Het is wel erg leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alweer een arcade-geörienteerde titel, is er niets anders te doen op dat ding
Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt de game dan niet onwijs makkelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
klik
Ik vond het een tof filmpje idd, erg grappig die reactie van die ene gast wanneer ie geen gun meer heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
klik
Ik neem aan dat er beperkingen in de duur zitten, net zoals bijv. slomo bij F.E.A.R.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wordt de game dan niet onwijs makkelijk
Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
klik
ik ben nog druk bezig met Kameo, PGR3 en Condemned... ik heb nog niet veel tijd gehad om te gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan haast niet wachten op streetfighter voor de arcade! En Oblivion! Tot die tijd gaat de Xbox360 waarschijnlijk stof verzamelen.
schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.
Eerst bullet time, nu stoptime. Geef mij dan maar weer Furr's bullettime.
ik vond het er wel leuk uitzienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...
Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
Arcade![]()
Gisteren met PGR3 toch een online career makkelijk gehaald zeg.. op de Nurbergring klasse B, met 53 seconden voorsprong gewonnen.(6 tegenstanders)
Oh, was jij datquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:59 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwenDus ik rem ff, geef hem een klein tikje terug, staat die aap gelijk achterstevoren
Daarna nergens meer last van gehad, laatste 3 rondjes alleen maar verder uitgelopen.
Waar slaat die opmerking nou ineens weer opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.
....
Waarom mag ik niet trollen wanneer Roy trolled?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking nou ineens weer op
Genoeg te doen hoor, mensen hier (en overal in de Westerse wereld) zijn nogal verwend. In de tijd van Nintendo had je maar een handjevol spelletjes maar wat waren de mensen er gelukkig mee. Hence, de voorliefde voor Nintendo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook leuk.quote:Take 2 Interactive heeft in zijn financiële overzicht bekend gemaakt dat Rockstar aan een nieuwe game voor de Xbox 360 werkt. Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel. Het spel zal nog voor november van dit jaar verschijnen.
Eveneens zal voor november van dit jaar nog een vervolg verschijnen in een bestaande spellenreeks van Rockstar. Hoewel het beestje niet bij zijn naam wordt genoemd, gokken wij dat het hier een vervolg op Max Payne of Red Dead Revolver betreft. Over vervolgen op beide games deden zich eerder namelijk al geruchten de ronde.
Tot slot heeft Rockstar ook nog een tweede game voor de PSP in ontwikkeling, naast de nieuwe titel in de GTA-reeks. Details omtrent deze PSP-game ontbreken vooralsnog.
Ik heb liever een originele game.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
GTA voor de XBOX360!!!!
Tja, de dvd moet je ook niet verneukenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef SqueaK het volgende:
ik heb sinds 2 weken een Xbox360 met daarbij NFS:MW. In het begin liep alles goed, maar sinds gisteren blijft ie regelmatig hangen... ben ik lekker bezig en ineens pats, doet ie niks meer...
nu heb ik verder geen ander spel, dus weet ik niet of het aan de xbox ligt, of aan het spel. Ik moet wel zeggen dat de cd (of dvd, wat is dat tegenwoordig waar die spellen op staan?) niet echt moeders mooiste is.
Ja, en DAT is dus zwaar verneukeratief he... als je dan een lekkere race hebt krijg je weer zoiets. Kan me echt zo kwaad maken op LIVE hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef twi het volgende:
Ik had gisteren een imbeciel die gewoon stil stond om me op te wachten toen ik eerste reed, en me toen tot 5, 6 keer ging blokkeren. Nummer 2 ging me voorbij, ik kwam eindelijk die eikel voorbij, verlies ik alsnog met 0,15 seconden achter terwijl ik daarvoor 10 seconden voor lagLeuk hoor...
Tja, RR6 zuigt hard op de 360. Die debug code die ik heb is echt té brak voor woorden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik hou helemaal niet van arcade achtige spellen, maar op XBL vind ik de arcade sectie wel leuk.... maar kom je bij mij met een spel aan als RR6![]()
Ik vond de demo dus ook leuk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond de demo leuk... maar ik ben een van de weinigen, volgens mij.
Ik heb de preview even gelezen en ik ben het er eigenlijk volledig mee eens. Leuk spelletje, maar niet echt mijn ding.quote:
Outpost Kaloki X!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef washandje het volgende:
Iemand nog tips qua arcade games? Ik heb even wik: Fable of souls gespeeld (trial) maar daar vond ik in ieder geval geen zak aan. Mutant storm is gewoon hetzelfde als geometry wars maar in een iets ander jasje en minder leuk..
Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
MAG ik even klagen over de 360?
Ik heb problemen als het gaat om inloggen, profiles en savegames. Bij GUN en Quake 4 is het het geval dat ik eerst uit moet loggen eer ik een game kan starten, of juist m'n game kan laden. Waar slaat dat in godsnaam op? Meer mensen met dit probleem?
Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?
Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.
Zitten ze te wachten tot microsoft hem op komt halen![]()
Dat is pas verrot. Goede service microsft my stinking hairy ass.
En dan komen ze wel, als ik zelf bel ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.
Ja, dan word je 360 binnen een paar dagen opgehaald en krijg je een paar dagen daarna een nieuwequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En dan komen ze wel, als ik zelf bel ?
Die flikkers zijn ook alleen maar per vaste telefoon bereikbaar.
En als de winkel zelf belt doen ze dat niet?! Heb je ervaring met de 360 klanten service of alleen met de oude xbox?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ja, dan word je 360 binnen een paar dagen opgehaald en krijg je een paar dagen daarna een nieuwe
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?
Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.
Zitten ze te wachten tot microsoft hem op komt halen![]()
Dat is pas verrot. Goede service microsft my stinking hairy ass.
Saint's Row is toch een enorm rampzalige San Andreas kloonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Waar blijven de demo's van Full Auto en Saint's Row
Tering, ik haal hem daar meteen weg als ik dit zo allemaal lees. Wat een raar gedoe zo via de winkel zeg. Waarom kunnen ze dat niet gewoon regelen daar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef twi het volgende:
Eigen fout inderdaad, piet_pelle, het spijt me maar dan had je ofwel in de winkel een nieuw exemplaar moeten eisen, ofwel de winkelier helemaal buiten beschouwing moeten laten en het ding naar Microsoft moeten sturen. De UPS-ophaalservice zullen ze echt niet veranderd hebben. Haal dat ding zo snel mogelijk op bij de winkel en regel het zelf, of eis een nieuw exemplaar van ze (de winkel).
Ik durf te wedden dat het aan de winkel ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Tering, ik haal hem daar meteen weg als ik dit zo allemaal lees. Wat een raar gedoe zo via de winkel zeg. Waarom kunnen ze dat niet gewoon regelen daar.
Maar ja, ik zit nu toch alweer een maand zonder dan kan er nog wel een paar weken bij![]()
Not me, kan nooit zo goed zijn als GTA:SA (als je ff de oerdomme ghetto gangster zooi in LS vergeet)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Saint's Row is toch een enorm rampzalige San Andreas kloon. Wie zit daar nou op te wachten
.
Vandaar dat mijn gamers rep ook hoger is geworden in de tijd dat ie daar in de winkels tond. Die lullo's hebben er gewoon op zitten gamenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het aan de winkel ligt
De service is verdomd rap als je maandag gaat bellen (doe vooral ook even je verhaal erbij over de slechte service van de winkel en dan even huilen dat je wel iets van compensatie zou willen zien) heb je hem misschien al de week erna terug
...die rep stijgt vanzelf...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn gamers rep ook hoger is geworden in de tijd dat ie daar in de winkels tond. Die lullo's hebben er gewoon op zitten gamen![]()
Oh, anders zou het wel te erg zijn.quote:
Vice City is nog steeds de beste, die gangsta-zooi was gewoon irritant. En Saint's Row richt zich daar volledig opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Not me, kan nooit zo goed zijn als GTA:SA (als je ff de oerdomme ghetto gangster zooi in LS vergeet)
al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterrenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:32 schreef peristilius het volgende:![]()
![]()
[..]
Oh, anders zou het wel te erg zijn.
Waarom stijgt die rep eigenlijk vanzelf?
Dan krijg je positieve reviews, gewoon op een user klikken en dan submit player review doen geloof ik. Of ik heb het compleet verkeerd, kan ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterren
Zonde is het echt, want haal je de stukken in LS weg dan heb je echt een geweldige game te pakken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vice City is nog steeds de beste, die gangsta-zooi was gewoon irritant. En Saint's Row richt zich daar volledig op. Met een soort Ice-Cube wigga in de hoofdrol
Ik heb bijvoorbeeld wel eens op je gestemdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterren
Elke donderdag komen er nieuwe Marketplace downloads beschikbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Waar blijven de demo's van Full Auto en Saint's Row
Een raadsel, want je skills laten nog wat te wensen over heb ik gisteren gemerktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Ipho het volgende:
Dat het bij mij steeg komt door de mensen die me koel vinden.![]()
gewoon normaal spelen en je rep. is met een dag op 5 sterren, win gewoon wat in PGR3 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Ipho het volgende:
Ik speel 5 dagen op live en me rep is oppeens 5. Een vriend van me speelt al veel langer op de xbox en hij stijgt niet hoor.
Dat het bij mij steeg komt door de mensen die me koel vinden.![]()
Komt misschien door het spel... zitten meer bugs in PGR3 toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:23 schreef Bastard het volgende:
Gisteravond lekker aan het racen op LIVE .. gaat de hele avond goed.. En op eeen bepaald moment na de start hangt gewoon mn hele 360
Gewoon uit moeten zetten.
Nee niks nieuws.... de meesten waaronder ik wachten op maart op wat games. Ik op Oblivion en Battlefield 2quote:Op zondag 8 januari 2006 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
of toch aan de xbox360 machineIk hoor het ok van collegas die er 1 hebben gekocht, toch wel veel en regelmatig vastlopers, met name bij PGR3. Ik wacht toch nog even tot de 2e batch waar de bugs uit zijn en de ps3 ter vergelijk.. Zijn er verder alweer nieuwe spellen na de launch titels??
Nee, ligt niet aan de 360 machine, hoe zeer jij ook wil dat dat zo isquote:Op zondag 8 januari 2006 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
of toch aan de xbox360 machineIk hoor het ok van collegas die er 1 hebben gekocht, toch wel veel en regelmatig vastlopers, met name bij PGR3. Ik wacht toch nog even tot de 2e batch waar de bugs uit zijn en de ps3 ter vergelijk.. Zijn er verder alweer nieuwe spellen na de launch titels??
Je zou het niet zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Elke donderdag komen er nieuwe Marketplace downloads beschikbaar.
Houd ook dit topic in de gaten.
edit: PGR3 race anyone? Twi, Gamedemon, iemand anders misschien?
[..]
Een raadsel, want je skills laten nog wat te wensen over heb ik gisteren gemerkt![]()
![]()
![]()
Dat gaat dus niet lukken, winnen met PGR3.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
gewoon normaal spelen en je rep. is met een dag op 5 sterren, win gewoon wat in PGR3 ofzo![]()
Het heeft geen ene reet met de hardware te maken, dus op die batch kun je voor eeuwig wachtenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Om welke achievement gaat het hier? Alle online career dingen winnen? Is wel te doen hoor, regelmatig word je bij allemaal rookies ingedeeld.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef odebeijer het volgende:
Gisteren weer een poging gedaan voor die online career... wat een gebeuk en gerommel... zo kan ik toch nooit die achievement halen.. grmbl
Maargoed, vanavond nog maar een poging ondernemen..
Krijgt Battlefield 2 ook een SP modus?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee niks nieuws.... de meesten waaronder ik wachten op maart op wat games. Ik op Oblivion en Battlefield 2
Inderdaad, bij mij loopt ie ook nooit vast! Al die demonisering van de 360, mén er gingen vroeger mensen dood aan demonisering!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan de 360 machine, hoe zeer jij ook wil dat dat zo is. Want in Call of Duty 2 heb ik nergens last van, en in PGR3 heb ik het slechts 1 keer gehad zonder het dashboard. Het dashboard icm PGR3 is gewoon bugged, ik hoop dan ook op een snelle update. Maar met de hardware is simpelweg niks mis, hoe erg jij daar ook op lijkt te hopen
.
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb echt 0,0 last gehad van wat dan ook.
Hij staat verticaal en heeft alle ruimte. Voeding ook.
Dat is mooi nieuws.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef curry684 het volgende:
Xbox 360 modchip is nu nog waarschijnlijker een hoax: http://www.xboxic.com/news/50
Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef curry684 het volgende:
Kerel ga Kameo spelen da's echt een fantastische game
Altijd beter dan Quake 4, men wat een poepspelquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he.. Ach ik geef em ook wel een kans, dat zeker!
. Net als dat ik verder ga met PDZ (al speelt dat zo brak imo...).
Ach ja, je sjeest er zo doorheen (+ Achievementsquote:Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Altijd beter dan Quake 4, men wat een poepspel
Als de demo enige indicatie was zou ik gaan voor een 5,5je. Een voldoende, maar dan ook maar NET. De framerate met name was ik absoluut niet weg van.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ach ja, je sjeest er zo doorheen (+ Achievements) en hij liep brak op m'n pc (vreemd genoeg liepen F.E.A.R. en CoD2 als een trein), kijken hoe het nu is. Vond de campaign op zich best leuk voor een keer. Ik zou de 360 versie overigens maar een hele krappe zeven geven, misschien nog wel ietsjes lager.
Demo niet geprobeerd, maar de framerate is inderdaad te triest voor woorden. 360-onwaardig. En dan maar zo trots zijn dat de Doom 3 engine zo lekker loopt op de 360...quote:Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als de demo enige indicatie was zou ik gaan voor een 5,5je. Een voldoende, maar dan ook maar NET. De framerate met name was ik absoluut niet weg van.
Zo strak is het normaal dus niet hé? Dit is overduidelijk in photomode. Ik speel @ 720p en als je in de garage loopt zie je echt nog wel wat kartels. In photomode wordt het een en al nog strakker getrokken met zo'n screen als resultaatquote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Als ik een 360 had zag het er bij mij zo uit:
[afbeelding]
Ik heb die TV namelijk ook.Het is iig beter dan ik had verwacht @ 480p.
Das mooi knul.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
Als ik een 360 had
Ik ben toevallig gisteren eindelijk met PDZ begonnen nadat ie me in eerste instantie ook tegengevallen was. Zodra je echter het spel enigszins door hebt en op missie 1 zit qwordt het zoveel gaver. Nog steeds geen absolute topper, maar stukken beter dan ik het de eerste paar keer vondquote:Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he.. Ach ik geef em ook wel een kans, dat zeker!
. Net als dat ik verder ga met PDZ (al speelt dat zo brak imo...).
True, true.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef curry684 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig gisteren eindelijk met PDZ begonnen nadat ie me in eerste instantie ook tegengevallen was. Zodra je echter het spel enigszins door hebt en op missie 1 zit qwordt het zoveel gaver. Nog steeds geen absolute topper, maar stukken beter dan ik het de eerste paar keer vond
uit mijn hoofd DOA4 en RR6quote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand welke huidige releasegames in Amerika ook geschikt zijn voor PAL Xbox 360? Wil ik even gauw weten
Fifa kun je toch ook hier kopenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:35 schreef devv05 het volgende:
Hmm, DOA4 lijkt me erg vet maar is niet mijn soort game en RR6 lijkt me mooi maar beetje saai...
Fifa 06 NTSC is niet op Europese Xbox te spelen?
Mn ouders zitten in Amerika en vroegen of ze nog kadootje voor me mee moesten nemen. Denk dat ik maar voor DOA4 gaquote:
ik weet het niet 100% zeker, maar google is je vriendquote:Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mn ouders zitten in Amerika en vroegen of ze nog kadootje voor me mee moesten nemen. Denk dat ik maar voor DOA4 gaDie kan wel zeker op Europese Xbox he?
Maar of het betrouwbaar is.. Komt van een forum.quote:De volgende spellen zijn regiovrij:
Quake 4
Call of Duty 2
Condemned
Amped 3
GUN
Tony Hawk
Ridge Racer 6
De rest dat tot op heden is uitgekomen heeft een regio lock.
bron: lik-sang.comquote:Here is a list with confirmed games that are region free or that work on systems with other regions.
Working on Xbox 360 systems of all origins:
Call of Duty 2 US
Condemned: Criminal Origins US
Gun US
Quake 4 US
Tony Hawks : American Wasteland US
Amped 3 US
Working on Xbox 360 PAL:
Dead or Alive 4 US (Console needs to be set to 60Hz or controllers won't work)
Ridge Racer 6 US (doesn't matter if 50Hz or 60Hz)
Japanese Games with English voice/text/menu support:
Ridge Racer 6 (complete english, not region-free)
Perfect Dark Zero (complete english, not region-free)
Project Gotham Racing 3 (complete english, not region-free, confirmed by Bizarre)
Dead or Alive 4 (complete english, not region-free)
King Kong (complete english, not region-free)
Kameo (complete english, not region-free, confirmed by Rare)
Dan nog 10x liever PES5 (Xbox) dan FIFA 06.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef devv05 het volgende:
Je moet toch wat zolang er nog geen PES op de X360 is
Precies ik heb ook veel plezier aan de game. Maar kameo is mijn topper eigenlijk, en PGR3 ja waarom ik hem kocht, ik zuig in race games.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef curry684 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig gisteren eindelijk met PDZ begonnen nadat ie me in eerste instantie ook tegengevallen was. Zodra je echter het spel enigszins door hebt en op missie 1 zit qwordt het zoveel gaver. Nog steeds geen absolute topper, maar stukken beter dan ik het de eerste paar keer vond
Ik zou het wel doen, ik ga binnenkort denk ik dat triple pack van Halo kopen. Heb ik alle games die ik ben mis gelopen door het gebrek aan een Xbox in een keer voor een zacht prijsje.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef devv05 het volgende:
Wie weetKan ik vast wel tegen zacht prijsje op marktplaats krijgen. Had 'm voor de PS2 ook al maar die is de deur uit inmiddels
Qua fun moet je op Live zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef devv05 het volgende:
PGR3 valt me beetje tegen, grafisch erg mooi maar haalt het qua fun voor mij nog niet bij Gran Turismo. Misschien als ik de andere games uit heb of even zat ben ofzo.
Kijk als ze zo'n universum op een schijfje weten te krijgen, wie heeft er dan nog HD-DVD of Blue-Ray nodig?quote:
Exactemendo, dat hoeft dus ook helemaal niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kijk als ze zo'n universum op een schijfje weten te krijgen, wie heeft er dan nog HD-DVD of Blue-Ray nodig?.
ik wil niet off-topic gaan... maar denk je niet dat ze nu ook nog niet overbodig zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:27 schreef Retuobak het volgende:
Als ze over 5 jaar zouden komen zouden ze volledig overbodig zijn, zoveel technieken die geperfectioneerd zijn tegen die tijd en op elk vlak beter zijn dan Blu-ray en HD-DVD.
hopen dat ie mei van dit jaar haaltquote:- Moore shrugged off the suggestion that Halo 3 might be released at the same time as the PS3, instead saying: "[It] will be brought to bear when we feel it’s appropriate."
Nee, het is al te laat eigenlijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
HD-DVD en BRD komen naar mijn mening gewoon 5 jaar te vroeg...
maar nog niet betaalbaar voor de markt... er is zoveel al bedacht wat super zou zijn als het op de markt komt, maar het gewoon niet betaalbaar is voor de gemiddelde consument. net als SED TV'squote:Op maandag 9 januari 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is al te laat eigenlijk.
De opvolger is inmiddels al ontwikkeld en nagenoeg af.
http://tweakers.net/nieuws/40097
125 euro per schijfje momenteel als ik me niet vergis, maar dat is over 5 jaar wel anders......quote:Op maandag 9 januari 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is al te laat eigenlijk.
De opvolger is inmiddels al ontwikkeld en nagenoeg af.
http://tweakers.net/nieuws/40097
Bron?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar nog niet betaalbaar voor de markt...
Per MB valt dat dus reuze mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
125 euro per schijfje momenteel als ik me niet vergis, maar dat is over 5 jaar wel anders......
Mja, wat kostte een leeg DVDtje ook alweer in het begin..quote:Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef Retuobak het volgende:
Voor een optisch medium vind ik 2,4GB/euro toch vrij weinig hoor. Maar goed, het spreekt voor zich dat het sowieso naar een fractie ervan moet, anders is het niet te gebruiken als opvolger voor de DVD.
quote:Finally, the media is expected to have the lowest cost per gigabyte of any commercial quality removable storage
Hoezo?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef Tain het volgende:
Jammer alleen dat die HVD net weer een afwijkend formaat schijfjes gaat gebruiken
Je kan dan toch gewoon heel veel films op 1 schijf zetten.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:39 schreef Retuobak het volgende:
Kijk maar naar de grootte ervan.
Trouwens, Daggla, the lowest cost per gigabyte is niet alles. De cost per unit is zo mogelijk belangrijker. Want je moet ook een schijfje hebben voor je films. En wil jij 10 euro extra betalen voor een HVD straks?
Opbergsystemen moeten aangepast wordenquote:
Ja maar dan moet je dus straks voor een zo schijf enorm veel betalen als je die films allemaal legaal koopt....quote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon heel veel films op 1 schijf zetten..
En wat als iemand niet al die films wil?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon heel veel films op 1 schijf zetten..
Zet dan meteen de WIki-link erbij: http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Gamesquote:Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef devv05 het volgende:
Wel handige toevoeging voor dit topic meteen.
[..]
bron: lik-sang.com
neej scheel nix en kunt het gewoon op de 360 gebruiken... overzetten is appeltje-eitje trouwensquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Kun je het normale Xbox live pakket ook gewoon voor de X360 gebruiken? Scheelt dit in prijs en zitten er verder nog verschillen in? Die code moet je gewoon ergens invoeren toch?
Overzetten hoeft niet. Ik heb een X360 Live account en nooit gewone Xbox live gehad. Kan ik dan gewoon zo'n originele Xbox(1) live card gebruiken om mn X360 live account te verlengen?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej scheel nix en kunt het gewoon op de 360 gebruiken... overzetten is appeltje-eitje trouwens
Lees wat hij vraagt,quote:Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heb je dan een gewone xbox gekocht?![]()
Ja ok, maar dan verleng je dus je Live(1) account en zet je om na 360 Live account na het verlengen. Maar werkt het ook als je al een 360 Live account hebt en die verlengt met een Live(1) code?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een Xbox live set gekocht voor 30 euro met PGR2 geloof ik. Dat setje over gezet naar 360Voor 30 euro 1 jaar Gold is niet verkeerd
![]()
Nee ik verleng niks.... wilde een nieuwe naam dus nieuw setje nieuw aboquote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan verleng je dus je Live(1) account en zet je om na 360 Live account na het verlengen. Maar werkt het ook als je al een 360 Live account hebt en die verlengt met een Live(1) code?
Is het nog te snappen?
Als je zo'n verleng kitje in de winkel koopt voor 50/60 euro heb je geen CC nodig toch?
Laat maar, zijn Microsoft puntenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik had volgens mij nog een aantal maanden live lopen van zo'n setje, maar ik zag toch 6 euro van Microsoft op mijn CC afschrift staan... vreemd.
Who cares,... pay en game zou ik zeggen !quote:Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
Hmm ok.. Maar als je al een account hebt dan verleng je die toch met zo'n kitje of is het alleen voor een nieuw account? Want daar krijg je maand gratis bij. Ik snap het niet meer
Nou, I care, als zo'n origineel Xbox live setje ook voldoet haal ik die wel voor de helft van het geldquote:Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Who cares,... pay en game zou ik zeggen !
En dat werkt.........quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou, I care, als zo'n origineel Xbox live setje ook voldoet haal ik die wel voor de helft van het geld
Maar ik heb geen Xbox1 vandaar mijn vraagquote:Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En dat werkt.........Ik denk alleen dat je die moet reggen op je oude console en dan importeren op 360 !
Stond gister al op Fok!gamesquote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef Bastard het volgende:
Porno op de 360
De eerste film voor HD.. porno.. wat anders
All of the pubic hair you ever wished for, now in excruciating HD-detail...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef Retuobak het volgende:
Ze hebben de originele mastertape gevonden GokuSFE.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
All of the pubic hair you ever wished for, now in excruciating HD-detail...![]()
En toch dacht ik dat er speciale filmequipment nodig was voor HD, nu moet die mastertape toch weer omgezet worden waarschijnlijk?
Het hele idee om DT uit te brengen in HD is idd zonde van de tijd, het geld en de moeite, breng liever iets nuttigs uit, zoals LotR ofzo in HDquote:
Analoog kun je in iedere kwaliteit digitaal converten natuurlijk. Afhankelijk van de kwaliteit van de master krijg je dan high-definition beeld of high-definition ruis en blurquote:Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
All of the pubic hair you ever wished for, now in excruciating HD-detail...![]()
En toch dacht ik dat er speciale filmequipment nodig was voor HD, nu moet die mastertape toch weer omgezet worden waarschijnlijk?
nuttig?? krijg je ruis van hoge kwaliteitquote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef curry684 het volgende:
[..]
Analoog kun je in iedere kwaliteit digitaal converten natuurlijk. Afhankelijk van de kwaliteit van de master krijg je dan high-definition beeld of high-definition ruis en blur
Vlgs mij draait het puur om MP.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:59 schreef devv05 het volgende:
Weet iemand nou of Battlefield 2 een SP modus zal bevatten of alleen online?
Bel EAquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan biedt het minder dan alle andere games die wel SP hebben, wordt ie dan ook goedkoper?
quote:Experience the most gripping and famous battles of WWII through the eyes of a squadron commander and ace fighter pilot. From the battle for England, the attack on Pearl Harbor, to the bombing of Berlin, your pilot skills will create WWII history. Conquer the skies of Western Europe, North Africa, and the Pacific and bring your squadron back alive.
Some game features:WWII’s most epic and famous air battles. Experience the greatest
air battles of World War II in famous locations from across the globe. Whether it’s the invasion of the Philippines, the fierce fighting for the desserts of North Africa, or the battle of Britain, the player and his squadron will be tasked with turning the tide of war.Innovative squadron-based gameplay. AI-controlled wingmen will obey player commands. As the pilot’s skills improve, so will the skills of his squadron. The pilot’s heroism and leadership will grow during the course of the campaign as players fly with their squadron and evolve together into an ace fighting force. A large variety of realistic-looking WWII aircraft. Pilot 40 authentic WWII aircraft including the famous P-51 Mustang, the P-38 Lightning, the B-17 Flying Fortress, the Luftwaffe’s Messerschmitt, the Spitfire of Britain and the Japanese Zero. From the wing rivets, to the nose art, to the detailed cockpits, these planes are just like the real thing. Twenty heart-stopping missions in a compelling storyline. Pilots will begin as untrained recruits and evolve through battle experience into ace combat pilots. WWII missions will take place around the globe in places like England, Germany, France, Morocco, Midway and Okinawa. Authentic WWII atmosphere. Fly in close to Germany’s industrial terrain for a bombing raid, strafe the islands of the pacific, or emerge from the cloud cover over London and engage the enemy. The environment looks so real you’ll feel like you’re the pilot in a famous WWII movie. Planes are easy to handle and fun to fly. No need to attend the Air Force Academy to pilot these planes; players can jump right into air combat action. Xbox Live for up to 20 players online. Engage in head-to-head dogfights or cooperative team play between squadrons on huge maps with large formations.
Ik voel een [FOK] Squadron aankomenquote:
Op IGN staat nog steeds:quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik voel een [FOK] Squadron aankomen
Zin in
Wanneer release date nou ??
Maart? Dan zit ik volop aan de BF,... kan je nog meer voertuigen besturen dan alleen vliegtuigjesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Op IGN staat nog steeds:
Release Date:
US: March 2006
Europe: March 30, 2006
Hopelijk halen ze die datum![]()
die is toch niet in WW2 settings?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:04 schreef Retuobak het volgende:
Vliegtuigjes goed uitgewerkt in een 20-player live game > watered down versie van BF2
Yep.. BF2 modern combat verklapt het wel.. maar vliegenspellen zijn doorgaans zo leuk om te spelen.. En die WO2 setting bevalt me helemaalquote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Retuobak het volgende:
BF2: Modern Combat is idd in moderne settings, wat het alleen maar minder leuk maakt imho. WW2 had geweldige dogfights.
Lijkt mij ook extreem cool idd. Heb er veel lol mee gehad op de pc, maar die kon het eigenlijk helemaal niet fatsoenlijk draaien (alle settings op low, een enkele op medium en dan had ik een gemiddelde fps van 20 t/m 30quote:Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef peristilius het volgende:
Als de PC versie van BF2 naar de 360 zou komen leek het me tof, maar dat Xbox spel vond ik echt kut.
Laat mij dan maar lekker vliegen.
Heb je een Amiga of zo?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Lijkt mij ook extreem cool idd. Heb er veel lol mee gehad op de pc, maar die kon het eigenlijk helemaal niet fatsoenlijk draaien (alle settings op low, een enkele op medium en dan had ik een gemiddelde fps van 20 t/m 30).
Oude computerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je een Amiga of zo?
Bij mij staat alles op zn hoogst. Ook AA en zo.
Draait echt dik boven de 50FPS..
Maar dit soort games zijn voor de PC.. Dit ga ik niet op een console spelen.
.
Jouw PC is dan ook gewoon uberquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je een Amiga of zo?
Bij mij staat alles op zn hoogst. Ook AA en zo.
Draait echt dik boven de 50FPS..
Maar dit soort games zijn voor de PC.. Dit ga ik niet op een console spelen.
.
Die van jou ook he?quote:
Mijn PC is wel okay jaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die van jou ook he?.
Ik ben er iedere dag nog steeds zo blij mee..
PC for teh win..
Ontopic:
Blazing Angels!
Waarom werkt het niet dan? Er komen toch ook zat games uit voor de PC waar je dan algemeen over kunt ouwehoeren?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd wel.
Werkt niet..
zat je dan niet vol aan de oblivion?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maart? Dan zit ik volop aan de BF,... kan je nog meer voertuigen besturen dan alleen vliegtuigjes
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindquote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom werkt het niet dan? Er komen toch ook zat games uit voor de PC waar je dan algemeen over kunt ouwehoeren?
Dies idd lastigquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
godver zeg wat een kutlevel in Kameo met die elektriciteitsboeren inktvis
Die was echt focking simpel, dat hele spel was 1 simpele grap. Wel een leuke grap, dat dan weer welquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
5.1 surround soundquote:Street Fighter II Hyper Battle Details
Capcom set to transform your Xbox 360 into an arcade unit.
by Charles Onyett
January 9, 2006 - So we've all heard by now that Capcom is bringing Street Fighter II to the Xbox Live Arcade, but which version? Capcom recently announced the game would be called Street Fighter II Hyper Fighting, and come packaged with a slew of new features that take advantage of Xbox Live's enhanced functionality. In other words, there's going to be a big focus on multiplayer, which is great news for any fans of Street Fighter II out there (aka everyone).
New to the timeless Street Fighter II franchise is the "Quarter Match" option, which was created specifically for the Xbox Live Arcade. The mode allows for players to spectate ongoing matches and then add a virtual quarter to buy in to be next in line. According to Capcom, this feature was implemented to mimic the sense of watching two players in an actual arcade, then squirming up and popping your quarter into the machine to challenge the winner. The virtual quarter is not actually money, but rather just a priority list of who will fight next. While you're waiting to play and watching the current match, you'll be able see the "Quarters" waiting in the queue and have access to everyone's gamer tag data.
To try and mimic even more accurately the arcade experience, Capcom will be implementing voice chat support in the game. This way, players waiting to get in can discuss the fight they're watching just like players would do while crowded around an arcade machine. More than anything else, though, this will likely lead to a greatly heightened amount of trash talking, as we all know that those who stayed quiet when battling in person will be unhindered behind the anonymity of the internet. Here's hoping Capcom implements an easy to use mute button.
Aside from the "Quarter Mode" Xbox gamers will find more familiar types of online play such as Quick Match, Optimatch and Create Game functions. If you're not inclined to take your fighting online, players can refine their battle skills in Arcade, Vs., Training and CPU battle modes. The game will also feature a customizable control scheme, detailed online leaderboards, 5.1 surround sound support and over 10 achievements. Street Fighter II Hyper Battle is scheduled to release early this year.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
Of een hubje, zo heb ik het gedaan. Ik moest wel het MAC adres van zowel mn PC als Xbox360 hetzelfde zetten maar nu werkt het als een zonnetje.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef peristilius het volgende:
Je zou een tweede netwerkkaart in je PC kunnen stoppen en de internet verbinding delen, of je kunt gewoon een router kopen.
Dat kan inderdaad ook, maar dan kan je niet tegelijk internetten en Liven toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Of een hubje, zo heb ik het gedaan. Ik moest wel het MAC adres van zowel mn PC als Xbox360 hetzelfde zetten maar nu werkt het als een zonnetje.
Dat had ik dus gedaan, Ik heb een netwerkkaart op m'n moederboard zitten en heb er een tweede netwerkkaart ingedaan. Maar dat lukt niet. Kan het zijn dat ik een Crossover kabel moet hebben?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef peristilius het volgende:
Je zou een tweede netwerkkaart in je PC kunnen stoppen en de internet verbinding delen, of je kunt gewoon een router kopen.
yupquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
Dat had ik dus gedaan, Ik heb een netwerkkaart op m'n moederboard zitten en heb er een tweede netwerkkaart ingedaan. Maar dat lukt niet. Kan het zijn dat ik een Crossover kabel moet hebben?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Lampie_ het volgende:
Das flauw. Kosten die veel? Ik heb mischien zo'n 10m nodig ( vanuit huiskamer naar computerkamer )
Laat maar, Ik heb nieteens een metertje nodig. Xbox staat naast de PC. lol.
Microsoft ook weer gelukkigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:23 schreef curry684 het volgende:
Meer feest met de ICE modchip: hij is vertraagd en foto's confirmed fake
Niemand heeft ooit gezegd dat modders slim zijn he =Dquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
lijkt me echt sterk dat zon chip al zo snel komt... en lijkt me ook niet echt slim als je deze xbox wil modden... dan kun je hem nooit meer aansluiten op internet... anders word je gewoon meteen gebanned of opgehaald door mannen in zwarte pakken van microsoft
Ik game op het gamen, niet voor m'n score of ranking.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
En ja ik weet dat het niet veel betekend maar toch vind ik het leuk.
Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
Ik kijk eigenlijk heel weinig naar die gamerscore.. tis niks zeggend.
Wel hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook, maar dan kan je niet tegelijk internetten en Liven toch?
Het geeft aan wie de meeste games heeft en dus de PC-award moet krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebt.
alsof het wat boeit wat voor gamerscore je hebt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
En ja ik weet dat het niet veel betekend maar toch vind ik het leuk.
Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef washandje het volgende:
Ja die gamerscore is wel leuk, maar als je gewoon veel games koopt heb je makkelijk de eerste plek. Meer kwestie van geld dan van skill
Ze moeten een gamerscoreplaatje maken met games-to-points ratio die ook rekening houdt met arcade games die minder punten geven.
gewoon per game vergelijken, en dan nog is het niets zeggendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb met Gun volgens mij 800 punten in een weekendje gehaald, met PGR3 heb ik pas 40 punten, terwijl ik daar meer tijd in heb zitten. Je kunt er gewoon niets aan aflezen, behalve hoeveel verschillende games iemand heeft gespeeld.
precies, tis leuk om te zien hoever iemand is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig om te vergelijken hoe ver iemand anders met een game is, verder heeft het geen nut.
elk spel heeft ongeveer 1000 punten volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Emerica het volgende:
[..]
Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3
PGR 3 heeft er 'maar' 900.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
elke spel wat je in de winkel koopt heeft er 1000 en elk arcade spel 200
Oh je bent er zo 1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
Al is het alleen maar zodat julie dan weer kunnen zeggen dat julie die score niet belangrijk vinden.
quote:PS3 Game Developer, “Xbox 360 is better”
Josh Robinson, an artist at Sony Online Entertainment, posted a review of what he has seen so far of the PS3. Being a developer from the inside he has the chance to talk with a lot of the people on technical side of the PS3. He has also talked with some people on the Techinical side of the Xbox 360. His conclusion-the Xbox 360 is better.
I’ve spent some time the past year developing for the PS3. Actually it was a cinematic demo to be shown at e3 in 2005 at a closed door viewing. I was one of the few artists selected to work on it for the demo. My job was primarily asset creation. I was creating assets to populate the path where our camera would be flying during the demo. The company I work for is also working on a launch title that I am quite familiar with. In short, I’ve spent some time around the PS3 and or the teams developing for it.
Now I’ve spoken with people who are on the technical side of the PS3. I’ve also talked with people on the technical side of the XBOX 360. The consistent comment I am hearing from people on my end is, “The XBOX 360 is better”. They are saying that it is capable of just doing more.
If this is for real then this is the best evidence we have in the Xbox 360 vs PS3 graphics debate. Although Josh Robinson is definetely a developer for Sony Online Entertainment I can’t guarantee it is 100% real so I’m putting this article under rumours. I’ll update as soon as I find out more.
tja, het is een artistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Overigens is dit maar een gedeelte uit het interview.
Hij zei ook dat zij de enige waren die een real time demo hadden op de e3.
Het zegt eigenlijk meer over hoeveel games je koopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef washandje het volgende:
Ja ze zijn wel leuk die achievements, maar ze zeggen niet echt veel over skill zoals "men" je wil doen geloven.
Dat is momenteel 1 van de weinige zwakke punten van het dashboard inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
Downloaden op de achtergrond
dit zou een handige update zijn
Alleen erg irritant dat je bij elke keystroke een bliepje hoort. Ook werken de pijltjestoetsen niet om door menu's te bladeren etc, mag ook wel verbeterd worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef kepler het volgende:
mijn keyboard werkt gewoon op de 360
wist ik niet eensHandig als ik dadelijk weer veel tekst moet invoeren
ach ik ga het toch alleen maar gebruiken om tekst in te voerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Alleen erg irritant dat je bij elke keystroke een bliepje hoort. Ook werken de pijltjestoetsen niet om door menu's te bladeren etc, mag ook wel verbeterd worden.
Ik mag toch hopen dat straks met die Windows Messenger plug-in dat het eruit is anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ach ik ga het toch alleen maar gebruiken om tekst in te voerenen zo vaak zal ik dat niet nodig hebben denk ik
leadersboards FTWquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef washandje het volgende:
Ja ze zijn wel leuk die achievements, maar ze zeggen niet echt veel over skill zoals "men" je wil doen geloven.
Oh ja?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef kepler het volgende:
mijn keyboard werkt gewoon op de 360
wist ik niet eensHandig als ik dadelijk weer veel tekst moet invoeren
volgens mij werkt elk USB-keyboard. Ik heb een draadloze en stopte de ontvanger in de 360 en heet werkt gewoonquote:
Goed dat je het zegt.. ik had vanavond rustig alleen het toetsenbord op mn schoot genomen .. afvragend wat ik verkeerd deedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij werkt elk USB-keyboard. Ik heb een draadloze en stopte de ontvanger in de 360 en heet werkt gewoon
je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.. ik had vanavond rustig alleen het toetsenbord op mn schoot genomen .. afvragend wat ik verkeerd deed
Oh, maar dat is heel erg gemakkelijk hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Lampie_ het volgende:
Ik wil alleen weten hoe ik nou internet access op beide tegelijk krijg!
Iets wat je niet nodig hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Lampie_ het volgende:
Dit heb ik nodig: "One standard RJ-11 analog phone cable or one (1) F-type coaxial cable, depending on your PC's modem (each sold separately)."
Maar wat is dat?
Heb zelf nog nooit met ICS gewerkt, maar zoek hier eventjes tussenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Lampie_ het volgende:
Ok ik heb dat gedaan, maar aan het einde van de test geeft dat ICS aan dat het niet gelukt is? Ik weet echt niet hoe dit allemaal werkt, moet ik iets instellen in de opties van 1 van de kaarten?
http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/connecttolive/icsconnection.htmquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Lampie_ het volgende:
Ok ik heb dat gedaan, maar aan het einde van de test geeft dat ICS aan dat het niet gelukt is? Ik weet echt niet hoe dit allemaal werkt, moet ik iets instellen in de opties van 1 van de kaarten?
nee je moet de netwerkkaart waarop je internet binnenkomt delen (noem ik even internet) met de netwerkkaart waaraan je Xbox hangt (heet xbox). Bij advanced properties kun je dus het internet delen bij je 1e netwerkkaart (Internet) en dan vraagt tie naar welke netwerkkaart dit moet en dan kies je Xbox. Alles gaat automatisch, maar het kan zijn dat je firewall in de weg zitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef Lampie_ het volgende:
kepler dat had ik net gelezen. Daar staat dus ook niks bij wat mij helpt.
Moet ik in de 2e netwerkkaart(die ik dus gebruik voor de 360) m'n eigen IP toewijzen? Want dat doet hij niet automatisch. In TCP/IP staat niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |