Zo vlak na de kerst? Hoef je niet meer te proberen denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef pmponer het volgende:
Ik kom dinsdag nog in Grunn zal eens ff kijkenof ze dan nog een premium voor me hebben
vandaag in Emmen hadden ze iig geen
Nee zou kunnen idd, morgen heb ik geen tijd en dinsdag kom ik toch in groningen dus vandaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zo vlak na de kerst? Hoef je niet meer te proberen denk ik.
Ze liggen nu ook bij Dynabite dus anders misschien daar maar proberen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee zou kunnen idd, morgen heb ik geen tijd en dinsdag kom ik toch in groningen dus vandaar
en wie niet waagt wie niet wint.
Net gebeld naar vestiging Alkmaar, ze hebben ze niet en pas na nieuwjaar weer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ze liggen nu ook bij Dynabite dus anders misschien daar maar proberen.
In Enschede lagen alleen een stapel van die groene doosjens... Die liggen er nu al een week.... Core packs....quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag weer nieuwe exemplaren geleverd bij de Makro's door het land
Helaas niet in emmen, maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ze liggen nu ook bij Dynabite dus anders misschien daar maar proberen.
Waarin?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:41 schreef BMH het volgende:
[..]
In Enschede lagen alleen een stapel van die groene doosjens... Die liggen er nu al een week.... Core packs....
Anekdote: Ik was vandaag even bij Gameshop Twente, kwam er een man naar de bali: "Hebben jullie ook nog orginele Xbox 360 hardeschijven van Microsoft".
Ik dacht bij mezelf: "weer zo'n sukkel die erin is getrapt".
Ja door veel geld bij te leggen en een nieuw frontje op het cd-laatje te monterenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:07 schreef washandje het volgende:
Inderdaad, het maakt weldegelijk uit
Alhoewel ik een core pack best had overwogen als premium op was geweest (had gepre-ordered, daar niet van). Je kan je core-pack dan best tot een premium pimpen.
Afstandsbedieningquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wireless controller, HDD, HDtv kabels, headset (weet ik zeker).
Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |