Het schijnt absoluut niet de moeite waard te zijn, gewoon een hoopje stenen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Iemand wel eens bij Stonehenge geweest? Is dat de moeite waard voor een dagtrip vanuit Londen of stelt het weinig voor? Afstand is zo'n 80 miles, ongeveer 2 uur.
quote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Iemand wel eens bij Stonehenge geweest? Is dat de moeite waard voor een dagtrip vanuit Londen of stelt het weinig voor? Afstand is zo'n 80 miles, ongeveer 2 uur.
was het weer bijna gratis?quote:Op zondag 25 april 2010 15:05 schreef lkb9000 het volgende:
Met een volle rugtas, een xbox360 achterop de fiets, een tas met nog meer zooi van de makro fietsen in deze zon is warm
Wel een hele goede aanbieding ja, maar niet om door te verkopen, hij was alleen vandaag in de aanbieding bij de Makro en aangezien ik een Makro pas heb en Marvin vandaag in Luxemburg z'n clip zit op te nemen heb ik hem even gehaald voor hem.quote:
Nah, ik pak hem nietquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik zit op t moment vet lijp te doen met een maat van mij op Skype![]()
Dank je nick, ben er klaar voorquote:
wat voor tel gebruik je?quote:Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef Rossdale het volgende:
In het park in de zon liggen, met zonder zon is kutZo maar weer terug naar huis denk ik...
quote:Op zondag 25 april 2010 18:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
2-0 na 8 min is een lekker begin voor ajax
prive of is die van je werkquote:
Zolang het maar weer mooi is als je terug komt, want vlak daarna ga ik op vakantie!quote:Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:
mijn vakantie valt ook in het watert/m donderdag is het schitterend weer maar daarna 18 graden en bewolkt tot ik weer weg ga volgens de huidige voorspellingen.
Wie belt Hart van Nederland?quote:Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik zit op t moment vet lijp te doen met een maat van mij op Skype![]()
Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.quote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wie belt Hart van Nederland?
"15-jarige debiel ontdekt Skype!"
En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhoudenquote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.
Dan lok je knopjesmisbruik uit! En ik weet nog niet wat erger is...quote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef RitseB het volgende:
En ik heb mijn knopjes niet eens misbruikt
Que?quote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhouden![]()
Kap nou!
ik wist niet eens dat dit konquote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.
28 euro voor een jaarabonnement is echt belachelijk en übercommerciële zakkenvullerij. Denken dat je voor die 28 euro iets krijgt, kom op zegquote:
Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praatquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhouden![]()
Kap nou!
Ik quote hem even voor het na geslachtquote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat
Maar van mij hoef je geen abbo te nemen, zolang je Flodder maar gewoon niet uitlokt. Mocht dat je zonder abbo niet lukken en wil je geen abbo nemen dan hebben de modjes altijd nog een andere mogelijkheid, aan jou de keuze.
Oeh, gelukkig dat jij geen gamescrew meer bent dan!quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef Gamer_V het volgende:
Je kan iedereen met een tagje niet blokkeren. Dus dan maar hopen dat het geen oranjefan is.
Wow. Moderator-in-wording Koei spreekt. Tjezus zegquote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat
Maar van mij hoef je geen abbo te nemen, zolang je Flodder maar gewoon niet uitlokt. Mocht dat je zonder abbo niet lukken en wil je geen abbo nemen dan hebben de modjes altijd nog een andere mogelijkheid, aan jou de keuze.
Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijkquote:Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wow. Moderator-in-wording Koei spreekt. Tjezus zeg
Maar je zal wel (weer) gelijk hebben.
Jouw knop word toch altijd misbruikt door een vrouwelijke bn'rquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef RitseB het volgende:
En ik heb mijn knopjes niet eens misbruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |