abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33793014

Microsoft's Xbox 360

Microsoft's nieuwste console en tevens de eerste "next-gen" console verkrijgbaar.

Features

Wat heeft de Xbox 360 allemaal te bieden?

• Xbox Gamer Guide
    De Xbox Gamer Guide is een "entertainmentgateway" die je rechtstreeks in contact brengt met je games, vrienden, muziek, films en downloads.
  • Aanpasbare interface
    Je kunt je eigen Xbox 360 systeem en -ervaringen creëren.
  • Lichtring en Xbox Guide knop
    De Xbox Guide knop is terug te vinden op zowel draadloze als gewone controllers en biedt je volledige controle over je eigen game-ervaring. Via de Xbox Guide knop kun je niet alleen de Xbox Gamer Guide en de Xbox System Guide oproepen, maar kun je ook het systeem aan- of uitschakelen.
  • Xbox Live™
    Op Xbox Live, waar je overal altijd en met iedereen kunt gamen, is nu nog verder verbeterd. Je kunt de Xbox 360 aansluiten op een breedbandverbinding en vervolgens rechtstreeks toegang krijgen tot Xbox Live Silver. Je kunt je eigen Gamertag en gamerprofiel aanmaken, je kunt via de chatfunctie met anderen praten en je kunt toegang krijgen tot Xbox Live Marketplace. Al deze functies zijn bovendien standaard beschikbaar zonder enige extra kosten.
  • Xbox Live Marketplace
    Houd je favoriete games up-to-date door nieuw materiaal direct te downloaden. Xbox Live Marketplace is toegankelijk voor iedereen die een breedbandverbinding voor zijn Xbox 360 instelt en stelt je in staat om je spelervaring aan je eigen voorkeuren aan te passen en te verruimen.
  • Games
    Alle Xbox 360-titels worden weergegeven met een resolutie van 720p en 1080i op 16:9-breedbeeld met anti-aliasing voor vloeiende beelden van filmkwaliteit en Surround Sound.
  • Digitaal entertainment
    Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.

Pakketten

Ik zie 2 verschillende versies van de 360 staan, wat is het verschil?

• Xbox 360 Core System
    Het core pakket bevat de console, controller met draad en av-kabel. Het Xbox 360 Core System pakket is verkrijgbaar vanaf ¤299,99.

• Xbox 360
    En dan is er nog het premium pakket, het pakket dat aan te raden is als je regelmatig gamed en ook Live! wilt gamen. Hierbij zit een HD-componentkabel, een headset, harde schijf, media afstandsbediening en een draadloze controller. Het Xbox 360 Premium pakket is verkrijgbaar vanaf ¤399,99.

Essentiële Accesoires

Als je een Xbox 360 hebt, of van plan bent er een aan te schaffen dan zijn de volgende accessoires haast onmisbaar.

• Play and Charge Kit
    Als je gebruik maakt van een draadloze controller (standaard bij het Xbox 360 premium pakket), dan is deze play and charge kit aan te raden. De oplaadkabel en accu, die bij deze kit zitten, maken losse batterijen overbodig. Bovendien kun je met deze kabel opladen en spelen tegelijk. De accu moet 30 uur mee kunnen gaan per oplaadbeurt. Verkrijgbaar vanaf ¤19,99.

• Memory-Unit (64MB)
    Als je een "Xbox 360 Core System" hebt, dan heb je deze memory-unit nodig om te spelen op Xbox Live en gamevorderingen op te slaan. Verkrijgbaar vanaf ¤34,99.

• Hard Disc Drive (20GB)
    Als je een "Xbox 360 Core System" hebt en je wilt oude Xbox games spelen, demo's downloaden en muziek op kunnen slaan? Dan heb je deze harde schijf nodig. Bovendien maakt de harde schijf de memory-unit overbodig. De harde schijf wordt geleverd met vooraf geïnstalleerde Xbox Live Arcade game, muziek en video's. Verkrijgbaar vanaf ¤99,99.

• Advanced Scart Cable
    Grafisch rekent de Xbox 360 met RGB-waarden, je tv werkt intern met RGB-waarden. Dus je kunt het beeldsignaal het beste van je Xbox 360 naar je tv sturen in de vorm van RGB-waarden. De meegeleverde AV-kabel gebruikt analoge compressie om alle kleurinformatie over één kabeltje te kunnen sturen. Hierdoor gaat kwaliteit verloren, terwijl de RGB-kabel de kleuren rood, groen en blauw gescheiden naar je tv stuurt zonder verlies van kwaliteit. Vrijwel iedere PAL tv heeft een scartaansluiting die RGB ondersteunt. Voor non-HDTV's is dit de beste kabel die je kunt hebben. Deze scart kabel biedt tevens een optische uitgang voor audio, waarmee je je Xbox 360 digitaal kunt aansluiten op een receiver/versterker, waardoor je kunt profiteren van 5.1 surround geluid. Verkrijgbaar vanaf ¤29,99.

Xbox Live

Leuk dat Live, maar zijn er ook fokkers die het doen? Jazeker! Hier een lijst met gamercards met fok-usernaam erbij. Als je jouw gamercard er ook tussen wilt hebben, post het even in deze topic en een moderator zal de lijst voor je aanpassen!

Links

• Xbox.com
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer

High Definition Console Gaming Topics

Welke tv's zijn geschikt voor HD-weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat zijn de beste instellingen? Wat zijn de voordelen van HD? Hier kun je alles kwijt over HDTV's icm de Xbox 360.
    01 | 02 | 03

Voorgaande Topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 55 | 56

(OP)
  • [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
      zaterdag 7 januari 2006 @ 11:25:42 #2
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33793034
    Alweer een arcade-geörienteerde titel, is er niets anders te doen op dat ding
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33793052
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Het is wel erg leuk CoD 2 kan je maar gelimiteerd spelen en PGR 3 doe ik tussendoor. Ik kan natuurlijk niet alle launchgames kopen.
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_33793109
    quote:
    Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.

....

pi_33793360
    Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
    klik
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
      zaterdag 7 januari 2006 @ 11:47:31 #6
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33793469
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:42 schreef pkwarts het volgende:
    Zag net een filmpje van Timeshift, een FPS waarbij je tijd kan beinvloeden. Op zich zag het er niet spectaculair uit, maar je kan wel een paar leuke trucjes uithalen. Check dat laatste stukje met die 2 vijanden:
    klik
    Wordt de game dan niet onwijs makkelijk
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_33793502
    quote:
    klik
    Ik vond het een tof filmpje idd, erg grappig die reactie van die ene gast wanneer ie geen gun meer heeft .
    pi_33793508
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wordt de game dan niet onwijs makkelijk
    Ik neem aan dat er beperkingen in de duur zitten, net zoals bijv. slomo bij F.E.A.R.
      zaterdag 7 januari 2006 @ 11:50:23 #9
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33793531
    quote:
    klik
    Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.

Eerst bullet time, nu stoptime. Geef mij dan maar weer Furr's bullettime.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_33793657
    Ik kan haast niet wachten op streetfighter voor de arcade! En Oblivion! Tot die tijd gaat de Xbox360 waarschijnlijk stof verzamelen .
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:12:14 #11
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33794118
    Texas Hold 'em komt ook naar arcade
    hopelijk kan je tegen elkaar spelen
    The line is a dot to you!
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:12:43 #12
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33794132
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef H.Flick het volgende:
    Ik kan haast niet wachten op streetfighter voor de arcade! En Oblivion! Tot die tijd gaat de Xbox360 waarschijnlijk stof verzamelen .
    ik ben nog druk bezig met Kameo, PGR3 en Condemned... ik heb nog niet veel tijd gehad om te gamen
    pi_33794200
    Kameo uitgespeeld
    PGR3 niet leuk
    Condemend uitgespeeld
    PDZ niet leuk
    Gun uitgespeeld
    Cod2 uitgespeeld

En klaar was ik met de Xbox360
    pi_33794269
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef BMH het volgende:

[..]

Belachelijk! Dat is te suf voor woorden.

Eerst bullet time, nu stoptime. Geef mij dan maar weer Furr's bullettime.
    schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:21:38 #15
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33794387
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

schreeuwde jij niet om innovatie enzo? ze proberen wat nieuws ffs...
    ik vond het er wel leuk uitzien
    pi_33794539
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef kepler het volgende:

[..]

ik vond het er wel leuk uitzien
    Me too
      zaterdag 7 januari 2006 @ 12:34:24 #17
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33794741
    Arcade

Gisteren met PGR3 toch een online career makkelijk gehaald zeg.. op de Nurbergring klasse B, met 53 seconden voorsprong gewonnen. (6 tegenstanders)
    The truth was in here.
    pi_33795454
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
    Arcade

Gisteren met PGR3 toch een online career makkelijk gehaald zeg.. op de Nurbergring klasse B, met 53 seconden voorsprong gewonnen. (6 tegenstanders)
    Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwen Dus ik rem ff, geef hem een klein tikje terug, staat die aap gelijk achterstevoren Daarna nergens meer last van gehad, laatste 3 rondjes alleen maar verder uitgelopen.
    Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
      zaterdag 7 januari 2006 @ 13:01:03 #19
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33795520
    Ging in het vorige topic beetje verloren als laatste post, maar er is een update over de modchip. Lijkt erop dat het een hoax is als je de WHOIS-gegevens nakijkt.
    pi_33795567
    Ik strijd online altijd om de een na laatste plek
      zaterdag 7 januari 2006 @ 13:03:53 #21
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33795607
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 12:59 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Online career is af en toe wel lachen ja. Ik reed in een streetrace in NY, zat te battlen met iemand anders voor plaats 1. Probeert ie me continu achterstevoren te duwen Dus ik rem ff, geef hem een klein tikje terug, staat die aap gelijk achterstevoren Daarna nergens meer last van gehad, laatste 3 rondjes alleen maar verder uitgelopen.
    Oh, was jij dat

Ik had gisteren een imbeciel die gewoon stil stond om me op te wachten toen ik eerste reed, en me toen tot 5, 6 keer ging blokkeren. Nummer 2 ging me voorbij, ik kwam eindelijk die eikel voorbij, verlies ik alsnog met 0,15 seconden achter terwijl ik daarvoor 10 seconden voor lag Leuk hoor...
    pi_33795617
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee, kutconsole, gelukkig is er nog Nintendo.

....

Waar slaat die opmerking nou ineens weer op
    pi_33795969
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 13:04 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Waar slaat die opmerking nou ineens weer op
    Waarom mag ik niet trollen wanneer Roy trolled?
    pi_33796143
    quote:
    Genoeg te doen hoor, mensen hier (en overal in de Westerse wereld) zijn nogal verwend. In de tijd van Nintendo had je maar een handjevol spelletjes maar wat waren de mensen er gelukkig mee. Hence, de voorliefde voor Nintendo.

Toch jongens?
    pi_33797267
    ik hou helemaal niet van arcade achtige spellen, maar op XBL vind ik de arcade sectie wel leuk.... maar kom je bij mij met een spel aan als RR6
    pi_33797331
      zaterdag 7 januari 2006 @ 14:01:49 #27
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33797350
    Maar iedereen die een beetje into het race-genre zit weet toch dat je met een grote boog om games als Ridge Racer heen moet lopen?
    pi_33797818
    Ach, ik heb me als kind kostelijk vermaakt in Griekse arcadehallen met RR.
    Noem het sentiment.
    quote:
    Take 2 Interactive heeft in zijn financiële overzicht bekend gemaakt dat Rockstar aan een nieuwe game voor de Xbox 360 werkt. Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel. Het spel zal nog voor november van dit jaar verschijnen.

Eveneens zal voor november van dit jaar nog een vervolg verschijnen in een bestaande spellenreeks van Rockstar. Hoewel het beestje niet bij zijn naam wordt genoemd, gokken wij dat het hier een vervolg op Max Payne of Red Dead Revolver betreft. Over vervolgen op beide games deden zich eerder namelijk al geruchten de ronde.

Tot slot heeft Rockstar ook nog een tweede game voor de PSP in ontwikkeling, naast de nieuwe titel in de GTA-reeks. Details omtrent deze PSP-game ontbreken vooralsnog.
    Ook leuk.
    -
    pi_33798000
    GTA voor de XBOX360!!!!
    pi_33798052
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 14:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
    GTA voor de XBOX360!!!!
    Ik heb liever een originele game.
    GTA heb ik inmiddels wel gezien, .
    -
    pi_33798059
    quote:
    Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel.
    pi_33798121
    Is het niet gewoon Bully?
    pi_33798517
    quote:
    Dit spel zal geen vervolg zijn in een bestaande reeks, maar een geheel nieuwe titel.
    pi_33798717
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 14:41 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

[afbeelding]
      zaterdag 7 januari 2006 @ 14:47:30 #35
    25090 SqueaK
    "Pis nooit tegen de wind
    pi_33798743
    ik heb sinds 2 weken een Xbox360 met daarbij NFS:MW. In het begin liep alles goed, maar sinds gisteren blijft ie regelmatig hangen... ben ik lekker bezig en ineens pats, doet ie niks meer...

nu heb ik verder geen ander spel, dus weet ik niet of het aan de xbox ligt, of aan het spel. Ik moet wel zeggen dat de cd (of dvd, wat is dat tegenwoordig waar die spellen op staan?) niet echt moeders mooiste is.
    pi_33798821
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 14:47 schreef SqueaK het volgende:
    ik heb sinds 2 weken een Xbox360 met daarbij NFS:MW. In het begin liep alles goed, maar sinds gisteren blijft ie regelmatig hangen... ben ik lekker bezig en ineens pats, doet ie niks meer...

nu heb ik verder geen ander spel, dus weet ik niet of het aan de xbox ligt, of aan het spel. Ik moet wel zeggen dat de cd (of dvd, wat is dat tegenwoordig waar die spellen op staan?) niet echt moeders mooiste is.
    Tja, de dvd moet je ook niet verneuken
    pi_33798831
    Maak em es schoon? Je DVD bedoel ik.
      zaterdag 7 januari 2006 @ 14:55:05 #38
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33798994
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef twi het volgende:

Ik had gisteren een imbeciel die gewoon stil stond om me op te wachten toen ik eerste reed, en me toen tot 5, 6 keer ging blokkeren. Nummer 2 ging me voorbij, ik kwam eindelijk die eikel voorbij, verlies ik alsnog met 0,15 seconden achter terwijl ik daarvoor 10 seconden voor lag Leuk hoor...
    Ja, en DAT is dus zwaar verneukeratief he... als je dan een lekkere race hebt krijg je weer zoiets. Kan me echt zo kwaad maken op LIVE he
    The truth was in here.
    pi_33799011
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 13:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
    ik hou helemaal niet van arcade achtige spellen, maar op XBL vind ik de arcade sectie wel leuk.... maar kom je bij mij met een spel aan als RR6
    Tja, RR6 zuigt hard op de 360. Die debug code die ik heb is echt té brak voor woorden... . geen final code natuurlijk, maar wel een slecht voorteken. Negeren die hap I'd say.
    pi_33799603
    Kep wel een karige preview van Fight Night Round 3 in de aanbieding maar de conlusie van die demo weten jullie ook allang.
    pi_33799706
    Ik vond de demo leuk... maar ik ben een van de weinigen, volgens mij.
    pi_33799786
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 15:18 schreef H.Flick het volgende:
    Ik vond de demo leuk... maar ik ben een van de weinigen, volgens mij.
    Ik vond de demo dus ook leuk.
    pi_33799905
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik vond de demo dus ook leuk.
    Ik heb de preview even gelezen en ik ben het er eigenlijk volledig mee eens. Leuk spelletje, maar niet echt mijn ding.
    pi_33800650
    Vandaag COD 2 aangeschaft en ik vind 'm erg lekker tot nu toe Nu maar eens wat games uit gaan spelen voordat ik aan nieuwe begin
    pi_33800924
    Iemand nog tips qua arcade games? Ik heb even wik: Fable of souls gespeeld (trial) maar daar vond ik in ieder geval geen zak aan. Mutant storm is gewoon hetzelfde als geometry wars maar in een iets ander jasje en minder leuk..
    Who knew?
    pi_33801492
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef washandje het volgende:
    Iemand nog tips qua arcade games? Ik heb even wik: Fable of souls gespeeld (trial) maar daar vond ik in ieder geval geen zak aan. Mutant storm is gewoon hetzelfde als geometry wars maar in een iets ander jasje en minder leuk..
    Outpost Kaloki X!
    pi_33803075
    MAG ik even klagen over de 360?

Ik heb problemen als het gaat om inloggen, profiles en savegames. Bij GUN en Quake 4 is het het geval dat ik eerst uit moet loggen eer ik een game kan starten, of juist m'n game kan laden. Waar slaat dat in godsnaam op? Meer mensen met dit probleem?
    pi_33803512
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 17:00 schreef =HellFire= het volgende:
    MAG ik even klagen over de 360?

Ik heb problemen als het gaat om inloggen, profiles en savegames. Bij GUN en Quake 4 is het het geval dat ik eerst uit moet loggen eer ik een game kan starten, of juist m'n game kan laden. Waar slaat dat in godsnaam op? Meer mensen met dit probleem?
    Jij hebt niks te klagen, weet je wat pas K.U.T. is?

Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.
    Zitten ze te wachten tot microsoft hem op komt halen

Dat is pas verrot. Goede service microsft my stinking hairy ass.
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_33803713
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Dat mijn x360 verrot is, gemaakt moet worden en dus terug naar de winkel gebracht heb die met microsoft (zouden) regelendat ie gefixt zou worden. Is het inmiddels bijna ene maand later en heb ik nog steeds niks gehoord, ga ik naar de winkel staat de x360 daar nog gewoon.

Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.
    pi_33803925
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 17:19 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Je had ook gewoon moeten bellen naar MS, dit is je eigen fout.
    En dan komen ze wel, als ik zelf bel ?
    Die flikkers zijn ook alleen maar per vaste telefoon bereikbaar.
    pi_33805065
    Even wat uilen slowchat verwijderd.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_33805295

Ik ben ook eindelijk online dus voor diegene die interesse hebben
    pi_33805383
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 17:25 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

En dan komen ze wel, als ik zelf bel ?
    Die flikkers zijn ook alleen maar per vaste telefoon bereikbaar.
    Ja, dan word je 360 binnen een paar dagen opgehaald en krijg je een paar dagen daarna een nieuwe
    pi_33805679
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Ja, dan word je 360 binnen een paar dagen opgehaald en krijg je een paar dagen daarna een nieuwe
    En als de winkel zelf belt doen ze dat niet?! Heb je ervaring met de 360 klanten service of alleen met de oude xbox?
      zaterdag 7 januari 2006 @ 18:35:26 #55
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_33806049
    Waar blijven de demo's van Full Auto en Saint's Row
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zaterdag 7 januari 2006 @ 18:51:10 #56
    25090 SqueaK
    "Pis nooit tegen de wind
    pi_33806544
    godverdomme !

ben ik net aan het NFS'en... ga ik saven, blijft ie hangen op het moment dat je ziet "Saving. Please do not turn of your Xbox console."

maja. hij deed niks meer dus ik moest wel... start ik opnieuw op, zijn mn save games weg...ik zat op 58%

maar wat wel raar is, bij mij xbox profiel zie je bij 'achievements' wel staan wat ik allemaal al heb gedaan...

is dit op een of andere manier te fixen ?
      zaterdag 7 januari 2006 @ 19:03:08 #57
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33806953
    Eigen fout inderdaad, piet_pelle, het spijt me maar dan had je ofwel in de winkel een nieuw exemplaar moeten eisen, ofwel de winkelier helemaal buiten beschouwing moeten laten en het ding naar Microsoft moeten sturen. De UPS-ophaalservice zullen ze echt niet veranderd hebben. Haal dat ding zo snel mogelijk op bij de winkel en regel het zelf, of eis een nieuw exemplaar van ze (de winkel).
      zaterdag 7 januari 2006 @ 19:10:59 #58
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_33807222
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Je had ook zelf moeten bellen was ie binnen 10 dagen terug
      zaterdag 7 januari 2006 @ 19:12:30 #59
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_33807285
    oh ik zie nu pas al die reacties
    pi_33807494
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
    Saint's Row is toch een enorm rampzalige San Andreas kloon . Wie zit daar nou op te wachten .
    pi_33807622
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef twi het volgende:
    Eigen fout inderdaad, piet_pelle, het spijt me maar dan had je ofwel in de winkel een nieuw exemplaar moeten eisen, ofwel de winkelier helemaal buiten beschouwing moeten laten en het ding naar Microsoft moeten sturen. De UPS-ophaalservice zullen ze echt niet veranderd hebben. Haal dat ding zo snel mogelijk op bij de winkel en regel het zelf, of eis een nieuw exemplaar van ze (de winkel).
    Tering, ik haal hem daar meteen weg als ik dit zo allemaal lees. Wat een raar gedoe zo via de winkel zeg. Waarom kunnen ze dat niet gewoon regelen daar.
    Maar ja, ik zit nu toch alweer een maand zonder dan kan er nog wel een paar weken bij
      zaterdag 7 januari 2006 @ 19:25:11 #62
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_33807779
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Tering, ik haal hem daar meteen weg als ik dit zo allemaal lees. Wat een raar gedoe zo via de winkel zeg. Waarom kunnen ze dat niet gewoon regelen daar.
    Maar ja, ik zit nu toch alweer een maand zonder dan kan er nog wel een paar weken bij
    Ik durf te wedden dat het aan de winkel ligt
    De service is verdomd rap als je maandag gaat bellen (doe vooral ook even je verhaal erbij over de slechte service van de winkel en dan even huilen dat je wel iets van compensatie zou willen zien) heb je hem misschien al de week erna terug
    pi_33807837
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Saint's Row is toch een enorm rampzalige San Andreas kloon . Wie zit daar nou op te wachten .
    Not me, kan nooit zo goed zijn als GTA:SA (als je ff de oerdomme ghetto gangster zooi in LS vergeet)
    pi_33807838
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat het aan de winkel ligt
    De service is verdomd rap als je maandag gaat bellen (doe vooral ook even je verhaal erbij over de slechte service van de winkel en dan even huilen dat je wel iets van compensatie zou willen zien) heb je hem misschien al de week erna terug
    Vandaar dat mijn gamers rep ook hoger is geworden in de tijd dat ie daar in de winkels tond. Die lullo's hebben er gewoon op zitten gamen
      zaterdag 7 januari 2006 @ 19:29:13 #65
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_33807933
    :|
    You're shitting me
    pi_33808009
    Oh mijn god, jij wordt 360 dubbel genaaid op dit moment
    pi_33808031
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:26 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Vandaar dat mijn gamers rep ook hoger is geworden in de tijd dat ie daar in de winkels tond. Die lullo's hebben er gewoon op zitten gamen
    ...die rep stijgt vanzelf...
    pi_33808037
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:31 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

...die rep stijgt vanzelf...
    Oh, anders zou het wel te erg zijn.
    Waarom stijgt die rep eigenlijk vanzelf?
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_33808080
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:26 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Not me, kan nooit zo goed zijn als GTA:SA (als je ff de oerdomme ghetto gangster zooi in LS vergeet)
    Vice City is nog steeds de beste, die gangsta-zooi was gewoon irritant. En Saint's Row richt zich daar volledig op . Met een soort Ice-Cube wigga in de hoofdrol
    pi_33808108
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:32 schreef peristilius het volgende:

[..]

Oh, anders zou het wel te erg zijn.
    Waarom stijgt die rep eigenlijk vanzelf?
    al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterren
    pi_33808816
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

al sla je me dood..maar het stijgt vanzelf dat weet ik zeker, ik was nog niet live aan het gamen geweest en ik had al 5 sterren
    Dan krijg je positieve reviews, gewoon op een user klikken en dan submit player review doen geloof ik. Of ik heb het compleet verkeerd, kan ook. .
    pi_33808907
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Vice City is nog steeds de beste, die gangsta-zooi was gewoon irritant. En Saint's Row richt zich daar volledig op . Met een soort Ice-Cube wigga in de hoofdrol
    Zonde is het echt, want haal je de stukken in LS weg dan heb je echt een geweldige game te pakken.
    pi_33808999
    Ik speel 5 dagen op live en me rep is oppeens 5. Een vriend van me speelt al veel langer op de xbox en hij stijgt niet hoor.

Dat het bij mij steeg komt door de mensen die me koel vinden.
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
      zaterdag 7 januari 2006 @ 20:50:08 #74
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_33811096
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld wel eens op je gestemd
    pi_33813041
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
    Elke donderdag komen er nieuwe Marketplace downloads beschikbaar.

Houd ook dit topic in de gaten.

edit: PGR3 race anyone? Twi, Gamedemon, iemand anders misschien?
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Ipho het volgende:

Een raadsel, want je skills laten nog wat te wensen over heb ik gisteren gemerkt

[ Bericht 22% gewijzigd door EvilWasp op 07-01-2006 22:18:19 ]
    pi_33817111
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 19:57 schreef Ipho het volgende:
    Ik speel 5 dagen op live en me rep is oppeens 5. Een vriend van me speelt al veel langer op de xbox en hij stijgt niet hoor.

gewoon normaal spelen en je rep. is met een dag op 5 sterren, win gewoon wat in PGR3 ofzo
      zondag 8 januari 2006 @ 10:23:22 #77
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33825171
    Gisteravond lekker aan het racen op LIVE .. gaat de hele avond goed.. En op eeen bepaald moment na de start hangt gewoon mn hele 360
    Gewoon uit moeten zetten.
    The truth was in here.
    pi_33825231
    Dat heb ik dus al 25 keer gehad met PGR3 (vaak icm dashboard) Bastard
    Game heeft nogal last van bugs.
      zondag 8 januari 2006 @ 10:28:58 #79
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33825235
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 10:23 schreef Bastard het volgende:
    Gisteravond lekker aan het racen op LIVE .. gaat de hele avond goed.. En op eeen bepaald moment na de start hangt gewoon mn hele 360
    Gewoon uit moeten zetten.
    Komt misschien door het spel... zitten meer bugs in PGR3 toch?
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      zondag 8 januari 2006 @ 10:33:08 #80
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_33825271
    of toch aan de xbox360 machine Ik hoor het ok van collegas die er 1 hebben gekocht, toch wel veel en regelmatig vastlopers, met name bij PGR3. Ik wacht toch nog even tot de 2e batch waar de bugs uit zijn en de ps3 ter vergelijk.. Zijn er verder alweer nieuwe spellen na de launch titels??
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      zondag 8 januari 2006 @ 10:34:21 #81
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33825283
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    of toch aan de xbox360 machine Ik hoor het ok van collegas die er 1 hebben gekocht, toch wel veel en regelmatig vastlopers, met name bij PGR3. Ik wacht toch nog even tot de 2e batch waar de bugs uit zijn en de ps3 ter vergelijk.. Zijn er verder alweer nieuwe spellen na de launch titels??
    Nee niks nieuws.... de meesten waaronder ik wachten op maart op wat games. Ik op Oblivion en Battlefield 2
      zondag 8 januari 2006 @ 10:38:02 #82
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33825309
    Ja ik hem zo laten vastlopen inderdaad... in lobby op een gamercard willen kijken bv. Maar dit was tijdens een race, heb ik nog niet gehad eerder..

Vage poep.
    The truth was in here.
    pi_33825316
    quote:
    Nee, ligt niet aan de 360 machine, hoe zeer jij ook wil dat dat zo is . Want in Call of Duty 2 heb ik nergens last van, en in PGR3 heb ik het slechts 1 keer gehad zonder het dashboard. Het dashboard icm PGR3 is gewoon bugged, ik hoop dan ook op een snelle update. Maar met de hardware is simpelweg niks mis, hoe erg jij daar ook op lijkt te hopen .
    pi_33825400
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Elke donderdag komen er nieuwe Marketplace downloads beschikbaar.

Houd ook dit topic in de gaten.

edit: PGR3 race anyone? Twi, Gamedemon, iemand anders misschien?
    [..]

Een raadsel, want je skills laten nog wat te wensen over heb ik gisteren gemerkt
    Je zou het niet zeggen
    pi_33825410
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

gewoon normaal spelen en je rep. is met een dag op 5 sterren, win gewoon wat in PGR3 ofzo
    Dat gaat dus niet lukken, winnen met PGR3.
      zondag 8 januari 2006 @ 10:48:51 #86
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_33825449
    quote:
    Het heeft geen ene reet met de hardware te maken, dus op die batch kun je voor eeuwig wachten
    Ik zou eerder wachten op een patch.
    pi_33826047
    Gisteren weer een poging gedaan voor die online career... wat een gebeuk en gerommel... zo kan ik toch nooit die achievement halen.. grmbl

Maargoed, vanavond nog maar een poging ondernemen..

[ Bericht 0% gewijzigd door odebeijer op 08-01-2006 11:25:53 (typo) ]
      zondag 8 januari 2006 @ 11:37:36 #88
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33826321
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef odebeijer het volgende:
    Gisteren weer een poging gedaan voor die online career... wat een gebeuk en gerommel... zo kan ik toch nooit die achievement halen.. grmbl

Maargoed, vanavond nog maar een poging ondernemen..
    Om welke achievement gaat het hier? Alle online career dingen winnen? Is wel te doen hoor, regelmatig word je bij allemaal rookies ingedeeld.
    pi_33826353
    Ja, daar gaat het inderdaad om... maar soms kunnen rookies ook vervelend zijn .
    pi_33826732
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 10:34 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee niks nieuws.... de meesten waaronder ik wachten op maart op wat games. Ik op Oblivion en Battlefield 2
    Krijgt Battlefield 2 ook een SP modus?
    pi_33828981
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 10:38 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nee, ligt niet aan de 360 machine, hoe zeer jij ook wil dat dat zo is . Want in Call of Duty 2 heb ik nergens last van, en in PGR3 heb ik het slechts 1 keer gehad zonder het dashboard. Het dashboard icm PGR3 is gewoon bugged, ik hoop dan ook op een snelle update. Maar met de hardware is simpelweg niks mis, hoe erg jij daar ook op lijkt te hopen .
    Inderdaad, bij mij loopt ie ook nooit vast! Al die demonisering van de 360, mén er gingen vroeger mensen dood aan demonisering!
      zondag 8 januari 2006 @ 13:36:37 #92
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33829364
    Ik heb echt 0,0 last gehad van wat dan ook.
    Hij staat verticaal en heeft alle ruimte. Voeding ook.
    -
      zondag 8 januari 2006 @ 13:36:45 #93
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33829367
    Xbox 360 modchip is nu nog waarschijnlijker een hoax: http://www.xboxic.com/news/50
    pi_33829463
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Ik heb echt 0,0 last gehad van wat dan ook.
    Hij staat verticaal en heeft alle ruimte. Voeding ook.
    pi_33831393
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef curry684 het volgende:
    Xbox 360 modchip is nu nog waarschijnlijker een hoax: http://www.xboxic.com/news/50
    Dat is mooi nieuws.
    pi_33832649
    Welke game zal ik nu eens gaan spelen... Kameo nog steeds niet aangeraakt, Condemned en Gun zijn uitgespeeld, COD2 moet ik nog in Veteran mode doen maar zit nog te vers in het geheugen, King Kong heb ik effe geen zin in... PDZ speelt niet lekker. Voor PGR3 moet ik effe voor gaan zitten, kwil iets simpels.

Quake 4 dan maar. .
      zondag 8 januari 2006 @ 15:16:30 #97
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_33832720
    Als ik een 360 had zag het er bij mij zo uit:

Ik heb die TV namelijk ook. Het is iig beter dan ik had verwacht @ 480p.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zondag 8 januari 2006 @ 15:16:43 #98
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33832727
    Kerel ga Kameo spelen da's echt een fantastische game
    pi_33832882
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef curry684 het volgende:
    Kerel ga Kameo spelen da's echt een fantastische game
    Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he. . Ach ik geef em ook wel een kans, dat zeker! . Net als dat ik verder ga met PDZ (al speelt dat zo brak imo...).
    pi_33833148
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Mja ik weet het, maar door dat eerste matige tutorial-level haak ik al af. Stom he. . Ach ik geef em ook wel een kans, dat zeker! . Net als dat ik verder ga met PDZ (al speelt dat zo brak imo...).
    Altijd beter dan Quake 4, men wat een poepspel
    pi_33833300
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:30 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Altijd beter dan Quake 4, men wat een poepspel
    Ach ja, je sjeest er zo doorheen (+ Achievements ) en hij liep brak op m'n pc (vreemd genoeg liepen F.E.A.R. en CoD2 als een trein), kijken hoe het nu is. Vond de campaign op zich best leuk voor een keer. Ik zou de 360 versie overigens maar een hele krappe zeven geven, misschien nog wel ietsjes lager.
    pi_33833338
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ach ja, je sjeest er zo doorheen (+ Achievements ) en hij liep brak op m'n pc (vreemd genoeg liepen F.E.A.R. en CoD2 als een trein), kijken hoe het nu is. Vond de campaign op zich best leuk voor een keer. Ik zou de 360 versie overigens maar een hele krappe zeven geven, misschien nog wel ietsjes lager.
    Als de demo enige indicatie was zou ik gaan voor een 5,5je. Een voldoende, maar dan ook maar NET. De framerate met name was ik absoluut niet weg van.
    pi_33833369
    Ugh, herinner het me nu weer, ik moet nog een artikel schrijven over Xbox live Arcade en de bijbehorende toppers die momenteel beschikbaar zijn.
    pi_33833390
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:37 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als de demo enige indicatie was zou ik gaan voor een 5,5je. Een voldoende, maar dan ook maar NET. De framerate met name was ik absoluut niet weg van.
    Demo niet geprobeerd, maar de framerate is inderdaad te triest voor woorden. 360-onwaardig. En dan maar zo trots zijn dat de Doom 3 engine zo lekker loopt op de 360... . Nee, neem dan Half-Life 2.
    pi_33833793
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
    Als ik een 360 had zag het er bij mij zo uit:
    [afbeelding]

Ik heb die TV namelijk ook. Het is iig beter dan ik had verwacht @ 480p.
    Zo strak is het normaal dus niet hé? Dit is overduidelijk in photomode. Ik speel @ 720p en als je in de garage loopt zie je echt nog wel wat kartels. In photomode wordt het een en al nog strakker getrokken met zo'n screen als resultaat .
    pi_33834692
    photomode is gewoon allemaal net iets beter...
      zondag 8 januari 2006 @ 16:54:14 #107
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_33835705
    Als ik in PGR 3 door de garage heen wandel heb ik altijd zin om met een shotgun de auto's kapot te schieten Het zou er voor een FPS iig erg lekker uitzien
    pi_33836799
    Hoe krijg je je auto's bij Most Wanted, hetzelfde als bij PGR3 of hetzelfde als PGR2.
    Ik knap helemaal op een game af als je de beste auto's al in het begin kunt kopen/krijgen
    2006...
      zondag 8 januari 2006 @ 18:01:01 #109
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33838140
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:16 schreef BMH het volgende:
    Als ik een 360 had
    Das mooi knul.
    The truth was in here.
      zondag 8 januari 2006 @ 18:05:56 #110
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33838313
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik ben toevallig gisteren eindelijk met PDZ begonnen nadat ie me in eerste instantie ook tegengevallen was. Zodra je echter het spel enigszins door hebt en op missie 1 zit qwordt het zoveel gaver. Nog steeds geen absolute topper, maar stukken beter dan ik het de eerste paar keer vond
    pi_33838554
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef curry684 het volgende:

[..]

Ik ben toevallig gisteren eindelijk met PDZ begonnen nadat ie me in eerste instantie ook tegengevallen was. Zodra je echter het spel enigszins door hebt en op missie 1 zit qwordt het zoveel gaver. Nog steeds geen absolute topper, maar stukken beter dan ik het de eerste paar keer vond
    True, true.
    pi_33842941
    Weet iemand welke huidige releasegames in Amerika ook geschikt zijn voor PAL Xbox 360? Wil ik even gauw weten
      zondag 8 januari 2006 @ 20:29:41 #113
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33843065
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef devv05 het volgende:
    Weet iemand welke huidige releasegames in Amerika ook geschikt zijn voor PAL Xbox 360? Wil ik even gauw weten
    uit mijn hoofd DOA4 en RR6
    pi_33843303
    Hmm, DOA4 lijkt me erg vet maar is niet mijn soort game en RR6 lijkt me mooi maar beetje saai...

Fifa 06 NTSC is niet op Europese Xbox te spelen?
      zondag 8 januari 2006 @ 20:36:07 #115
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33843358
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 20:35 schreef devv05 het volgende:
    Hmm, DOA4 lijkt me erg vet maar is niet mijn soort game en RR6 lijkt me mooi maar beetje saai...

Fifa 06 NTSC is niet op Europese Xbox te spelen?
    Fifa kun je toch ook hier kopen
    pi_33843399
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef kepler het volgende:

[..]

Fifa kun je toch ook hier kopen
    Mn ouders zitten in Amerika en vroegen of ze nog kadootje voor me mee moesten nemen. Denk dat ik maar voor DOA4 ga Die kan wel zeker op Europese Xbox he?
      zondag 8 januari 2006 @ 20:37:35 #117
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33843438
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Mn ouders zitten in Amerika en vroegen of ze nog kadootje voor me mee moesten nemen. Denk dat ik maar voor DOA4 ga Die kan wel zeker op Europese Xbox he?
    ik weet het niet 100% zeker, maar google is je vriend
    pi_33843554
    Ja ik ben al aan het zoeken, ik vond het volgende:
    quote:
    De volgende spellen zijn regiovrij:

Quake 4
    Call of Duty 2
    Condemned
    Amped 3
    GUN
    Tony Hawk
    Ridge Racer 6

De rest dat tot op heden is uitgekomen heeft een regio lock.
    Maar of het betrouwbaar is.. Komt van een forum.
      zondag 8 januari 2006 @ 20:40:53 #119
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33843613
    Ze kunnen het cadeautje natuurlijk ook gewoon op Schiphol kopen
    pi_33843861
    Amerika zijn die games veel goedkoper en weet je wel wat een Xbox 360 game op schiphol kost

DOA4 schijnt OFFICIEEL niet regiovrij te zijn, maar ik lees op fora dat mensen 'm wel gewoon draaien op PAL Xbox360's. Enige eis is dat je TV op 60hz moet staan anders schijnt ie het weer niet te doen
      zondag 8 januari 2006 @ 20:47:04 #121
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33843931
    Ja, goed punt
      zondag 8 januari 2006 @ 20:47:20 #122
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33843950
    Bovendien geef je FIFA 06 nog niet aan je ergste vijand cadeau.
    pi_33844051
    Je moet toch wat zolang er nog geen PES op de X360 is
    pi_33844123
    Wel handige toevoeging voor dit topic meteen.
    quote:
    Here is a list with confirmed games that are region free or that work on systems with other regions.

Working on Xbox 360 systems of all origins:

Call of Duty 2 US
    Condemned: Criminal Origins US
    Gun US
    Quake 4 US
    Tony Hawks : American Wasteland US
    Amped 3 US

Working on Xbox 360 PAL:

Dead or Alive 4 US (Console needs to be set to 60Hz or controllers won't work)
    Ridge Racer 6 US (doesn't matter if 50Hz or 60Hz)

Japanese Games with English voice/text/menu support:

Ridge Racer 6 (complete english, not region-free)
    Perfect Dark Zero (complete english, not region-free)
    Project Gotham Racing 3 (complete english, not region-free, confirmed by Bizarre)
    Dead or Alive 4 (complete english, not region-free)
    King Kong (complete english, not region-free)
    Kameo (complete english, not region-free, confirmed by Rare)
    bron: lik-sang.com
      zondag 8 januari 2006 @ 20:58:26 #125
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33844455
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef devv05 het volgende:
    Je moet toch wat zolang er nog geen PES op de X360 is
    Dan nog 10x liever PES5 (Xbox) dan FIFA 06.
      zondag 8 januari 2006 @ 21:08:16 #126
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33844974
    Ik speel nog gewoon PES5. Die is toch BC.
    pi_33845527
    Ik heb geen Xbox gehad dus heb ook geen Xbox 1 spellen. Halo 1 & 2 heb ik wel even via Marktplaats gekocht en zijn onderweg, omdat ik toch de verhaallijn wil kennen voor Halo 3

Al vond ik Halo 1 op de PC zwaar kut, hoop dat de Xbox versie een stuk beter is.
      zondag 8 januari 2006 @ 21:22:29 #128
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33845558
    Je kunt natuurlijk PES5 voor de Xbox kopen . Kan je via live online gamen.
    pi_33846567
    Wie weet Kan ik vast wel tegen zacht prijsje op marktplaats krijgen. Had 'm voor de PS2 ook al maar die is de deur uit inmiddels
    pi_33848633
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef curry684 het volgende:

[..]

Precies ik heb ook veel plezier aan de game. Maar kameo is mijn topper eigenlijk, en PGR3 ja waarom ik hem kocht, ik zuig in race games.
    pi_33848732
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef devv05 het volgende:
    Wie weet Kan ik vast wel tegen zacht prijsje op marktplaats krijgen. Had 'm voor de PS2 ook al maar die is de deur uit inmiddels
    Ik zou het wel doen, ik ga binnenkort denk ik dat triple pack van Halo kopen. Heb ik alle games die ik ben mis gelopen door het gebrek aan een Xbox in een keer voor een zacht prijsje.
      zondag 8 januari 2006 @ 22:46:35 #132
    46727 masterdave
    Topic Killer
    pi_33849261
    Ik wacht gewoon even op DOA4, duurt niet meer zolang meer
    Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
    Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
    GamerTag
    pi_33849873
    Kameo en COD2 vind ik tot nu toe de beste games. Condemned ook erg gaaf maar door eerder genoemde twee kom ik daar ff niet meer aan toe. PGR3 valt me beetje tegen, grafisch erg mooi maar haalt het qua fun voor mij nog niet bij Gran Turismo. Misschien als ik de andere games uit heb of even zat ben ofzo.
      zondag 8 januari 2006 @ 23:06:40 #134
    41103 gijsje79
    Why So Serious?
    pi_33850158
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef devv05 het volgende:
    PGR3 valt me beetje tegen, grafisch erg mooi maar haalt het qua fun voor mij nog niet bij Gran Turismo. Misschien als ik de andere games uit heb of even zat ben ofzo.
    Qua fun moet je op Live zijn.
    Halo Stats
    360 Blog
    Drie maal daags en de rest naar behoefte.
    pi_33850305
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Qua fun moet je op Live zijn.
    Moet ik het wel eerst onder de knie krijgen en daar heb ik het nog te weinig voor gespeelt.
      maandag 9 januari 2006 @ 00:34:52 #136
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33853647
    pi_33854089
    Hello.

Effe een vraag.
    Ik moet telkens als ik op Live ga m'n UTP kabel uit m'n PC halen en achterin de 360 stoppen. Dit is irritant. Dus mijn vraag luid;

Wat is de meest goedkope en makkelijke manier om tegelijk op Live en Internet op PC te hebben?

Ik zit met Wanadoo premium, 6meg down, 800 up.
    Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
    pi_33854240
    quote:
    Kijk als ze zo'n universum op een schijfje weten te krijgen, wie heeft er dan nog HD-DVD of Blue-Ray nodig? .
    pi_33855507
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 00:59 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Kijk als ze zo'n universum op een schijfje weten te krijgen, wie heeft er dan nog HD-DVD of Blue-Ray nodig? .
    Exactemendo, dat hoeft dus ook helemaal niet.
    pi_33857265
    HD-DVD en BRD komen naar mijn mening gewoon 5 jaar te vroeg...
    pi_33857276
    Als ze over 5 jaar zouden komen zouden ze volledig overbodig zijn, zoveel technieken die geperfectioneerd zijn tegen die tijd en op elk vlak beter zijn dan Blu-ray en HD-DVD.
    pi_33857297
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 08:27 schreef Retuobak het volgende:
    Als ze over 5 jaar zouden komen zouden ze volledig overbodig zijn, zoveel technieken die geperfectioneerd zijn tegen die tijd en op elk vlak beter zijn dan Blu-ray en HD-DVD.
    ik wil niet off-topic gaan... maar denk je niet dat ze nu ook nog niet overbodig zijn?

ik las laatst dat maar 5% van de HDTV bezitters ooit iets op high definition heeft gekeken... dus waarom deze discs die toch overpriced zijn voor de DVD markt
    pi_33857383
    Ik vind ze nu ook overbodig als medium voor games en video. Maar ik zie zeker potentieel voor back-up gebruik.
    pi_33857420
    jah dat is ook het enige ECHT nuttige aan die discs
    pi_33857724
    Moore News
    quote:
    - Moore shrugged off the suggestion that Halo 3 might be released at the same time as the PS3, instead saying: "[It] will be brought to bear when we feel it’s appropriate."
    hopen dat ie mei van dit jaar haalt
      maandag 9 januari 2006 @ 09:11:56 #146
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33857772
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 08:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
    HD-DVD en BRD komen naar mijn mening gewoon 5 jaar te vroeg...
    Nee, het is al te laat eigenlijk.
    De opvolger is inmiddels al ontwikkeld en nagenoeg af.
    http://tweakers.net/nieuws/40097
    -
    pi_33857826
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

maar nog niet betaalbaar voor de markt... er is zoveel al bedacht wat super zou zijn als het op de markt komt, maar het gewoon niet betaalbaar is voor de gemiddelde consument. net als SED TV's
    pi_33857861
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

125 euro per schijfje momenteel als ik me niet vergis, maar dat is over 5 jaar wel anders......
      maandag 9 januari 2006 @ 09:19:55 #149
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33857883
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

maar nog niet betaalbaar voor de markt...
    Bron? .
    -
      maandag 9 januari 2006 @ 09:21:31 #150
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33857912
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]

125 euro per schijfje momenteel als ik me niet vergis, maar dat is over 5 jaar wel anders......
    Per MB valt dat dus reuze mee. .
    -
    pi_33857939
    jah per schijfje.. maar de apparatuur die het moet lezen\schrijven??? zal wel duizenden euro's nog zijn als het al niet een bedrag is met 5 cijfers
    pi_33857950
    Voor een optisch medium vind ik 2,4GB/euro toch vrij weinig hoor. Maar goed, het spreekt voor zich dat het sowieso naar een fractie ervan moet, anders is het niet te gebruiken als opvolger voor de DVD.
    pi_33858042
    Jammer alleen dat die HVD net weer een afwijkend formaat schijfjes gaat gebruiken
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 9 januari 2006 @ 09:35:27 #154
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33858115
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:24 schreef Retuobak het volgende:
    Voor een optisch medium vind ik 2,4GB/euro toch vrij weinig hoor. Maar goed, het spreekt voor zich dat het sowieso naar een fractie ervan moet, anders is het niet te gebruiken als opvolger voor de DVD.
    Mja, wat kostte een leeg DVDtje ook alweer in het begin..
    Dit is nog niet eens uit. .
    Maar de mogelijkheden zijn legio. Denk aan hele seizoenen van series op 1 schijfje in HD res. .
    Of meerdere seizoenen zelfs.. .

[edit]
    Dit staat trouwens in het officiele persbericht..
    quote:
    Finally, the media is expected to have the lowest cost per gigabyte of any commercial quality removable storage
    -
      maandag 9 januari 2006 @ 09:35:41 #155
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33858117
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef Tain het volgende:
    Jammer alleen dat die HVD net weer een afwijkend formaat schijfjes gaat gebruiken
    Hoezo?
    -
    pi_33858177
    Kijk maar naar de grootte ervan.
    Trouwens, Daggla, the lowest cost per gigabyte is niet alles. De cost per unit is zo mogelijk belangrijker. Want je moet ook een schijfje hebben voor je films. En wil jij 10 euro extra betalen voor een HVD straks?
      maandag 9 januari 2006 @ 09:53:42 #157
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33858399
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:39 schreef Retuobak het volgende:
    Kijk maar naar de grootte ervan.
    Trouwens, Daggla, the lowest cost per gigabyte is niet alles. De cost per unit is zo mogelijk belangrijker. Want je moet ook een schijfje hebben voor je films. En wil jij 10 euro extra betalen voor een HVD straks?
    Je kan dan toch gewoon heel veel films op 1 schijf zetten. .
    -
    pi_33858483
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoezo?
    Opbergsystemen moeten aangepast worden
    spelers/schrijvers kunnen geen simpelomgebouwde cd/dvd speler zijn
    etc
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_33858828
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je dus straks voor een zo schijf enorm veel betalen als je die films allemaal legaal koopt....
    pi_33858879
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En wat als iemand niet al die films wil?
      maandag 9 januari 2006 @ 10:21:43 #161
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33858883
    edit: laat maar
    pi_33858913
    Leuke discussie maar beetje offtopic!
    pi_33859381
    Kun je het normale Xbox live pakket ook gewoon voor de X360 gebruiken? Scheelt dit in prijs en zitten er verder nog verschillen in? Die code moet je gewoon ergens invoeren toch?
      maandag 9 januari 2006 @ 10:53:03 #164
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33859510
    quote:
    Op zondag 8 januari 2006 20:50 schreef devv05 het volgende:
    Wel handige toevoeging voor dit topic meteen.
    [..]

bron: lik-sang.com
    Zet dan meteen de WIki-link erbij: http://wiki.xboxic.com/Region-free_Xbox_360_Games

Kunnen mensen het zelf editen als ze toevoegingen hebben
      maandag 9 januari 2006 @ 10:54:37 #165
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33859895
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
    Kun je het normale Xbox live pakket ook gewoon voor de X360 gebruiken? Scheelt dit in prijs en zitten er verder nog verschillen in? Die code moet je gewoon ergens invoeren toch?
    neej scheel nix en kunt het gewoon op de 360 gebruiken... overzetten is appeltje-eitje trouwens
    pi_33860203
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 11:10 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

neej scheel nix en kunt het gewoon op de 360 gebruiken... overzetten is appeltje-eitje trouwens
    Overzetten hoeft niet. Ik heb een X360 Live account en nooit gewone Xbox live gehad. Kan ik dan gewoon zo'n originele Xbox(1) live card gebruiken om mn X360 live account te verlengen?
    pi_33861458
    Moet iemand wel weten toch?
      maandag 9 januari 2006 @ 12:27:50 #169
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33861866
    Kan mij btw ook bij de gamercards pleuren:
    pi_33862341
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 12:12 schreef devv05 het volgende:
    Moet iemand wel weten toch?
    heb je dan een gewone xbox gekocht?
      maandag 9 januari 2006 @ 12:50:36 #171
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_33862444
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

heb je dan een gewone xbox gekocht?
    Lees wat hij vraagt,
    hij vraagt of hij een xbox 1 live kitje kan gebruiken om op zijn 360 te zetten.
    Aangezien die live kitjes maar 30 euro + game + headset kosten inplaats van de 60 zonder headset en zonder game vind ik het geen slechte vraag
    pi_33862560
    Precies, dan wordt het opeens veel interessanter he Maar niemand nog die het kan bevestigen of geprobeerd heeft?
      maandag 9 januari 2006 @ 12:57:34 #173
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33862647
    Ik heb een Xbox live set gekocht voor 30 euro met PGR2 geloof ik. Dat setje over gezet naar 360 Voor 30 euro 1 jaar Gold is niet verkeerd
      maandag 9 januari 2006 @ 12:58:54 #174
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33862702
    Ik had volgens mij nog een aantal maanden live lopen van zo'n setje, maar ik zag toch 6 euro van Microsoft op mijn CC afschrift staan... vreemd .
    pi_33862775
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
    Ik heb een Xbox live set gekocht voor 30 euro met PGR2 geloof ik. Dat setje over gezet naar 360 Voor 30 euro 1 jaar Gold is niet verkeerd
    Ja ok, maar dan verleng je dus je Live(1) account en zet je om na 360 Live account na het verlengen. Maar werkt het ook als je al een 360 Live account hebt en die verlengt met een Live(1) code?

Is het nog te snappen?

Als je zo'n verleng kitje in de winkel koopt voor 50/60 euro heb je geen CC nodig toch?
      maandag 9 januari 2006 @ 13:02:48 #176
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33862828
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja ok, maar dan verleng je dus je Live(1) account en zet je om na 360 Live account na het verlengen. Maar werkt het ook als je al een 360 Live account hebt en die verlengt met een Live(1) code?

Is het nog te snappen?

Als je zo'n verleng kitje in de winkel koopt voor 50/60 euro heb je geen CC nodig toch?
    Nee ik verleng niks.... wilde een nieuwe naam dus nieuw setje nieuw abo
    pi_33862861
    Hmm ok.. Maar als je al een account hebt dan verleng je die toch met zo'n kitje of is het alleen voor een nieuw account? Want daar krijg je maand gratis bij. Ik snap het niet meer
      maandag 9 januari 2006 @ 13:03:51 #178
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33862862
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
    Ik had volgens mij nog een aantal maanden live lopen van zo'n setje, maar ik zag toch 6 euro van Microsoft op mijn CC afschrift staan... vreemd .
    Laat maar, zijn Microsoft punten
      maandag 9 januari 2006 @ 13:10:20 #179
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33863092
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
    Hmm ok.. Maar als je al een account hebt dan verleng je die toch met zo'n kitje of is het alleen voor een nieuw account? Want daar krijg je maand gratis bij. Ik snap het niet meer
    Who cares,... pay en game zou ik zeggen !
      maandag 9 januari 2006 @ 13:13:03 #180
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33863210
    Porno op de 360

De eerste film voor HD.. porno.. wat anders
    The truth was in here.
    pi_33863223
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Who cares,... pay en game zou ik zeggen !
    Nou, I care, als zo'n origineel Xbox live setje ook voldoet haal ik die wel voor de helft van het geld
      maandag 9 januari 2006 @ 13:14:24 #182
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33863251
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nou, I care, als zo'n origineel Xbox live setje ook voldoet haal ik die wel voor de helft van het geld
    En dat werkt......... Ik denk alleen dat je die moet reggen op je oude console en dan importeren op 360 !
    pi_33863380
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef Chocobo het volgende:

[..]

En dat werkt......... Ik denk alleen dat je die moet reggen op je oude console en dan importeren op 360 !
    Maar ik heb geen Xbox1 vandaar mijn vraag
    pi_33863686
    KAN NIET!!! en bij de gewone heb je CC nodig... dus gewoon een nieuw 360 abo kopen
    pi_33863852
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef Bastard het volgende:
    Porno op de 360

De eerste film voor HD.. porno.. wat anders
    Stond gister al op Fok!games
    En bovendien, Deep Throat in HD? Die hele film is toch in kutkwaliteit opgenomen? Dus wat is het nut nou helemaal?

BTW, jaren 70 ontplofte mollen pr0n
    pi_33864012
    Ze hebben de originele mastertape gevonden GokuSFE.
    pi_33864199
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef Retuobak het volgende:
    Ze hebben de originele mastertape gevonden GokuSFE.
    All of the pubic hair you ever wished for, now in excruciating HD-detail...
    En toch dacht ik dat er speciale filmequipment nodig was voor HD, nu moet die mastertape toch weer omgezet worden waarschijnlijk?
    pi_33864427
    Weet iemand nou of Battlefield 2 een SP modus zal bevatten of alleen online?
    pi_33864802
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

En toch dacht ik dat er speciale filmequipment nodig was voor HD, nu moet die mastertape toch weer omgezet worden waarschijnlijk?
    dis echt sick
    pi_33865226
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 14:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

dis echt sick
    Het hele idee om DT uit te brengen in HD is idd zonde van de tijd, het geld en de moeite, breng liever iets nuttigs uit, zoals LotR ofzo in HD
      maandag 9 januari 2006 @ 14:27:29 #191
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33865376
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:47 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Analoog kun je in iedere kwaliteit digitaal converten natuurlijk. Afhankelijk van de kwaliteit van de master krijg je dan high-definition beeld of high-definition ruis en blur
    pi_33865398
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef curry684 het volgende:

[..]

Analoog kun je in iedere kwaliteit digitaal converten natuurlijk. Afhankelijk van de kwaliteit van de master krijg je dan high-definition beeld of high-definition ruis en blur
    nuttig?? krijg je ruis van hoge kwaliteit
      maandag 9 januari 2006 @ 14:31:40 #193
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33865511
    Ze zeggen toch ook altijd dat oude muziek digitaal geremasterd is? Is het niet zoiets?

NIet dat ik er ook maar een heel klein beetje verstand van heb .
      maandag 9 januari 2006 @ 14:41:12 #194
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33865837
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 13:59 schreef devv05 het volgende:
    Weet iemand nou of Battlefield 2 een SP modus zal bevatten of alleen online?
    Vlgs mij draait het puur om MP.
    The truth was in here.
    pi_33866137
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vlgs mij draait het puur om MP.
    Dan biedt het minder dan alle andere games die wel SP hebben, wordt ie dan ook goedkoper?
      maandag 9 januari 2006 @ 15:35:38 #196
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33867704
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dan biedt het minder dan alle andere games die wel SP hebben, wordt ie dan ook goedkoper?
    Bel EA
    The truth was in here.
    pi_33868138
    je hebt een single player alleen speel je dan tegen van die stomme bots
    Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
      maandag 9 januari 2006 @ 16:38:50 #198
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33869814
    quote:
    Experience the most gripping and famous battles of WWII through the eyes of a squadron commander and ace fighter pilot. From the battle for England, the attack on Pearl Harbor, to the bombing of Berlin, your pilot skills will create WWII history. Conquer the skies of Western Europe, North Africa, and the Pacific and bring your squadron back alive.

Some game features:
  • WWII’s most epic and famous air battles. Experience the greatest
    air battles of World War II in famous locations from across the globe. Whether it’s the invasion of the Philippines, the fierce fighting for the desserts of North Africa, or the battle of Britain, the player and his squadron will be tasked with turning the tide of war.
  • Innovative squadron-based gameplay. AI-controlled wingmen will obey player commands. As the pilot’s skills improve, so will the skills of his squadron. The pilot’s heroism and leadership will grow during the course of the campaign as players fly with their squadron and evolve together into an ace fighting force.
  • A large variety of realistic-looking WWII aircraft. Pilot 40 authentic WWII aircraft including the famous P-51 Mustang, the P-38 Lightning, the B-17 Flying Fortress, the Luftwaffe’s Messerschmitt, the Spitfire of Britain and the Japanese Zero. From the wing rivets, to the nose art, to the detailed cockpits, these planes are just like the real thing.
  • Twenty heart-stopping missions in a compelling storyline. Pilots will begin as untrained recruits and evolve through battle experience into ace combat pilots. WWII missions will take place around the globe in places like England, Germany, France, Morocco, Midway and Okinawa.
  • Authentic WWII atmosphere. Fly in close to Germany’s industrial terrain for a bombing raid, strafe the islands of the pacific, or emerge from the cloud cover over London and engage the enemy. The environment looks so real you’ll feel like you’re the pilot in a famous WWII movie.
  • Planes are easy to handle and fun to fly. No need to attend the Air Force Academy to pilot these planes; players can jump right into air combat action.
  • Xbox Live for up to 20 players online. Engage in head-to-head dogfights or cooperative team play between squadrons on huge maps with large formations.
  • .

IK WIL UM!!!
    -
    pi_33869858
    Ja die lijkt me erg vet
    pi_33870012
    Ik wilde hem wel, nu wil ik hem meer
      maandag 9 januari 2006 @ 16:54:44 #201
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33870362
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 16:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[/b] .

IK WIL UM!!!
    Ik voel een [FOK] Squadron aankomen
    Zin in

Wanneer release date nou ??
    The truth was in here.
    pi_33870603
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik voel een [FOK] Squadron aankomen
    Zin in

Wanneer release date nou ??
    Op IGN staat nog steeds:
    Release Date:
    US: March 2006
    Europe: March 30, 2006

Hopelijk halen ze die datum
    pi_33872004
    Verdorie DoA4 week uitgesteld. 20-1 is de huidige datum.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
      maandag 9 januari 2006 @ 18:01:57 #204
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33872651
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Op IGN staat nog steeds:
    Release Date:
    US: March 2006
    Europe: March 30, 2006

Hopelijk halen ze die datum
    Maart? Dan zit ik volop aan de BF,... kan je nog meer voertuigen besturen dan alleen vliegtuigjes
    pi_33872731
    Vliegtuigjes goed uitgewerkt in een 20-player live game > watered down versie van BF2
    pi_33872845
    Als de PC versie van BF2 naar de 360 zou komen leek het me tof, maar dat Xbox spel vond ik echt kut.

Laat mij dan maar lekker vliegen.
      maandag 9 januari 2006 @ 18:08:28 #207
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33872854
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:04 schreef Retuobak het volgende:
    Vliegtuigjes goed uitgewerkt in een 20-player live game > watered down versie van BF2
    die is toch niet in WW2 settings?
    pi_33872952
    Vliegspel wel, BF2 niet.
    pi_33872991
    BF2: Modern Combat is idd in moderne settings, wat het alleen maar minder leuk maakt imho. WW2 had geweldige dogfights.
      maandag 9 januari 2006 @ 18:17:43 #210
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33873165
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Retuobak het volgende:
    BF2: Modern Combat is idd in moderne settings, wat het alleen maar minder leuk maakt imho. WW2 had geweldige dogfights.
    Yep.. BF2 modern combat verklapt het wel.. maar vliegenspellen zijn doorgaans zo leuk om te spelen.. En die WO2 setting bevalt me helemaal

BF2 er gewoon bij halen dan tegen die tijd ;')
    The truth was in here.
    pi_33877211
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef peristilius het volgende:
    Als de PC versie van BF2 naar de 360 zou komen leek het me tof, maar dat Xbox spel vond ik echt kut.

Laat mij dan maar lekker vliegen.
    Lijkt mij ook extreem cool idd. Heb er veel lol mee gehad op de pc, maar die kon het eigenlijk helemaal niet fatsoenlijk draaien (alle settings op low, een enkele op medium en dan had ik een gemiddelde fps van 20 t/m 30 ).
      maandag 9 januari 2006 @ 20:09:26 #212
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33877674
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Lijkt mij ook extreem cool idd. Heb er veel lol mee gehad op de pc, maar die kon het eigenlijk helemaal niet fatsoenlijk draaien (alle settings op low, een enkele op medium en dan had ik een gemiddelde fps van 20 t/m 30 ).
    Heb je een Amiga of zo?
    Bij mij staat alles op zn hoogst. Ook AA en zo.
    Draait echt dik boven de 50FPS. .
    Maar dit soort games zijn voor de PC. . Dit ga ik niet op een console spelen. .
    -
    pi_33877763
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heb je een Amiga of zo?
    Oude computer AMD Athlon XP i.c.m 512 MB RAM en een GF 6200 ( ).

Maar ontopic
    pi_33877975
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Heb je een Amiga of zo?
    Jouw PC is dan ook gewoon uber
      maandag 9 januari 2006 @ 20:17:29 #215
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33878044
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Jouw PC is dan ook gewoon uber
    Die van jou ook he? .
    Ik ben er iedere dag nog steeds zo blij mee. .
    PC for teh win. .
    Ontopic:
    Blazing Angels !
    -
    pi_33878067
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die van jou ook he? .
    Ik ben er iedere dag nog steeds zo blij mee. .
    PC for teh win. .
    Ontopic:
    Blazing Angels !
    Mijn PC is wel okay ja
    Maar minder dan de jouwe
      maandag 9 januari 2006 @ 20:19:15 #217
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33878125
    *ruk*
    -
      maandag 9 januari 2006 @ 20:22:29 #218
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33878284
    Er is helemaal geen PC-topic .
    pi_33878335
    Klopt idd H.Flick
    Als je de webgames niet meerekent heeft de PC volgens mij de kleinste support in GAM .
    Gelukkig komen er wel ruim meer games uit op de PC dan op eender console
      maandag 9 januari 2006 @ 20:23:54 #220
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33878348
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef H.Flick het volgende:
    Paar keer geprobeerd wel.
    Werkt niet. .
    -
      maandag 9 januari 2006 @ 20:24:22 #221
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33878374
    quote:
    DIG

En spellen gerelateerd in GAM.
    The truth was in here.
    pi_33878571
    quote:
    Jawel hoor. Ik heb er nog in gepost... was zo dood als wat. Maar er is er een !
      maandag 9 januari 2006 @ 20:28:27 #223
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_33878597
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Paar keer geprobeerd wel.
    Werkt niet. .
    Waarom werkt het niet dan? Er komen toch ook zat games uit voor de PC waar je dan algemeen over kunt ouwehoeren?
    pi_33878803
    De boeiende PC spellen krijgen wel een eigen topic H.Flick, maar dit is het 360 topic.
      maandag 9 januari 2006 @ 20:32:47 #225
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_33878844
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Maart? Dan zit ik volop aan de BF,... kan je nog meer voertuigen besturen dan alleen vliegtuigjes
    zat je dan niet vol aan de oblivion?
    pi_33879009
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Waarom werkt het niet dan? Er komen toch ook zat games uit voor de PC waar je dan algemeen over kunt ouwehoeren?
    [PC Centraal] Waar Retuobak me een held vind
    pi_33881852
    Ik heb een Xbox360 Live code voor 2 maanden, waar voer ik die nu in? Bij Account Management ofzo, dan huidige abonnementen en dan mn 1 maand gratis daar kan ik een code invoeren, maar daar accepteerd ie m niet.
    pi_33884088
    Ik heb eindelijk uitgevonden dat het slim is om die speciale steentjes die je kan "maken" bij Bejeweled een tijdje te bewaren
    Who knew?
    pi_33884628
    godver zeg wat een kutlevel in Kameo met die elektriciteitsboeren inktvis
    Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
    FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
      maandag 9 januari 2006 @ 22:31:39 #230
    17702 DaMSWer
    Stuiterend Door Het Leven
    pi_33885213
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
    Dies idd lastig
    Maar is toch ook goed, dan speel je em iig niet zo hééééél snel uit
    PoGo uitgespeeld LVL 40
    Volgens sommige foksters een lieverd :)
    Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
      maandag 9 januari 2006 @ 22:47:20 #231
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_33886012
    Ninety Nine Nights komt nu officieel naar Europa toe, alhoewel pas later in het jaar. Iemand die interesse heeft in deze titel?

pi_33887298
    Lijkt me een dynasty warriors kloon, maar dat kan best leuk zijn.
    pi_33887389
    quote:
    Die was echt focking simpel, dat hele spel was 1 simpele grap. Wel een leuke grap, dat dan weer wel
    En Blazing Angels staat nu wel echt op mn verlanglijstje, naast Burnout en Oblivion
    pi_33887844
    Street Fighter II Hyper Battle:
    quote:
    Street Fighter II Hyper Battle Details
    Capcom set to transform your Xbox 360 into an arcade unit.
    by Charles Onyett

January 9, 2006 - So we've all heard by now that Capcom is bringing Street Fighter II to the Xbox Live Arcade, but which version? Capcom recently announced the game would be called Street Fighter II Hyper Fighting, and come packaged with a slew of new features that take advantage of Xbox Live's enhanced functionality. In other words, there's going to be a big focus on multiplayer, which is great news for any fans of Street Fighter II out there (aka everyone).

New to the timeless Street Fighter II franchise is the "Quarter Match" option, which was created specifically for the Xbox Live Arcade. The mode allows for players to spectate ongoing matches and then add a virtual quarter to buy in to be next in line. According to Capcom, this feature was implemented to mimic the sense of watching two players in an actual arcade, then squirming up and popping your quarter into the machine to challenge the winner. The virtual quarter is not actually money, but rather just a priority list of who will fight next. While you're waiting to play and watching the current match, you'll be able see the "Quarters" waiting in the queue and have access to everyone's gamer tag data.

To try and mimic even more accurately the arcade experience, Capcom will be implementing voice chat support in the game. This way, players waiting to get in can discuss the fight they're watching just like players would do while crowded around an arcade machine. More than anything else, though, this will likely lead to a greatly heightened amount of trash talking, as we all know that those who stayed quiet when battling in person will be unhindered behind the anonymity of the internet. Here's hoping Capcom implements an easy to use mute button.

Aside from the "Quarter Mode" Xbox gamers will find more familiar types of online play such as Quick Match, Optimatch and Create Game functions. If you're not inclined to take your fighting online, players can refine their battle skills in Arcade, Vs., Training and CPU battle modes. The game will also feature a customizable control scheme, detailed online leaderboards, 5.1 surround sound support and over 10 achievements. Street Fighter II Hyper Battle is scheduled to release early this year.
    5.1 surround sound Eigenlijk is het van de zotte, maargoed. PGR3 heeft geeneens 5.1 geluid
    pi_33888075
    Effe een vraag.
    Ik moet telkens als ik op Live ga m'n UTP kabel uit m'n PC halen en achterin de 360 stoppen. Dit is irritant. Dus mijn vraag luid;

Wat is de meest goedkope en makkelijke manier om tegelijk op Live en Internet op PC te hebben?

Ik zit met Wanadoo premium, 6meg down, 800 up.
    pi_33888573
    Je zou een tweede netwerkkaart in je PC kunnen stoppen en de internet verbinding delen, of je kunt gewoon een router kopen.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 00:01:07 #237
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33888834
    quote:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_33889240
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef peristilius het volgende:
    Je zou een tweede netwerkkaart in je PC kunnen stoppen en de internet verbinding delen, of je kunt gewoon een router kopen.
    Of een hubje, zo heb ik het gedaan. Ik moest wel het MAC adres van zowel mn PC als Xbox360 hetzelfde zetten maar nu werkt het als een zonnetje.
    pi_33889304
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:

[..]

Of een hubje, zo heb ik het gedaan. Ik moest wel het MAC adres van zowel mn PC als Xbox360 hetzelfde zetten maar nu werkt het als een zonnetje.
    Dat kan inderdaad ook, maar dan kan je niet tegelijk internetten en Liven toch?
    pi_33889399
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef peristilius het volgende:
    Dat had ik dus gedaan, Ik heb een netwerkkaart op m'n moederboard zitten en heb er een tweede netwerkkaart ingedaan. Maar dat lukt niet. Kan het zijn dat ik een Crossover kabel moet hebben?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 00:25:29 #241
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33889769
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef Lampie_ het volgende:

[..]

Dat had ik dus gedaan, Ik heb een netwerkkaart op m'n moederboard zitten en heb er een tweede netwerkkaart ingedaan. Maar dat lukt niet. Kan het zijn dat ik een Crossover kabel moet hebben?
    yup
    pi_33889837
    Das flauw. Kosten die veel? Ik heb mischien zo'n 10m nodig ( vanuit huiskamer naar computerkamer )

Laat maar, Ik heb nieteens een metertje nodig. Xbox staat naast de PC. lol.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 07:15:34 #243
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33893329
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Lampie_ het volgende:
    Das flauw. Kosten die veel? Ik heb mischien zo'n 10m nodig ( vanuit huiskamer naar computerkamer )

Laat maar, Ik heb nieteens een metertje nodig. Xbox staat naast de PC. lol.
    The truth was in here.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 07:44:18 #244
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33893450
    .
    -
      dinsdag 10 januari 2006 @ 08:23:37 #245
    81253 curry684
    Windowshippie
    pi_33893670
    Meer feest met de ICE modchip: hij is vertraagd en foto's confirmed fake
      dinsdag 10 januari 2006 @ 09:14:15 #246
    17702 DaMSWer
    Stuiterend Door Het Leven
    pi_33894204
    Icemodchip's "proof" of working Video
    PoGo uitgespeeld LVL 40
    Volgens sommige foksters een lieverd :)
    Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
    pi_33895110
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 08:23 schreef curry684 het volgende:
    Meer feest met de ICE modchip: hij is vertraagd en foto's confirmed fake
    Microsoft ook weer gelukkig
    pi_33895285
    lijkt me echt sterk dat zon chip al zo snel komt... en lijkt me ook niet echt slim als je deze xbox wil modden... dan kun je hem nooit meer aansluiten op internet... anders word je gewoon meteen gebanned of opgehaald door mannen in zwarte pakken van microsoft
    pi_33895366
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
    lijkt me echt sterk dat zon chip al zo snel komt... en lijkt me ook niet echt slim als je deze xbox wil modden... dan kun je hem nooit meer aansluiten op internet... anders word je gewoon meteen gebanned of opgehaald door mannen in zwarte pakken van microsoft
    Niemand heeft ooit gezegd dat modders slim zijn he =D
    pi_33895625
    neej idd
    pi_33895649
    neej idd, wat is nou het voordeel van modden? dat je spelletjes goedkoop hebt en een paar andere dingen op je xbox kunt? what's the point in xbox spellen zonder Live??
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:08:11 #252
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_33896589
    Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
    En ja ik weet dat het niet veel betekend maar toch vind ik het leuk.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:09:47 #253
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33896635
    Sommige mensen kopen niet alle release games
    The truth was in here.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:13:56 #254
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33896742
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
    Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
    Ik game op het gamen, niet voor m'n score of ranking.
    Meer dan de helft van de tijd zit ik niet eens op live aangesloten. .
    -
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:17:19 #255
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33896826
    Ik kijk eigenlijk heel weinig naar die gamerscore.. tis niks zeggend.
    The truth was in here.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:34:49 #256
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33897292
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
    Ik kijk eigenlijk heel weinig naar die gamerscore.. tis niks zeggend.
    Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebt .
    -
    pi_33897309
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad ook, maar dan kan je niet tegelijk internetten en Liven toch?
    Wel hoor
      dinsdag 10 januari 2006 @ 11:42:30 #258
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33897495
    voor de mensen die nog twijfelen: PGR3 demo beschikbaar
    pi_33898320
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebt .
    Het geeft aan wie de meeste games heeft en dus de PC-award moet krijgen.

ik zag net dat ik de hoogste score heb in dat topic en mijn Xbox360 heeft al bijna een week niet meer aangestaan
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:13:35 #260
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_33898361
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
    alsof het wat boeit wat voor gamerscore je hebt...
    ik weet geeneens wie er "eerste" van fok is.
    ik weer alleen dat ik je high score van hexic vebroken heb en dat het me vrij weinig intresseert
    pi_33898457
    Ja die gamerscore is wel leuk, maar als je gewoon veel games koopt heb je makkelijk de eerste plek. Meer kwestie van geld dan van skill

Ze moeten een gamerscoreplaatje maken met games-to-points ratio die ook rekening houdt met arcade games die minder punten geven.
    Who knew?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:20:49 #262
    133161 Emerica
    Dead Rising?
    pi_33898578
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef washandje het volgende:
    Ja die gamerscore is wel leuk, maar als je gewoon veel games koopt heb je makkelijk de eerste plek. Meer kwestie van geld dan van skill

Ze moeten een gamerscoreplaatje maken met games-to-points ratio die ook rekening houdt met arcade games die minder punten geven.
    Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3
    Aight
    pi_33898612
    Ik heb met Gun volgens mij 800 punten in een weekendje gehaald, met PGR3 heb ik pas 40 punten, terwijl ik daar meer tijd in heb zitten. Je kunt er gewoon niets aan aflezen, behalve hoeveel verschillende games iemand heeft gespeeld.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:27:15 #264
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_33898750
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
    Ik heb met Gun volgens mij 800 punten in een weekendje gehaald, met PGR3 heb ik pas 40 punten, terwijl ik daar meer tijd in heb zitten. Je kunt er gewoon niets aan aflezen, behalve hoeveel verschillende games iemand heeft gespeeld.
    gewoon per game vergelijken, en dan nog is het niets zeggend
    pi_33898823
    Ik vind het opzich wel grappig om te vergelijken hoe ver iemand anders met een game is, verder heeft het geen nut.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:32:19 #266
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_33898898
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
    Ik vind het opzich wel grappig om te vergelijken hoe ver iemand anders met een game is, verder heeft het geen nut.
    precies, tis leuk om te zien hoever iemand is.
    maar om nou er mee te gaan patsen dat je 3000 GP hebt is natuurlijk onzin.
    En tis echt niet zo dat iemand met alle PGR3 achievements gelijk kampioen is op xbox live.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:34:25 #267
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33898955
    Downloaden op de achtergrond

dit zou een handige update zijn
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:34:52 #268
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33898965
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Emerica het volgende:

[..]

Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3
    elk spel heeft ongeveer 1000 punten volgens mij
    pi_33899351
    elke spel wat je in de winkel koopt heeft er 1000 en elk arcade spel 200
    pi_33899412
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
    elke spel wat je in de winkel koopt heeft er 1000 en elk arcade spel 200
    PGR 3 heeft er 'maar' 900.
    pi_33899475
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:48 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

PGR 3 heeft er 'maar' 900.
    jah klopt
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:58:19 #272
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_33899725
    Die score is niet echt heel belangrijk. Maar ik vind het wel leuk om daarvoor te spelen. Zo doe ik wel mijn best om zo veel mogelijk achievements te halen. Vandaar dat ik ook een hoge score heb.
    Als je gun op normaal helemaal uitspeeld zijn dat 790 punten. Nou heb ik daarna het hele spel nog een keer op makkelijk uitgespeeld voor maar liefst 10 punten. Was toch 5 uur werk.
    Bij de meeste spellen is het wel makkelijk om een hoop punten te halen. Alleen de laatste paar honderd zijn lastig.

Ook zijn de punten een manier om te kijken hoever je bent in een spel. Je kan het verhaal wel uitgespeeld hebben maar er zit nog meer in. Juist door die achievements heb ik dan vaak het idee om het nog eens te gaan spelen om er nog een paar te halen.

En nogmaals. Ik weet ook wel dat het niet echt moeilijk is om veel punten te halen. Maar toch ben ik blij mee dat een hoge score heb en ik ga ook echt mijn best doen om die nog hoger te krijgen. En als ik weer eerste sta zal ik dat ook echt wel weer hier melden. Al is het alleen maar zodat julie dan weer kunnen zeggen dat julie die score niet belangrijk vinden.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:59:37 #273
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_33899775
    Heel druk Full Auto filmpje... demo zal wel uitkomen binnenkort

http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9116
    pi_33900143
    Ik vind het maar lastig om met CoD2 veel punten te halen, maar ja om hem nou niet op veteran te gaan spelen is ook weer zo

Vooral bezig met Condemned om daar zoveel mogelijk punten te halen; ben goed op weg, maar die vogels zijn echt lastig om te vinden soms, vooral als je in een level niet meer terug kan lopen.... Ben nu voor de Gold melee award aan het spelen. Heb in ieder geval al alle wapens gevonden!
      dinsdag 10 januari 2006 @ 13:26:33 #275
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33900607
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
    Al is het alleen maar zodat julie dan weer kunnen zeggen dat julie die score niet belangrijk vinden.
    Oh je bent er zo 1
    The truth was in here.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 13:30:04 #276
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33900697
    Ik vind die scores ook wel leuk hoor Zijn toch dingen die mij ertoe zetten. Nu heb ik gisteren ook wel wat badges gehaald voor PGR3 waar je online score niet door wordt beinvloedt (online badges, etc) en heb ik ze nu zo goed als allemaal (alleen de badge voor bezit van alle auto's, en die voor 100 online races heb ik nog niet). En tsja, dat geeft dan wel een gevoel dat het af is, klaar.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 13:45:30 #277
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_33901203
    quote:
    PS3 Game Developer, “Xbox 360 is better”

Josh Robinson, an artist at Sony Online Entertainment, posted a review of what he has seen so far of the PS3. Being a developer from the inside he has the chance to talk with a lot of the people on technical side of the PS3. He has also talked with some people on the Techinical side of the Xbox 360. His conclusion-the Xbox 360 is better.

I’ve spent some time the past year developing for the PS3. Actually it was a cinematic demo to be shown at e3 in 2005 at a closed door viewing. I was one of the few artists selected to work on it for the demo. My job was primarily asset creation. I was creating assets to populate the path where our camera would be flying during the demo. The company I work for is also working on a launch title that I am quite familiar with. In short, I’ve spent some time around the PS3 and or the teams developing for it.

Now I’ve spoken with people who are on the technical side of the PS3. I’ve also talked with people on the technical side of the XBOX 360. The consistent comment I am hearing from people on my end is, “The XBOX 360 is better”. They are saying that it is capable of just doing more.

If this is for real then this is the best evidence we have in the Xbox 360 vs PS3 graphics debate. Although Josh Robinson is definetely a developer for Sony Online Entertainment I can’t guarantee it is 100% real so I’m putting this article under rumours. I’ll update as soon as I find out more.
    .
    Overigens is dit maar een gedeelte uit het interview.
    Hij zei ook dat zij de enige waren die een real time demo hadden op de e3.
    -
      dinsdag 10 januari 2006 @ 13:49:54 #278
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33901320
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
    Overigens is dit maar een gedeelte uit het interview.
    Hij zei ook dat zij de enige waren die een real time demo hadden op de e3.
    tja, het is een artist

en de MGS4 was trouwens wel real-time op de PS3-devkit. Wel niet op de E3 maar toch
    pi_33901358
    Ja ze zijn wel leuk die achievements, maar ze zeggen niet echt veel over skill zoals "men" je wil doen geloven.
    Who knew?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:05:13 #280
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33901839
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef washandje het volgende:
    Ja ze zijn wel leuk die achievements, maar ze zeggen niet echt veel over skill zoals "men" je wil doen geloven.
    Het zegt eigenlijk meer over hoeveel games je koopt.
    pi_33901995
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
    Downloaden op de achtergrond

dit zou een handige update zijn
    Dat is momenteel 1 van de weinige zwakke punten van het dashboard inderdaad.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:12:18 #282
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33902131
    mijn keyboard werkt gewoon op de 360
    wist ik niet eens Handig als ik dadelijk weer veel tekst moet invoeren
    pi_33902383
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef kepler het volgende:
    Alleen erg irritant dat je bij elke keystroke een bliepje hoort. Ook werken de pijltjestoetsen niet om door menu's te bladeren etc, mag ook wel verbeterd worden.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:18:51 #284
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33902412
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Alleen erg irritant dat je bij elke keystroke een bliepje hoort. Ook werken de pijltjestoetsen niet om door menu's te bladeren etc, mag ook wel verbeterd worden.
    ach ik ga het toch alleen maar gebruiken om tekst in te voeren en zo vaak zal ik dat niet nodig hebben denk ik
    pi_33902460
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef kepler het volgende:

[..]

ach ik ga het toch alleen maar gebruiken om tekst in te voeren en zo vaak zal ik dat niet nodig hebben denk ik
    Ik mag toch hopen dat straks met die Windows Messenger plug-in dat het eruit is anders.
    pi_33902565
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef washandje het volgende:
    leadersboards FTW
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:33:35 #287
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33903037
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef kepler het volgende:
    Oh ja?

Hee das handig!
    The truth was in here.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 14:34:47 #288
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33903072
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh ja?

Hee das handig!
    volgens mij werkt elk USB-keyboard. Ik heb een draadloze en stopte de ontvanger in de 360 en heet werkt gewoon
    pi_33904236
    Ik heb net een UTP (crossed) kabel gehaald.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik nou precies op Live en Internet op PC tegelijk kan?
    Dit heb ik in ieder geval:

2 netwerkkaarten (1tje zit er in het moederbord, daar zit m'n verbinidng in via de modem. 1tje heb ik er zelf ingedaan, daar heb ik de crossed utp kabel ingedaan, naar m'n 360 toe).

Ik wil alleen weten hoe ik nou internet access op beide tegelijk krijg!
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:10:35 #290
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_33904296
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:

[..]

volgens mij werkt elk USB-keyboard. Ik heb een draadloze en stopte de ontvanger in de 360 en heet werkt gewoon
    Goed dat je het zegt.. ik had vanavond rustig alleen het toetsenbord op mn schoot genomen .. afvragend wat ik verkeerd deed
    The truth was in here.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:13:19 #291
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33904397
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt.. ik had vanavond rustig alleen het toetsenbord op mn schoot genomen .. afvragend wat ik verkeerd deed
    je begrijpt wat ik bedoel
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:26:37 #292
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_33904811
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Lampie_ het volgende:
    Ik wil alleen weten hoe ik nou internet access op beide tegelijk krijg!
    Oh, maar dat is heel erg gemakkelijk hoor.

Gewoon het boekje lezen
    pi_33904857
    Goed. Ik begin nu met lezen
    pi_33905009
    Dit heb ik nodig: "One standard RJ-11 analog phone cable or one (1) F-type coaxial cable, depending on your PC's modem (each sold separately)."

Maar wat is dat?
    pi_33905082
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Lampie_ het volgende:
    Dit heb ik nodig: "One standard RJ-11 analog phone cable or one (1) F-type coaxial cable, depending on your PC's modem (each sold separately)."

Maar wat is dat?
    Iets wat je niet nodig hebt Qua netwerk moet je hebben:

Modem -> kabel -> PC -> 2e netwerkkaart -> crosslinkkabel -> 360

Voor de software instellingen moet je ICS (Internet Connection Sharing) gaan aanzetten
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_33905136
    Ok ik heb dat gedaan, maar aan het einde van de test geeft dat ICS aan dat het niet gelukt is? Ik weet echt niet hoe dit allemaal werkt, moet ik iets instellen in de opties van 1 van de kaarten?
    pi_33905180
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Lampie_ het volgende:
    Ok ik heb dat gedaan, maar aan het einde van de test geeft dat ICS aan dat het niet gelukt is? Ik weet echt niet hoe dit allemaal werkt, moet ik iets instellen in de opties van 1 van de kaarten?
    Heb zelf nog nooit met ICS gewerkt, maar zoek hier eventjes tussen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:38:07 #298
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33905186
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Lampie_ het volgende:
    http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/connecttolive/icsconnection.htm
    pi_33905279
    kepler dat had ik net gelezen. Daar staat dus ook niks bij wat mij helpt.

Moet ik in de 2e netwerkkaart(die ik dus gebruik voor de 360) m'n eigen IP toewijzen? Want dat doet hij niet automatisch. In TCP/IP staat niks.

Gekke vraag: Windows XP firewall staat aangeschakeld op m'n "main" kaart. Maakt dat wat uit?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 15:44:20 #300
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33905398
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef Lampie_ het volgende:
    kepler dat had ik net gelezen. Daar staat dus ook niks bij wat mij helpt.

Moet ik in de 2e netwerkkaart(die ik dus gebruik voor de 360) m'n eigen IP toewijzen? Want dat doet hij niet automatisch. In TCP/IP staat niks.
    nee je moet de netwerkkaart waarop je internet binnenkomt delen (noem ik even internet) met de netwerkkaart waaraan je Xbox hangt (heet xbox). Bij advanced properties kun je dus het internet delen bij je 1e netwerkkaart (Internet) en dan vraagt tie naar welke netwerkkaart dit moet en dan kies je Xbox. Alles gaat automatisch, maar het kan zijn dat je firewall in de weg zit
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')