abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33287485

• Microsoft's XBOX 360
    Ja... die nieuwe console van Microsoft dus!

Hij is nu te koop in de winkels! Hij is alleen overal uitverkocht en de verwachting is dat Microsoft rond 14-16 december met een tweede levering komt

• Hardware, software en services: de Xbox 360 is een krachtige combinatie van hardware, software en services, die je meesleept in een gamewereld die groter, spectaculairder en realistischer is dan ooit tevoren, waar mogelijkheden onbegrensd zijn en je verbeelding nooit aan banden wordt gelegd.
  • Industriële vormgeving: als samensmelting van vorm en functionaliteit herbergt de Xbox 360 krachtige technologie in een bijzonder geraffineerd jasje.
  • Xbox Gamer Guide: de Xbox Gamer Guide is een entertainmentgateway die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface: je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop: de Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox
    System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem in- of uitschakelen zonder dat je daarvoor je luie stoel hoeft te verlaten.
  • Xbox Live™: op Xbox Live, de enige plek waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, komen games en entertainment tot leven. En dit toch al geweldige systeem is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen digitale identiteit
    vormgeven via je Gamertag en gamerprofiel, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace: houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games: Xbox 360 geeft een hele nieuwe invulling aan de vormgeving, audio en de wereld van games en sleept je op ongekende wijze mee in de game. Levensechte personages met emotionele diepgang sleuren je als het ware de gamewereld in en zorgen voor een onvergelijkbare game-ervaring. Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

• Leuk en aardig al die info, maar welke games zijn er beschikbaar?
    De Xbox 360 heeft op het moment 15 launchgames, dus er zit vast wel wat tussen voor je.
    Dit zijn ze :

• Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?
    Het core pakket bevat de console, Controller met draad en wat snoeren voor 300 euro, hier moet je nog wel een memory kaart bij kopen.
    Het ziet er zo uit :

En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen, hierbij zitten HD kabels, een headset , Harde schijf, media afstandsbediening en draadloze controllers.
    Het is ook aan te raden om een Play and charge kit te kopen voor je controller, dat is een oplader + accu voor 19,95, daarmee kan je 25 uur gamen per keer dat je de controller oplaad.
    Ook hier een plaatje van het pakket :

• Leuk dat live!, maar zijn er ook fokkers die het doen?
    Jazeker hier een lijstje met gamercards en de foknaam erbij:

Xbox Live! gamercards

Wil jij hier ook tussenstaan? post het even in dit topic en een moderator zal het bovenstaande lijstje voor je aanpassen!

• Voorgaande topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 2% gewijzigd door peristilius op 21-12-2005 21:10:54 ]
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33287500
    aangezien junkies niet mocht laatst dan maar zo
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33287696
    Van wie mocht junkies niet? Junkies meppen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33287737
    van de mod die het weghaalde niet
    pi_33287784
    Het is toch wat.
    Ik wil ook een 360, maar begin te twijfelen of ik maart wel ga halen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_33287832
    kheb zin in januarie
    Dead or alive 4
    pi_33287866
    ik wacht braaf op The Elder Scrolls IV: Oblivion
    pi_33287947
    Ik heb zin in PGR3, Blazing Angels en Oblivion. Dat worden waarschijnlijk mijn launchtitels.
    pi_33288091
    Ik heb zin om mijn HD VGA Kabel in ontvangst te nemen. Is maandag verstuurd, ik hoop dat ik hem morgen heb.

TPG + December = Hel.
    pi_33288306
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef peristilius het volgende:
    Van wie mocht junkies niet? Junkies meppen.
    Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?
    pi_33288310
    Ja wat is nou uiteindelijk beter? Krijg morgen dus m'n HD TV maar welke kabel kan ik het beste gebruiken? Die meegeleverde component HD kabel of moet ik toch maar die VGA kabel aanschaffen? Of maakt het helemaal geen reet uit?
    pi_33288367
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
    Ja wat is nou uiteindelijk beter? Krijg morgen dus m'n HD TV maar welke kabel kan ik het beste gebruiken? Die meegeleverde component HD kabel of moet ik toch maar die VGA kabel aanschaffen? Of maakt het helemaal geen reet uit?
    Maakt zeer weinig uit.

Met VGA zul je een paar pixels meer op je beeld toveren. Met component zul je iets betere kleurweergave hebben.

Geen reden om 29.99 uit te geven.
    pi_33288389
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?
    Ik bash mijn vrienden graag.
    Maar niet zo offtopic gaan jij.
    pi_33288396
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Maakt zeer weinig uit.

Met VGA zul je een paar pixels meer op je beeld toveren. Met component zul je iets betere kleurweergave hebben.

Geen reden om 29.99 uit te geven.
    Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.
    Who knew?
    pi_33288612
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef washandje het volgende:

[..]

Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.
    Of als je TV geen component ingang heeft maar wel een VGA ingang (mijn geval).

Ik heb er zin in, 1280*768 op een 32" lcd
    pi_33288672
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik bash mijn vrienden graag.
    Maar niet zo offtopic gaan jij.
    Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsen
    Maar goed, ik kan echt niet wachten op Full Auto, wat gaat die game geweldig worden op live . Vloeken, tieren, lachen. Lijkt me helemaal top .
    pi_33288710
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsen
    Maar goed, ik kan echt niet wachten op Full Auto, wat gaat die game geweldig worden op live . Vloeken, tieren, lachen. Lijkt me helemaal top .
    En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.
    pi_33288854
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.
    Precies
    Maar het lijkt me zo geweldig om vlak voor de finish tain aan gort te knallen met m'n rocketlauncher
      woensdag 21 december 2005 @ 21:37:53 #19
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_33288882
    Oei als het niet uitmaakt of je niet kunt rijden kun je er gif op innemen dat die fransen er voor gaan
    weer heel de avond dat getetter in mijn oren.. Bonsoir en nou opflikkeren graag
    Life never gets darker then midnight
    pi_33289887
    Dat ik net met PGR3 ff een timed run op Platinum doe, in Tokyo. Moest dus 3.42.00 rijden. Ik een paar foutjes maken, dus ik denk ik haal het al niet meer. Rij ik 3.41.85
    Enige waar ik nog wel eens een paar x over doe op Platinum is hot laps. Hoe langer ze zijn, hoe meer speling (en dus makkelijker) heb ik het gevoel. De kortere zijn af en toe tricky, maar all-in-all is het echt 10x simpeler dan PGR2 op platinum. Daar kon je na het minste foutje gewoon restarten
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
    pi_33290123
    Yeah, hij is binnen!! Dixons
    Geniet, maar drink met je mate!
      woensdag 21 december 2005 @ 22:12:14 #22
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_33290141
    Ja moet ik zeker zo'n verkapte tvp gaan plaatsen
    pi_33290214
    Hoe werkte dat met die gamertags nou?
    pi_33290263
    Bij mij zijn alle junkies al dood... binnenkort nog maar een keer doen om die vogels en metal pieces te vinden.
      woensdag 21 december 2005 @ 22:16:48 #25
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_33290316
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
    Hoe werkte dat met die gamertags nou?
    Je bedoelt naar xbox.com gaan en je xbox etc daar aanmelden?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')