pre-renderedquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik hou niet van box games maar vind het wel mooi om te bekijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:24 schreef H.Flick het volgende:
Zo, nu eerst PGR3. Eens kijken waar al die ophef over is.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik vond deel 1 t/m 3 wel leuk.. ze gaan het best drastisch veranderen zoals ik het lees.. keep it comming..
Ik ben er verschrikkelijk slecht in in ieder geval. Het is ook frustrerend dat je telkens in de laatste ronde aangetikt wordt waardoor je spint en weer als laatste over de finish komt. Ik suck waarschijnlijk gewoon.Nog even flink oefenen dus.quote:
Heb je een RGB?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval prachtig uit!
Eensquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
En wat betreft PGR3, begrijp me niet verkeerd, een tik hier en daar kan ik mee leven. Maar mensen die alleen maar kunnen winnen door grof geweld te gebruiken moeten ze ophangen.
Ik kan er ook best wel om lachen als iemand me achterstevoren zet, maar doet dezelfde persoon dit herhaaldelijk tijdens een race, dan moet ie gewoon een ander genre kiezen om te spelen.
Dammit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben toch niet gek.
Je kunt extra accu's kopen als je meer controllers hebt, maar met een play & charge kit heb je eigenlijk alles om je controller op te laden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Moet je nog iets anders halen voor zo'n play en charge kit? of is die gelijk compleet?
Ik moet mijn MM ook standaard 3x achter elkaar helemaal uit bellen voor ze opnemenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:36 schreef Anahka2309 het volgende:
Is het normaal dat die MediaMarkten zo immens slecht telefonisch bereikbaar zijnIn Eindhoven nemen ze de afgelopen 2 weken gewoon helemaal geen telefoon op lijkt het wel...
Maar ze zullen toch al wel weer op zijn
heb ook alleen nog maar King Kong, Call of Duty, Kameo en Perfect Dark Zero gezien.quote:
nope, heb een tijdje terug een filmpje gezien. Weet alleen niet meer waarquote:
Is je enthousiasme die praatquote:
euh dat doen ze wel alleen moet je dan voorbetalen een deelquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Anahka2309 het volgende:
Damn, ik bel nog 1 keer en nemen ze op voordat ie ook maar 1 keer helemaal over gegaan is..ik schrok me lam
Maar ze zijn op en ze doen niet aan reserveringslijsten....
Media markt Ede had er nog 5 op voorraad staan vandaag (zowel de core als de premium versiequote:Op dinsdag 13 december 2005 16:41 schreef Anahka2309 het volgende:
Damn, ik bel nog 1 keer en nemen ze op voordat ie ook maar 1 keer helemaal over gegaan is..ik schrok me lam
Maar ze zijn op en ze doen niet aan reserveringslijsten....
Tis niet alsof we serieus aan het racen warenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik je invite van gisteren niet heb geaccepteerd.
Het is een racegame, geen nieuw deel uit de Demolishion Derby reeks. Ik heb een tyfus hekel aan mensen die express gaan beuken om een positie te klimmen.
Nee, doe mij maar een clean race met een 4e plek ofzo. Heb ik iig het gevoel dat ik een mooie race gereden heb.
Winnen door beuken is cheaten in mijn ogen.
Bij PDZ is het een beetje zo van: oh kijk, ik schiet alles en iedereen dood in mijn eentje en bij CoD is het veel meer 'GRANATE! DA KOMMEN DIE RUSSEN!' overal kogels, overal actie, totale gekte!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is je enthousiasme die praatmaar je hebt opzekers een punt... CoD2 is geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |