ik krijg xbox 360 over een uurtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoop dat ik die 360 kan halen vrijdag avond
Trouwens hoeveel spelers staan geranked met fifa rtwc ?
doe je goed lekker op het late uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:26 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
ik krijg xbox 360 over een uurtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke zaak waar ze games verkopen als het goed is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef PabloEscobar het volgende:
waar kan je pro evolution soccer 5 nog meer kopen???...ben naar free record shop gegaan en daar hadden ze het niet meer.
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je goed lekker op het late uur
welke spellen heb je er bij gehaald ?
ff goed opletten dan als ik vrijdag hem kan halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef peristilius het volgende:
De 'premium packs' zijn nog steeds slecht verkrijgbaar, het kan dus kloppen dat je alleen maar 'core packs' tegenkomt. Je zou alle winkels af kunnen gaan om te kijken of ze ergens nog verkrijgbaar zijn, of je kunt een tijdje wachten tot ze weer gewoon volop leverbaar zijn.
-zucht- ik vroeg dus waar ze WEL verkrijgbaar zijn!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef peristilius het volgende:
De 'premium packs' zijn nog steeds slecht verkrijgbaar, het kan dus kloppen dat je alleen maar 'core packs' tegenkomt. Je zou alle winkels af kunnen gaan om te kijken of ze ergens nog verkrijgbaar zijn, of je kunt een tijdje wachten tot ze weer gewoon volop leverbaar zijn.
Dan kan niemand je hier vertellen, dat verandert namelijk regelmatig. Het beste idee is gewoon winkels afbellen of gewoon reserveren ergensquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
-zucht- ik vroeg dus waar ze WEL verkrijgbaar zijn!![]()
www.degoudengids.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Morthill het volgende:
een KINKY deeltje??
Nee, dat zijn dikke crap games en pes 5 is een xbox game.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:
- need for speed most wanted
- GTA SA
- NBA 2006
- Pro Evolution Soccer 5 (ga ik nog kopen... hij kon ie niet vinden)
En ik ga nog een Xbox live Gold pakket kopen![]()
![]()
Goed begin toch?? kan ik toch verder mee zijn 4 goede games!! of niet?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |