abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2005 @ 15:46:33 #61
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33507675
ik heb toch iets gehoord over een of andere "trucje"
pi_33507825
Via Media Center kan je dus wel filmbestanden afspelen op je X360? Ja oke alleen WMV, maar je kan ze dan inderdaad gewoon conventeren.
pi_33508105
Volgens mij zijn er nog maar weinig mensen met een XBOX 360, ik zie het om mij heen, veel mensen vinden het nog te duur, en vanwege het feit dat hij zo schaars verkrijgbaar is...

Ik heb gelukkig de 'System' uitvoering thuis staan, met wireless lan..
alleen nog een plug en play kitje (voor wireless controller) en dat was het eigenlijk..

Ik zelf heb nog geen 360 titels omdat ik de games nog niet interresant vind, ik wacht op Oblivion en nog wat andere titels.
Ik speel wel al Halo2 , ook vermaak ik mij goed met de arcade games, voorel Geometric wars Evolved

Het Live Silver abbonnement vind ik wel fijn, dan kun je tenminste profiteren van de updates, maar gelukkig heb ik voor een maand gratis Gold.

Ik ben harstikke blij met mijn 360 en heb dan ook geen op of aanmerkingen erover!
Zelfs mijn vrouw is er helemaal weg van (Arcade)
pi_33508158
Kan je met Media Center edition ook alleen maar WMV streamen?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33508458
Kwestie van converteren . Nou ik ga straks Media Center eens uitproberen
pi_33508519
Hoe zit het eigenlijk met die achievements van demo's? Ik heb de trial versie van Gauntlet gedownload (Heb je helemaal niets aan) en nu staat hij dus in mijn achievements lijst. Niet dat ik ooit denk het totaal aantal punten van de te halen punten ga halen, maar ik heb liever geen spel in mijn lijst die ik toch niet kan halen. Kun je hem er ook uitflikkeren?
  donderdag 29 december 2005 @ 16:12:56 #67
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33508574
nope, en bij de demo's kun je ook niks scoren
pi_33508712
.
pi_33508862
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:17 schreef =HellFire= het volgende:
[afbeelding][afbeelding].

Heb je nou een nieuwe account aangemaakt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  donderdag 29 december 2005 @ 16:22:11 #70
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33508882
ja dat moest ie, lees je de topics in je eigen forum nu eens
  donderdag 29 december 2005 @ 16:23:33 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33508939
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
The truth was in here.
pi_33508980
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?

No way dat ik een nieuwe account zou aanmaken, tenzij MS mij schadevergoeding gaf.
pi_33509073
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:

[..]

No way dat ik een nieuwe account zou aanmaken, tenzij MS mij schadevergoeding gaf.
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_33509121
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?
pi_33509179
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef peristilius het volgende:

[..]

Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?
wel overnemen.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_33509251
Ik heb mijn Xbox360 ze hadden er net 1 bij Dixons en die meteen apart laten zetten

Condemned erbij gekocht (PGR3 en Kameo onderweg) en vind 'm echt super Alleen nog even mn hub aansluiten zodat ik vanavond op Live kan. Wel jammer dat de HDD maar 12gb heeft. Hoe hetwerkt het trouwens met gewone Xbox games?
pi_33509264
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:30 schreef pkwarts het volgende:

[..]

wel overnemen.
Daar heb je credit card gegevens voor nodig toch?
pi_33509333
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:

[..]

Daar heb je credit card gegevens voor nodig toch?
Zal waarschijnlijk al op de 360 hebben gestaan, dat profiel.
pi_33509338
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:

[..]

Okee, nu komt het. Listen very carefully, I will only say this once okay? .

Het was zondag 18 december 2005. Vol goede moed ben ik vertrokken naar Amsterdam om daar mijn Xbox 360's in ontvangst te kunnen nemen. De retail had al een profile inclusief gamertag, genaamd GNL. Deze was door Jimmy, headhoncho van Gamer.nl, aangemaakt. Hij heeft dus ook zijn Paspoort aan die gamertag gekoppeld. Enfin, blij als ik was racete ik naar huis en heb tot gisteren volop zitten spelen. Jimmy (en Jaap) hebben kennelijk al zitten gamen, er stonden al 600 achievements points op. Ik denk, mooooi niemand die dit account gaat gebruiken en deze retail xbox is nu van mij, dus hoppa, ik ga er lekker verder mee.

Helaas had het lot iets anders met mij in gedachten!

Ineens heeft Jimmy ook een Xbox 360 gekregen. En wat nog erger is; Hij ging gisteravond online en sindsdien ben ik niet meer op Xbox Live met m'n GNL account gekomen! Blijkt nou, hij heeft hem gereclaimed. Er zit niks anders op dan opnieuw te beginnen. Op zich geen probleem, speel die games graag hoor. Overigens, Condemned, CoD2 en PDZ waren al uitgespeeld. Met Q4, Gun en King Kong was ik al goed op weg... Jammer, maar helaas. Had het kunnen weten natuurlijk. Er zaten toch een hoop uren in die games.

To sum it up, alle savegames inclusief achievements zijn pleite.
pi_33509380
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef pkwarts het volgende:

[..]

I ain't no thief mister! Het was gewoon een samenloop van omstandigheden, really!
pi_33509404
Hoe zit dat dan als je naar een maat gaat.. je neemt je controller mee, en je logt in op zijn 360. Kun je dan ook live onder je eigen account?
pi_33509454
De controller heeft toch niks met je live account te maken?
pi_33509459
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef extreem(m24) het volgende:
Hoe zit dat dan als je naar een maat gaat.. je neemt je controller mee, en je logt in op zijn 360. Kun je dan ook live onder je eigen account?
Uhm, ja kennelijk dus wel! MAAR. Je moet dan wel als je thuis komt op je eigen Xbox alles weer opnieuw recoveren... of dat vlekkeloos gaat is nog maar de vraag, wie weet raak je dingen kwijt.

Tenzij je een schone 360 hebt zonder savegames en dergelijke, raad ik je het niet aan!
pi_33509485
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
De controller heeft toch niks met je live account te maken?
Aan je controller zitten je vingerafdrukken ja, en die is bij elk persoon weer anders (lees: uniek). Snap dat dan.

Geleerd bij Condemned!.
pi_33509497
Hoe zit het nou met Xbox1 games?
pi_33509536
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:40 schreef devv05 het volgende:
De belangrijkste doen het .
-
pi_33509537
Wat stom dat savegames enzo aan het profiel gelinkt worden.
pi_33509549
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:40 schreef devv05 het volgende:
Sommige games zijn BC, andere weer niet. Voor meer informatie zie: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilityqa.htm

Gun is trouwens best leuk . Geen next-gen geweld, maar wel leuke gameplay en een leuke setting.
pi_33509570
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De belangrijkste doen het .
Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?
  donderdag 29 december 2005 @ 16:43:11 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_33509578
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Uhm, ja kennelijk dus wel! MAAR. Je moet dan wel als je thuis komt op je eigen Xbox alles weer opnieuw recoveren... of dat vlekkeloos gaat is nog maar de vraag, wie weet raak je dingen kwijt.

Tenzij je een schone 360 hebt zonder savegames en dergelijke, raad ik je het niet aan!
Ja want je hebt wel de optie om onder een ander account in te loggen in een spel... dus kan je in principe bij iemand anders spelen onder je eigen nick. En die achievments zou je dan al hebben...
Maar vlekkeloos
The truth was in here.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:43:48 #91
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33509589
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Gewoon zonder iets speciaals ervoor te hoeven doen? Want ik meende toch dat ze alleen werkte met HDD ofzo?
Dat dan weer wel ja.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:44:53 #92
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33509639
Daarvoor moet je een patch downloaden om ze te kunnen spelen, maar er zijn atm weinig Xbox1 games.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33509646
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, je moet een HDD hebben en verbinding met Xbox live, want er moeten nog patches gedownload worden.

En mijn belangrijkste doen het trouwens helemaal niet .
pi_33509882
Ben nog niet helemaal onder de indruk van de BC van de Xbox 360 maar goed.
pi_33509970
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Ben nog niet helemaal onder de indruk van de BC van de Xbox 360 maar goed.
Ach gelukkig heb ik een gewone Xbox, desnoods laat ik die wel staan.
  donderdag 29 december 2005 @ 16:56:18 #96
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33510024
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ja, je moet een HDD hebben en verbinding met Xbox live, want er moeten nog patches gedownload worden.

En mijn belangrijkste doen het trouwens helemaal niet .
xbox live hoeft niet eens. Je kan ze ook downloaden en op CD branden of anders bestellen
The line is a dot to you!
pi_33510131
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ach gelukkig heb ik een gewone Xbox, desnoods laat ik die wel staan.
Ik ga hem denk ik wel weer aansluiten, want ik mis Top Spin multiplayer toch wel.
pi_33510303
Dat sucked toch wel dat je niet zomaar je eigen account kan ophalen. Ik vroeg me al af hoe het nou zat met de veiligheid; als je je account op een ander systeem download kan iemand anders op dat systeem gewoon jouw account gebruiken, totdat je hem dus weer terughaald op je eigen?

Pff ik vond dat toch wel machtig aan live, het feit dat je je account gewoon overal mee kon nemen, en nu kan het niet. Misschien moet ik dat ding toch maar weer wegdoen dan.... nah
pi_33510425
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef zatoichi het volgende:
Dat sucked toch wel dat je niet zomaar je eigen account kan ophalen. Ik vroeg me al af hoe het nou zat met de veiligheid; als je je account op een ander systeem download kan iemand anders op dat systeem gewoon jouw account gebruiken, totdat je hem dus weer terughaald op je eigen?

Pff ik vond dat toch wel machtig aan live, het feit dat je je account gewoon overal mee kon nemen, en nu kan het niet. Misschien moet ik dat ding toch maar weer wegdoen dan.... nah
Voor zover ik heb begrepen kun je je live account ook op een Memory Card zetten, dit kon bij de oude Xbox wel in ieder geval.
  donderdag 29 december 2005 @ 17:24:24 #100
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33510878
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef zatoichi het volgende:

tuurlijk kan je je account meenemen, gewoon zorgen dat je het ook mee terug neemt
pi_33513304
Krijg de hele tijd 'cant connect to xbox live', als ik dan test connection doe komt ie niet voorbij ip adress (failed). Ik maak gebruik van een hub en de kabel naar de PC vanuit de hub werkt wel prima (ook als ik m verwissel met de poort waarop mn xbox zit). Aan de kabel zelf ligt het ook zeker niet.

Wat kan er nog meer mis zijn dan?

En nog een vraagje: hoe sluit ik de xbox met advanced scart op mn geluidssetje aan?
pi_33513335
De X360 console hebben ze leuk nagemaakt in Condemned. Hehehe .
  donderdag 29 december 2005 @ 18:50:42 #103
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33513426
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef devv05 het volgende:
Krijg de hele tijd 'cant connect to xbox live', als ik dan test connection doe komt ie niet voorbij ip adress (failed). Ik maak gebruik van een hub en de kabel naar de PC vanuit de hub werkt wel prima (ook als ik m verwissel met de poort waarop mn xbox zit). Aan de kabel zelf ligt het ook zeker niet.

Wat kan er nog meer mis zijn dan?

En nog een vraagje: hoe sluit ik de xbox met advanced scart op mn geluidssetje aan?
een cross-kabel stop je direct van de 360 in je PC (2e netwerkkaart), en volgens mij gebruik je een normale kabel in een hub?
  donderdag 29 december 2005 @ 18:52:44 #104
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33513472
Over 3 maanden heb ik waarschijnlijk de Xbox 360, alleen heb een paar vraagjes. Met de PS2 en Xbox kon ik niet online, bij de PS2 gaf ie een foutmelding dat de DNS server niet goed zat, ook bij de Xbox zei ie dat. Wat is er dan aan de hand? De helpdesk kon ook niet helpen. Ik connect btw via een crossoverkabel, die sluit ik aan op m'n netwerkkaart.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  donderdag 29 december 2005 @ 18:55:06 #105
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33513543
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:52 schreef Egamer het volgende:
Over 3 maanden heb ik waarschijnlijk de Xbox 360, alleen heb een paar vraagjes. Met de PS2 en Xbox kon ik niet online, bij de PS2 gaf ie een foutmelding dat de DNS server niet goed zat, ook bij de Xbox zei ie dat. Wat is er dan aan de hand? De helpdesk kon ook niet helpen. Ik connect btw via een crossoverkabel, die sluit ik aan op m'n netwerkkaart.
gewoon een dns-server invullen in je 360

google maar eens op dns-server kan je er vast wel een paar vinden
  donderdag 29 december 2005 @ 18:59:45 #106
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33513684
Dus niet de DNS server van jezelf bedoel je?
  donderdag 29 december 2005 @ 19:04:49 #107
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33513818
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef Egamer het volgende:
Dus niet de DNS server van jezelf bedoel je?
Nee vooral die van je provider
pi_33513910
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:50 schreef kepler het volgende:

[..]

een cross-kabel stop je direct van de 360 in je PC (2e netwerkkaart), en volgens mij gebruik je een normale kabel in een hub?
Hmm, mn hub is aangesloten op mn kabelmodem en die heeft maar 1 IP... Kan ik dan evengoed zowel PC als Xbox aansluiten zonder een Router te gebruiken met alleen een HUB? Er zitten wel meerdere netwerkkaarten in mn pc..
pi_33514071
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef devv05 het volgende:
Op de stekker die je in de Xbox360 stopt zit een optische uitgang. Met een optische kabel sluit je die aan op je versterker en je kunt in DD gamen.
pi_33514191
Oke dat zal wel lukken Alleen dat netwerk krijg ik niet aan de gang Ook als ik de Xbox direct op de modem aansluit geeft ie bij IP Address 'failed' aan, terwijl ie op mn PC toch echt prima werkt. Hij staat gewoon op automatisch IP toewijzen (net als op mn PC) wat kan er dan in Godsnaam nog verkeerd staan?
  donderdag 29 december 2005 @ 19:39:03 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33514837
Waarom probeer je niet handmatig de adressen in te voeren?

System >
Network Settings >
Edit Settings >
IP Settings > IP adres wat in de range van het moden valt. Is het modem xxx.xxx.xxx.1, dan geef je de Xbox xxx.xxx.xxx.16 (ofzo)
Subnet mask > 255.255.255.0
Gateway > IP adres van je modem
DNS Settings > Manual
Primary DNS Server > IP adres van je modem
Secundary DNS Server > IP adres van de DNS server van je provider

Werkt dat nog niet, draai je die laatste twee om.

Voordat je dit allemaal doet moet je natuurlijk wel zeker weten dat je modem een router is. Met andere woorden, kan 'ie uberhaupt wel meer dan 1 netwerkapparaat aan? Zonee, dan moet je inderdaad een router kopen. Maar dat staat allemaal vast wel in het boekje van de modem.
pi_33515264
Damn ik dacht dat dat Microsoft Media Center gebeuren gewoon een simpel programmatje was. Blijkt gewoon een heel O/S te zijn. Nou dan hou ik het maar even bij Media Connect
pi_33515318
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Fillipe het volgende:
Damn ik dacht dat dat Microsoft Media Center gebeuren gewoon een simpel programmatje was. Blijkt gewoon een heel O/S te zijn. Nou dan hou ik het maar even bij Media Connect
Het is gewoon Windows XP SP2 met een extra programmatje erbij. Alleen is dat niet los te krijgen. Om het optimaal te kunnen gebruiken met je Xbox moet je eigenlijk ook een TV kaart hebben.
pi_33515467
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Het is gewoon Windows XP SP2 met een extra programmatje erbij. Alleen is dat niet los te krijgen. Om het optimaal te kunnen gebruiken met je Xbox moet je eigenlijk ook een TV kaart hebben.
Ja precies, het is eigenlijk wel gewoon iets extra's maar om er gebruik van te kunnen maken moet je wel je die O/S editie helemaal installeren.
pi_33515569
Ik vind het het wel waard. Ik gebruik mijn PC nu als HDD-recorder en kan dan via mijn Xbox360 opgenomen programma's op mijn TV bekijken. Ook kan ik live TV op pauze zetten en filmpjes vanaf mijn PC streamen op mijn TV.

Leuk om mee te klooien allemaal .
pi_33515923
Hoeveel kost dat Media Center in de winkel? Binnen sleuren via internet kan wel, maar dan hou je dat activeringsgedoe e.d, en dat is natuurlijk stout.
pi_33516040
Bartje Twi is playing Halo 2

ga me eens inmaken met pgr 3 man
  donderdag 29 december 2005 @ 20:09:59 #118
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_33516112
En dan mag jij mij volgende week weer inmaken
  donderdag 29 december 2005 @ 20:10:56 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_33516144
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef pkwarts het volgende:

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_33516179
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef pkwarts het volgende:

Kan je het al een beetje?

Niet te veel spelen he, anders kan je morgen niet meer normaal rijden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')