abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33019733

• Microsoft's XBOX 360
    Ja... die nieuwe console van Microsoft dus!

Hij is nu te koop in de winkels! Hij is alleen overal uitverkocht en de verwachting is dat Microsoft rond 14-16 december met een tweede levering komt

• Hardware, software en services: de Xbox 360 is een krachtige combinatie van hardware, software en services, die je meesleept in een gamewereld die groter, spectaculairder en realistischer is dan ooit tevoren, waar mogelijkheden onbegrensd zijn en je verbeelding nooit aan banden wordt gelegd.
  • Industriële vormgeving: als samensmelting van vorm en functionaliteit herbergt de Xbox 360 krachtige technologie in een bijzonder geraffineerd jasje.
  • Xbox Gamer Guide: de Xbox Gamer Guide is een entertainmentgateway die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface: je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop: de Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox
    System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem in- of uitschakelen zonder dat je daarvoor je luie stoel hoeft te verlaten.
  • Xbox Live™: op Xbox Live, de enige plek waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, komen games en entertainment tot leven. En dit toch al geweldige systeem is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen digitale identiteit
    vormgeven via je Gamertag en gamerprofiel, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace: houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games: Xbox 360 geeft een hele nieuwe invulling aan de vormgeving, audio en de wereld van games en sleept je op ongekende wijze mee in de game. Levensechte personages met emotionele diepgang sleuren je als het ware de gamewereld in en zorgen voor een onvergelijkbare game-ervaring. Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

• Leuk en aardig al die info, maar welke games zijn er beschikbaar?
    De Xbox 360 heeft op het moment 15 launchgames, dus er zit vast wel wat tussen voor je.
    Dit zijn ze :

• Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?
    Het core pakket bevat de console, Controller met draad en wat snoeren voor 300 euro, hier moet je nog wel een memory kaart bij kopen.
    Het ziet er zo uit :

En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen, hierbij zitten HD kabels, een headset , Harde schijf, media afstandsbediening en draadloze controllers.
    Het is ook aan te raden om een Play and charge kit te kopen voor je controller, dat is een oplader + accu voor 19,95, daarmee kan je 25 uur gamen per keer dat je de controller oplaad.
    Ook hier een plaatje van het pakket :

• Leuk dat live!, maar zijn er ook fokkers die het doen?
    Jazeker hier een lijstje met gamercards en de foknaam erbij:

Xbox Live! gamercards

Wil jij hier ook tussenstaan? post het even in dit topic en het volgende topic sta je ertussen!

• Voorgaande topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 7% gewijzigd door peristilius op 12-12-2005 22:35:14 ]
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33019750
    FiPo

Even een vraagje: Hoe lang gaat de controller mee met standaard alkaline batterijen? En is het het echt waard om zon play and charge kit te kopen?

Je moet trouwens nog even de link naar het vorige deeltje in de wiki toevoegen.
    pi_33019795
    pi_33019899
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
    Al gedaan.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33019915
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
    FiPo

Even een vraagje: Hoe lang gaat de controller mee met standaard alkaline batterijen? En is het het echt waard om zon play and charge kit te kopen?

Ik heb de batterijen niet leeg gespeeld, maar aannemende dat ze even lang meegaan als de accu van de play & charge kit is het zeker de moeite waard. De accu is inmiddels 1x helemaal leeg geweest (na een uur of 15 à 20, ik denk dat batterijen dat niet eens halen).
    Who knew?
      maandag 12 december 2005 @ 17:49:36 #6
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33020077
    Zon play and charge kit is wel een must helaas.
    The truth was in here.
    pi_33020087
    Wat een gekke TT!
    pi_33020129
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
    Wat een gekke TT!
    Condemned.
    Kan iemand me nou eindelijk eens uitleggen waarom je de hele tijd junks mept?
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_33020184
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:

[..]

Condemned.
    Da's tegen het schuldgevoel (net als met zombies neerschieten in resident evil)
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_33020197
    quote:

[..]

Condemned.
    tussen spoiler tags graag
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33020205
    Ik ga meteen weer even junkies en ander soortig tuig meppen in Condemned.
      maandag 12 december 2005 @ 17:55:02 #12
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_33020276
    Xbox 360 is de coolste console op het moment
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 12 december 2005 @ 17:55:47 #13
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33020293
    Ik speel nu bijna 30 uur (Kameo en CoD2) en heb de battery alleen opgeladen in het begin....werkt prima... ik doe mijn Xbox al aan vanuit de keuken als ik een broodje maak
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      maandag 12 december 2005 @ 17:55:54 #14
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_33020301
    quote:

[..]

Condemned.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_33020363
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Chocobo het volgende:
    Ik speel nu bijna 30 uur (Kameo en CoD2) en heb de battery alleen opgeladen in het begin....werkt prima... ik doe mijn Xbox al aan vanuit de keuken als ik een broodje maak
    ik heb em al 3 keer moeten opladen
    40 uur PGR3, 12 uur totaal kameo met backtracken en side quests vinden enzo, en een groot aantal uren Geometry wars en andere arcade games
    pi_33020365
    als je denkt dat de Xbox360 nog voor de kerst weer in Nederland komt....

Word wakker en bezoek http://www.xboxtoday.ca/1(...)numbers_for_best_buy

in de VS komt de 3de lading pas op de 18de..... dus verwacht maar niet dat ie hier voor de kerst is... HELAAS voor sommigen
    pi_33020419
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Oh ja, heb ik ook altijd last van. Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
    pi_33020663
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef peristilius het volgende:

[..]

Oh ja, heb ik ook altijd last van. Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
    Ws. val jij zelf mensen aan
    pi_33020932
    Geometry wars
    556.685
      maandag 12 december 2005 @ 18:33:50 #20
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33021353
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
    als je denkt dat de Xbox360 nog voor de kerst weer in Nederland komt....

Word wakker en bezoek http://www.xboxtoday.ca/1(...)numbers_for_best_buy

in de VS komt de 3de lading pas op de 18de..... dus verwacht maar niet dat ie hier voor de kerst is... HELAAS voor sommigen
    Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18e
    pi_33021688
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18e
    Ik hoop het zo

Ik heb de eerste twee spellen al gekocht maar het apperaat zelf nog niet binnen
    Bij de dixons hier zag ik net de 299 versie al wel staan. Maar die wil ik niet

Heb nu dus Kameo en condemned gekocht
    Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
      maandag 12 december 2005 @ 18:46:38 #22
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33021762
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Ik hoop het zo

Ik heb de eerste twee spellen al gekocht maar het apperaat zelf nog niet binnen
    Bij de dixons hier zag ik net de 299 versie al wel staan. Maar die wil ik niet

Heb nu dus Kameo en condemned gekocht
    Dat is best knap.... een console zien maar hem niet kopen Maar je hebt absoluut gelijk... ga voor de Premium pack

En ja ik weet het natuurlijk niet zeker dat die komt... niks is zeker. Maar ik ga er zeer zeker vanuit dat logitiek los liegt.... M$ PAL en NTCS zijn ook immers verschillende systemen.... die hebben niks in elkaars winkel te zoeken.

Komt goed..... ze komen hier echt... alleen wel weinig en als je niet gereserveerd hebt schat ik de kansen erg klein in.
    pi_33021840
    Logistiek lig wel los van mekaar... maar waarom is de VS dan 10 dagen eerder gelaunched?? niet om Europa te teasen... dus ga er maar vanuit dat het een eindje uit mekaar ligt wanneer de 2de zending nederland en uberhaupt europa binnenkomt
      maandag 12 december 2005 @ 18:53:57 #24
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33022045
    quote:
    Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
    Logistiek lig wel los van mekaar... maar waarom is de VS dan 10 dagen eerder gelaunched?? niet om Europa te teasen... dus ga er maar vanuit dat het een eindje uit mekaar ligt wanneer de 2de zending nederland en uberhaupt europa binnenkomt
    Launch is launch,.. wie weet hoe ze aan data komen Ik zou ook bij een wereldwijde release met tussen weken plannen. Stel je voor als er zich ergens een probleem voordoet. Nee ik snap dat wel. Nalevering is wat anders.... bijna elke winkel zegt weer wat te ontvangen deze week... dan gaat het gebeuren ook denk ik.
      maandag 12 december 2005 @ 18:54:57 #25
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33022079
    Gaat nergens over die verkoop.. maar ik blijf erbij ze hadden gewoon de releasedatum later moeten leggen en zorgen dat ze genoeg consoles hadden gemaakt.

Ik ben nog zo'n figuur die op een bepaald moment zegt "Stik er maar in, ik hoef hem niet meer"
    The truth was in here.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')