quote:

quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
ja dat moest ie, lees je de topics in je eigen forum nu eens

Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
ja dat moest ie, lees je de topics in je eigen forum nu eens

omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?
No way dat ik een nieuwe account zou aanmaken, tenzij MS mij schadevergoeding gaf.

Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?

wel overnemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?

Daar heb je credit card gegevens voor nodig toch?quote:

Zal waarschijnlijk al op de 360 hebben gestaan, dat profiel.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar heb je credit card gegevens voor nodig toch?

Okee, nu komt het. Listen very carefully, I will only say this once okay?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?
No way dat ik een nieuwe account zou aanmaken, tenzij MS mij schadevergoeding gaf.

I ain't no thief mister!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?

Uhm, ja kennelijk dus wel! MAAR. Je moet dan wel als je thuis komt op je eigen Xbox alles weer opnieuw recoveren... of dat vlekkeloos gaat is nog maar de vraag, wie weet raak je dingen kwijt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef extreem(m24) het volgende:
Hoe zit dat dan als je naar een maat gaat.. je neemt je controller mee, en je logt in op zijn 360. Kun je dan ook live onder je eigen account?

Aan je controller zitten je vingerafdrukken ja, en die is bij elk persoon weer anders (lees: uniek). Snap dat dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
De controller heeft toch niks met je live account te maken?

Sommige games zijn BC, andere weer niet. Voor meer informatie zie: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilityqa.htmquote:

Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?quote:

Ja want je hebt wel de optie om onder een ander account in te loggen in een spel... dus kan je in principe bij iemand anders spelen onder je eigen nick. En die achievments zou je dan al hebben...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhm, ja kennelijk dus wel! MAAR. Je moet dan wel als je thuis komt op je eigen Xbox alles weer opnieuw recoveren... of dat vlekkeloos gaat is nog maar de vraag, wie weet raak je dingen kwijt.
Tenzij je een schone 360 hebt zonder savegames en dergelijke, raad ik je het niet aan!

Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?

Ja, je moet een HDD hebben en verbinding met Xbox live, want er moeten nog patches gedownload worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?

Ach gelukkig heb ik een gewone Xbox, desnoods laat ik die wel staan.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ben nog niet helemaal onder de indruk van de BC van de Xbox 360 maar goed.

xbox live hoeft niet eens. Je kan ze ook downloaden en op CD branden of anders bestellenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, je moet een HDD hebben en verbinding met Xbox live, want er moeten nog patches gedownload worden.
En mijn belangrijkste doen het trouwens helemaal niet.

Ik ga hem denk ik wel weer aansluiten, want ik mis Top Spin multiplayer toch wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach gelukkig heb ik een gewone Xbox, desnoods laat ik die wel staan.

Voor zover ik heb begrepen kun je je live account ook op een Memory Card zetten, dit kon bij de oude Xbox wel in ieder geval.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Dat sucked toch wel dat je niet zomaar je eigen account kan ophalen. Ik vroeg me al af hoe het nou zat met de veiligheid; als je je account op een ander systeem download kan iemand anders op dat systeem gewoon jouw account gebruiken, totdat je hem dus weer terughaald op je eigen?
Pff ik vond dat toch wel machtig aan live, het feit dat je je account gewoon overal mee kon nemen, en nu kan het niet. Misschien moet ik dat ding toch maar weer wegdoen dan.... nah

tuurlijk kan je je account meenemen, gewoon zorgen dat je het ook mee terug neemtquote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Dat sucked toch wel dat je niet zomaar je eigen account kan ophalen. Ik vroeg me al af hoe het nou zat met de veiligheid; als je je account op een ander systeem download kan iemand anders op dat systeem gewoon jouw account gebruiken, totdat je hem dus weer terughaald op je eigen?
Pff ik vond dat toch wel machtig aan live, het feit dat je je account gewoon overal mee kon nemen, en nu kan het niet. Misschien moet ik dat ding toch maar weer wegdoen dan.... nah

een cross-kabel stop je direct van de 360 in je PC (2e netwerkkaart), en volgens mij gebruik je een normale kabel in een hub?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef devv05 het volgende:
Krijg de hele tijd 'cant connect to xbox live', als ik dan test connection doe komt ie niet voorbij ip adress (failed). Ik maak gebruik van een hub en de kabel naar de PC vanuit de hub werkt wel prima (ook als ik m verwissel met de poort waarop mn xbox zit). Aan de kabel zelf ligt het ook zeker niet.
Wat kan er nog meer mis zijn dan?
En nog een vraagje: hoe sluit ik de xbox met advanced scart op mn geluidssetje aan?

gewoon een dns-server invullen in je 360quote:Op donderdag 29 december 2005 18:52 schreef Egamer het volgende:
Over 3 maanden heb ik waarschijnlijk de Xbox 360, alleen heb een paar vraagjes. Met de PS2 en Xbox kon ik niet online, bij de PS2 gaf ie een foutmelding dat de DNS server niet goed zat, ook bij de Xbox zei ie dat. Wat is er dan aan de hand? De helpdesk kon ook niet helpen. Ik connect btw via een crossoverkabel, die sluit ik aan op m'n netwerkkaart.

Nee vooral die van je providerquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef Egamer het volgende:
Dus niet de DNS server van jezelf bedoel je?

Hmm, mn hub is aangesloten op mn kabelmodem en die heeft maar 1 IP... Kan ik dan evengoed zowel PC als Xbox aansluiten zonder een Router te gebruiken met alleen een HUB? Er zitten wel meerdere netwerkkaarten in mn pc..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:50 schreef kepler het volgende:
[..]
een cross-kabel stop je direct van de 360 in je PC (2e netwerkkaart), en volgens mij gebruik je een normale kabel in een hub?

Op de stekker die je in de Xbox360 stopt zit een optische uitgang. Met een optische kabel sluit je die aan op je versterker en je kunt in DD gamen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef devv05 het volgende:
En nog een vraagje: hoe sluit ik de xbox met advanced scart op mn geluidssetje aan?

Het is gewoon Windows XP SP2 met een extra programmatje erbij. Alleen is dat niet los te krijgen. Om het optimaal te kunnen gebruiken met je Xbox moet je eigenlijk ook een TV kaart hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Fillipe het volgende:
Damn ik dacht dat dat Microsoft Media Center gebeuren gewoon een simpel programmatje was. Blijkt gewoon een heel O/S te zijn. Nou dan hou ik het maar even bij Media Connect

Ja precies, het is eigenlijk wel gewoon iets extra's maar om er gebruik van te kunnen maken moet je wel je die O/S editie helemaal installeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is gewoon Windows XP SP2 met een extra programmatje erbij. Alleen is dat niet los te krijgen. Om het optimaal te kunnen gebruiken met je Xbox moet je eigenlijk ook een TV kaart hebben.

quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef pkwarts het volgende:
Bartje Twi is playing Halo 2ga me eens inmaken met pgr 3 man

Kan je het al een beetje?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef pkwarts het volgende:
Bartje Twi is playing Halo 2ga me eens inmaken met pgr 3 man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |