Ja zeg zeggen Condemed.. maar zoveel geld uitgeven voor een shooter dat geen shooter is maar had moeten zijn.. Wat ook nog zo kort is.. ja dat is een keuzequote:Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb niks meer te doen op mijn Xbox360. Kameo en CoD2 zijn klaar, PGR3 en PDZ zijn niet echt mijn ding.
Wat nu?!
Haha, dat lijkt me wel, PGR3 is wel wennen. Kostte aardig wat moeite, die eerste platinumquote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Twi ! congrats, ik ga je vanavond eruit racen !
ik heb alles al platinum en alle achievements dus het wachten is op meer mensen die het live gaan spelen, enige achievement die ik niet heb is online proffesional maar die heeft niemand , die is buggedquote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel, PGR3 is wel wennen. Kostte aardig wat moeite, die eerste platinum
Tis niet meer zo dat je de beste auto uit je klasse koopt en dan de races makkelijker worden, de race past zich aan met welke auto je gebruikt, kies jij een Ferrari f50 gt en je gaat de eerste cup rijden dan pakken hun ook een f50gt, wat mc larens en van alles en word de race moeilijkerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Nou mensen, hij staat hoorPerfect apparaatje. DVD-drive maakt inderdaad een hoop herrie, maar dat vergeet je al gauw zodra je de knoppen aan raakt
He even over PGR3. Begrijp ik nou goed uit de leaderboards dat je de eerste races ook overnieuw kan doen met een Enzo Ferrari ofzo? Wat is dat voor een vage shit?
ah Mooi gedaan man, ik wist niet wie ik moest bedanken voor de fantastische OPquote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Egamer het volgende:
Dankje voor de complimenten. (K)
ik heb condemned bijna uitgespeeld en vind het minderquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb condemned bijna uitgespeeld en vind het minder
straks zit ik weer 2 weken arcade games te doen wegens gebrek tot nieuw speelvoer
Heb er best veel al,.... Condemned nog een paar... ben ik mee bezig.. Kameo is wachten...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie anders nog zat achievments open staan bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |