.
dan moet je in de leaderboards rankings kijken.... dan zie je wel wie wie pwnedquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga je pwnen met PGR3 vanavond
pre-renderedquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik hou niet van box games maar vind het wel mooi om te bekijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:24 schreef H.Flick het volgende:
Zo, nu eerst PGR3. Eens kijken waar al die ophef over is.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik vond deel 1 t/m 3 wel leuk.. ze gaan het best drastisch veranderen zoals ik het lees.. keep it comming..
Ik ben er verschrikkelijk slecht in in ieder geval. Het is ook frustrerend dat je telkens in de laatste ronde aangetikt wordt waardoor je spint en weer als laatste over de finish komt. Ik suck waarschijnlijk gewoon.Nog even flink oefenen dus.quote:
Heb je een RGB?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval prachtig uit!
Eensquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
En wat betreft PGR3, begrijp me niet verkeerd, een tik hier en daar kan ik mee leven. Maar mensen die alleen maar kunnen winnen door grof geweld te gebruiken moeten ze ophangen.
Ik kan er ook best wel om lachen als iemand me achterstevoren zet, maar doet dezelfde persoon dit herhaaldelijk tijdens een race, dan moet ie gewoon een ander genre kiezen om te spelen.
Dammit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben toch niet gek.
Je kunt extra accu's kopen als je meer controllers hebt, maar met een play & charge kit heb je eigenlijk alles om je controller op te laden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Moet je nog iets anders halen voor zo'n play en charge kit? of is die gelijk compleet?
Ik moet mijn MM ook standaard 3x achter elkaar helemaal uit bellen voor ze opnemenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:36 schreef Anahka2309 het volgende:
Is het normaal dat die MediaMarkten zo immens slecht telefonisch bereikbaar zijnIn Eindhoven nemen ze de afgelopen 2 weken gewoon helemaal geen telefoon op lijkt het wel...
Maar ze zullen toch al wel weer op zijn
heb ook alleen nog maar King Kong, Call of Duty, Kameo en Perfect Dark Zero gezien.quote:
nope, heb een tijdje terug een filmpje gezien. Weet alleen niet meer waarquote:
Is je enthousiasme die praatquote:
euh dat doen ze wel alleen moet je dan voorbetalen een deelquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Anahka2309 het volgende:
Damn, ik bel nog 1 keer en nemen ze op voordat ie ook maar 1 keer helemaal over gegaan is..ik schrok me lam
Maar ze zijn op en ze doen niet aan reserveringslijsten....
Media markt Ede had er nog 5 op voorraad staan vandaag (zowel de core als de premium versiequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Anahka2309 het volgende:
Damn, ik bel nog 1 keer en nemen ze op voordat ie ook maar 1 keer helemaal over gegaan is..ik schrok me lam
Maar ze zijn op en ze doen niet aan reserveringslijsten....
Tis niet alsof we serieus aan het racen warenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.
Het is een racegame, geen nieuw deel uit de Demolishion Derby reeks. Ik heb een tyfus hekel aan mensen die express gaan beuken om een positie te klimmen.
Nee, doe mij maar een clean race met een 4e plek ofzo. Heb ik iig het gevoel dat ik een mooie race gereden heb.
Bij PDZ is het een beetje zo van: oh kijk, ik schiet alles en iedereen dood in mijn eentje en bij CoD is het veel meer 'GRANATE! DA KOMMEN DIE RUSSEN!' overal kogels, overal actie, totale gekte!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is je enthousiasme die praatmaar je hebt opzekers een punt... CoD2 is geweldig
Voor echte gekte, probeer de game op veteranquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij PDZ is het een beetje zo van: oh kijk, ik schiet alles en iedereen dood in mijn eentje en bij CoD is het veel meer 'GRANATE! DA KOMMEN DIE RUSSEN!' overal kogels, overal actie, totale gekte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |