Hehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:24 schreef peristilius het volgende:
Kuthoer, jij was eerder, ga dan mijn topic maar op slot gooien!
Ik, of eigenlijk m'n pa want die kwam er mee aanzetten, heb een third party kabel die je tenminste WEL kunt vinden. Doet het prima hoor. En geloof me het ziet er veel beter uit in het echt, maar er gaat nou eenmaal een hoop verloren tijdens zo'n compressie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:28 schreef Lampie_ het volgende:
Hellfire. Speel jij nou met je x360 op een LCD monitor van Dell? Of wat anders?
Want die VGA adapters zijn nergens te vinden.
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&sku=24134&category_id=4058quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:34 schreef Lampie_ het volgende:
Wat voor monitor is dat? Ik vind het er goed uitzien. Link zou te gek zijn.
Nou, ik vind het toch wel prettig om gewoon een wedstrijd uit te spelen in de sports-series demo's van EA, in plaats van slechts een helftje van 5 minuten, of in elk geval een snelle manier om de demo(wedstrijd) te restarten in plaats van helemaal terug te gaan naar het dashboard en de demo weer te herstarten.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om om een impressie van de game te geven en niet om de demo zelf? Die heb je echt wel in 5 minuten.
uhhuhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 05:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey wat leuk, ik zie TA hier, zonder dat ze post
6e tot 10e plaats winnaars Nederlandquote:Wat had je gewonnen dan?
zal ook wel anders zijn als je het spel vanaf het begin speelt en dan echt in het verhaal zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Raar want de reviews zijn niet slecht..... vond er echt geen reeet aanFilm was idd top
290 en 390 zul je bedoelen. Maar goed, 390 is wat ik ervoor betaalde op de releasequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:48 schreef DarkManta het volgende:
XBOX 360 leuk ding, trouwens al verkrijgbaar vanaf 295 en 395 euro.
Dead or alive 4 is erg cool! Bewegingen zijn iedere keer weer anders, water is na mijn mening nog steeds knullig in elkaar gezet betreft het spatten van water in een gevecht.
Need for Speed Most wanted is op de PC vind ik cooler, alleen op de XBOX 360 is het wat levendiger. Waterdruppels die bewegen tegen je LCD-scherm van de wind. Reflectie op het wegdek wanneer het heeft geregend, alleen vind ik het jammer dat dat dan weer niet natuurgetrouw weergegeven wordt. De regen fade weg, maar de refelctie is uit het niets plotseling weg.
Zo zijn er nog een paar games die ik heb, maar die moet ik nog eens grondig testen, eerst eensPerfect Dark Zero uitspelen
Ben het ding nu aan het downen. Heb niet al te veel verwachtingen dan...Eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd dus...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:17 schreef Lampie_ het volgende:
KK Demo is inderdaad een beetje kut. Film was tevens onwijs goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |