abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33287485

• Microsoft's XBOX 360
    Ja... die nieuwe console van Microsoft dus!

Hij is nu te koop in de winkels! Hij is alleen overal uitverkocht en de verwachting is dat Microsoft rond 14-16 december met een tweede levering komt

• Hardware, software en services: de Xbox 360 is een krachtige combinatie van hardware, software en services, die je meesleept in een gamewereld die groter, spectaculairder en realistischer is dan ooit tevoren, waar mogelijkheden onbegrensd zijn en je verbeelding nooit aan banden wordt gelegd.
  • Industriële vormgeving: als samensmelting van vorm en functionaliteit herbergt de Xbox 360 krachtige technologie in een bijzonder geraffineerd jasje.
  • Xbox Gamer Guide: de Xbox Gamer Guide is een entertainmentgateway die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface: je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop: de Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox
    System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem in- of uitschakelen zonder dat je daarvoor je luie stoel hoeft te verlaten.
  • Xbox Live™: op Xbox Live, de enige plek waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, komen games en entertainment tot leven. En dit toch al geweldige systeem is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen digitale identiteit
    vormgeven via je Gamertag en gamerprofiel, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace: houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games: Xbox 360 geeft een hele nieuwe invulling aan de vormgeving, audio en de wereld van games en sleept je op ongekende wijze mee in de game. Levensechte personages met emotionele diepgang sleuren je als het ware de gamewereld in en zorgen voor een onvergelijkbare game-ervaring. Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

• Leuk en aardig al die info, maar welke games zijn er beschikbaar?
    De Xbox 360 heeft op het moment 15 launchgames, dus er zit vast wel wat tussen voor je.
    Dit zijn ze :

• Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?
    Het core pakket bevat de console, Controller met draad en wat snoeren voor 300 euro, hier moet je nog wel een memory kaart bij kopen.
    Het ziet er zo uit :

En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen, hierbij zitten HD kabels, een headset , Harde schijf, media afstandsbediening en draadloze controllers.
    Het is ook aan te raden om een Play and charge kit te kopen voor je controller, dat is een oplader + accu voor 19,95, daarmee kan je 25 uur gamen per keer dat je de controller oplaad.
    Ook hier een plaatje van het pakket :

• Leuk dat live!, maar zijn er ook fokkers die het doen?
    Jazeker hier een lijstje met gamercards en de foknaam erbij:

Xbox Live! gamercards

Wil jij hier ook tussenstaan? post het even in dit topic en een moderator zal het bovenstaande lijstje voor je aanpassen!

• Voorgaande topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 2% gewijzigd door peristilius op 21-12-2005 21:10:54 ]
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33287500
    aangezien junkies niet mocht laatst dan maar zo
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_33287696
    Van wie mocht junkies niet? Junkies meppen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33287737
    van de mod die het weghaalde niet
    pi_33287784
    Het is toch wat.
    Ik wil ook een 360, maar begin te twijfelen of ik maart wel ga halen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_33287832
    kheb zin in januarie
    Dead or alive 4
    pi_33287866
    ik wacht braaf op The Elder Scrolls IV: Oblivion
    pi_33287947
    Ik heb zin in PGR3, Blazing Angels en Oblivion. Dat worden waarschijnlijk mijn launchtitels.
    pi_33288091
    Ik heb zin om mijn HD VGA Kabel in ontvangst te nemen. Is maandag verstuurd, ik hoop dat ik hem morgen heb.

TPG + December = Hel.
    pi_33288306
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef peristilius het volgende:
    Van wie mocht junkies niet? Junkies meppen.
    Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?
    pi_33288310
    Ja wat is nou uiteindelijk beter? Krijg morgen dus m'n HD TV maar welke kabel kan ik het beste gebruiken? Die meegeleverde component HD kabel of moet ik toch maar die VGA kabel aanschaffen? Of maakt het helemaal geen reet uit?
    pi_33288367
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
    Ja wat is nou uiteindelijk beter? Krijg morgen dus m'n HD TV maar welke kabel kan ik het beste gebruiken? Die meegeleverde component HD kabel of moet ik toch maar die VGA kabel aanschaffen? Of maakt het helemaal geen reet uit?
    Maakt zeer weinig uit.

Met VGA zul je een paar pixels meer op je beeld toveren. Met component zul je iets betere kleurweergave hebben.

Geen reden om 29.99 uit te geven.
    pi_33288389
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?
    Ik bash mijn vrienden graag.
    Maar niet zo offtopic gaan jij.
    pi_33288396
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Maakt zeer weinig uit.

Met VGA zul je een paar pixels meer op je beeld toveren. Met component zul je iets betere kleurweergave hebben.

Geen reden om 29.99 uit te geven.
    Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.
    Who knew?
    pi_33288612
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef washandje het volgende:

[..]

Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.
    Of als je TV geen component ingang heeft maar wel een VGA ingang (mijn geval).

Ik heb er zin in, 1280*768 op een 32" lcd
    pi_33288672
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik bash mijn vrienden graag.
    Maar niet zo offtopic gaan jij.
    Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsen
    Maar goed, ik kan echt niet wachten op Full Auto, wat gaat die game geweldig worden op live . Vloeken, tieren, lachen. Lijkt me helemaal top .
    pi_33288710
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsen
    Maar goed, ik kan echt niet wachten op Full Auto, wat gaat die game geweldig worden op live . Vloeken, tieren, lachen. Lijkt me helemaal top .
    En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.
    pi_33288854
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.
    Precies
    Maar het lijkt me zo geweldig om vlak voor de finish tain aan gort te knallen met m'n rocketlauncher
      woensdag 21 december 2005 @ 21:37:53 #19
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_33288882
    Oei als het niet uitmaakt of je niet kunt rijden kun je er gif op innemen dat die fransen er voor gaan
    weer heel de avond dat getetter in mijn oren.. Bonsoir en nou opflikkeren graag
    Life never gets darker then midnight
    pi_33289887
    Dat ik net met PGR3 ff een timed run op Platinum doe, in Tokyo. Moest dus 3.42.00 rijden. Ik een paar foutjes maken, dus ik denk ik haal het al niet meer. Rij ik 3.41.85
    Enige waar ik nog wel eens een paar x over doe op Platinum is hot laps. Hoe langer ze zijn, hoe meer speling (en dus makkelijker) heb ik het gevoel. De kortere zijn af en toe tricky, maar all-in-all is het echt 10x simpeler dan PGR2 op platinum. Daar kon je na het minste foutje gewoon restarten
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
    pi_33290123
    Yeah, hij is binnen!! Dixons
    Geniet, maar drink met je mate!
      woensdag 21 december 2005 @ 22:12:14 #22
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_33290141
    Ja moet ik zeker zo'n verkapte tvp gaan plaatsen
    pi_33290214
    Hoe werkte dat met die gamertags nou?
    pi_33290263
    Bij mij zijn alle junkies al dood... binnenkort nog maar een keer doen om die vogels en metal pieces te vinden.
      woensdag 21 december 2005 @ 22:16:48 #25
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_33290316
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
    Hoe werkte dat met die gamertags nou?
    Je bedoelt naar xbox.com gaan en je xbox etc daar aanmelden?
      woensdag 21 december 2005 @ 22:21:01 #26
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_33290489
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
    aangezien junkies niet mocht laatst dan maar zo
    Onzin.
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_33290502
    Het verbaast mij hoeveel mensen een HD TV nemen nu. Krijgen je ouders die? Koop je diezelf? En koop je hem dan speciaal voor de Xbox360? En..... hoe kom je aan al dat geld?! Naar mijn weten zijn ze nog minstens ¤2500... En dan dus nog 400 voor een 360 en nog extra geld voor een spel en.... ¤20 voor een faceplate. >_<
    pi_33290684

Mag ik er ook bij?
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
    pi_33290702
    Er zijn al mooie tv's te koop voor zo'n 750 a duizend euro hoor
    Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
    pi_33290883
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Ipho het volgende:
    [afbeelding]

Mag ik er ook bij?
    Heb je nog geen games?

En als je Hexic HD speelt, dan komt er iig iets op je gamercard te staan. Doe dat dus maar ff
    pi_33290921
    De HD tv die hier komt word denk ik 1200 euro ongeveer hoor, zo'n ding van 2500 heeft gewoon mega groot scherm wat nergens op slaat imo. Maar dat is voor iedereen anders.
    En voor 750 á Duizend euro heb je ook een hele mooie wat oldenzaaltjuh net zei.
    Iemand hier had zo'n eentje van de demo pods gekocht dat lijkt me ook wel wat.....
    pi_33290960
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Heb je nog geen games?

En als je Hexic HD speelt, dan komt er iig iets op je gamercard te staan. Doe dat dus maar ff
    Ik wist niet als die nog leeg was dak er niet op mocht, maar ik zag nog 1 of 2 er op staan. Maar anders moet je me wat later er bij doen, ik krijg morgen me xbox en dan even kijken hoe ik online ga..
    Laat anders maar even zitten hoor

(Dus allemaal gaan bidden dat morgen me Xbox komt :p)

Ik wil wel graag PGR3 met iemand doen hier
    pi_33291024
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ik wist niet als die nog leeg was dak er niet op mocht, maar ik zag nog 1 of 2 er op staan. Maar anders moet je me wat later er bij doen, ik krijg morgen me xbox en dan even kijken hoe ik online ga..

Mag er wel op hoor. Viel me alleen op
    pi_33291057
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Ipho het volgende:

[..]

Je mag er wel op hoor.
    Ga je er nu even opzetten.

edit: en done
    pi_33291096
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef peristilius het volgende:

[..]

Je mag er wel op hoor.
    Ga je er nu even opzetten.
    Wil je mijne er dan ook opzetten?

Ik had hem al in het vorige topic gezet, maar dat zijn ze kennelijk vergeten
    pi_33291151
    de mijne.
    pi_33291171
    Ideetje misschien om die gamercards ook in een FOK!Wiki te pleuren?
    pi_33291281
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
    Ideetje misschien om die gamercards ook in een FOK!Wiki te pleuren?
    Waarom? Ze staan allemaal vast in een topic.
    Het scheelt mij een hoop editen.
    pi_33291390
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef peristilius het volgende:

[..]

Waarom? Ze staan allemaal vast in een topic.
    Het scheelt mij een hoop editen.
    Maar ik doelde er dus ook op dat nu alleen mods dat kunnen veranderen....misschien makkelijker voor ons en jullie omdat te doen.

Maar het was maar een ideetje
    pi_33291395
    Morgen Amped 3 kopen , net even van Xboxyde even 2 filmpjes gedownload van de eerste 10 minuten van Amped 3 en het ziet er leuk uit! Free roaming, en gevarieerd door een beetje onzin is altijd grappig.
    pi_33291435
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Wil je mijne er dan ook opzetten?

[afbeelding]

Ik had hem al in het vorige topic gezet, maar dat zijn ze kennelijk vergeten
    Over het hoofd gezien.

Nu staan jullie erbij.
    pi_33291528
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

Maar ik doelde er dus ook op dat nu alleen mods dat kunnen veranderen....misschien makkelijker voor ons en jullie omdat te doen.

Maar het was maar een ideetje
    Mja ach, het gaat (meestal ) wel goed zo. Vind het zelf wel handig zo.
    pi_33292766
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Onzin.
    waarom werd ie dan ge edit?
      woensdag 21 december 2005 @ 23:25:25 #44
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33293235
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

daarom
    The line is a dot to you!
      woensdag 21 december 2005 @ 23:27:54 #45
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_33293342
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Dat heb ik je de vorige keer al uitgelegd. Er zou binnen een paar dagen een nieuwe lichting komen, dus ik zeg, ik kan de TT ook veranderen in A New Hope ( wat ik wel passend vond ). Kepler zei ja doen!

Dus tja, vandaar. En wat een gezeur om die TT's zeg, is dat nou echt zo erg?
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_33293928
    ja
      woensdag 21 december 2005 @ 23:46:06 #47
    18875 BDisOKE
    Spend some quality time...
    pi_33294076
    Zijn ze alweer een beetje beschikbaar?
    Want ik wil er misschien vrijdag een gaan halen.
    with a demon of mine...
    BDisOKE.nl mijn werk
    Mijn games...
    pi_33294486
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef BDisOKE het volgende:
    Zijn ze alweer een beetje beschikbaar?
    Want ik wil er misschien vrijdag een gaan halen.
    Om precies te zijn, er komen vrijdag om 12.43 zo'n 89 premium packs aan in Nederland. Dus wees er snel bij!
    pi_33294530
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Fillipe het volgende:
    Morgen Amped 3 kopen , net even van Xboxyde even 2 filmpjes gedownload van de eerste 10 minuten van Amped 3 en het ziet er leuk uit! Free roaming, en gevarieerd door een beetje onzin is altijd grappig.
    Als je van snowboardgames houdt best de moeite waard
    Who knew?
      donderdag 22 december 2005 @ 00:04:26 #50
    18875 BDisOKE
    Spend some quality time...
    pi_33294597
    quote:
    Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Om precies te zijn, er komen vrijdag om 12.43 zo'n 89 premium packs aan in Nederland. Dus wees er snel bij!
    89 maar liefst!
    Nouja, morgen maar is even bellen dan.
    with a demon of mine...
    BDisOKE.nl mijn werk
    Mijn games...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')