Hier dan voor jequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef kepler het volgende:
waar is het mooie plaatje van Pkwarts
Saint's Row trailer: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8804
is ie al te koop in de winkel dan? Morgen toch pas?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
fuck maart, ik heb dead or alive 4
nou nog me werk dag uitzitten
ja die gozer kwam er te laat achter dat ie em niet mocht verkopen , dat ie tot morgen moest wachtenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is ie al te koop in de winkel dan? Morgen toch pas?
De intelligentie van verkopers spreekt weer eens boekdleenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
ja die gozer kwam er te laat achter dat ie em niet mocht verkopen , dat ie tot morgen moest wachten
als een verkoper zegt : erm, ik mocht em eigenlijk nog niet verkopen dan weet ik genoeg, de te groter me smile toen ik de winkel uitliepquote:
dat ghetto gebeuren vond ik het probleem niet, de neger muziek wel ik HAAT Rap/R&b en alles wat er tussen zitquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef H.Flick het volgende:
De mensen die uitkijken naar Saints Row, vonden die dat ghetto-gebeuren in San Andreas ook leuk?.
Redelijk jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef H.Flick het volgende:
De mensen die uitkijken naar Saints Row, vonden die dat ghetto-gebeuren in San Andreas ook leuk?.
Ja, ook dat. Ik vond het Country-station nog het leukstequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat ghetto gebeuren vond ik het probleem niet, de neger muziek wel ik HAAT Rap/R&b en alles wat er tussen zit
K-DST manquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Ik vond het Country-station nog het leukste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |