Ja zeg zeggen Condemed.. maar zoveel geld uitgeven voor een shooter dat geen shooter is maar had moeten zijn.. Wat ook nog zo kort is.. ja dat is een keuzequote:Op donderdag 29 december 2005 12:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb niks meer te doen op mijn Xbox360. Kameo en CoD2 zijn klaar, PGR3 en PDZ zijn niet echt mijn ding.
Wat nu?!
Haha, dat lijkt me wel, PGR3 is wel wennen. Kostte aardig wat moeite, die eerste platinumquote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Twi ! congrats, ik ga je vanavond eruit racen !
ik heb alles al platinum en alle achievements dus het wachten is op meer mensen die het live gaan spelen, enige achievement die ik niet heb is online proffesional maar die heeft niemand , die is buggedquote:Op donderdag 29 december 2005 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel, PGR3 is wel wennen. Kostte aardig wat moeite, die eerste platinum
Tis niet meer zo dat je de beste auto uit je klasse koopt en dan de races makkelijker worden, de race past zich aan met welke auto je gebruikt, kies jij een Ferrari f50 gt en je gaat de eerste cup rijden dan pakken hun ook een f50gt, wat mc larens en van alles en word de race moeilijkerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Nou mensen, hij staat hoorPerfect apparaatje. DVD-drive maakt inderdaad een hoop herrie, maar dat vergeet je al gauw zodra je de knoppen aan raakt
He even over PGR3. Begrijp ik nou goed uit de leaderboards dat je de eerste races ook overnieuw kan doen met een Enzo Ferrari ofzo? Wat is dat voor een vage shit?
ah Mooi gedaan man, ik wist niet wie ik moest bedanken voor de fantastische OPquote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Egamer het volgende:
Dankje voor de complimenten. (K)
ik heb condemned bijna uitgespeeld en vind het minderquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb condemned bijna uitgespeeld en vind het minder
straks zit ik weer 2 weken arcade games te doen wegens gebrek tot nieuw speelvoer
Heb er best veel al,.... Condemned nog een paar... ben ik mee bezig.. Kameo is wachten...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie anders nog zat achievments open staan bij je
Grapjas!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:34 schreef Egamer het volgende:
Dankje voor de complimenten. (K)
35 dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef zatoichi het volgende:
Ja dat BC is ook nog een gedoe. Ik zou graag Shenmue 2 spelen op de 360, maar die is helaas (nog) niet BC. Wil wel San Andreas kopen, maar die was bij de FRS 50 euro en duidelijk 2e hands; dat ga ik er echt niet voor betalen!
Kun jij nog zonder sp2 dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:59 schreef twi het volgende:
Beetje jammer dat je die drek van een SP2 moet installeren om te kunnen connecten met je Xbox 360.
Ik word helemaal misselijk als ik al die security center troep elke keer op m'n scherm zie. Om maar niet te spreken over die achterlijke hulpbalk als ik eens een site moet bekijken in IE.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kun jij nog zonder sp2 dan?
Zitten toch wel een hoop fixes enzo in
*hint: schakel security center uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word helemaal misselijk als ik al die security center troep elke keer op m'n scherm zie. Om maar niet te spreken over die achterlijke hulpbalk als ik eens een site moet bekijken in IE.
Nee sorry, SP2 komt er bij mij niet op. Zullen vast genoeg security leaks zijn in mijn SP1, maar het gebruikersgemak gaat voor.
Je bent ook niet verplicht om gebruik te maken van je mediacenter op de 360.. als je geen muziek wil streamen van je pc, of foto's wil zien.. ja dan niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word helemaal misselijk als ik al die security center troep elke keer op m'n scherm zie. Om maar niet te spreken over die achterlijke hulpbalk als ik eens een site moet bekijken in IE.
Nee sorry, SP2 komt er bij mij niet op. Zullen vast genoeg security leaks zijn in mijn SP1, maar het gebruikersgemak gaat voor.
Sommige mensen nemen nooit even de moeite voor zulk soort dingen, maar wel klagen dat het allemaal niks is en zo. Terwijl je met SP2 je machine gewoon kan laten werken als met SP1, maar dan wel met alle fixes en zo.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
*hint: schakel security center uit.
Ik heb hele nieuwe Windows discs gemaakt met behulp van nLite om alle overbodige rotzooi er gewoon uit te slopen, alleen kreeg ik dan weer gekut met m'n draadloze netwerk. Het spijt me dat ik me irriteer aan al die "enorm handige" hulpjes die alles zo veilig mogelijk willen maken, maar ik pas ervoor. In plaats van dat ze het nu gewoon bij fixes zouden houden...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:11 schreef masterdave het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen nooit even de moeite voor zulk soort dingen, maar wel klagen dat het allemaal niks is en zo. Terwijl je met SP2 je machine gewoon kan laten werken als met SP1, maar dan wel met alle fixes en zo.
Spel scoort best goed.... zal best een goed vechtspel zijn maar ben echt klaar met die games. Screens zagen er wel prachtig uit en live opties zijn ook goed.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:25 schreef Fillipe het volgende:
DOA 4 is totaal niet mijn genre game, ga hem dan ook zeker niet aanschaffen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef H.Flick het volgende:
DoA4 boeit mij ook totaal niet. Beetje buttonbashen... mij niet gezien.
Inderdaad + Ghost Recon Advanced Warrior lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Bastard het volgende:
DOA4 word m voor mij ook niet.. ik wacht op BF2, en test drive lijkt me errug lekker.
GR mij ook wel.. maar vind al die groene en rode dingen in beeld echt niksquote:Op donderdag 29 december 2005 14:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Inderdaad + Ghost Recon Advanced Warrior lijkt me ook wel wat.
Helemaal gelijk, daar stoorde ik me ook al aan. Maar het schijnt dat je die te kleurvolle hud opties kan uitschakelen. Tenminste dat las ik ergens.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
GR mij ook wel.. maar vind al die groene en rode dingen in beeld echt niksJe weet meteen waar de vijand is enzo..
Mooi, moet het wel een beetje realistisch kunnen spelen natuurlijk, ondanks dat het scenario in de toekomst zou liggenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, daar stoorde ik me ook al aan. Maar het schijnt dat je die te kleurvolle hud opties kan uitschakelen. Tenminste dat las ik ergens.
Zeer zeker.... erg veel zin in !quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
ja dat moest ie, lees je de topics in je eigen forum nu eens
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
ja dat moest ie, lees je de topics in je eigen forum nu eens
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?
No way dat ik een nieuwe account zou aanmaken, tenzij MS mij schadevergoeding gaf.
Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?
wel overnemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?
Daar heb je credit card gegevens voor nodig toch?quote:
Zal waarschijnlijk al op de 360 hebben gestaan, dat profiel.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar heb je credit card gegevens voor nodig toch?
Okee, nu komt het. Listen very carefully, I will only say this once okay?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?
No way dat ik een nieuwe account zou aanmaken, tenzij MS mij schadevergoeding gaf.
I ain't no thief mister!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?
Uhm, ja kennelijk dus wel! MAAR. Je moet dan wel als je thuis komt op je eigen Xbox alles weer opnieuw recoveren... of dat vlekkeloos gaat is nog maar de vraag, wie weet raak je dingen kwijt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef extreem(m24) het volgende:
Hoe zit dat dan als je naar een maat gaat.. je neemt je controller mee, en je logt in op zijn 360. Kun je dan ook live onder je eigen account?
Aan je controller zitten je vingerafdrukken ja, en die is bij elk persoon weer anders (lees: uniek). Snap dat dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
De controller heeft toch niks met je live account te maken?
Sommige games zijn BC, andere weer niet. Voor meer informatie zie: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilityqa.htmquote:
Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?quote:
Ja want je hebt wel de optie om onder een ander account in te loggen in een spel... dus kan je in principe bij iemand anders spelen onder je eigen nick. En die achievments zou je dan al hebben...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhm, ja kennelijk dus wel! MAAR. Je moet dan wel als je thuis komt op je eigen Xbox alles weer opnieuw recoveren... of dat vlekkeloos gaat is nog maar de vraag, wie weet raak je dingen kwijt.
Tenzij je een schone 360 hebt zonder savegames en dergelijke, raad ik je het niet aan!
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?
Ja, je moet een HDD hebben en verbinding met Xbox live, want er moeten nog patches gedownload worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?
Ach gelukkig heb ik een gewone Xbox, desnoods laat ik die wel staan.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ben nog niet helemaal onder de indruk van de BC van de Xbox 360 maar goed.
xbox live hoeft niet eens. Je kan ze ook downloaden en op CD branden of anders bestellenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, je moet een HDD hebben en verbinding met Xbox live, want er moeten nog patches gedownload worden.
En mijn belangrijkste doen het trouwens helemaal niet.
Ik ga hem denk ik wel weer aansluiten, want ik mis Top Spin multiplayer toch wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik een gewone Xbox, desnoods laat ik die wel staan.
Voor zover ik heb begrepen kun je je live account ook op een Memory Card zetten, dit kon bij de oude Xbox wel in ieder geval.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Dat sucked toch wel dat je niet zomaar je eigen account kan ophalen. Ik vroeg me al af hoe het nou zat met de veiligheid; als je je account op een ander systeem download kan iemand anders op dat systeem gewoon jouw account gebruiken, totdat je hem dus weer terughaald op je eigen?
Pff ik vond dat toch wel machtig aan live, het feit dat je je account gewoon overal mee kon nemen, en nu kan het niet. Misschien moet ik dat ding toch maar weer wegdoen dan.... nah
tuurlijk kan je je account meenemen, gewoon zorgen dat je het ook mee terug neemtquote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Dat sucked toch wel dat je niet zomaar je eigen account kan ophalen. Ik vroeg me al af hoe het nou zat met de veiligheid; als je je account op een ander systeem download kan iemand anders op dat systeem gewoon jouw account gebruiken, totdat je hem dus weer terughaald op je eigen?
Pff ik vond dat toch wel machtig aan live, het feit dat je je account gewoon overal mee kon nemen, en nu kan het niet. Misschien moet ik dat ding toch maar weer wegdoen dan.... nah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |