Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Ah dit word het topic wat word aangegrepen door M$ bashers om weer eens flink uit te pakken. :0
* Bastard popcorn gaat halen.
Ik bash ze op de manier die ze het meest pijn doet. Ik ga géén 360 kopen in 2006quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Ah dit word het topic wat word aangegrepen door M$ bashers om weer eens flink uit te pakken. :0
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Failliet gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?
standaard HD-DVD moeten inbouwen in de xbox en hem gewoon 2 maandjes uitstellen had mss geholpen. Natuurlijk hadden ze dan de feestdagen misgelopen en waren mensen daar wel weer om gaan bashen. Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?
Dat hou je altijd, zie ook MP3 spelers (pro-Ipod, anti-Ipod) en voetbal (Ajax, Fey, PSV).quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
360 zou zomaar eens winstgevend kunnen wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik inmiddels iets van 650 euro naar MS heb toegestopt sinds de release van de 360 (vooral shitload aan accesoires, live-abbo, game, enz.)
Tsja dan had de console zelf 600$ gekostquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
standaard HD-DVD moeten inbouwen in de xbox en hem gewoon 2 maandjes uitstellen had mss geholpen. Natuurlijk hadden ze dan de feestdagen misgelopen en waren mensen daar wel weer om gaan bashen. Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.
er wordt nergens gezegd dat het 300 dollar gaat kostenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.
Nee, Thomper was te vroeg. Kabouter zei zo: He Tomasso, doe eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef washandje het volgende:
hee tomasso is dus idd niet voor niets luigi-award-winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |