abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33793014

Microsoft's Xbox 360

Microsoft's nieuwste console en tevens de eerste "next-gen" console verkrijgbaar.

Features

Wat heeft de Xbox 360 allemaal te bieden?

• Xbox Gamer Guide
    De Xbox Gamer Guide is een "entertainmentgateway" die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface
    Je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop
    De Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem aan- of uitschakelen.
  • Xbox Live™
    Op Xbox Live, waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen Gamertag en gamerprofiel aanmaken, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace
    Houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games
    Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment
    Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

Pakketten

Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?

• Xbox 360 Core System
    Het core pakket bevat de console, controller met draad en av-kabel. Het Xbox 360 Core System pakket is verkrijgbaar vanaf ¤299,99.

• Xbox 360
    En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen. Hierbij zit een HD-componentkabel, een headset, harde schijf, media afstandsbediening en een draadloze controller. Het Xbox 360 Premium pakket is verkrijgbaar vanaf ¤399,99.

Essentiële Accesoires

Als je een Xbox 360 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.

• Play and Charge Kit
    Als je gebruik maakt van een draadloze controller (standaard bij het Xbox 360 premium pakket), dan is deze play and charge kit aan te raden. De oplaadkabel en accu, die bij deze kit zitten, maken losse batterijen overbodig. Bovendien kun je met deze kabel opladen en spelen tegelijk. De accu moet 30 uur mee kunnen gaan per oplaadbeurt. Verkrijgbaar vanaf ¤19,99.

• Memory-Unit (64MB)
    Als je een "Xbox 360 Core System" hebt, dan heb je deze memory-unit nodig om te spelen op Xbox Live en gamevorderingen op te slaan. Verkrijgbaar vanaf ¤34,99.

• Hard Disc Drive (20GB)
    Als je een "Xbox 360 Core System" hebt en je wilt oude Xbox games spelen, demo's downloaden en muziek op kunnen slaan? Dan heb je deze harde schijf nodig. Bovendien maakt de harde schijf de memory-unit overbodig. De harde schijf wordt geleverd met vooraf geïnstalleerde Xbox Live Arcade game, muziek en video's. Verkrijgbaar vanaf ¤99,99.

• Advanced Scart Cable
    Grafisch rekent de Xbox 360 met RGB-waarden, je tv werkt intern met RGB-waarden. Dus je kunt het beeldsignaal het beste van je Xbox 360 naar je tv sturen in de vorm van RGB-waarden. De meegeleverde AV-kabel gebruikt analoge compressie om alle kleurinformatie over één kabeltje te kunnen sturen. Hierdoor gaat kwaliteit verloren, terwijl de RGB-kabel de kleuren rood, groen en blauw gescheiden naar je tv stuurt zonder verlies van kwaliteit. Vrijwel iedere PAL tv heeft een scartaansluiting die RGB ondersteunt. Voor non-HDTV's is dit de beste kabel die je kunt hebben. Deze scart kabel biedt tevens een optische uitgang voor audio, waarmee je je Xbox 360 digitaal kunt aansluiten op een receiver/versterker, waardoor je kunt profiteren van 5.1 surround geluid. Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.

Xbox Live

Leuk dat Live, maar zijn er ook fokkers die het doen? Jazeker! Hier een lijst met gamercards met fok-usernaam erbij. Als je jouw gamercard er ook tussen wilt hebben, post het even in deze topic en een moderator zal de lijst voor je aanpassen!

Links

• Xbox.com
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer

High Definition Console Gaming Topics

Welke tv's zijn geschikt voor HD-weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat zijn de beste instellingen? Wat zijn de voordelen van HD? Hier kun je alles kwijt over HDTV's icm de Xbox 360.
    01 | 02 | 03

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 55 | 56

(OP)
  • [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
      zaterdag 7 januari 2006 @ 11:25:42 #2
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33793034
    Alweer een arcade-geörienteerde titel, is er niets anders te doen op dat ding
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33793052
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Het is wel erg leuk CoD 2 kan je maar gelimiteerd spelen en PGR 3 doe ik tussendoor. Ik kan natuurlijk niet alle launchgames kopen.
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_33793109
    quote:
    Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.

....

pi_33793360
    Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
    klik
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
      zaterdag 7 januari 2006 @ 11:47:31 #6
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33793469
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
    Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
    klik
    Wordt de game dan niet onwijs makkelijk
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33793502
    quote:
    klik
    Ik vond het een tof filmpje idd, erg grappig die reactie van die ene gast wanneer ie geen gun meer heeft .
    pi_33793508
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wordt de game dan niet onwijs makkelijk
    Ik neem aan dat er beperkingen in de duur zitten, net zoals bijv. slomo bij F.E.A.R.
      zaterdag 7 januari 2006 @ 11:50:23 #9
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33793531
    quote:
    klik
    Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.

Eerst bullet time, nu stoptime. Geef mij dan maar weer Furr's bullettime.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33793657
    Ik kan haast niet wachten op streetfighter voor de arcade! En Oblivion! Tot die tijd gaat de Xbox360 waarschijnlijk stof verzamelen .
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:12:14 #11
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33794118
    Texas Hold 'em komt ook naar arcade
    hopelijk kan je tegen elkaar spelen
    The line is a dot to you!
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:12:43 #12
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33794132
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
    Ik kan haast niet wachten op streetfighter voor de arcade! En Oblivion! Tot die tijd gaat de Xbox360 waarschijnlijk stof verzamelen .
    ik ben nog druk bezig met Kameo, PGR3 en Condemned... ik heb nog niet veel tijd gehad om te gamen
    pi_33794200
    Kameo uitgespeeld
    PGR3 niet leuk
    Condemend uitgespeeld
    PDZ niet leuk
    Gun uitgespeeld
    Cod2 uitgespeeld

En klaar was ik met de Xbox360
    pi_33794269
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef BMH het volgende:

[..]

Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.

Eerst bullet time, nu stoptime. Geef mij dan maar weer Furr's bullettime.
    schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:21:38 #15
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33794387
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...
    ik vond het er wel leuk uitzien
    pi_33794539
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef kepler het volgende:

[..]

ik vond het er wel leuk uitzien
    Me too
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:34:24 #17
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33794741
    Arcade

Gisteren met PGR3 toch een online career makkelijk gehaald zeg.. op de Nurbergring klasse B, met 53 seconden voorsprong gewonnen. (6 tegenstanders)
    The truth was in here.
    pi_33795454
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
    Arcade

Gisteren met PGR3 toch een online career makkelijk gehaald zeg.. op de Nurbergring klasse B, met 53 seconden voorsprong gewonnen. (6 tegenstanders)
    Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwen Dus ik rem ff, geef hem een klein tikje terug, staat die aap gelijk achterstevoren Daarna nergens meer last van gehad, laatste 3 rondjes alleen maar verder uitgelopen.
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
      zaterdag 7 januari 2006 @ 13:01:03 #19
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33795520
    Ging in het vorige topic beetje verloren als laatste post, maar er is een update over de modchip. Lijkt erop dat het een hoax is als je de WHOIS-gegevens nakijkt.
    pi_33795567
    Ik strijd online altijd om de een na laatste plek
      zaterdag 7 januari 2006 @ 13:03:53 #21
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33795607
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:59 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwen Dus ik rem ff, geef hem een klein tikje terug, staat die aap gelijk achterstevoren Daarna nergens meer last van gehad, laatste 3 rondjes alleen maar verder uitgelopen.
    Oh, was jij dat

Ik had gisteren een imbeciel die gewoon stil stond om me op te wachten toen ik eerste reed, en me toen tot 5, 6 keer ging blokkeren. Nummer 2 ging me voorbij, ik kwam eindelijk die eikel voorbij, verlies ik alsnog met 0,15 seconden achter terwijl ik daarvoor 10 seconden voor lag Leuk hoor...
    pi_33795617
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.

....

Waar slaat die opmerking nou ineens weer op
    pi_33795969
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Waar slaat die opmerking nou ineens weer op
    Waarom mag ik niet trollen wanneer Roy trolled?
    pi_33796143
    quote:
    Genoeg te doen hoor, mensen hier (en overal in de Westerse wereld) zijn nogal verwend. In de tijd van Nintendo had je maar een handjevol spelletjes maar wat waren de mensen er gelukkig mee. Hence, de voorliefde voor Nintendo.

Toch jongens?
    pi_33797267
    ik hou helemaal niet van arcade achtige spellen, maar op XBL vind ik de arcade sectie wel leuk.... maar kom je bij mij met een spel aan als RR6
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')