Al gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
Je moet trouwens nog even de link naar het vorige deeltje in de wiki toevoegen.
Ik heb de batterijen niet leeg gespeeld, maar aannemende dat ze even lang meegaan als de accu van de play & charge kit is het zeker de moeite waard. De accu is inmiddels 1x helemaal leeg geweest (na een uur of 15 à 20, ik denk dat batterijen dat niet eens halen).quote:Op maandag 12 december 2005 17:38 schreef EvilWasp het volgende:
FiPo
Even een vraagje: Hoe lang gaat de controller mee met standaard alkaline batterijen? En is het het echt waard om zon play and charge kit te kopen?
Je moet trouwens nog even de link naar het vorige deeltje in de wiki toevoegen.
Condemned.quote:Op maandag 12 december 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
Wat een gekke TT!
Da's tegen het schuldgevoel (net als met zombies neerschieten in resident evil)quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
Kan iemand me nou eindelijk eens uitleggen waarom je de hele tijd junks mept?
tussen spoiler tags graagquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Condemned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
ik heb em al 3 keer moeten opladenquote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik speel nu bijna 30 uur (Kameo en CoD2) en heb de battery alleen opgeladen in het begin....werkt prima... ik doe mijn Xbox al aan vanuit de keuken als ik een broodje maak
quote:Op maandag 12 december 2005 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]Oh ja, heb ik ook altijd last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ws. val jij zelf mensen aanquote:Op maandag 12 december 2005 17:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook altijd last van.Dat snap ik mafkees, maar waarom word je constant aangevallen.
Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18equote:Op maandag 12 december 2005 17:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
als je denkt dat de Xbox360 nog voor de kerst weer in Nederland komt....
Word wakker en bezoek http://www.xboxtoday.ca/1(...)numbers_for_best_buy
in de VS komt de 3de lading pas op de 18de..... dus verwacht maar niet dat ie hier voor de kerst is... HELAAS voor sommigen
Ik hoop het zoquote:Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die logistiek staat totaal los van elkaar.... console komt hier ook gewoon tussen de 14e en de 18e
Dat is best knap.... een console zien maar hem niet kopenquote:Op maandag 12 december 2005 18:44 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het zo
Ik heb de eerste twee spellen al gekocht maar het apperaat zelf nog niet binnen
Bij de dixons hier zag ik net de 299 versie al wel staan. Maar die wil ik niet
Heb nu dus Kameo en condemned gekocht
Launch is launch,.. wie weet hoe ze aan data komenquote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Logistiek lig wel los van mekaar... maar waarom is de VS dan 10 dagen eerder gelaunched?? niet om Europa te teasen... dus ga er maar vanuit dat het een eindje uit mekaar ligt wanneer de 2de zending nederland en uberhaupt europa binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |