Ik voel een [FOK] Squadron aankomenquote:
Op IGN staat nog steeds:quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik voel een [FOK] Squadron aankomen
Zin in
Wanneer release date nou ??
Maart? Dan zit ik volop aan de BF,... kan je nog meer voertuigen besturen dan alleen vliegtuigjesquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Op IGN staat nog steeds:
Release Date:
US: March 2006
Europe: March 30, 2006
Hopelijk halen ze die datum![]()
die is toch niet in WW2 settings?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:04 schreef Retuobak het volgende:
Vliegtuigjes goed uitgewerkt in een 20-player live game > watered down versie van BF2
Yep.. BF2 modern combat verklapt het wel.. maar vliegenspellen zijn doorgaans zo leuk om te spelen.. En die WO2 setting bevalt me helemaalquote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Retuobak het volgende:
BF2: Modern Combat is idd in moderne settings, wat het alleen maar minder leuk maakt imho. WW2 had geweldige dogfights.
Lijkt mij ook extreem cool idd. Heb er veel lol mee gehad op de pc, maar die kon het eigenlijk helemaal niet fatsoenlijk draaien (alle settings op low, een enkele op medium en dan had ik een gemiddelde fps van 20 t/m 30quote:Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef peristilius het volgende:
Als de PC versie van BF2 naar de 360 zou komen leek het me tof, maar dat Xbox spel vond ik echt kut.
Laat mij dan maar lekker vliegen.
Heb je een Amiga of zo?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:58 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Lijkt mij ook extreem cool idd. Heb er veel lol mee gehad op de pc, maar die kon het eigenlijk helemaal niet fatsoenlijk draaien (alle settings op low, een enkele op medium en dan had ik een gemiddelde fps van 20 t/m 30).
Oude computerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je een Amiga of zo?
Bij mij staat alles op zn hoogst. Ook AA en zo.
Draait echt dik boven de 50FPS..
Maar dit soort games zijn voor de PC.. Dit ga ik niet op een console spelen.
.
Jouw PC is dan ook gewoon uberquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je een Amiga of zo?
Bij mij staat alles op zn hoogst. Ook AA en zo.
Draait echt dik boven de 50FPS..
Maar dit soort games zijn voor de PC.. Dit ga ik niet op een console spelen.
.
Die van jou ook he?quote:
Mijn PC is wel okay jaquote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die van jou ook he?.
Ik ben er iedere dag nog steeds zo blij mee..
PC for teh win..
Ontopic:
Blazing Angels!
Waarom werkt het niet dan? Er komen toch ook zat games uit voor de PC waar je dan algemeen over kunt ouwehoeren?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd wel.
Werkt niet..
zat je dan niet vol aan de oblivion?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maart? Dan zit ik volop aan de BF,... kan je nog meer voertuigen besturen dan alleen vliegtuigjes
[PC Centraal] Waar Retuobak me een held vindquote:Op maandag 9 januari 2006 20:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom werkt het niet dan? Er komen toch ook zat games uit voor de PC waar je dan algemeen over kunt ouwehoeren?
Dies idd lastigquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
godver zeg wat een kutlevel in Kameo met die elektriciteitsboeren inktvis
Die was echt focking simpel, dat hele spel was 1 simpele grap. Wel een leuke grap, dat dan weer welquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
5.1 surround soundquote:Street Fighter II Hyper Battle Details
Capcom set to transform your Xbox 360 into an arcade unit.
by Charles Onyett
January 9, 2006 - So we've all heard by now that Capcom is bringing Street Fighter II to the Xbox Live Arcade, but which version? Capcom recently announced the game would be called Street Fighter II Hyper Fighting, and come packaged with a slew of new features that take advantage of Xbox Live's enhanced functionality. In other words, there's going to be a big focus on multiplayer, which is great news for any fans of Street Fighter II out there (aka everyone).
New to the timeless Street Fighter II franchise is the "Quarter Match" option, which was created specifically for the Xbox Live Arcade. The mode allows for players to spectate ongoing matches and then add a virtual quarter to buy in to be next in line. According to Capcom, this feature was implemented to mimic the sense of watching two players in an actual arcade, then squirming up and popping your quarter into the machine to challenge the winner. The virtual quarter is not actually money, but rather just a priority list of who will fight next. While you're waiting to play and watching the current match, you'll be able see the "Quarters" waiting in the queue and have access to everyone's gamer tag data.
To try and mimic even more accurately the arcade experience, Capcom will be implementing voice chat support in the game. This way, players waiting to get in can discuss the fight they're watching just like players would do while crowded around an arcade machine. More than anything else, though, this will likely lead to a greatly heightened amount of trash talking, as we all know that those who stayed quiet when battling in person will be unhindered behind the anonymity of the internet. Here's hoping Capcom implements an easy to use mute button.
Aside from the "Quarter Mode" Xbox gamers will find more familiar types of online play such as Quick Match, Optimatch and Create Game functions. If you're not inclined to take your fighting online, players can refine their battle skills in Arcade, Vs., Training and CPU battle modes. The game will also feature a customizable control scheme, detailed online leaderboards, 5.1 surround sound support and over 10 achievements. Street Fighter II Hyper Battle is scheduled to release early this year.
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The line is a dot to you!
Of een hubje, zo heb ik het gedaan. Ik moest wel het MAC adres van zowel mn PC als Xbox360 hetzelfde zetten maar nu werkt het als een zonnetje.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef peristilius het volgende:
Je zou een tweede netwerkkaart in je PC kunnen stoppen en de internet verbinding delen, of je kunt gewoon een router kopen.
Dat kan inderdaad ook, maar dan kan je niet tegelijk internetten en Liven toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Of een hubje, zo heb ik het gedaan. Ik moest wel het MAC adres van zowel mn PC als Xbox360 hetzelfde zetten maar nu werkt het als een zonnetje.
Dat had ik dus gedaan, Ik heb een netwerkkaart op m'n moederboard zitten en heb er een tweede netwerkkaart ingedaan. Maar dat lukt niet. Kan het zijn dat ik een Crossover kabel moet hebben?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef peristilius het volgende:
Je zou een tweede netwerkkaart in je PC kunnen stoppen en de internet verbinding delen, of je kunt gewoon een router kopen.
yupquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
Dat had ik dus gedaan, Ik heb een netwerkkaart op m'n moederboard zitten en heb er een tweede netwerkkaart ingedaan. Maar dat lukt niet. Kan het zijn dat ik een Crossover kabel moet hebben?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:27 schreef Lampie_ het volgende:
Das flauw. Kosten die veel? Ik heb mischien zo'n 10m nodig ( vanuit huiskamer naar computerkamer )
Laat maar, Ik heb nieteens een metertje nodig. Xbox staat naast de PC. lol.
Microsoft ook weer gelukkigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:23 schreef curry684 het volgende:
Meer feest met de ICE modchip: hij is vertraagd en foto's confirmed fake
Niemand heeft ooit gezegd dat modders slim zijn he =Dquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
lijkt me echt sterk dat zon chip al zo snel komt... en lijkt me ook niet echt slim als je deze xbox wil modden... dan kun je hem nooit meer aansluiten op internet... anders word je gewoon meteen gebanned of opgehaald door mannen in zwarte pakken van microsoft
Ik game op het gamen, niet voor m'n score of ranking.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
En ja ik weet dat het niet veel betekend maar toch vind ik het leuk.
Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
Ik kijk eigenlijk heel weinig naar die gamerscore.. tis niks zeggend.
Wel hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook, maar dan kan je niet tegelijk internetten en Liven toch?
Het geeft aan wie de meeste games heeft en dus de PC-award moet krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebt.
alsof het wat boeit wat voor gamerscore je hebt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
En ja ik weet dat het niet veel betekend maar toch vind ik het leuk.
Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef washandje het volgende:
Ja die gamerscore is wel leuk, maar als je gewoon veel games koopt heb je makkelijk de eerste plek. Meer kwestie van geld dan van skill
Ze moeten een gamerscoreplaatje maken met games-to-points ratio die ook rekening houdt met arcade games die minder punten geven.
gewoon per game vergelijken, en dan nog is het niets zeggendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb met Gun volgens mij 800 punten in een weekendje gehaald, met PGR3 heb ik pas 40 punten, terwijl ik daar meer tijd in heb zitten. Je kunt er gewoon niets aan aflezen, behalve hoeveel verschillende games iemand heeft gespeeld.
precies, tis leuk om te zien hoever iemand is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig om te vergelijken hoe ver iemand anders met een game is, verder heeft het geen nut.
elk spel heeft ongeveer 1000 punten volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Emerica het volgende:
[..]
Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3
PGR 3 heeft er 'maar' 900.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
elke spel wat je in de winkel koopt heeft er 1000 en elk arcade spel 200
Oh je bent er zo 1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
Al is het alleen maar zodat julie dan weer kunnen zeggen dat julie die score niet belangrijk vinden.
quote:PS3 Game Developer, “Xbox 360 is better”
Josh Robinson, an artist at Sony Online Entertainment, posted a review of what he has seen so far of the PS3. Being a developer from the inside he has the chance to talk with a lot of the people on technical side of the PS3. He has also talked with some people on the Techinical side of the Xbox 360. His conclusion-the Xbox 360 is better.
I’ve spent some time the past year developing for the PS3. Actually it was a cinematic demo to be shown at e3 in 2005 at a closed door viewing. I was one of the few artists selected to work on it for the demo. My job was primarily asset creation. I was creating assets to populate the path where our camera would be flying during the demo. The company I work for is also working on a launch title that I am quite familiar with. In short, I’ve spent some time around the PS3 and or the teams developing for it.
Now I’ve spoken with people who are on the technical side of the PS3. I’ve also talked with people on the technical side of the XBOX 360. The consistent comment I am hearing from people on my end is, “The XBOX 360 is better”. They are saying that it is capable of just doing more.
If this is for real then this is the best evidence we have in the Xbox 360 vs PS3 graphics debate. Although Josh Robinson is definetely a developer for Sony Online Entertainment I can’t guarantee it is 100% real so I’m putting this article under rumours. I’ll update as soon as I find out more.
tja, het is een artistquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Overigens is dit maar een gedeelte uit het interview.
Hij zei ook dat zij de enige waren die een real time demo hadden op de e3.
Het zegt eigenlijk meer over hoeveel games je koopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef washandje het volgende:
Ja ze zijn wel leuk die achievements, maar ze zeggen niet echt veel over skill zoals "men" je wil doen geloven.
Dat is momenteel 1 van de weinige zwakke punten van het dashboard inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
Downloaden op de achtergrond
dit zou een handige update zijn
Alleen erg irritant dat je bij elke keystroke een bliepje hoort. Ook werken de pijltjestoetsen niet om door menu's te bladeren etc, mag ook wel verbeterd worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef kepler het volgende:
mijn keyboard werkt gewoon op de 360
wist ik niet eensHandig als ik dadelijk weer veel tekst moet invoeren
ach ik ga het toch alleen maar gebruiken om tekst in te voerenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Alleen erg irritant dat je bij elke keystroke een bliepje hoort. Ook werken de pijltjestoetsen niet om door menu's te bladeren etc, mag ook wel verbeterd worden.
Ik mag toch hopen dat straks met die Windows Messenger plug-in dat het eruit is anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:18 schreef kepler het volgende:
[..]
ach ik ga het toch alleen maar gebruiken om tekst in te voerenen zo vaak zal ik dat niet nodig hebben denk ik
leadersboards FTWquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:50 schreef washandje het volgende:
Ja ze zijn wel leuk die achievements, maar ze zeggen niet echt veel over skill zoals "men" je wil doen geloven.
Oh ja?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:12 schreef kepler het volgende:
mijn keyboard werkt gewoon op de 360
wist ik niet eensHandig als ik dadelijk weer veel tekst moet invoeren
volgens mij werkt elk USB-keyboard. Ik heb een draadloze en stopte de ontvanger in de 360 en heet werkt gewoonquote:
Goed dat je het zegt.. ik had vanavond rustig alleen het toetsenbord op mn schoot genomen .. afvragend wat ik verkeerd deedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij werkt elk USB-keyboard. Ik heb een draadloze en stopte de ontvanger in de 360 en heet werkt gewoon
je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.. ik had vanavond rustig alleen het toetsenbord op mn schoot genomen .. afvragend wat ik verkeerd deed
Oh, maar dat is heel erg gemakkelijk hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:09 schreef Lampie_ het volgende:
Ik wil alleen weten hoe ik nou internet access op beide tegelijk krijg!
Iets wat je niet nodig hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Lampie_ het volgende:
Dit heb ik nodig: "One standard RJ-11 analog phone cable or one (1) F-type coaxial cable, depending on your PC's modem (each sold separately)."
Maar wat is dat?
Heb zelf nog nooit met ICS gewerkt, maar zoek hier eventjes tussenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Lampie_ het volgende:
Ok ik heb dat gedaan, maar aan het einde van de test geeft dat ICS aan dat het niet gelukt is? Ik weet echt niet hoe dit allemaal werkt, moet ik iets instellen in de opties van 1 van de kaarten?
http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/connecttolive/icsconnection.htmquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:36 schreef Lampie_ het volgende:
Ok ik heb dat gedaan, maar aan het einde van de test geeft dat ICS aan dat het niet gelukt is? Ik weet echt niet hoe dit allemaal werkt, moet ik iets instellen in de opties van 1 van de kaarten?
nee je moet de netwerkkaart waarop je internet binnenkomt delen (noem ik even internet) met de netwerkkaart waaraan je Xbox hangt (heet xbox). Bij advanced properties kun je dus het internet delen bij je 1e netwerkkaart (Internet) en dan vraagt tie naar welke netwerkkaart dit moet en dan kies je Xbox. Alles gaat automatisch, maar het kan zijn dat je firewall in de weg zitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef Lampie_ het volgende:
kepler dat had ik net gelezen. Daar staat dus ook niks bij wat mij helpt.
Moet ik in de 2e netwerkkaart(die ik dus gebruik voor de 360) m'n eigen IP toewijzen? Want dat doet hij niet automatisch. In TCP/IP staat niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |