Hier dan voor jequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:28 schreef kepler het volgende:
waar is het mooie plaatje van Pkwarts
Saint's Row trailer: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8804
is ie al te koop in de winkel dan? Morgen toch pas?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
fuck maart, ik heb dead or alive 4
nou nog me werk dag uitzitten
ja die gozer kwam er te laat achter dat ie em niet mocht verkopen , dat ie tot morgen moest wachtenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is ie al te koop in de winkel dan? Morgen toch pas?
De intelligentie van verkopers spreekt weer eens boekdleenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
ja die gozer kwam er te laat achter dat ie em niet mocht verkopen , dat ie tot morgen moest wachten
als een verkoper zegt : erm, ik mocht em eigenlijk nog niet verkopen dan weet ik genoeg, de te groter me smile toen ik de winkel uitliepquote:
dat ghetto gebeuren vond ik het probleem niet, de neger muziek wel ik HAAT Rap/R&b en alles wat er tussen zitquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef H.Flick het volgende:
De mensen die uitkijken naar Saints Row, vonden die dat ghetto-gebeuren in San Andreas ook leuk?.
Redelijk jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef H.Flick het volgende:
De mensen die uitkijken naar Saints Row, vonden die dat ghetto-gebeuren in San Andreas ook leuk?.
Ja, ook dat. Ik vond het Country-station nog het leukstequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat ghetto gebeuren vond ik het probleem niet, de neger muziek wel ik HAAT Rap/R&b en alles wat er tussen zit
K-DST manquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Ik vond het Country-station nog het leukste.
Maar je hebt lekker geen 360quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast Blue Dragon en Lost Odessey lijkt NNN me ook wel tof
Ik denk de netwerk adapter. Ik heb hem ook en het werkt perfect. Scheelde weer flink wat boren en kabeltjes trekken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:29 schreef devv05 het volgende:
Welk wireless usb ding bedoel je? Controller?
Die ja, kwam er effe niet op. Had een WET staan van Belkin, maar dat dingetje is nogal groot en heeft naast een externe voeding ook nog eens een UTP kabel naar de 360 lopen. Niet echt ideaal.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk de netwerk adapter. Ik heb hem ook en het werkt perfect. Scheelde weer flink wat boren en kabeltjes trekken.
Hmm ok. op de xbox dus geen echte aanrader? Mwah, nieuwe console is toch wel weer veel geldquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:10 schreef Retuobak het volgende:
Call of Duty 2 is er niet op de Xbox
De Xbox heeft Call of Duty 2: Big Red One, een spin-off voor de previous-gen consoles, die van mindere kwaliteit is dan de echte Call of Duty 2 (welke er alleen is op PC en 360)
Sowieso zou ie op de Xbox veel minder zijn. Kost even wat geld, maar dan heb je ook wat. Zeker aan te raden, ook met het oog op de toekomstquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Hmm ok. op de xbox dus geen echte aanrader? Mwah, nieuwe console is toch wel weer veel geld![]()
Ik heb even gekeken, en kan voor mijn xbox+controllers/ dvd-kit+spellen toch wel zo'n 150 euro krijgen. Maar heb ook nog een nieuwe telefoon nodig...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sowieso zou ie op de Xbox veel minder zijn. Kost even wat geld, maar dan heb je ook wat. Zeker aan te raden, ook met het oog op de toekomst
En ach het is maar een eenmalige aanschaf en als je het vergelijkt met PC hardware valt het eigenlijk heel erg mee.
Die zijn gratis met een abboquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:33 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en kan voor mijn xbox+controllers/ dvd-kit+spellen toch wel zo'n 150 euro krijgen. Maar heb ook nog een nieuwe telefoon nodig...
Heel zeker, vanmiddag gehaald bij de Dixons (net binnen en weer uitverkocht). Op XBW forum bleek (andere users die ook van de nieuwe lading hebben) dat de nieuwe premium lading geen afstandsbediening meer bij heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
Bij mij zat ie er wel bij, maar heb dat ding nog niet eens uitgepakt
Maar weet je dat zeker? Heb je m al gekocht dan?
Wat een genotquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga er nu een halen![]()
Heb er net een weg laten leggen bij de dixons (Premium pakket)
Mister_T heeft een 360, zie jullie binnenkort wel live...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga er nu een halen![]()
Heb er net een weg laten leggen bij de dixons (Premium pakket)
duurt gewoon langer om te downloaden dan de demo van Full Autoquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef kepler het volgende:
Marble Blast Ultra op Xbox Live Arcade
Gratis full game?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:24 schreef kepler het volgende:
Marble Blast Ultra op Xbox Live Arcade
Weet ik, maar wel maandelijks dokkenquote:
Als ik er een koop valt de core pack voor mij idd al af, dan doe ik het wel gelijk goed.quote:Leg je 250 bij dan heb je 'm al(wel de premium natuurlijk he
)
Ja wat is simpel.. ik hou van shooters en racers.. maar deze titel spreekt me toch niet zo aan en toch word beide gecombineerd.. ik moet eerst de demo eens spelen ook.. maar beetje zonde van mn geld denk ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:05 schreef piet_pelle het volgende:
Full Auto lijkt me erg cool, ik ben altijd wel van de arcade games geweest.
Alleen jammer dat het waarschijnlijk niet zoveel zal verkopen. De meeste gamers hier houden niet van simpele games, dus dan wordt het niet zo druk op live.
Simpel zijn arcade games, games waarbij je steeds hetzelfde moet doen. Europeanen houden van games die zo uitgebreid mogelijk zijn, GTA, Gran Turismo, Elder scrolls maar b.v. een game als Monkey ball die alom geprezen is om zijn gameplay en fun gehalte verkoopt hier echt voor geen ene meter.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat is simpel.. ik hou van shooters en racers.. maar deze titel spreekt me toch niet zo aan en toch word beide gecombineerd.. ik moet eerst de demo eens spelen ook.. maar beetje zonde van mn geld denk ik.
Psst kom de multiplayer van FNR3 bij mij testenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:02 schreef =HellFire= het volgende:
Full Auto vind ik persoonlijk wel leuk, maar ik ben altijd al meer van de arcaderacers geweest, bedoel PGR3 is super goed als je objectief bekijkt maar vermaak ik me er mee? Niet echt he.
Morgen DOA4 en RR6 en Fight Night Round 3, allemaal voor de review. Ben benieuwd hoe die laatste gaat worden.![]()
Ja ik wou hem ook halen het is wel erg vet omdat je je tv er ook mee kan bedienen, en hij ziet er tof uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil eigenlijk die andere AB hebben, maar dat vind ik zo zonde omdat ik er al eentje gratis bij heb gekregen.
watquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:37 schreef pkwarts het volgende:
Kepler, heb je nou echt Marble Blast Ultra gekocht?
En je bent niet de enige...quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:43 schreef kepler het volgende:
[..]
watik vind het echt een leuke game
op 1 level sta ik al in de top 100
Tis de DEBUG versie.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Psst kom de multiplayer van FNR3 bij mij testen
Gold bedoel je? Of Silver?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:56 schreef Morthill het volgende:
Vanavond ga ik op Xbox Live:D:D Eindelijk
Zit daar geen MP in dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Tis de DEBUG versie.![]()
ik weet het, ik ben NIET in de positie om te klagen maar EA, ik had liever retail gezien
DOA 4 is ook gewoon meer van hetzelfde. Imo een matige fighter die al sinds deel 2 alleen maar betere graphics heeftquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
De eurogamer review is niet echt positief. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625
Door Live ondersteuning wel weer erg okquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
DOA 4 is ook gewoon meer van hetzelfde. Imo een matige fighter die al sinds deel 2 alleen maar betere graphics heeft
Nee, dan wacht je op Omikron: Karma en pik je daarin gewoon de adventure en FPS elementen gratis meequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef MMaRsu het volgende:
Als je een fighter wil koop je Virtua Fighter of SC
Ja lokaal dat bedoelde ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik kan dan alleen online op het debug netwerk van XBL. Ja, of lokaal natuurlijk.
Dat is inderdaad leuk, maar dat heeft Street Fighter Third nogwat ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Door Live ondersteuning wel weer erg ok
Waarom nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Moet ik m'n debug meenemen zeker.
Precies, ik moet zeggen dat ik het knokken in Omikron: The Nomad Soul leuker vind dan in veel beat 'm ups.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dan wacht je op Omikron: Karma en pik je daarin gewoon de adventure en FPS elementen gratis mee.
Hey het gaat hier over de 360, niet over de pcquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Precies, ik moet zeggen dat ik het knokken in Omikron: The Nomad Soul leuker vind dan in veel beat 'm ups.
Hoi, Omikron:Karma is PC/PS3/360quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey het gaat hier over de 360, niet over de pc![]()
Mods ook
Ik zeg dit om Kabouters post die over het vervolg op de genoemde game gaat te ondersteunen. Dit vervolg komt namelijk ook op de 360 uit en lijkt me erg tof.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hey het gaat hier over de 360, niet over de pc![]()
Mods ook
Ik haal Burnout alleen als ze dat achterlijke door-auto's-heenrijden eruit slopen en je weer gewoon laten crashen als je een auto beukt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef devv05 het volgende:
Wat een waardeloos spel dat Full Auto.
Iets te arcade ook naar mijn zin trouwens, ik wacht wel op Burnout!
nog steeds gewoon anormimoes?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:21 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Mister_T heeft een 360, zie jullie binnenkort wel live.....
De hele frame rate van het spel is kut. En dat zelfde geld voor het spel. (lees: Demo)quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:41 schreef devv05 het volgende:
Wat een waardeloos spel dat Full Auto.
Graphics vind ik nog redelijk, maar ik heb ook last van framedrops, de besturing is waardeloos en de demo liep na 20 seconden vast! Nou ik heb meteen genoeg gezien, deze haal ik zeker niet
Iets te arcade ook naar mijn zin trouwens, ik wacht wel op Burnout!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |