Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Goeie titel.
Als hij dat konquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?
Als ik dat konquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het nou niet de bedoeling dat jij de titel aanpast?
FCI was geweldig.... wat is er anders aan Predator? Zit FCI in die versie.... ? Zoiets las ik geloof ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef pkwarts het volgende:
Anders ging Roy er eentje openen, dus moest snel handelen
Iedereen trouwens het fantastische Far Cry Instincts Predator filmpje gezien?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9039
Mooier dan op PCquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:53 schreef pkwarts het volgende:
Anders ging Roy er eentje openen, dus moest snel handelen
Iedereen trouwens het fantastische Far Cry Instincts Predator filmpje gezien?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9039
Nee, tis meer een tactische FPS.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ken de gameplay niet.... is het een FPS ala BF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:15 schreef devv05 het volgende:
Pff, dat lukt nooitIk heb een hekel aan dat soort superieure 'eindbazen'
Verpest voor mij het hele spel.
Ligt er niet nog ergens een rifle?
Idd, als ik eindbazen wil koop ik DoA4 ofzo wel, Condemned moet een horror-adventure zijn en dit soort onzin erbuiten laten. Heb je 'm uiteindelijk wel uit weten te spelen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!
Nauwelijks gebruiktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb geen moment moeite gehad met de eindbaas bij Condemned... Je hebt tijdens het spel toch wel geleerd hoe je moet blocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het spel nou 2 keer uitgespeeld zonder echt veel te blocken. Wat ik altijd doe als hij gaat slaan dan loop ik naar achtere en dan mist hij, dan loop ik naar voren en sla hem. Zeker met een fire axe of sledge hammer is dat goed te doen.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Dan is het helemaal debiel. Hoe verneuk je een game op het eind, pff...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef H.Flick het volgende:
Klopt ja, het is gewoon een normale vijand en geen eindbaas.
Volgens mij ben jij de eerste die hier over klaagt... zoek het eens bij je eigen vaardighedenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan is het helemaal debiel. Hoe verneuk je een game op het eind, pff...
Het zou pas nieuws zijn als het lelijker zou zijn, aangezien Far Cry uit januari 2004 is en FC:I predator uberhaupt nog niet verschenen is. Het water is dan ook idd beter in FC:I Predatorquote:
[Discussie] Fanboysquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het zou pas nieuws zijn als het lelijker zou zijn, aangezien Far Cry uit januari 2004 is en FC:I predator uberhaupt nog niet verschenen is. Het water is dan ook idd beter in FC:I Predator. Jammer alleen dat wat betreft zaken als belichting FC:I Predator nog steeds z'n meerdere moet erkennen in Far Cry
.
Waarom zou een winkel zeggen dat er een prijs daling aan komt. Dan wachten mensen toch juist langer en dan kost het hun omzet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was vandaag bij dixons en daar zeiden ze off the record dat er een prijsverlaging zit aan te komen, wie kan dit bevestigen? (adviesprijzen: 369 voor premium en 249 voor core pack)
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de eerste die hier over klaagt... zoek het eens bij je eigen vaardigheden.
Of bij jouw leesvaardigheden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een spel met "eindbazen" concept vind ik altijd ruk... heeft ook voor een groot deel condemned verpest voor mij... alles daarvoor was echt super!!
Lijkt me nogal stug, aangezien er nog steeds een leveringstekort is zou het een beetje onlogisch zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:34 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was vandaag bij dixons en daar zeiden ze off the record dat er een prijsverlaging zit aan te komen, wie kan dit bevestigen? (adviesprijzen: 369 voor premium en 249 voor core pack)
Heel logisch, tegenvallende verkopen, gezien het feit dat de 360's nog steeds nauwelijks vrij te koop zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gerucht gaat dat microsoft zoveel consoles wil afzetten om de wind uit de zeilen van de ps3 en nintendo revolution te nemen. Na de succesvolle introductie vallen de verkopen echter flink tegen en nu hoopt ms door een prijsoffensief de userbase op te krikken voordat de ps3 en Nr uitkomen dit voorjaar.
De makro had gister alleen Core staan, en ze hebben nog steeds geen festplatte in hun assortiment. De hele levering is één grote flop. Maar Far Cty is mooiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heel logisch, tegenvallende verkopen, gezien het feit dat de 360's nog steeds nauwelijks vrij te koop zijn.
Zonde van die map pack, die kan je namelijk gratis downen van live.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:41 schreef Ipho het volgende:
Maar eens halo 1 en 2 gekocht, ook maar dat Map pack dinges.
Tja, dat is een bundel, dus of het er duurder op wordt wet ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zonde van die map pack, die kan je namelijk gratis downen van live.
]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:29 schreef Wessiej het volgende:
FC is lichtig (niet dat dat woord bestaat) GR:AW is heel grauw.
Beetje vaag om een vergelijking te leggen, maar ze zijn wel alle 2 gewoon rete mooi.
En Full Auto heeft vertraging tot Maandag gekregen.
Alles los kpoen was, 57 euro. Nou dan koop ik wel die triple pack, heb ik alles in een keer voor 40 euro.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zonde van die map pack, die kan je namelijk gratis downen van live.
Impressies, nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
Woei, ik heb onlangs de preview van GR:AW mogen ontvangen!![]()
De roddelrubriek van GameInformer.quote:RARE PROJECT BUSTS LIKE A PINATA
Loose Talk has learned that Rare's next Xbox 360 project is codenamed Viva Pinata. Although details on the game are scarce at this point, it will be released in conjunction with a cartoon show on television, and Microsoft has trademarked the licensing for everything from shampoos to trading cards.
Sfeervol!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:31 schreef devv05 het volgende:
Eerste screenshot (volgens mij) van Bioshock
[afbeelding]
Ik heb ze allemaal maar door een bug kan ik die achievements niet halen..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef Heintje het volgende:
Die van die birds zijn gewoon te halen. Tenminste die is mij wel gelukt.
Ik moet alleen nog het hele spel Melee, allen melee wapens en alle sporen vinden.
Het is alleen dat ik alle levels al minstens 1 keer heb uitgespeeld zonder een vuurwapen te gebruiken. Of mag je ook niet killen met je teaser.
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:31 schreef devv05 het volgende:
Eerste screenshot (volgens mij) van Bioshock
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namen
Humor +5quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ze hebben geeneens moeite gedaan alle bugs te verwijderen voordat ze die screen namen
te flauwquote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Gisteren in de stad geweest maar heb ze nog nergens zien staan, ook niet in de MediaMarkt. Wel meer dan genoeg Core systemen maar die wil niemand. Maar ik zou zeggen probeer het eens.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
zijn de premiums ondertussen al een beetje normaal te krijgen ?
Ik wil hem ook kijken, maar mijn PC trekt geen HD filmpjes, baal ervan.quote:
Het embargo staat op 14 februari, helaas. Als Valentijcadeautje krijgen jullie die van mij ok?quote:
Ja, een shooter zonder features om het leuker te maken maar alleen nog een nog donkere settingquote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook totaal geen Prey fan... standaard shooter met ondersteboven features om het leuk te maken![]()
Nee,... dan zou ik Gears of War nemen
GoW is helemaal geen shooter, toch? Volgens mij is het veel meer RE4-achtig.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, een shooter zonder features om het leuker te maken maar alleen nog een nog donkere setting
whoopee.
Nee het is zeker wel een shooter, 3rd person en een hele vette.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
GoW is helemaal geen shooter, toch? Volgens mij is het veel meer RE4-achtig.
Ik dacht dat het meer survivalhorror-achtig was. Dat je in het licht moest blijven omdat de monsters daar niet tegen konden.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee het is zeker wel een shooter, 3rd person en een hele vette.
Jij hebt het al gespeeld merk ik?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Pleasequote:Op zondag 12 februari 2006 16:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij hebt het al gespeeld merk ik?
Meer een 2nd person shooter volgens de makers,...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
2nd person zou inhouden dat je het door de ogen bekijkt van degene die je neerschiet... zou wel apart zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meer een 2nd person shooter volgens de makers,...
Je kan zeker wel je soldaat zelf besturen, don't worry on that. Het leunen tegen de muur e.d. doet zelfs een beetje Splinter Cell aan. Niet dat je zo lenig bent als Sam, maar goed.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Dan snap ik het niet, want bij FSW kon je je mannetje niet zelf besturen. Is dat bij GR:AW ook?
Klinkt allemaal erg goed, en in tegenstelling tot wat ik veel lees van wat anderen vinden lijken die huds me juist erg cool.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je kan zeker wel je soldaat zelf besturen, don't worry on that. Het leunen tegen de muur e.d. doet zelfs een beetje Splinter Cell aan. Niet dat je zo lenig bent als Sam, maar goed.![]()
Het is met name het gebruik van het D-pad in combi met je Ghost Squad die het zo FSW over doet komen. Maar dan veel beter!
Je merkt echt dat je HUD in contact zit met het hoofdkwartier. Ga je uit de BattleZone, dan vervagen je huds, heb je storing etc. Wel cool om je zo in te perken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg goed, en in tegenstelling tot wat ik veel lees van wat anderen vinden lijken die huds me juist erg cool.
Nee,.... check anders eens het developers interview als je het wilt weten.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:47 schreef H.Flick het volgende:
[..]
2nd person zou inhouden dat je het door de ogen bekijkt van degene die je neerschiet... zou wel apart zijn.
Heel kort zie je soms een stoer filmpje van wat Ghosts die door de stad heen lopen, dit is dan het laadscherm.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef Retuobak het volgende:
Zitten er inderdaad geen laadtijden in eigenlijk? Bij de 1up show zeiden ze dat je in plaats van laadtijden met blackhawks gewoon naar volgende missies ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |