Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef peristilius het volgende:
Van wie mocht junkies niet? Junkies meppen.
Maakt zeer weinig uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
Ja wat is nou uiteindelijk beter? Krijg morgen dus m'n HD TV maar welke kabel kan ik het beste gebruiken? Die meegeleverde component HD kabel of moet ik toch maar die VGA kabel aanschaffen? Of maakt het helemaal geen reet uit?
Ik bash mijn vrienden graag.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat doe je je medegebruikers aan peristilius?
Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maakt zeer weinig uit.
Met VGA zul je een paar pixels meer op je beeld toveren. Met component zul je iets betere kleurweergave hebben.
Geen reden om 29.99 uit te geven.
Of als je TV geen component ingang heeft maar wel een VGA ingang (mijn geval).quote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef washandje het volgende:
[..]
Die VGA zou ik inderdaad alleen doen als je echt per sé op je pc-monitor wil gamen, omdat je bijv. geen (fatsoenlijke) tv hebt.
Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik bash mijn vrienden graag.![]()
Maar niet zo offtopic gaan jij.![]()
En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja hela, ik moet toch op EEN manier een TVP plaatsen
Maar goed, ik kan echt niet wachten op Full Auto, wat gaat die game geweldig worden op live. Vloeken, tieren, lachen. Lijkt me helemaal top
.
Preciesquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
En het maakt niet uit als je niet kunt rijden.
Je bedoelt naar xbox.com gaan en je xbox etc daar aanmelden?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe werkte dat met die gamertags nou?
Onzin.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
aangezien junkies niet mocht laatst dan maar zo
Heb je nog geen games?quote:
Ik wist niet als die nog leeg was dak er niet op mocht, maar ik zag nog 1 of 2 er op staan. Maar anders moet je me wat later er bij doen, ik krijg morgen me xbox en dan even kijken hoe ik online ga..quote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Heb je nog geen games?
En als je Hexic HD speelt, dan komt er iig iets op je gamercard te staan. Doe dat dus maar ff
Mag er wel op hoor. Viel me alleen opquote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wist niet als die nog leeg was dak er niet op mocht, maar ik zag nog 1 of 2 er op staan. Maar anders moet je me wat later er bij doen, ik krijg morgen me xbox en dan even kijken hoe ik online ga..
Laat anders maar even zitten hoor![]()
(Dus allemaal gaan bidden dat morgen me Xbox komt :p)
Ik wil wel graag PGR3 met iemand doen hier![]()
Je mag er wel op hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wist niet als die nog leeg was dak er niet op mocht, maar ik zag nog 1 of 2 er op staan. Maar anders moet je me wat later er bij doen, ik krijg morgen me xbox en dan even kijken hoe ik online ga..
Laat anders maar even zitten hoor![]()
(Dus allemaal gaan bidden dat morgen me Xbox komt :p)
Ik wil wel graag PGR3 met iemand doen hier![]()
Wil je mijne er dan ook opzetten?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je mag er wel op hoor.
Ga je er nu even opzetten.
Waarom? Ze staan allemaal vast in een topic.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:38 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Ideetje misschien om die gamercards ook in een FOK!Wiki te pleuren?
Maar ik doelde er dus ook op dat nu alleen mods dat kunnen veranderen....misschien makkelijker voor ons en jullie omdat te doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom? Ze staan allemaal vast in een topic.
Het scheelt mij een hoop editen.
Over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:36 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Wil je mijne er dan ook opzetten?
[afbeelding]
Ik had hem al in het vorige topic gezet, maar dat zijn ze kennelijk vergeten
Mja ach, het gaat (meestalquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Maar ik doelde er dus ook op dat nu alleen mods dat kunnen veranderen....misschien makkelijker voor ons en jullie omdat te doen.
Maar het was maar een ideetje
waarom werd ie dan ge edit?quote:
Dat heb ik je de vorige keer al uitgelegd. Er zou binnen een paar dagen een nieuwe lichting komen, dus ik zeg, ik kan de TT ook veranderen in A New Hope ( wat ik wel passend vond ). Kepler zei ja doen!quote:
Om precies te zijn, er komen vrijdag om 12.43 zo'n 89 premium packs aan in Nederland. Dus wees er snel bij!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:46 schreef BDisOKE het volgende:
Zijn ze alweer een beetje beschikbaar?
Want ik wil er misschien vrijdag een gaan halen.
Als je van snowboardgames houdt best de moeite waardquote:Op woensdag 21 december 2005 22:43 schreef Fillipe het volgende:
Morgen Amped 3 kopen, net even van Xboxyde even 2 filmpjes gedownload van de eerste 10 minuten van Amped 3 en het ziet er leuk uit! Free roaming, en gevarieerd door een beetje onzin is altijd grappig.
89 maar liefst!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Om precies te zijn, er komen vrijdag om 12.43 zo'n 89 premium packs aan in Nederland. Dus wees er snel bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |