Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Goeie titel.
Als hij dat konquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?
Als ik dat konquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?
FCI was geweldig.... wat is er anders aan Predator? Zit FCI in die versie.... ? Zoiets las ik geloof ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef pkwarts het volgende:
Anders ging Roy er eentje openen, dus moest snel handelen
Iedereen trouwens het fantastische Far Cry Instincts Predator filmpje gezien?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9039
Mooier dan op PCquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef pkwarts het volgende:
Anders ging Roy er eentje openen, dus moest snel handelen
Iedereen trouwens het fantastische Far Cry Instincts Predator filmpje gezien?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9039
Nee, tis meer een tactische FPS.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken de gameplay niet.... is het een FPS ala BF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:15 schreef devv05 het volgende:
Pff, dat lukt nooitIk heb een hekel aan dat soort superieure 'eindbazen'
Verpest voor mij het hele spel.
Ligt er niet nog ergens een rifle?
Idd, als ik eindbazen wil koop ik DoA4 ofzo wel, Condemned moet een horror-adventure zijn en dit soort onzin erbuiten laten. Heb je 'm uiteindelijk wel uit weten te spelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!
Nauwelijks gebruiktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb geen moment moeite gehad met de eindbaas bij Condemned... Je hebt tijdens het spel toch wel geleerd hoe je moet blocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het spel nou 2 keer uitgespeeld zonder echt veel te blocken. Wat ik altijd doe als hij gaat slaan dan loop ik naar achtere en dan mist hij, dan loop ik naar voren en sla hem. Zeker met een fire axe of sledge hammer is dat goed te doen.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |