* oldenzaaltjuh hopes sowquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef wc-eend het volgende:
denk dat de 2e lading vandaag al gedeelte is binnen gedruipt en morgen nog wat meer, de kleinere winkels enzo..
Alvast veel plezier!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:56 schreef Harmen1984 het volgende:
Nog 2h04m, dan gaat de pret beginnen....![]()
Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietjequote:Op dinsdag 13 december 2005 17:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Voor echte gekte, probeer de game op veteran
Patserquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik speel al vanaf het begin op Veteran. Ik ben geen mietje.
Ik deed net de london cone challenge en ik stond gewoon op 35 ofzo in zo'n leaderboard.
Wel op medium, hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:
[..]
Patser
Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
GEEF GAS!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:08 schreef washandje het volgende:
[..]
Patser
Er zitten een paar kutpunten in waar je echt niet relaxed die combo kan laten aansluiten omdat er enorm lang tussen 2 cones zit.
geen last van, op Pal 60 zetten kan helpenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat mij trouwens opviel in nu twee spellen; de introfilmpjes schokken
Bij Kameo hapert het beeld en bij Splinter Cell: Chaos Theory ook...
Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
Ik gebruik geen advanced scart en heb nergens last vanquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Er werd al ergens geopperd dat dit aan het feit kan liggen dat ik nog geen advanced scart gebruik, maar dat lijkt mij enigszins stug.
Twijfelde je nog dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haal m in maartNu weet ik het zeker
Niet over het halen, maar over wanneerquote:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet over het halen, maar over wanneerZeker nu ze weer te koop zijn
Heb ook aan januari gedacht, maar dan zijn er tentamens enzo
Maart dus maar, voor mn verjaardag
Omdat de MM pwntquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
waarom heeft de MM alwel de premiums en andere winkels nog niet??
Meh?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Wat is trouwens de font van het logo van de 360? (Wie heeft de banner in de OP gemaakt?)![]()
Wat heb jij een geduld zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet over het halen, maar over wanneerZeker nu ze weer te koop zijn
Heb ook aan januari gedacht, maar dan zijn er tentamens enzo
Maart dus maar, voor mn verjaardag
Beuk servers zijn van kabouter niet van mij, en ik pwn je na de SP alsnogquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerst de SP ff spelen en dan pwn ik jou wel
Kan trouwens nu al zeggen dat ik niet in servers speel waar het gaat om het beuken ipv racen
Servicequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:13 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als het op service aankomt, vaak niet.
Maar verder wel idd
En nou ff serieus antwoord please?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
waarom heeft de MM alwel de premiums en andere winkels nog niet??
Geloof me wanneer ik zeg dat dat het probleem wel degelijk is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Ceased2Be het volgende:
wanneer/wat dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:18 schreef Retuobak het volgende:
Die TT
En Washandje, je eerste crash? Ik had vandaag m'n 11e
Het dashboard is te @#%@#%@#% buggy.
PGR3 waarschijnlijkquote:
BINK movies mogen ze echt afschaffen, achterhaalde rotzooiquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:11 schreef Chocobo het volgende:
Over dat schokken.... dat heb ik ook met CoD2,... het intro filmpje loopt niet helemaal soepel,... hele kleine stotteringen tussendoor, maar dat hoort zo denk ik. Spel loopt immers VLOEIEND....
Maar aan de kabels zal het niet liggen (bij mij dan).... andere games zijn prachtig.... het lijkt wel een BINK achtige .exe movie die aan het begin.
Count me in, kom zo online! Als jullie nog niet zitten te racen online host ik wel even een sessie, en anders moet je mij maar uitnodigenquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:14 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
BINK movies mogen ze echt afschaffen, achterhaalde rotzooi![]()
Maarre, wordt er nog gebeukt/geracet vanavond (pgr3)? Ik heb wel zin in wat stunt- en vliegwerk
Klopt, dat heb ik één keer gehad. Vanmiddag ging ik naar het dashboard terwijl ik tegelijk naar een volgende pagina in de leaderboards ging en dat vond ie niet liefquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:48 schreef Fillipe het volgende:
Als je bijv. online PGR3 speelt en als je op het moment dat de host een game start net naar iemands gamecard zit te kijken (als dat halve schermpje nog openstaat) dan wil die weleens blijven hangen.
Enige verschil was volgensmij bij halo en halo 2, ze hadden een beetje AF aangezet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef =HellFire= het volgende:
Waar zie ik het verschil tussen een Xbox game en een Xbox game die op de 360 dmv emulatie werkt? Ben wel benieuwd hoe SC:CT eruit gaat zien namelijk...Of uberhaupt de games mooier zijn.
Nog geen 360's in huis btw, wordt dit weekend...
en framedrops toegevoegdquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Enige verschil was volgensmij bij halo en halo 2, ze hadden een beetje AF aangezet.
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Of bedoel je juist hogere fps?
Something that drops usually goes down....quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi.
Of bedoel je juist hogere fps?
Ja weet ik veel misschien vergiste hij zichquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Something that drops usually goes down....
idd, erg gaar, je zou verwachten dat de xbox 360 em met gemak draait, maar nee steeds kleine framedrops, oogt erg irritantquote:
Mij op een ronde zetten was niet met Nordschleife thoughquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zo, PGR3 was weer lachen!
Praten over Lingo, menstruatiestoornissen en dat terwijl er met A klasse auto's 3 rondjes Nordschleife gedaan werd.
Staat nieeeeet op de kaart!
Met GokuSFE, Retuobak (op een ronde gezet), Philipe en odemeijer valt prima te racen!![]()
14.gifquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:56 schreef odebeijer het volgende:
@Rob: Tja, en dan nog stilstaan en winnen...![]()
Mazzel heeft iedereen wel ns.......quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:56 schreef odebeijer het volgende:
@Rob: Tja, en dan nog stilstaan en winnen...![]()
Pro Zone zelfsquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:37 schreef GokuSFE het volgende:
PGR3 was zeker weer lachen daarnetVooral in NY, laatste rondje nog ff al die track sections capturen
En bij Capture the Track is een beukdwerg in je team onmisbaar, zo pak je nog eens punten
Waarom zou je sowieso dezelfde game die al meer dan 2 jaar uit is op de PC nu gaan hypen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Chocobo het volgende:
FFXI schijnt erg tegen te vallen.... PS2 graphics noemen ze het met slechte framerate.... heb het filmpje bekeken en ben ook niet onder de indruk.... 5GB op je HD nodig en een dikke 15 euro per maand betalen.... nee dank je...
10 minutes of FFXI ! :
http://xboxyde.com/news_2395_en.html
In Januari komt de beta,....
Niemand heeft het over hypen. Ja het blijft natuurlijk wel de eerste MMORPG voor Xbox en als ze het goed hadden aangepakt had het best wat kunnen worden. Ik sluit niks uit ook al is het 2 jaar oud natuurlijk. Ik sta er wel voor open. Helemaal als het FF is....quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso dezelfde game die al meer dan 2 jaar uit is op de PC nu gaan hypen?
Psst dwerg, dit is enorm toevallig: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8149quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:05 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb toch aardig wat gehype gezien in dit topic wat betreft die game, heb er nooit wat van gesnapt. FFXI X360 had sowieso nooit meer te bieden dan betere graphics.
Ja het blijft FF hequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:05 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb toch aardig wat gehype gezien in dit topic wat betreft die game, heb er nooit wat van gesnapt. FFXI X360 had sowieso nooit meer te bieden dan betere graphics.
Neequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:08 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
niemand die het antwoord weet waarom de MM wel de premium heeft en de kleinere winkels (zoals Dixons, Bart Smit) nog niet?
...quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niemand heeft het over hypen. Ja het blijft natuurlijk wel de eerste MMORPG voor Xbox en als ze het goed hadden aangepakt had het best wat kunnen worden. Ik sluit niks uit ook al is het 2 jaar oud natuurlijk. Ik sta er wel voor open. Helemaal als het FF is....
Maar ik heb het filmpje nu 2x bekeken en ben echt teleurgesteld.... dit zijn idd PS2 graphics.... battles zagen er saai uit. Als WoW gewend bent is dit poep....
maar he,... scheelt je extra kosten. Zelfs die beta mogen ze houden van me
Ik hield het niet voor mogelijk, maar het blijkt toch zoquote:Op woensdag 14 december 2005 00:29 schreef Heintje het volgende:
Tering, ik ben nog slechter dan Retuobak met PGR3.
Nou ja, morgen nog maar wat oefenen.
Of developers op de revo gaan vernieuwen (op de goede manier) is nog maar de vraag, goede kans dat de meeste developers het op safe spelen en gewoon dezelfde games met andere controls uitbrengen. En dan is het net zo revolutionair als een console game naar de PC porten of omgekeerd.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef Morthill het volgende:
Tot nu toe bied de Xbox 360 niks nieuws, maar wat zou ie nieuws moeten bieden vraag ik me eigenlijk dan ook af. Wat bied de PS2/Xbox/NGC wat de N64/PS niet biedt. Alleen betere graphics en grotere spellen, meer niet. En op de revo na gaat dat ook met de next generation gebeuren, dus ik zie het probleem niet echt. Vernieuwing is dood, get over it.
Ik ga in januari dnek ik toch maar eens PGR3 aanschaffen. Hoor er zoveel positiefs over, en deel 1 was ook zeer stoer.
Er zit nu een beta bij het blad OXM dacht ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Chocobo het volgende:
FFXI schijnt erg tegen te vallen.... PS2 graphics noemen ze het met slechte framerate.... heb het filmpje bekeken en ben ook niet onder de indruk.... 5GB op je HD nodig en een dikke 15 euro per maand betalen.... nee dank je...
10 minutes of FFXI ! :
als je wacht op de prijsdaling dan kan je nog minstens een half jaar wachten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:07 schreef Enyalius het volgende:
Ik heb de Xbox gehad voor een tijdje, maar vond dat zo'n bagger systeem dat ie weer snel het huis uit ging. Na het lezen van reviews de laatste ben ik wel weer benieuwd geworden, maaar verre van overtuigd. Het klinkt allemaal goed, maar hoe is de 360 in vergelijking met de originele Xbox? Wat is er anders, verbeterd? Nou ja ik ga hem in ieder geval weer een kans geven en met spellen zoals Kameo en de nieuwe Elder Scrolls heb ik er wel zin in.
Ja Elder Scrolls kan ik ook op me PC spelen, maar die begint steeds meer een mediacentrum te worden. Een alternatief goedwerkende console is dus leuk. Zelf zal ik wel wachten met de aanschaf tot de kindertijd voorbij is en de opstart perikelen verwerkt zijn met de komst van de volgende serie 360's. En dat de prijs gedaald is. Ik ga natuurlijk geen bakken met geld neertellen voor iets waar ik nog niet zeker van ben.
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:14 schreef Enyalius het volgende:
ik heb geen haast met aanschaf. ben geen fanboy van Xbox. dat doe ik wel bij de PS3 hehe
die preview had ik gelezen en dezelfde vraag gesteld maar geen antwoord gekregen. dus hoopte op een reactie hier aangezien er nu meerdere zijn die een xbox en xbox360 hebben gehad. dus meerdere meningen om een globaal beeld te krijgen. ik kan wel lezen hoe "geweldig" de box wel niet is, maar dat beantwoord nog niet mijn vraag
Ja klopt maar het hoeft niet meer Gijs.... haalt het niet bij bv WoW.... ga andere games spelen dan FFXI.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zit nu een beta bij het blad OXM dacht ik
Jammer, maar als dat waar is laat ik hem ook liggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:50 schreef Chocobo het volgende:
10 minutes of FFXI ! :
Je kan hem op zn minst even spelen en beoordelen dan natuurlijk.. misschien zijn de gfx er niet, maar het FF gevoel wel!quote:Op woensdag 14 december 2005 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt maar het hoeft niet meer Gijs.... haalt het niet bij bv WoW.... ga andere games spelen dan FFXI.
Maar jij weet net zo goed als ik dat zeker Nintendo goed gebruik zal maken van de mogelijkheden. En er zullen heus ook wel een aantal anderen zijn die gebruik gaan maken van de vernieuwing die Nintendo biedt. Dat er bedrijven als EA zijn die het niet doen, tsja, dat is prima voor mensen die geen vernieuwing willen.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Of developers op de revo gaan vernieuwen (op de goede manier) is nog maar de vraag, goede kans dat de meeste developers het op safe spelen en gewoon dezelfde games met andere controls uitbrengen. En dan is het net zo revolutionair als een console game naar de PC porten of omgekeerd.
Koop een switch voor op je kamerquote:Op woensdag 14 december 2005 08:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Zo... tot diep in de nacht CoD2 zitten spelen, en nu al weer op m'n werk...![]()
Ik kan alleen nog niet live, daarvoor moet het thuisnetwerk drastisch worden omgelegd.Ik heb nu een kabel van 30 meter naar mijn PC liggen vanuit de router in de computerkamer, dus ik heb maar 1 aansluiting in m'n kamer...
Vanavond es even verzinnen hoe we dat gaan oplossen. (Iemand een idee, kunnen er bijv. 2 routers tussen zitten??)
Dan kan ik niet downloaden/fokken/msn-en terwijl ik zit te Liven....quote:
wat denk je dat een switch doet? Een switch heeft meestal 4 of 8 aansluitingen, waarmee je dan 1 kabel kan opsplitsen voor meerdere computers/xboxen waarmee je allemaal tegelijkertijd op het netwerk kan en dus ook op internetquote:Op woensdag 14 december 2005 08:55 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Dan kan ik niet downloaden/fokken/msn-en terwijl ik zit te Liven....
Wat is dan het verschil met een router??quote:Op woensdag 14 december 2005 08:59 schreef Tain het volgende:
[..]
wat denk je dat een switch doet? Een switch heeft meestal 4 of 8 aansluitingen, waarmee je dan 1 kabel kan opsplitsen voor meerdere computers/xboxen waarmee je allemaal tegelijkertijd op het netwerk kan en dus ook op internet
Router heeft meestal een ingebouwde firewall, 1 aansluiting voor de externe verbinding en een aantal aansluitingen om intern te gebruiken. Aangezien je nu al een router hebt staan is het vrij overbodig en storingsgevoeliger om nog een router in je netwerk te zettenquote:Op woensdag 14 december 2005 09:03 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met een router??![]()
![]()
Tja,... je moet het filmpje maar beoordelen. Vond het echt wat tegenvallen.quote:Op woensdag 14 december 2005 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jammer, maar als dat waar is laat ik hem ook liggen.
Die TT...zo waar
B. heb je een 360???
Misschien wel ja.... als ik de demo kan bemachtigen zal ik het waarschijnlijk wel even doen....quote:Op woensdag 14 december 2005 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan hem op zn minst even spelen en beoordelen dan natuurlijk.. misschien zijn de gfx er niet, maar het FF gevoel wel!
Ben hem aan het downen.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Tja,... je moet het filmpje maar beoordelen. Vond het echt wat tegenvallen.
Blad word snel verkocht, maar de betere boekhandel heeft m nog wel denk ik.. zat er zelf ook aan te twijfelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien wel ja.... als ik de demo kan bemachtigen zal ik het waarschijnlijk wel even doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |