Het is wel erg leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alweer een arcade-geörienteerde titel, is er niets anders te doen op dat ding
Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt de game dan niet onwijs makkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
klik
Ik vond het een tof filmpje idd, erg grappig die reactie van die ene gast wanneer ie geen gun meer heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
klik
Ik neem aan dat er beperkingen in de duur zitten, net zoals bijv. slomo bij F.E.A.R.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt de game dan niet onwijs makkelijk
Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
klik
ik ben nog druk bezig met Kameo, PGR3 en Condemned... ik heb nog niet veel tijd gehad om te gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan haast niet wachten op streetfighter voor de arcade! En Oblivion! Tot die tijd gaat de Xbox360 waarschijnlijk stof verzamelen.
schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.
Eerst bullet time, nu stoptime. Geef mij dan maar weer Furr's bullettime.
ik vond het er wel leuk uitzienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...
Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
Arcade![]()
Gisteren met PGR3 toch een online career makkelijk gehaald zeg.. op de Nurbergring klasse B, met 53 seconden voorsprong gewonnen.(6 tegenstanders)
Oh, was jij datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:59 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwenDus ik rem ff, geef hem een klein tikje terug, staat die aap gelijk achterstevoren
Daarna nergens meer last van gehad, laatste 3 rondjes alleen maar verder uitgelopen.
Waar slaat die opmerking nou ineens weer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.
....
Waarom mag ik niet trollen wanneer Roy trolled?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking nou ineens weer op
Genoeg te doen hoor, mensen hier (en overal in de Westerse wereld) zijn nogal verwend. In de tijd van Nintendo had je maar een handjevol spelletjes maar wat waren de mensen er gelukkig mee. Hence, de voorliefde voor Nintendo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook leuk.quote:Take 2 Interactive heeft in zijn financiële overzicht bekend gemaakt dat Rockstar aan een nieuwe game voor de Xbox 360 werkt. Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel. Het spel zal nog voor november van dit jaar verschijnen.
Eveneens zal voor november van dit jaar nog een vervolg verschijnen in een bestaande spellenreeks van Rockstar. Hoewel het beestje niet bij zijn naam wordt genoemd, gokken wij dat het hier een vervolg op Max Payne of Red Dead Revolver betreft. Over vervolgen op beide games deden zich eerder namelijk al geruchten de ronde.
Tot slot heeft Rockstar ook nog een tweede game voor de PSP in ontwikkeling, naast de nieuwe titel in de GTA-reeks. Details omtrent deze PSP-game ontbreken vooralsnog.
Ik heb liever een originele game.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
GTA voor de XBOX360!!!!
Tja, de dvd moet je ook niet verneukenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef SqueaK het volgende:
ik heb sinds 2 weken een Xbox360 met daarbij NFS:MW. In het begin liep alles goed, maar sinds gisteren blijft ie regelmatig hangen... ben ik lekker bezig en ineens pats, doet ie niks meer...
nu heb ik verder geen ander spel, dus weet ik niet of het aan de xbox ligt, of aan het spel. Ik moet wel zeggen dat de cd (of dvd, wat is dat tegenwoordig waar die spellen op staan?) niet echt moeders mooiste is.
Ja, en DAT is dus zwaar verneukeratief he... als je dan een lekkere race hebt krijg je weer zoiets. Kan me echt zo kwaad maken op LIVE hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef twi het volgende:
Ik had gisteren een imbeciel die gewoon stil stond om me op te wachten toen ik eerste reed, en me toen tot 5, 6 keer ging blokkeren. Nummer 2 ging me voorbij, ik kwam eindelijk die eikel voorbij, verlies ik alsnog met 0,15 seconden achter terwijl ik daarvoor 10 seconden voor lagLeuk hoor...
Tja, RR6 zuigt hard op de 360. Die debug code die ik heb is echt té brak voor woorden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik hou helemaal niet van arcade achtige spellen, maar op XBL vind ik de arcade sectie wel leuk.... maar kom je bij mij met een spel aan als RR6![]()
Ik vond de demo dus ook leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond de demo leuk... maar ik ben een van de weinigen, volgens mij.
Ik heb de preview even gelezen en ik ben het er eigenlijk volledig mee eens. Leuk spelletje, maar niet echt mijn ding.quote:
Outpost Kaloki X!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef washandje het volgende:
Iemand nog tips qua arcade games? Ik heb even wik: Fable of souls gespeeld (trial) maar daar vond ik in ieder geval geen zak aan. Mutant storm is gewoon hetzelfde als geometry wars maar in een iets ander jasje en minder leuk..
Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
MAG ik even klagen over de 360?
Ik heb problemen als het gaat om inloggen, profiles en savegames. Bij GUN en Quake 4 is het het geval dat ik eerst uit moet loggen eer ik een game kan starten, of juist m'n game kan laden. Waar slaat dat in godsnaam op? Meer mensen met dit probleem?
Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?
Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.
Zitten ze te wachten tot microsoft hem op komt halen![]()
Dat is pas verrot. Goede service microsft my stinking hairy ass.
En dan komen ze wel, als ik zelf bel ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.
Ja, dan word je 360 binnen een paar dagen opgehaald en krijg je een paar dagen daarna een nieuwequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En dan komen ze wel, als ik zelf bel ?
Die flikkers zijn ook alleen maar per vaste telefoon bereikbaar.
En als de winkel zelf belt doen ze dat niet?! Heb je ervaring met de 360 klanten service of alleen met de oude xbox?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, dan word je 360 binnen een paar dagen opgehaald en krijg je een paar dagen daarna een nieuwe
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?
Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.
Zitten ze te wachten tot microsoft hem op komt halen![]()
Dat is pas verrot. Goede service microsft my stinking hairy ass.
Saint's Row is toch een enorm rampzalige San Andreas kloonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Waar blijven de demo's van Full Auto en Saint's Row
Tering, ik haal hem daar meteen weg als ik dit zo allemaal lees. Wat een raar gedoe zo via de winkel zeg. Waarom kunnen ze dat niet gewoon regelen daar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef twi het volgende:
Eigen fout inderdaad, piet_pelle, het spijt me maar dan had je ofwel in de winkel een nieuw exemplaar moeten eisen, ofwel de winkelier helemaal buiten beschouwing moeten laten en het ding naar Microsoft moeten sturen. De UPS-ophaalservice zullen ze echt niet veranderd hebben. Haal dat ding zo snel mogelijk op bij de winkel en regel het zelf, of eis een nieuw exemplaar van ze (de winkel).
Ik durf te wedden dat het aan de winkel ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tering, ik haal hem daar meteen weg als ik dit zo allemaal lees. Wat een raar gedoe zo via de winkel zeg. Waarom kunnen ze dat niet gewoon regelen daar.
Maar ja, ik zit nu toch alweer een maand zonder dan kan er nog wel een paar weken bij![]()
Not me, kan nooit zo goed zijn als GTA:SA (als je ff de oerdomme ghetto gangster zooi in LS vergeet)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Saint's Row is toch een enorm rampzalige San Andreas kloon. Wie zit daar nou op te wachten
.
Vandaar dat mijn gamers rep ook hoger is geworden in de tijd dat ie daar in de winkels tond. Die lullo's hebben er gewoon op zitten gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het aan de winkel ligt
De service is verdomd rap als je maandag gaat bellen (doe vooral ook even je verhaal erbij over de slechte service van de winkel en dan even huilen dat je wel iets van compensatie zou willen zien) heb je hem misschien al de week erna terug
...die rep stijgt vanzelf...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn gamers rep ook hoger is geworden in de tijd dat ie daar in de winkels tond. Die lullo's hebben er gewoon op zitten gamen![]()
Oh, anders zou het wel te erg zijn.quote:
Vice City is nog steeds de beste, die gangsta-zooi was gewoon irritant. En Saint's Row richt zich daar volledig opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Not me, kan nooit zo goed zijn als GTA:SA (als je ff de oerdomme ghetto gangster zooi in LS vergeet)
al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterrenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:32 schreef peristilius het volgende:![]()
![]()
[..]
Oh, anders zou het wel te erg zijn.
Waarom stijgt die rep eigenlijk vanzelf?
Dan krijg je positieve reviews, gewoon op een user klikken en dan submit player review doen geloof ik. Of ik heb het compleet verkeerd, kan ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterren
Zonde is het echt, want haal je de stukken in LS weg dan heb je echt een geweldige game te pakken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vice City is nog steeds de beste, die gangsta-zooi was gewoon irritant. En Saint's Row richt zich daar volledig op. Met een soort Ice-Cube wigga in de hoofdrol
Ik heb bijvoorbeeld wel eens op je gestemdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterren
Elke donderdag komen er nieuwe Marketplace downloads beschikbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Waar blijven de demo's van Full Auto en Saint's Row
Een raadsel, want je skills laten nog wat te wensen over heb ik gisteren gemerktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Ipho het volgende:
Dat het bij mij steeg komt door de mensen die me koel vinden.![]()
gewoon normaal spelen en je rep. is met een dag op 5 sterren, win gewoon wat in PGR3 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Ipho het volgende:
Ik speel 5 dagen op live en me rep is oppeens 5. Een vriend van me speelt al veel langer op de xbox en hij stijgt niet hoor.
Dat het bij mij steeg komt door de mensen die me koel vinden.![]()
Komt misschien door het spel... zitten meer bugs in PGR3 toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:23 schreef Bastard het volgende:
Gisteravond lekker aan het racen op LIVE .. gaat de hele avond goed.. En op eeen bepaald moment na de start hangt gewoon mn hele 360
Gewoon uit moeten zetten.
Nee niks nieuws.... de meesten waaronder ik wachten op maart op wat games. Ik op Oblivion en Battlefield 2quote:Op zondag 8 januari 2006 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
of toch aan de xbox360 machineIk hoor het ok van collegas die er 1 hebben gekocht, toch wel veel en regelmatig vastlopers, met name bij PGR3. Ik wacht toch nog even tot de 2e batch waar de bugs uit zijn en de ps3 ter vergelijk.. Zijn er verder alweer nieuwe spellen na de launch titels??
Nee, ligt niet aan de 360 machine, hoe zeer jij ook wil dat dat zo isquote:Op zondag 8 januari 2006 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
of toch aan de xbox360 machineIk hoor het ok van collegas die er 1 hebben gekocht, toch wel veel en regelmatig vastlopers, met name bij PGR3. Ik wacht toch nog even tot de 2e batch waar de bugs uit zijn en de ps3 ter vergelijk.. Zijn er verder alweer nieuwe spellen na de launch titels??
Je zou het niet zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Elke donderdag komen er nieuwe Marketplace downloads beschikbaar.
Houd ook dit topic in de gaten.
edit: PGR3 race anyone? Twi, Gamedemon, iemand anders misschien?
[..]
Een raadsel, want je skills laten nog wat te wensen over heb ik gisteren gemerkt![]()
![]()
![]()
Dat gaat dus niet lukken, winnen met PGR3.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
gewoon normaal spelen en je rep. is met een dag op 5 sterren, win gewoon wat in PGR3 ofzo![]()
Het heeft geen ene reet met de hardware te maken, dus op die batch kun je voor eeuwig wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Om welke achievement gaat het hier? Alle online career dingen winnen? Is wel te doen hoor, regelmatig word je bij allemaal rookies ingedeeld.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef odebeijer het volgende:
Gisteren weer een poging gedaan voor die online career... wat een gebeuk en gerommel... zo kan ik toch nooit die achievement halen.. grmbl
Maargoed, vanavond nog maar een poging ondernemen..
Krijgt Battlefield 2 ook een SP modus?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niks nieuws.... de meesten waaronder ik wachten op maart op wat games. Ik op Oblivion en Battlefield 2
Inderdaad, bij mij loopt ie ook nooit vast! Al die demonisering van de 360, mén er gingen vroeger mensen dood aan demonisering!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan de 360 machine, hoe zeer jij ook wil dat dat zo is. Want in Call of Duty 2 heb ik nergens last van, en in PGR3 heb ik het slechts 1 keer gehad zonder het dashboard. Het dashboard icm PGR3 is gewoon bugged, ik hoop dan ook op een snelle update. Maar met de hardware is simpelweg niks mis, hoe erg jij daar ook op lijkt te hopen
.
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb echt 0,0 last gehad van wat dan ook.
Hij staat verticaal en heeft alle ruimte. Voeding ook.
Dat is mooi nieuws.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef curry684 het volgende:
Xbox 360 modchip is nu nog waarschijnlijker een hoax: http://www.xboxic.com/news/50
Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef curry684 het volgende:
Kerel ga Kameo spelen da's echt een fantastische game
Altijd beter dan Quake 4, men wat een poepspelquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he.. Ach ik geef em ook wel een kans, dat zeker!
. Net als dat ik verder ga met PDZ (al speelt dat zo brak imo...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |