De eerste fanboy heeft zich reeds gemeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:18 schreef twi het volgende:
Da's vrij simpel. Er zijn gewoon zieltjes die niet inzien dat de X360 rondjes loopt om de PS3 qua performance.
Juist nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heeft (bijvoorbeeld) Nintendo gedaan ? Aan je geslachtsdeel gezeten ofzo
Angstig goede beschrijving van het Revolution topicquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:39 schreef Steeven het volgende:
Ze jagen vaak op de enkele die wel een ietsje realiteit heeft en flamen daar flink op los.
Juistemquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Angstig goede beschrijving van het Revolution topic
Redelijk, alhoewel het Rev topic meer een mix is tussen fanboys, en mensen die erg bewust anti-nintendo zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Angstig goede beschrijving van het Revolution topic
Ach, mensen als Notorious blijf je houden, die moet je gewoon negeren. Dat zijn mensen die puur komen om te flamen en te rellen, niet om een goede discussie aan te gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef philipnorth het volgende:
[..]
en mensen die erg bewust anti-nintendo zijn.
Tsja, dat gaat ook te verquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef P-Style het volgende:
Je hebt ook het andere uiterste. Mensen die vinden dat je pas een "echte gamer" bent als je àlle consoles in huis hebt en absoluut geen voorkeur mag hebben.
En nu een Xbox kopen, ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:51 schreef disjfa het volgende:
Fap fap fap. Waar mensen zich druk om maken. Een paar mensen die iets zeggen over wat zij vinden. Lekker laten gaan en overheen lezen.
Toch wel de meest bizarre categorie van allemaal!quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef twi het volgende:
Deze buitencategorie heet de Ruzbeh-categorie.
Helaas ben jij te redelijk voor de SocialDisorder Edodingus-categoriequote:Op woensdag 8 februari 2006 02:00 schreef P-Style het volgende:
Toch wel de meest bizarre categorie van allemaal!
Denk dat ik in de eerste categorie val.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef twi het volgende:
Helaas ben jij te redelijk voor de SocialDisorder Edodingus-categorie
Ik had 'm uit duizenden kunnen herkennenquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was dit trouwens wat je bedoelde Twi? Ik vond het een moeilijke post...
Je hoeft echter niet per se kind of fanboy te zijn om geld te hebben voor slechts één console.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Fanboys zijn vooral kinderen die maar geld hebben voor 1 console. En dat is dan alles voor ze, want ze hebben er hard voor gewerkt (of om gezeurd bij papa en mama)
Ik zeg toch ook niet dat jij dat zegt!quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:24 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zeg ik toch ook niet.
Tja. Dat was meer bedoeld voor de mensen die niet genoeg geld hebben voor meerdere consoles.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ik raakte in de war door je pi. die is zo negatief.
studenten hebben ook zelden geld voor meerdere consoles. Ik wil mezelf niet als kind zienquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:24 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zeg ik toch ook niet.
ik had over die kinderen, en daarbij is het wel vaak het geval.
Jij behoort idd tot de Ruzbeh catogorie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:45 schreef i-spy24 het volgende:
Riep iemand daar 'fanboy'?
![]()
[[url=http://x11.putfile.com/2/3719433911.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef twi het volgende:
- knip -
Prachtigquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef twi het volgende:
-knip-
Spangenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben fan van Sparta en van goede games.
voetbal = spel = gamequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben fan van Sparta en van goede games.
Je wordt fan omdat je iets goed vindt inderdaad, het probleem is alleen dat mensen een beetje blijven hangen en uiteindelijk soms niet eens meer in kunnen zien dat andere mensen misschien een andere voorkeur hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef mordradead het volgende:
Word je niet juist Fan van iets omdat het in bepaalde dingen de concurrentie overtreft? Dat sommige mensen ucRuzbeh uche daar te ver in gaan moeten ze zelf wetenaltijd lachen met die lui.
BELIEVE
Dat is niet het enige probleem, sommige mensen denken gewoon absoluut niet na. Verblind door hun ego en gebrek aan intelligentie gaan ze dus maar dom andere consoles bashen en mensen die die consoles aanhangen. Maar ja, opzich wel logisch met waardeloze consoles als de NGC en PS2. Xbox Rulezzz allquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je wordt fan omdat je iets goed vindvindt is met dt >_< inderdaad, het probleem is alleen dat mensen een beetje blijven hangen en uiteindelijk soms niet eens meer in kunnen zien dat andere mensen misschien een andere voorkeur hebben.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je woRdt fan omdat je iets goed vind] inderdaad, het probleem is alleen dat mensen een beetje blijven hangen en Uiteindelijk soms niet eens meer in kunnen Zien dat andere mensen Beter misschien Een andere voorkeur Hebben.
Tsja, waarom zijn er fanatici. Waarom zijn er mensen die fanatiek met schuim rond de mond het woord verkondigen? Waarom zijn er mensen die alles kut vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er Fanboys ?
Veelal om de aandacht en "het erbij horen"-principe.quote:Mensen die alleen maar voor een console zijn en de andere consoles poep vinden ??
l33t-sp3@k is kewl mén!quote:En dan vooral bij nieuwscomment van "SONY gaat 2006 OWNenn met de PS3, rev is STRONT, omfg i die". Wat heeft (bijvoorbeeld) Nintendo gedaan ? Aan je geslachtsdeel gezeten ofzoJe vriendin verkracht oO<
Dat zie ik niet als ik al gequote heb bijdehandjequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:52 schreef peristilius het volgende:
Had het al verbeterd hoor zeikerd.
Sorry hoor maar dit topic is voor fanboys en niet voor fangirlsquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:03 schreef Chanty87 het volgende:
-dik verhaal-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |