De eerste fanboy heeft zich reeds gemeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef twi het volgende:
Da's vrij simpel. Er zijn gewoon zieltjes die niet inzien dat de X360 rondjes loopt om de PS3 qua performance.
Juist nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heeft (bijvoorbeeld) Nintendo gedaan ? Aan je geslachtsdeel gezeten ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Angstig goede beschrijving van het Revolution topicquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef Steeven het volgende:
Ze jagen vaak op de enkele die wel een ietsje realiteit heeft en flamen daar flink op los.
Juistemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Angstig goede beschrijving van het Revolution topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Redelijk, alhoewel het Rev topic meer een mix is tussen fanboys, en mensen die erg bewust anti-nintendo zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Angstig goede beschrijving van het Revolution topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, mensen als Notorious blijf je houden, die moet je gewoon negeren. Dat zijn mensen die puur komen om te flamen en te rellen, niet om een goede discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
en mensen die erg bewust anti-nintendo zijn.
Tsja, dat gaat ook te verquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef P-Style het volgende:
Je hebt ook het andere uiterste. Mensen die vinden dat je pas een "echte gamer" bent als je àlle consoles in huis hebt en absoluut geen voorkeur mag hebben.
En nu een Xbox kopen, ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:51 schreef disjfa het volgende:
Fap fap fap. Waar mensen zich druk om maken. Een paar mensen die iets zeggen over wat zij vinden. Lekker laten gaan en overheen lezen.
Toch wel de meest bizarre categorie van allemaal!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef twi het volgende:
Deze buitencategorie heet de Ruzbeh-categorie.
Helaas ben jij te redelijk voor de SocialDisorder Edodingus-categoriequote:Op woensdag 8 februari 2006 02:00 schreef P-Style het volgende:
Toch wel de meest bizarre categorie van allemaal!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Denk dat ik in de eerste categorie val.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef twi het volgende:
Helaas ben jij te redelijk voor de SocialDisorder Edodingus-categorieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had 'm uit duizenden kunnen herkennenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was dit trouwens wat je bedoelde Twi? Ik vond het een moeilijke post...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop