Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef peristilius het volgende:
Van wie mocht junkies niet? Junkies meppen.
Maakt zeer weinig uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
Ja wat is nou uiteindelijk beter? Krijg morgen dus m'n HD TV maar welke kabel kan ik het beste gebruiken? Die meegeleverde component HD kabel of moet ik toch maar die VGA kabel aanschaffen? Of maakt het helemaal geen reet uit?
Ik bash mijn vrienden graag.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?
Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maakt zeer weinig uit.
Met VGA zul je een paar pixels meer op je beeld toveren. Met component zul je iets betere kleurweergave hebben.
Geen reden om 29.99 uit te geven.
Of als je TV geen component ingang heeft maar wel een VGA ingang (mijn geval).quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef washandje het volgende:
[..]
Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.
Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik bash mijn vrienden graag.![]()
Maar niet zo offtopic gaan jij.![]()
En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsen
Maar goed, ik kan echt niet wachten op Full Auto, wat gaat die game geweldig worden op live. Vloeken, tieren, lachen. Lijkt me helemaal top
.
Preciesquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.
Je bedoelt naar xbox.com gaan en je xbox etc daar aanmelden?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe werkte dat met die gamertags nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |