Het is wel erg leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alweer een arcade-geörienteerde titel, is er niets anders te doen op dat ding
Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt de game dan niet onwijs makkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
klik
Ik vond het een tof filmpje idd, erg grappig die reactie van die ene gast wanneer ie geen gun meer heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
klik
Ik neem aan dat er beperkingen in de duur zitten, net zoals bijv. slomo bij F.E.A.R.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt de game dan niet onwijs makkelijk
Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
klik
ik ben nog druk bezig met Kameo, PGR3 en Condemned... ik heb nog niet veel tijd gehad om te gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan haast niet wachten op streetfighter voor de arcade! En Oblivion! Tot die tijd gaat de Xbox360 waarschijnlijk stof verzamelen.
schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.
Eerst bullet time, nu stoptime. Geef mij dan maar weer Furr's bullettime.
ik vond het er wel leuk uitzienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...
Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
Arcade![]()
Gisteren met PGR3 toch een online career makkelijk gehaald zeg.. op de Nurbergring klasse B, met 53 seconden voorsprong gewonnen.(6 tegenstanders)
Oh, was jij datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:59 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwenDus ik rem ff, geef hem een klein tikje terug, staat die aap gelijk achterstevoren
Daarna nergens meer last van gehad, laatste 3 rondjes alleen maar verder uitgelopen.
Waar slaat die opmerking nou ineens weer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.
....
Waarom mag ik niet trollen wanneer Roy trolled?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking nou ineens weer op
Genoeg te doen hoor, mensen hier (en overal in de Westerse wereld) zijn nogal verwend. In de tijd van Nintendo had je maar een handjevol spelletjes maar wat waren de mensen er gelukkig mee. Hence, de voorliefde voor Nintendo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |