abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33048490

• Microsoft's XBOX 360
    Ja... die nieuwe console van Microsoft dus!

Hij is nu te koop in de winkels! Hij is alleen overal uitverkocht en de verwachting is dat Microsoft rond 14-16 december met een tweede levering komt

• Hardware, software en services: de Xbox 360 is een krachtige combinatie van hardware, software en services, die je meesleept in een gamewereld die groter, spectaculairder en realistischer is dan ooit tevoren, waar mogelijkheden onbegrensd zijn en je verbeelding nooit aan banden wordt gelegd.
  • Industriële vormgeving: als samensmelting van vorm en functionaliteit herbergt de Xbox 360 krachtige technologie in een bijzonder geraffineerd jasje.
  • Xbox Gamer Guide: de Xbox Gamer Guide is een entertainmentgateway die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface: je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop: de Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox
    System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem in- of uitschakelen zonder dat je daarvoor je luie stoel hoeft te verlaten.
  • Xbox Live™: op Xbox Live, de enige plek waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, komen games en entertainment tot leven. En dit toch al geweldige systeem is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen digitale identiteit
    vormgeven via je Gamertag en gamerprofiel, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace: houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games: Xbox 360 geeft een hele nieuwe invulling aan de vormgeving, audio en de wereld van games en sleept je op ongekende wijze mee in de game. Levensechte personages met emotionele diepgang sleuren je als het ware de gamewereld in en zorgen voor een onvergelijkbare game-ervaring. Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

• Leuk en aardig al die info, maar welke games zijn er beschikbaar?
    De Xbox 360 heeft op het moment 15 launchgames, dus er zit vast wel wat tussen voor je.
    Dit zijn ze :

• Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?
    Het core pakket bevat de console, Controller met draad en wat snoeren voor 300 euro, hier moet je nog wel een memory kaart bij kopen.
    Het ziet er zo uit :

En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen, hierbij zitten HD kabels, een headset , Harde schijf, media afstandsbediening en draadloze controllers.
    Het is ook aan te raden om een Play and charge kit te kopen voor je controller, dat is een oplader + accu voor 19,95, daarmee kan je 25 uur gamen per keer dat je de controller oplaad.
    Ook hier een plaatje van het pakket :

• Leuk dat live!, maar zijn er ook fokkers die het doen?
    Jazeker hier een lijstje met gamercards en de foknaam erbij:

Xbox Live! gamercards

Wil jij hier ook tussenstaan? post het even in dit topic en een moderator zal het bovenstaande lijstje voor je aanpassen!

• Voorgaande topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

Deze OP is hier te vinden
  • pi_33048522
    Thomper!
    pi_33048621
    Nog 2h04m, dan gaat de pret beginnen....
    Xbox Live Gamertag: Harmen84
    pi_33048627
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef wc-eend het volgende:
    denk dat de 2e lading vandaag al gedeelte is binnen gedruipt en morgen nog wat meer, de kleinere winkels enzo..
    * oldenzaaltjuh hopes sow

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
    pi_33048671
    Mn 360 liep net vast

En ik heb nu één las vegas cone challenge op gold gehaald, maar die in Londen lukt me maar niet
    Who knew?
    pi_33048776
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 17:56 schreef Harmen1984 het volgende:
    Nog 2h04m, dan gaat de pret beginnen....
    Alvast veel plezier!

pi_33048850
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Voor echte gekte, probeer de game op veteran
    Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietje .

Ik deed net de london cone challenge en ik stond gewoon op 35 ofzo in zo'n leaderboard .
    pi_33048881
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:07 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietje .

Ik deed net de london cone challenge en ik stond gewoon op 35 ofzo in zo'n leaderboard .
    Patser

Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
    Who knew?
    pi_33048899
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:

[..]

Patser

Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
    Wel op medium, hoor .
      dinsdag 13 december 2005 @ 18:12:31 #10
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33048980
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:

[..]

Patser

GEEF GAS!
    The line is a dot to you!
      dinsdag 13 december 2005 @ 18:13:57 #11
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33049004
    Ik haal m in maart Nu weet ik het zeker
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 13 december 2005 @ 18:14:30 #12
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_33049022
    Mooie TT
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_33049101
    Die TT

En Washandje, je eerste crash? Ik had vandaag m'n 11e
    Het dashboard is te @#%@#%@#% buggy.
    pi_33049121
    Wat mij trouwens opviel in nu twee spellen; de introfilmpjes schokken
    Bij Kameo hapert het beeld en bij Splinter Cell: Chaos Theory ook...
    Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      dinsdag 13 december 2005 @ 18:22:14 #15
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33049187
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
    Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
    geen last van, op Pal 60 zetten kan helpen
    pi_33049216
    quote:
    Ik gebruik geen advanced scart en heb nergens last van
    Who knew?
      dinsdag 13 december 2005 @ 18:30:15 #17
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33049338
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik haal m in maart Nu weet ik het zeker
    Twijfelde je nog dan?
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      dinsdag 13 december 2005 @ 18:36:00 #18
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33049452
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Twijfelde je nog dan?
    Niet over het halen, maar over wanneer Zeker nu ze weer te koop zijn Heb ook aan januari gedacht, maar dan zijn er tentamens enzo Maart dus maar, voor mn verjaardag
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_33049476
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet over het halen, maar over wanneer Zeker nu ze weer te koop zijn Heb ook aan januari gedacht, maar dan zijn er tentamens enzo Maart dus maar, voor mn verjaardag
    Ik doe met je mee.

11 & 12 maart is het Roy en peristilius weekend.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33049492
    Wat is trouwens de font van het logo van de 360? (Wie heeft de banner in de OP gemaakt?)
    pi_33049613
    waarom heeft de MM alwel de premiums en andere winkels nog niet??
      dinsdag 13 december 2005 @ 18:54:55 #22
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33049865
    Ik heb m staan in zn doos... thuis bij papa.
    The truth was in here.
      dinsdag 13 december 2005 @ 19:04:07 #23
    38111 Boomlaars
    Schoenlepels eten *HMMMM*
    pi_33050110
    TVP
    AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
    pi_33050287
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
    Omdat de MM pwnt
    Who knew?
      dinsdag 13 december 2005 @ 19:12:51 #25
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33050353
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Harmen1984 het volgende:
    Wat is trouwens de font van het logo van de 360? (Wie heeft de banner in de OP gemaakt?)
    Meh?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33050383
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 19:10 schreef washandje het volgende:

[..]

Omdat de MM pwnt
    Als het op service aankomt, vaak niet.

Maar verder wel idd
    pi_33050407
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat heb jij een geduld zeg.

Tot maart
      dinsdag 13 december 2005 @ 19:21:30 #28
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_33050580
    Die topictitel. foei thomper
    pi_33050585
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Eerst de SP ff spelen en dan pwn ik jou wel

Kan trouwens nu al zeggen dat ik niet in servers speel waar het gaat om het beuken ipv racen
    Beuk servers zijn van kabouter niet van mij, en ik pwn je na de SP alsnog
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33050725
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Als het op service aankomt, vaak niet.

Maar verder wel idd
    Service

Prijzen
    Who knew?
    pi_33050992
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
    En nou ff serieus antwoord please?
    pi_33051016
    quote:
    Geloof me wanneer ik zeg dat dat het probleem wel degelijk is. Damswer had er ook last van, je tv ondersteund alleen 50Hz via de tulpkabel. Sommige tv's kunnen 60, maar als het fout gaat, heb je geen beeld meer en dan kan je alleen terug met een bepaalde toetsen combinatie. Neem een AV scart, zet hem op 60 Hz en gaan!

Dat Marketplace is ook geweldig! Net een clip van Franz Ferdinand (mijn favo) gedownload! Me is happy.
    I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
    Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
    pi_33051050
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Retuobak het volgende:
    Die TT

En Washandje, je eerste crash? Ik had vandaag m'n 11e
    Het dashboard is te @#%@#%@#% buggy.
    wanneer/wat dan?
    pi_33051139
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

wanneer/wat dan?
    PGR3 waarschijnlijk
    I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
    pi_33051306
    Als je bijv. online PGR3 speelt en als je op het moment dat de host een game start net naar iemands gamecard zit te kijken (als dat halve schermpje nog openstaat) dan wil die weleens blijven hangen.
    pi_33051950
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 19:39 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

wanneer/wat dan?
    Andermans gamercards checken met PGR3 dit keer.
      dinsdag 13 december 2005 @ 20:11:39 #37
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33052071
    Over dat schokken.... dat heb ik ook met CoD2,... het intro filmpje loopt niet helemaal soepel,... hele kleine stotteringen tussendoor, maar dat hoort zo denk ik. Spel loopt immers VLOEIEND....

Maar aan de kabels zal het niet liggen (bij mij dan).... andere games zijn prachtig.... het lijkt wel een BINK achtige .exe movie die aan het begin.
    pi_33052177
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Chocobo het volgende:
    Over dat schokken.... dat heb ik ook met CoD2,... het intro filmpje loopt niet helemaal soepel,... hele kleine stotteringen tussendoor, maar dat hoort zo denk ik. Spel loopt immers VLOEIEND....

Maar aan de kabels zal het niet liggen (bij mij dan).... andere games zijn prachtig.... het lijkt wel een BINK achtige .exe movie die aan het begin.
    BINK movies mogen ze echt afschaffen, achterhaalde rotzooi

Maarre, wordt er nog gebeukt/geracet vanavond (pgr3)? Ik heb wel zin in wat stunt- en vliegwerk
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
    pi_33052230
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

BINK movies mogen ze echt afschaffen, achterhaalde rotzooi

Maarre, wordt er nog gebeukt/geracet vanavond (pgr3)? Ik heb wel zin in wat stunt- en vliegwerk
    Count me in, kom zo online! Als jullie nog niet zitten te racen online host ik wel even een sessie, en anders moet je mij maar uitnodigen
    pi_33053127
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef Fillipe het volgende:
    Als je bijv. online PGR3 speelt en als je op het moment dat de host een game start net naar iemands gamecard zit te kijken (als dat halve schermpje nog openstaat) dan wil die weleens blijven hangen.
    Klopt, dat heb ik één keer gehad. Vanmiddag ging ik naar het dashboard terwijl ik tegelijk naar een volgende pagina in de leaderboards ging en dat vond ie niet lief
    Who knew?
    pi_33054176
    Kan iemand me ff uitleggen hoe het met die league`s zit. Ben tijdritten aan het rijden in PGR3 en rijd continu in League 1 en 2 terwijl ik regelmatig de vangrail raak
    pi_33054760
    Waar zie ik het verschil tussen een Xbox game en een Xbox game die op de 360 dmv emulatie werkt? Ben wel benieuwd hoe SC:CT eruit gaat zien namelijk... Of uberhaupt de games mooier zijn.

Nog geen 360's in huis btw, wordt dit weekend...
    pi_33054812
    Volgens mij zie je alleen verschil als je een HDTV hebt. Het enige verschil is de resolutie.
    pi_33055511
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef =HellFire= het volgende:
    Waar zie ik het verschil tussen een Xbox game en een Xbox game die op de 360 dmv emulatie werkt? Ben wel benieuwd hoe SC:CT eruit gaat zien namelijk... Of uberhaupt de games mooier zijn.

Nog geen 360's in huis btw, wordt dit weekend...
    Enige verschil was volgensmij bij halo en halo 2, ze hadden een beetje AF aangezet.
    pi_33055544
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Enige verschil was volgensmij bij halo en halo 2, ze hadden een beetje AF aangezet.
    en framedrops toegevoegd
    pi_33055546
    Zo, PGR3 was weer lachen!

Praten over Lingo, menstruatiestoornissen en dat terwijl er met A klasse auto's 3 rondjes Nordschleife gedaan werd.

Staat nieeeeet op de kaart!

Met GokuSFE, Retuobak (op een ronde gezet), Philipe en odemeijer valt prima te racen!
    pi_33055674
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en framedrops toegevoegd
    Dat is niet zo mooi.

Of bedoel je juist hogere fps?
    pi_33055699
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Dat is niet zo mooi.

wat denk je zelf?
    pi_33055729
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Dat is niet zo mooi.

Something that drops usually goes down....
    pi_33055752
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wat denk je zelf?
    Framedrops.

Gaarheid.
    pi_33055769
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:54 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Something that drops usually goes down....
    Ja weet ik veel misschien vergiste hij zich
    pi_33055809
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:54 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Framedrops.

Gaarheid.
    idd, erg gaar, je zou verwachten dat de xbox 360 em met gemak draait, maar nee steeds kleine framedrops, oogt erg irritant
    mijn tip ook voor mensen met een xbox 1 : Verkoop em nog niet ,wacht tot alles goed ge emuleert word
    ik had zelfs kleine frame drops met ninja gaiden black
    pi_33055832
    @Rob: Tja, en dan nog stilstaan en winnen...
    pi_33055834
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
    Zo, PGR3 was weer lachen!

Praten over Lingo, menstruatiestoornissen en dat terwijl er met A klasse auto's 3 rondjes Nordschleife gedaan werd.

Staat nieeeeet op de kaart!

Met GokuSFE, Retuobak (op een ronde gezet), Philipe en odemeijer valt prima te racen!
    Mij op een ronde zetten was niet met Nordschleife though
    Dat was in Londen toen ik op je wachtte zodat ik je kon beuken
    En nee, we speelden niet serieus
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:56 schreef odebeijer het volgende:
    14.gif
    pi_33055964
    Hoe zit met nu eigenlijk met de verkrijgbaarheid v.d. premiums? Nog steeds hetzelfde?
    pi_33056604
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 21:56 schreef odebeijer het volgende:
    Mazzel heeft iedereen wel ns.......
      dinsdag 13 december 2005 @ 22:25:13 #57
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33056808

Zet mij er maar bij
    The truth was in here.
    pi_33056943
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 22:25 schreef Bastard het volgende:
    [afbeelding]

Zet mij er maar bij
    Pro Zone zelfs

Ik zal je ook wel even toevoegen, kunnen we binnenkort met alle Fockers lekker online scheuren.
    pi_33057002
    Heb hier ook een leuk plaatje... spellen ze mijn naam niet meer verkeerd, hoop ik...

pi_33057273
    PGR3 was zeker weer lachen daarnet Vooral in NY, laatste rondje nog ff al die track sections capturen
    En bij Capture the Track is een beukdwerg in je team onmisbaar, zo pak je nog eens punten
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
    pi_33057602
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef GokuSFE het volgende:
    PGR3 was zeker weer lachen daarnet Vooral in NY, laatste rondje nog ff al die track sections capturen
    En bij Capture the Track is een beukdwerg in je team onmisbaar, zo pak je nog eens punten
    !
    In New York ging ik wel goed trouwens, had toch op 1 stuk de snelste tijd
      dinsdag 13 december 2005 @ 22:50:05 #62
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33057669
    FFXI schijnt erg tegen te vallen.... PS2 graphics noemen ze het met slechte framerate.... heb het filmpje bekeken en ben ook niet onder de indruk.... 5GB op je HD nodig en een dikke 15 euro per maand betalen.... nee dank je...

10 minutes of FFXI ! :
    http://xboxyde.com/news_2395_en.html

In Januari komt de beta,....
      dinsdag 13 december 2005 @ 22:50:21 #63
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_33057677
    Heb ik alles weer gemist. De volgende keer als julie weer gaan racen nodig mij dan ook ff uit. Ik wil ook wel mee doen.
    Julie moeten gewoon gezelliger zijn dan fransen.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_33057916
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Chocobo het volgende:
    FFXI schijnt erg tegen te vallen.... PS2 graphics noemen ze het met slechte framerate.... heb het filmpje bekeken en ben ook niet onder de indruk.... 5GB op je HD nodig en een dikke 15 euro per maand betalen.... nee dank je...

10 minutes of FFXI ! :

Waarom zou je sowieso dezelfde game die al meer dan 2 jaar uit is op de PC nu gaan hypen?
      dinsdag 13 december 2005 @ 23:03:08 #65
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33058073
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Waarom zou je sowieso dezelfde game die al meer dan 2 jaar uit is op de PC nu gaan hypen?
    Niemand heeft het over hypen. Ja het blijft natuurlijk wel de eerste MMORPG voor Xbox en als ze het goed hadden aangepakt had het best wat kunnen worden. Ik sluit niks uit ook al is het 2 jaar oud natuurlijk. Ik sta er wel voor open. Helemaal als het FF is....

Maar ik heb het filmpje nu 2x bekeken en ben echt teleurgesteld.... dit zijn idd PS2 graphics.... battles zagen er saai uit. Als WoW gewend bent is dit poep....

maar he,... scheelt je extra kosten. Zelfs die beta mogen ze houden van me
    pi_33058134
    Ik heb toch aardig wat gehype gezien in dit topic wat betreft die game, heb er nooit wat van gesnapt. FFXI X360 had sowieso nooit meer te bieden dan betere graphics.
    pi_33058224
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 23:05 schreef Retuobak het volgende:
    Ik heb toch aardig wat gehype gezien in dit topic wat betreft die game, heb er nooit wat van gesnapt. FFXI X360 had sowieso nooit meer te bieden dan betere graphics.
    Psst dwerg, dit is enorm toevallig: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8149
    pi_33058242
    niemand die het antwoord weet waarom de MM wel de premium heeft en de kleinere winkels (zoals Dixons, Bart Smit) nog niet?
      dinsdag 13 december 2005 @ 23:09:33 #69
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33058271
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 23:05 schreef Retuobak het volgende:
    Ja het blijft FF he

Maar nee... dit had ik echt niet verwacht !
      dinsdag 13 december 2005 @ 23:10:43 #70
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33058300
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
    niemand die het antwoord weet waarom de MM wel de premium heeft en de kleinere winkels (zoals Dixons, Bart Smit) nog niet?
    Nee logistiek probleempje? Bel Dixons anders even?
    pi_33060659
    wil je het weten. eerst werden alle gamestores erg goed bevoorraad
    en de wat kleinere winkels.
    nu kunnen ze er in een keer superveel kwijt bij mm
    dus gaan ze daar heen
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
      woensdag 14 december 2005 @ 00:21:31 #72
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33060768
    quote:
    Op dinsdag 13 december 2005 23:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Niemand heeft het over hypen. Ja het blijft natuurlijk wel de eerste MMORPG voor Xbox en als ze het goed hadden aangepakt had het best wat kunnen worden. Ik sluit niks uit ook al is het 2 jaar oud natuurlijk. Ik sta er wel voor open. Helemaal als het FF is....

Maar ik heb het filmpje nu 2x bekeken en ben echt teleurgesteld.... dit zijn idd PS2 graphics.... battles zagen er saai uit. Als WoW gewend bent is dit poep....

maar he,... scheelt je extra kosten. Zelfs die beta mogen ze houden van me
    ...
      woensdag 14 december 2005 @ 00:29:42 #73
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_33061052
    Tering, ik ben nog slechter dan Retuobak met PGR3.
    Nou ja, morgen nog maar wat oefenen.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_33061271
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef Heintje het volgende:
    Tering, ik ben nog slechter dan Retuobak met PGR3.
    Nou ja, morgen nog maar wat oefenen.
    Ik hield het niet voor mogelijk, maar het blijkt toch zo . Al scheelt het ook weer niet ongelofelijk veel
    pi_33061535
    Tot nu toe bied de Xbox 360 niks nieuws, maar wat zou ie nieuws moeten bieden vraag ik me eigenlijk dan ook af. Wat bied de PS2/Xbox/NGC wat de N64/PS niet biedt. Alleen betere graphics en grotere spellen, meer niet. En op de revo na gaat dat ook met de next generation gebeuren, dus ik zie het probleem niet echt. Vernieuwing is dood, get over it.

Ik ga in januari dnek ik toch maar eens PGR3 aanschaffen. Hoor er zoveel positiefs over, en deel 1 was ook zeer stoer.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_33061913
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef Morthill het volgende:
    Tot nu toe bied de Xbox 360 niks nieuws, maar wat zou ie nieuws moeten bieden vraag ik me eigenlijk dan ook af. Wat bied de PS2/Xbox/NGC wat de N64/PS niet biedt. Alleen betere graphics en grotere spellen, meer niet. En op de revo na gaat dat ook met de next generation gebeuren, dus ik zie het probleem niet echt. Vernieuwing is dood, get over it.

Ik ga in januari dnek ik toch maar eens PGR3 aanschaffen. Hoor er zoveel positiefs over, en deel 1 was ook zeer stoer.
    Of developers op de revo gaan vernieuwen (op de goede manier) is nog maar de vraag, goede kans dat de meeste developers het op safe spelen en gewoon dezelfde games met andere controls uitbrengen. En dan is het net zo revolutionair als een console game naar de PC porten of omgekeerd.
      woensdag 14 december 2005 @ 07:20:47 #77
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33064133
    quote:

10 minutes of FFXI ! :

Er zit nu een beta bij het blad OXM dacht ik
    The truth was in here.
      woensdag 14 december 2005 @ 08:07:07 #78
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_33064321
    Ik heb de Xbox gehad voor een tijdje, maar vond dat zo'n bagger systeem dat ie weer snel het huis uit ging. Na het lezen van reviews de laatste ben ik wel weer benieuwd geworden, maaar verre van overtuigd. Het klinkt allemaal goed, maar hoe is de 360 in vergelijking met de originele Xbox? Wat is er anders, verbeterd? Nou ja ik ga hem in ieder geval weer een kans geven en met spellen zoals Kameo en de nieuwe Elder Scrolls heb ik er wel zin in.

Ja Elder Scrolls kan ik ook op me PC spelen, maar die begint steeds meer een mediacentrum te worden. Een alternatief goedwerkende console is dus leuk. Zelf zal ik wel wachten met de aanschaf tot de kindertijd voorbij is en de opstart perikelen verwerkt zijn met de komst van de volgende serie 360's. En dat de prijs gedaald is. Ik ga natuurlijk geen bakken met geld neertellen voor iets waar ik nog niet zeker van ben.
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    William James (1842 - 1910)
      woensdag 14 december 2005 @ 08:12:54 #79
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33064356
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:07 schreef Enyalius het volgende:
    Ik heb de Xbox gehad voor een tijdje, maar vond dat zo'n bagger systeem dat ie weer snel het huis uit ging. Na het lezen van reviews de laatste ben ik wel weer benieuwd geworden, maaar verre van overtuigd. Het klinkt allemaal goed, maar hoe is de 360 in vergelijking met de originele Xbox? Wat is er anders, verbeterd? Nou ja ik ga hem in ieder geval weer een kans geven en met spellen zoals Kameo en de nieuwe Elder Scrolls heb ik er wel zin in.

Ja Elder Scrolls kan ik ook op me PC spelen, maar die begint steeds meer een mediacentrum te worden. Een alternatief goedwerkende console is dus leuk. Zelf zal ik wel wachten met de aanschaf tot de kindertijd voorbij is en de opstart perikelen verwerkt zijn met de komst van de volgende serie 360's. En dat de prijs gedaald is. Ik ga natuurlijk geen bakken met geld neertellen voor iets waar ik nog niet zeker van ben.
    als je wacht op de prijsdaling dan kan je nog minstens een half jaar wachten waarschijnlijk.

En om een goed beeld te krijgen kan je deze review lezen
      woensdag 14 december 2005 @ 08:14:51 #80
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_33064373
    ik heb geen haast met aanschaf. ben geen fanboy van Xbox. dat doe ik wel bij de PS3 hehe

die preview had ik gelezen en dezelfde vraag gesteld maar geen antwoord gekregen. dus hoopte op een reactie hier aangezien er nu meerdere zijn die een xbox en xbox360 hebben gehad. dus meerdere meningen om een globaal beeld te krijgen. ik kan wel lezen hoe "geweldig" de box wel niet is, maar dat beantwoord nog niet mijn vraag
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    William James (1842 - 1910)
      woensdag 14 december 2005 @ 08:21:31 #81
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33064421
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:14 schreef Enyalius het volgende:
    ik heb geen haast met aanschaf. ben geen fanboy van Xbox. dat doe ik wel bij de PS3 hehe

die preview had ik gelezen en dezelfde vraag gesteld maar geen antwoord gekregen. dus hoopte op een reactie hier aangezien er nu meerdere zijn die een xbox en xbox360 hebben gehad. dus meerdere meningen om een globaal beeld te krijgen. ik kan wel lezen hoe "geweldig" de box wel niet is, maar dat beantwoord nog niet mijn vraag
    wat wil je dan horen? Er staan in die review ook de minpunten verteld over de 360. En de 360 is gewoon een geweldig apparaat en de meeste mensen in de topic zullen het hiermee eens zijn, anders komen ze hier niet

wat je wel kan doen is de reviews lezen van andere website, zie ook www.google.nl
    pi_33064448
    Hij wil horen wat er anders is tov de originele Xbox. Dus bijv. de betere live implementatie.
      woensdag 14 december 2005 @ 08:29:40 #83
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33064471
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 07:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Er zit nu een beta bij het blad OXM dacht ik
    Ja klopt maar het hoeft niet meer Gijs.... haalt het niet bij bv WoW.... ga andere games spelen dan FFXI.
    pi_33064541
    quote:

10 minutes of FFXI ! :

Jammer, maar als dat waar is laat ik hem ook liggen.

Die TT...zo waar

B. heb je een 360???
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 14 december 2005 @ 08:37:53 #85
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33064544
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:29 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja klopt maar het hoeft niet meer Gijs.... haalt het niet bij bv WoW.... ga andere games spelen dan FFXI.
    Je kan hem op zn minst even spelen en beoordelen dan natuurlijk.. misschien zijn de gfx er niet, maar het FF gevoel wel!
    The truth was in here.
    pi_33064593
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Of developers op de revo gaan vernieuwen (op de goede manier) is nog maar de vraag, goede kans dat de meeste developers het op safe spelen en gewoon dezelfde games met andere controls uitbrengen. En dan is het net zo revolutionair als een console game naar de PC porten of omgekeerd.
    Maar jij weet net zo goed als ik dat zeker Nintendo goed gebruik zal maken van de mogelijkheden. En er zullen heus ook wel een aantal anderen zijn die gebruik gaan maken van de vernieuwing die Nintendo biedt. Dat er bedrijven als EA zijn die het niet doen, tsja, dat is prima voor mensen die geen vernieuwing willen.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_33064703
    Zo... tot diep in de nacht CoD2 zitten spelen, en nu al weer op m'n werk...

Ik kan alleen nog niet live, daarvoor moet het thuisnetwerk drastisch worden omgelegd. Ik heb nu een kabel van 30 meter naar mijn PC liggen vanuit de router in de computerkamer, dus ik heb maar 1 aansluiting in m'n kamer...

Vanavond es even verzinnen hoe we dat gaan oplossen. (Iemand een idee, kunnen er bijv. 2 routers tussen zitten??)
    pi_33064713
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:53 schreef Harmen1984 het volgende:
    Zo... tot diep in de nacht CoD2 zitten spelen, en nu al weer op m'n werk...

Ik kan alleen nog niet live, daarvoor moet het thuisnetwerk drastisch worden omgelegd. Ik heb nu een kabel van 30 meter naar mijn PC liggen vanuit de router in de computerkamer, dus ik heb maar 1 aansluiting in m'n kamer...

Vanavond es even verzinnen hoe we dat gaan oplossen. (Iemand een idee, kunnen er bijv. 2 routers tussen zitten??)
    Koop een switch voor op je kamer
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_33064724
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Koop een switch voor op je kamer
    Dan kan ik niet downloaden/fokken/msn-en terwijl ik zit te Liven....
    pi_33064728
    of zet er gewoon nog een router tussen... maakt ook niet zo gek veel uiit
    pi_33064747
    Waarom ga je niet draadloos?
    pi_33064761
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:55 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Dan kan ik niet downloaden/fokken/msn-en terwijl ik zit te Liven....
    wat denk je dat een switch doet? Een switch heeft meestal 4 of 8 aansluitingen, waarmee je dan 1 kabel kan opsplitsen voor meerdere computers/xboxen waarmee je allemaal tegelijkertijd op het netwerk kan en dus ook op internet
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_33064796
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:59 schreef Tain het volgende:

[..]

wat denk je dat een switch doet? Een switch heeft meestal 4 of 8 aansluitingen, waarmee je dan 1 kabel kan opsplitsen voor meerdere computers/xboxen waarmee je allemaal tegelijkertijd op het netwerk kan en dus ook op internet
    Wat is dan het verschil met een router??
    pi_33064850
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 09:03 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil met een router??
    Router heeft meestal een ingebouwde firewall, 1 aansluiting voor de externe verbinding en een aantal aansluitingen om intern te gebruiken. Aangezien je nu al een router hebt staan is het vrij overbodig en storingsgevoeliger om nog een router in je netwerk te zetten
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 14 december 2005 @ 09:08:08 #95
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33064851
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jammer, maar als dat waar is laat ik hem ook liggen.

Die TT...zo waar

B. heb je een 360???
    Tja,... je moet het filmpje maar beoordelen. Vond het echt wat tegenvallen.
      woensdag 14 december 2005 @ 09:08:45 #96
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33064857
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 08:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Je kan hem op zn minst even spelen en beoordelen dan natuurlijk.. misschien zijn de gfx er niet, maar het FF gevoel wel!
    Misschien wel ja.... als ik de demo kan bemachtigen zal ik het waarschijnlijk wel even doen....
    pi_33064875
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
    Tja,... je moet het filmpje maar beoordelen. Vond het echt wat tegenvallen.
    Ben hem aan het downen.
      woensdag 14 december 2005 @ 09:18:25 #98
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33064984
    quote:
    Op woensdag 14 december 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Misschien wel ja.... als ik de demo kan bemachtigen zal ik het waarschijnlijk wel even doen....
    Blad word snel verkocht, maar de betere boekhandel heeft m nog wel denk ik.. zat er zelf ook aan te twijfelen.
    The truth was in here.
    pi_33065043
    Voor een simpele port ga ik natuurlijk geen 360 kopen. Dan wacht ik liever op een nieuwe MMORPG die speciaal voor de 360 is ontwikkeld. En die komt er opzekers wel.
    pi_33065205
    *filmpje bekeken*

Viel dat even tegen. Slechte framerate en graphics die zelfs op de oude Xbox niet uit zouden zien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')