Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Ah dit word het topic wat word aangegrepen door M$ bashers om weer eens flink uit te pakken. :0
* Bastard popcorn gaat halen.
Ik bash ze op de manier die ze het meest pijn doet. Ik ga géén 360 kopen in 2006quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Ah dit word het topic wat word aangegrepen door M$ bashers om weer eens flink uit te pakken. :0
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:53 schreef Bastard het volgende:
Failliet gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?
standaard HD-DVD moeten inbouwen in de xbox en hem gewoon 2 maandjes uitstellen had mss geholpen. Natuurlijk hadden ze dan de feestdagen misgelopen en waren mensen daar wel weer om gaan bashen. Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is een leuke vraagstelling: Wat zou Microsoft in hemelsnaam moeten doen om van al die bashers af te komen?
Dat hou je altijd, zie ook MP3 spelers (pro-Ipod, anti-Ipod) en voetbal (Ajax, Fey, PSV).quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
360 zou zomaar eens winstgevend kunnen wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef washandje het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik inmiddels iets van 650 euro naar MS heb toegestopt sinds de release van de 360 (vooral shitload aan accesoires, live-abbo, game, enz.)
Tsja dan had de console zelf 600$ gekostquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
standaard HD-DVD moeten inbouwen in de xbox en hem gewoon 2 maandjes uitstellen had mss geholpen. Natuurlijk hadden ze dan de feestdagen misgelopen en waren mensen daar wel weer om gaan bashen. Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.
er wordt nergens gezegd dat het 300 dollar gaat kostenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar om nu 300 dollar te vragen voor een uitbreiding.
Nee, Thomper was te vroeg. Kabouter zei zo: He Tomasso, doe eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef washandje het volgende:
hee tomasso is dus idd niet voor niets luigi-award-winnaar
For The Win natuurlijk.. we hebben het over de 360quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef Emerica het volgende:
Wat betekend ftw?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:15 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding] Essentiële Accesoires
[afbeelding]
Als je een Xbox 360 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.Externe HD-DVD Drive
Heb je een HDTV en wil je genieten van films in High Definition, op een formaat waarvan nog niet eens zeker is dat het de standaard gaat worden? Een optie die eigenlijk al in de xbox 360 had moeten zitten, maar die Microsoft eruit heeft gelaten om kosten wat het kost hun Xbox 360 vroeg op de markt te kunnen brengen? Een uitbreiding die naast het bieden van High Definition film playback volledig nutteloos is? Dan heb je deze optionele HD-DVD drive nodig. Verkrijbaar vanaf $??,??
Zat ik er toch niet ver naast met mijn For The Worldquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
For The Win natuurlijk.. we hebben het over de 360
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:15 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding] Essentiële Accesoires
[afbeelding]
Als je een Xbox 360 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.Externe HD-DVD Drive
Heb je een HDTV en wil je genieten van films in High Definition, op een formaat waarvan nog niet eens zeker is dat het de standaard gaat worden? Een optie die eigenlijk al in de xbox 360 had moeten zitten, maar die Microsoft eruit heeft gelaten om kosten wat het kost hun Xbox 360 vroeg op de markt te kunnen brengen? Een uitbreiding die naast het bieden van High Definition film playback volledig nutteloos is? Dan heb je deze optionele HD-DVD drive nodig. Verkrijbaar vanaf $??,??
Gruwelijk nerdjargon is dat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:14 schreef Emerica het volgende:
Wat betekend ftw?
Het woord nerds gebruiken we nietquote:
Denk de mongool die 54 uit deze topic OP heeft gehaald tijdens aanmaken in wat ik noem een flinke fuckupquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
Welke mongool is de vorige keer vergeten deel 54 toe te voegen?
geeft niet hoor![]()
Bij mij is het eigenlijk ook zo. Ik zie Sparta bijvoorbeeld liever in de eredivisie dan in de eerste divisiequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Stiekem heb ik ook wel sympathie voor Feyenoord. Ik ben een rare Spartaan.
Heb je de eerste nachten veel te downloaden zodra je die aansluiting hebtquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef pmponer het volgende:
zucht en ik mag nog 1,5 maand wachtten op mijn internet aansluiting
Meeste pijn? Dan moet je een 360 kopen zonder een gamequote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bash ze op de manier die ze het meest pijn doet. Ik ga géén 360 kopen in 2006
Fight Night 1 - Quake 4 0quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:21 schreef H.Flick het volgende:
maar de demo is leuk genoeg om je even mee te vermaken.
Pimp-value MMaRsuquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef MMaRsu het volgende:
En ik snap niet waarom we nu al die blu ray en hd-dvd nodig hebben. Iedereen vind dvd nog voldoende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |