Want?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:40 schreef devv05 het volgende:
Core pakketten zijn er idd wel nog hier en daar, maar die hoef ik niet
Ik wil een complete en met HD en extra accessoires, anders krijg je straks dat gekloot weer...quote:
Als je niet op live gaat gamen is headset niet nodig, wireless controller kun je erbij kopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef twi het volgende:
Waarom je geen Core moet kopen? Ja, als je hem per se vandaag wilt hebben, kun je een core kopen met harde schijf, voor 5 euro goedkoper dan een Premium. Maar dan krijg je geen draadloze controller, headset en nog wel wat andere zaken. Dus ik wacht lekker totdat ik ergens een Premium tegenkom
Klikquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef zatoichi het volgende:
Nou als je kan wachten, dan is het toch beter om die premium te nemen? zit ook nog een headset en een afstandbediening bij (die ik nog niet eens heb aangeraakt overigens, ik zou niet weten waar ie ligt.....
Weet iemand trouwens of San Andreas van de gewone XBOX een beetje werkt op de 360?
Ach, dan kan je de headset ook nog verkopen voor wat kleingeld. En ondanks dat ik wat sceptisch was over de wireless controller ben ik er door alle positieve reacties gewoon van overtuigd dat ik geen versie met draad meer wil hebben. Scheelt toch weer 45 euro.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef MMaRsu het volgende:
Als je niet op live gaat gamen is headset niet nodig, wireless controller kun je erbij kopen.
Maar je hebt deels gelijk ^^
Daar is een slot voor, klik je gewoon bovenop de Xboxquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:00 schreef devv05 het volgende:
Die HD die je los koopt, is dat een externe of is daar een slot oid voor dan?
Das dan wel weer gunstig, maarja zit je nog met headset en wireless controller enzo... Ik wil gewoon dat hele pakket, is veel makkelijker en uiteindelijk goedkoper... zucht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Daar is een slot voor, klik je gewoon bovenop de Xbox
Bel de MS helpdeskquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:12 schreef Harmen1984 het volgende:
Gaat de garantie eigenlijk via de leverancier of via M$? Met andere woorden: moet ik met m'n defecte 360 naar de Media Markt terug, of niet?
IGN is anders goed postief er over.. DOOM3 engine, nou die vond ik zeer prima.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:06 schreef twi het volgende:
Spel schijnt last te hebben van framedrops en gewoon geen goede port te zijn. Ik zou me er niet aan wagen en gewoon wachten tot een volgende goeie shooter.
Gamespot heeft het bij haar end of the year awards de award gegeven voor 'best slideshow' (de X360 versie dus). Dat zegt genoeg dacht ik zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef Bastard het volgende:
Ik denk al, waar blijft die kutmod met zn nieuwe topic.
Aniway, ik twijfel toch weer om Q4 te halen.. lekker oldscool knallen. Ok tis maar 8 spelers live maar dat vind ik kutter aan CoD2 dan aan een Quake.
Tis niks veranderd tov 3, en dat is iets goeds, iets wat goed is behoeft geen wijziging. Tis een spel denk ik voor de oldscool frag gamer
En ik vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:52 schreef pkwarts het volgende:
Nou, als het goed is krijg ik aankomende week ook PGR 3 binnen. Heb ik weer wat nieuws te doen
Ik zou nog eerder TH halen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:01 schreef Fillipe het volgende:
Wie heeft hier nog meer Amped 3, vertel me hoe zijn die andere gebieden?
Time: Tonightquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Harmen1984 het volgende:
Wordt er wel eens ge-PGR3'd met Fokkers onder elkaar?![]()
Zijn X360 is kapotquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Time: Tonight
Be there, if you dare.
Correctie, hij start pas na 3x proberen op...quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:33 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Correctie, hij start pas na 3x proberen op...Moet trouwens wel eerst even oefenen.
![]()
ik heb net mn reservering bij de Dynabyte geannuleerd, dus als je snel bentquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef devv05 het volgende:
Heb er nu na aanbetaling maar een besteld bij MediaMarkt.. 18 wachtenden voor me, hopelijk heb ik 'm volgende week nog... Verder nergens een premium te krijgen en ze schatten dat dat zonder reservering voor eind januari 2006 ook niet gaat lukken
Hier en daar nog wel core systems.
Ja hallo, afsluitdijk over gaan, tis anderhalf uur rijden maar hoor, misschien niet eens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:35 schreef devv05 het volgende:
Groningen is dan net weer iets te ver helaas
NH-ZH-Utrecht-Friesland is nog te doen
Dynabite maar ff gemaild.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:04 schreef Bastard het volgende:
Ik denk al, waar blijft die kutmod met zn nieuwe topic.
Neequote:Op vrijdag 23 december 2005 14:20 schreef Xrenity het volgende:
Met je 360? Je hebt toch nog geen 360 mmarsu?
Mja, das me dus net iets te ver en denk ook niet dat ik daar binnenkort tijd voor heb.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hallo, afsluitdijk over gaan, tis anderhalf uur rijden maar hoor, misschien niet eens.
Zo vlak na de kerst? Hoef je niet meer te proberen denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef pmponer het volgende:
Ik kom dinsdag nog in Grunn zal eens ff kijkenof ze dan nog een premium voor me hebben
vandaag in Emmen hadden ze iig geen
Nee zou kunnen idd, morgen heb ik geen tijd en dinsdag kom ik toch in groningen dus vandaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zo vlak na de kerst? Hoef je niet meer te proberen denk ik.
Ze liggen nu ook bij Dynabite dus anders misschien daar maar proberen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee zou kunnen idd, morgen heb ik geen tijd en dinsdag kom ik toch in groningen dus vandaar
en wie niet waagt wie niet wint.
Net gebeld naar vestiging Alkmaar, ze hebben ze niet en pas na nieuwjaar weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ze liggen nu ook bij Dynabite dus anders misschien daar maar proberen.
In Enschede lagen alleen een stapel van die groene doosjens... Die liggen er nu al een week.... Core packs....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag weer nieuwe exemplaren geleverd bij de Makro's door het land
Helaas niet in emmen, maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ze liggen nu ook bij Dynabite dus anders misschien daar maar proberen.
Waarin?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:41 schreef BMH het volgende:
[..]
In Enschede lagen alleen een stapel van die groene doosjens... Die liggen er nu al een week.... Core packs....
Anekdote: Ik was vandaag even bij Gameshop Twente, kwam er een man naar de bali: "Hebben jullie ook nog orginele Xbox 360 hardeschijven van Microsoft".
Ik dacht bij mezelf: "weer zo'n sukkel die erin is getrapt".
Ja door veel geld bij te leggen en een nieuw frontje op het cd-laatje te monterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:07 schreef washandje het volgende:
Inderdaad, het maakt weldegelijk uit
Alhoewel ik een core pack best had overwogen als premium op was geweest (had gepre-ordered, daar niet van). Je kan je core-pack dan best tot een premium pimpen.
Afstandsbedieningquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wireless controller, HDD, HDtv kabels, headset (weet ik zeker).
Dus.
Het is maar net wat je ervoor over hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, das me dus net iets te ver en denk ook niet dat ik daar binnenkort tijd voor heb.
Werk je toevallig bij de Makro in duivenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
YESCH IK HEB ER EEN... music store emmen had er nog 1 !!!!!! WHOOHOOOquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Helaas niet in emmen, maar bedankt voor de tip
quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:52 schreef pkwarts het volgende:
Nou, als het goed is krijg ik aankomende week ook PGR 3 binnen. Heb ik weer wat nieuws te doen
PC Gamen wel dan? (Even er van uitgaand dat je de games koopt en niet download)quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:01 schreef Emerica het volgende:
Vandaag extra wireless controller gehaald, play and charge kitje en Perfect Dark Zero (muhaha! kan me niet schelen hoe kut iedereen die game vind, ik vond hem wel leuk). Alleen wat ik zo vervelend vind is dat je nu voor die extra wireless controller een rechargeble batterypack moet kopen om die play and charge kit van nut te laten zijn... kost allemaal weer geld
Maarja, consolegamen is nooit een goedkope hobbie geweest
![]()
Je hebt er toch wel een voor mij apart laten zetten he?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is play & charge? Wat is sowieso handig om naast een premium pack nog bij te nemen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
YESCH IK HEB ER EEN... music store emmen had er nog 1 !!!!!! WHOOHOOO
Meteen pgr3 en een play en charge erbij gehaald... ik heb wat te doen rond de kerst![]()
![]()
Een of meer spellenquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat is play & charge? Wat is sowieso handig om naast een premium pack nog bij te nemen?
bestellen bij de mediamarkt? ik dacht dat ze daar niet aan bestellen deden??quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef devv05 het volgende:
Heb er nu na aanbetaling maar een besteld bij MediaMarkt.. 18 wachtenden voor me, hopelijk heb ik 'm volgende week nog... Verder nergens een premium te krijgen en ze schatten dat dat zonder reservering voor eind januari 2006 ook niet gaat lukken
Hier en daar nog wel core systems.
en een extra chipje op je moederbord.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
"chrome" klepje van je cd/dvd-speler![]()
Een mooiere console voor 100 euro extra? Duurder dan 400 euro zul je hem niet tegen komen hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:44 schreef twi het volgende:
Ah, da's dus kut. Dat is het enige wat ik niet mooi vind aan de console, dat chromen klepje. Maargoed, liever geld besparen en een chroom klepje dan een iets mooiere console maar 100 euro extra dokken
Filiaal Alkmaar wel. Heb ik toen met de PSP ook al gedaan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
bestellen bij de mediamarkt? ik dacht dat ze daar niet aan bestellen deden??
3 vrienden en ikzelf zijn juist zo snel aan de xbox gekomen, omdat we toevallig via wat inside informatie erachter waren dat de mediamarkt een lading binnenkreeg en die gewoon los in de verkoop zouden gooien.
Verander dan tenminste je avatar voordat je dat hier post, genieperdquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:22 schreef Baris het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/40481
Zwakpunten van de Xbox 360.
Heb niks tegen de Xbox 360 hoor? Ik vermeld het alleen maar.
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htmquote:Op zaterdag 24 december 2005 12:09 schreef Kremers het volgende:
Heeft iemand een link van een site waar de huidige backwards comp. games op staan?
Ik heb CoD II uitgespeeld, en het duurt nog wel even voor er weer een leuke XBOX360 game uitkomt, in maart zo tezien pas weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |