quote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
Rare had toch nog een game in de steigers voor de 360?
Ik heb overigens de demo van Wik gedownload een tijd terug. Ik persoonlijk vind de Friese staartklok van mijn oma interessanter om naar te kijken.
qua grote velden wint Battlefield 2 het denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.. dat GR "realistischer" speelt.. onderzoekend lopen op je doel af.. uitschakelen of uitgeschakeld worden op een tactische manier.
Terwijl BF dan wat makkelijker wegspeelt... (dus meer humor). Mij spreken die voertuigen ook wel aan ook.. althans bij de pc versie was het cool (1942) . En GR2 staat bij mij in het geheugen als "moeilijk" ... grote velden hebben beide wel.
Heidenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond FEAR singleplayer ook niet leuk.
Zo gelachen ook als je een vliegtuig bestuurde, en mannetjes kwamen er bij.. en dan hoog in de lucht er zelf uitspringenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
qua grote velden wint Battlefield 2 het denk ik.
Alleen op de pc miste ik het stunten, Bij bf1942 kon je zalig stunten gewoon op iemand zijn plane staan om over te springen naar een andere enzo, dat kon allemaal niet meer.
En battlefield 2 is zeker weten meer humor, vooral als je samen gaat kutten om bepaalde stunts toch proberen te doen.
En ik denk (zover ik het zie) dat GRAW een Full spectrum warrior met zelf schieten word
Het spel opzich leek me wel aardig, maar ik kan gewoon niet aan mijn bureau zitten en dan gamen. Dat trek ik niet meer.quote:
Oh, doe ik ook lang niet altijd, ga soms ook gewoon op m'n bed zitten PC gamen, wil primaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het spel opzich leek me wel aardig, maar ik kan gewoon niet aan mijn bureau zitten en dan gamen. Dat trek ik niet meer.
Ik vond het daarentegen wel heel leuk, totdat de demo telkens na 5 minuten vastliep. Ik denk dat het aan mijn PC ligt. Als 'ie voor de 360 komt en een beetje speelbaar is dan ga ik hem dus zeker wel halen.quote:
nu weet ik het niet meer hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo gelachen ook als je een vliegtuig bestuurde, en mannetjes kwamen er bij.. en dan hoog in de lucht er zelf uitspringen![]()
Die mannetjes je nakijken van "WTF?"
Jep, tobo op schoot, hard vlak oppervlak (in mijn geval gewoon een plankje) voor de muis en ik game net zo comfortabel op m'n PC als op m'n 360quote:Op maandag 13 februari 2006 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Met muis en keyboard?
Ik draaide zelf de Desert combat mod, zeg maar de battlefield 2 mod voor 1942quote:Op maandag 13 februari 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo gelachen ook als je een vliegtuig bestuurde, en mannetjes kwamen er bij.. en dan hoog in de lucht er zelf uitspringen![]()
Die mannetjes je nakijken van "WTF?"
Nicequote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik draaide zelf de Desert combat mod, zeg maar de battlefield 2 mod voor 1942
Daar had je ook van die grote bombers bij, was schitterend om samen met een maat van me en een broer met een straaljager erachter aan te gaan, er boven hangen en dan eruit springen.
En dan gebruik maken van de mortierblaastvoertuigin1klapop bug , hield in dat als je een mortier op een voertuig zette dat het gelijk ontplofte, kleine bug was het.
Bomber dood met 10 man erin
Of een jeep vol te leggen met explosieven.. dan wachten tot iemand spawnde en die jeep wilde pakken. Die twijfel zien bij hem als jij ergens gewoon op een afstandje simpel staat te wachten.. toch instappen.. KLIK .. BOEM!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik draaide zelf de Desert combat mod, zeg maar de battlefield 2 mod voor 1942
Daar had je ook van die grote bombers bij, was schitterend om samen met een maat van me en een broer met een straaljager erachter aan te gaan, er boven hangen en dan eruit springen.
En dan gebruik maken van de mortierblaastvoertuigin1klapop bug , hield in dat als je een mortier op een voertuig zette dat het gelijk ontplofte, kleine bug was het.
Bomber dood met 10 man erin
heb ik ook nog gespeeldquote:Op maandag 13 februari 2006 12:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nice
Ik vond trouwens Joint Operations ook tof wat klooien betreft, gewoon uit een transportheli met een buggy rijden en dan nog heel aan de grond komen.
nope word geen blij spel dat GRAWquote:Op maandag 13 februari 2006 12:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of een jeep vol te leggen met explosieven.. dan wachten tot iemand spawnde en die jeep wilde pakken. Die twijfel zien bij hem als jij ergens gewoon op een afstandje simpel staat te wachten.. toch instappen.. KLIK .. BOEM!
Dat is wel humor!
Sja.. ben bang dat dat niet is wat ik in GR ga zien.. ziet er beter uit, maar tactischer he.
Ik moet lol kunnen hebben ook..
Thanks.. ik ben er uit.. voor de lange termijn voorzie ik meer lol in BF.. mits de servers goed zijn.. maar die gok neem ik maarquote:Op maandag 13 februari 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nope word geen blij spel dat GRAW
Met battlefield 2 kan je ook een spec ops spelen die kan C4 neerleggen, te mooi om dat je eigen jeep vol te plakken, recht in een tank rijden snel uitstappen en de knop overhalen.
ook genoeg kills mee geregelt
Dan ga ik voor het leuke spel, lekker lachen en dollen op LIVE !!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
nu weet ik het niet meer hoor
BF2 lijkt me vooral een leuk spel worden, terwijl GR gewoon een goed spel zal zijn. Denk ik dan
ik wacht gewoon de reviews nog ff afquote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het leuke spel, lekker lachen en dollen op LIVE !!
ik denk dat BF2 meer lol is maar dat GRAW de betere game isquote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Thanks.. ik ben er uit.. voor de lange termijn voorzie ik meer lol in BF.. mits de servers goed zijn.. maar die gok neem ik maar
Die van April ?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die doen we op het volgende salarisstrookje
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ben ik nu 1 van de weingien die voor Burnout: Revenge gaat? Ik heb echt weer zin om te rammen...heb eigenlijk alleen maar op de 360 versie gewacht vanwege de betere graphics, graphicshoer die ik er ben...
Nee hoor, ik haal 'm ook. Die game moet absoluut geweldig worden via Livequote:Op maandag 13 februari 2006 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ben ik nu 1 van de weingien die voor Burnout: Revenge gaat? Ik heb echt weer zin om te rammen...heb eigenlijk alleen maar op de 360 versie gewacht vanwege de betere graphics, graphicshoer die ik er ben...
Alle ingame settings staan op z'n hoogst in het filmpje.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks is het niet opgenomen op een high-end PC
Op een high-end PC ziet Far Cry er wel degelijk beter uit (het water ook wel wat, maar de gains zitten hem vooral in de belichting). Far Cry met HDR+AA is nog steeds beeldschoon.
Funny thing is, er is GEEN Arabisch land te bekennen in GR:AW. Het speelt zich af in Zuid-Amerika namelijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alleen de arabische sfeer in de games zijn hetzelfde,
BF 2 doe je alles met voertuigen, vliegtuigen die overvliegen ect ect
Gewoon rennen en schieten je weet toch wel dat je respawnt wanneer je wilt.
En GR is rustig om het hoekje kijken, naar de volgende hoek rennen en cover vinden, Muhammed een kogel geven, Rustig naar de andere hoek, Kogel ontvangen Game over
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Funny thing is, er is GEEN Arabisch land te bekennen in GR:AW. Het speelt zich af in Zuid-Amerika namelijk.
Toch doet het zo aan, vreemd is dat...
Zal best cool zijn hoor maar wordt zoiets niet heel saai op den duur?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:24 schreef =HellFire= het volgende:
Hopelijk mag ik die reviewen.En hopelijk heb ik daar dan wel tijd voor.
en de puf daarvoor.
En de motivatie.
Ik vind het nog steeds erg leuk hoor, maar inderdaad, om een of andere reden is het speciale van een game er wel vanaf. Op een gegeven moment komt de volgende stortlading binnen en ga je het lijstje gewoon afwerken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal best cool zijn hoor maar wordt zoiets niet heel saai op den duur?
Het leuke van die game is dat het er in het echt ook zo uit ziet. Althans, op mijn Dell schermpje wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Deze 2 developers movies zijn erg cool zeg
http://movies.teamxbox.co(...)v_diary_crosscom.wmv
http://movies.teamxbox.com/xbox360/gr3/graw_devdiary_02_1080.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
Hou nu eens op joh, jij haalt ze niet eensquote:Op maandag 13 februari 2006 16:25 schreef Chocobo het volgende:
Deze 2 developers movies zijn erg cool zeg
http://movies.teamxbox.co(...)v_diary_crosscom.wmv
http://movies.teamxbox.com/xbox360/gr3/graw_devdiary_02_1080.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hou nu eens op joh, jij haalt ze niet eens
Waarom dan ?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg post zelf anders eens wat informatiefs.
Nee, Far Cry hebben ze extreem zitten patchen met features. Zo sterk dat het nog steeds een van de grafisch meest up to date games isquote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alle ingame settings staan op z'n hoogst in het filmpje.
Dat kan toch alleen op een redelijk snelle PC, helemaal op die framerate.
misschien Pal 60 of 50 proberen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb trouwens m`n eerste dvd die niet goed draaid op m`n 360. Een originele DVD van Madagascar. Trillende beelden van de bewegende characters. Ziet er enorm vaag uit. DVD is schoon daar ligt het niet aan !
Even alle Dixons/MediaMarkt/E-Plaza/Whatever in de buurt bellen, gaat veel sneller en kun je 'm meteen vast laten houden als ze er een hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Klonk het volgende:
damn, echt nergens bij mij in de stad premiums te krijgen, ben in staat om een core te kopen
Ik zou gewoon een bestelling plaatsen bij een winkel. Ik had de mijne bij Dixons besteld, 2 dagen later kreeg ik al telefoon. Ze leveren tegenwoordig elke week uit heb ik gehoord. Gewoon bij een paar winkels vast laten leggen, en kijken bi jwelke je als eerste prijs hebt. Zal niet langer dan een paar dagen duren denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:00 schreef Klonk het volgende:
damn, echt nergens bij mij in de stad premiums te krijgen, ben in staat om een core te kopen
2 posts boven je..quote:Op maandag 13 februari 2006 18:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer komt die demo van GRAW op Marketplace ?
Een hele week welquote:Op maandag 13 februari 2006 18:22 schreef Lampie_ het volgende:
GRAW demo komt ten minste een week voor de release;
X-box-ic
ach een week is prima, kan je iig een beeld scheppen van de hele game en een goede indruk krijgenquote:
Dat is waar.. misschien wil EA dat ook wel doen, zodat je een idee hebt over de serversquote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach een week is prima, kan je iig een beeld scheppen van de hele game en een goede indruk krijgen
als ze uberhaupt met een demo komen die ook online kanquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is waar.. misschien wil EA dat ook wel doen, zodat je een idee hebt over de servers
Ja .. dat is inderdaad af te wachten.. maar goed, ze begrijpen wel dat daar het spel mee staat of valt.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als ze uberhaupt met een demo komen die ook online kan
wel prachtig om te zien hoe EA in 1 !! klap hun hele online reputatie naar de klote heeft geholpen met Burnout 3 toen der tijd,quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. dat is inderdaad af te wachten.. maar goed, ze begrijpen wel dat daar het spel mee staat of valt.
Was het maar alleen Burnoutquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wel prachtig om te zien hoe EA in 1 !! klap hun hele online reputatie naar de klote heeft geholpen met Burnout 3 toen der tijd,
Niemand die er ook maar iets vertrouwen in heeft
NFSU was niet alles met MP weet niet meer wat precies, alleen dat ik MP tegen vond vallen, Tiger Woods had geen lobby waarin je terug kon komen.. en dat is toch ook een minimaal vereiste, een lobby. Nou ja goed Burnout dan, crap verbinding, slechte lobby.quote:
die online service van Battlefield 2 vind ik anders ook behoorlijk brak, tis dat er een fok server is waar ik gelijk op kan vervinden via IP, maar vind de server browser brakkigquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
NFSU was niet alles met MP weet niet meer wat precies, alleen dat ik MP tegen vond vallen, Tiger Woods had geen lobby waarin je terug kon komen.. en dat is toch ook een minimaal vereiste, een lobby. Nou ja goed Burnout dan, crap verbinding, slechte lobby.
Nee, hoe raar het ook klinkt, EA spellen voor de PC zijn echt klaar, maar voor een console hebben ze geen idee lijkt wel. Doen ze maar wat.
Maar goed, vorige week iemand van EA gesproken, en die kon mij vertellen dat ze nu juist de best hadden gedaan om net als op de PC voor battlefield, nu ook op een console een stevige MP'er wilde neerzetten. Doet mij dus vermoeden dat het wel snor zit.
Ze zullen vast niet zeggen dat de online functionaliteit nog steeds even brak is als eerstquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar goed, vorige week iemand van EA gesproken, en die kon mij vertellen dat ze nu juist de best hadden gedaan om net als op de PC voor battlefield, nu ook op een console een stevige MP'er wilde neerzetten. Doet mij dus vermoeden dat het wel snor zit.
Wat had je gewonnen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
kwam vandaag een pakket uit engeland ben ik weer niet thuis maar hopelijk zijn het me prijzen van fifa nog 360 pakket.
Maar afzender was frog nooit van gehoord...
morgen komt dhl nog een keer
Het gaat er toch om om een impressie van de game te geven en niet om de demo zelf? Die heb je echt wel in 5 minuten.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef twi het volgende:
Van EA demo's hoef je weinig te verwachten. Blijft meestal maar beperkt tot 5 minuutjes gamen en dan wordt de stekker eruit getrokken.
Mwoah, het is wel fijn als je de besturing even een beetje door kunt krijgen en ook iets meer van de rest van het spel meekrijgt. Eerste indruk zegt niet altijd alles.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om om een impressie van de game te geven en niet om de demo zelf? Die heb je echt wel in 5 minuten.
Dat was nou precies wat ik wilde weten. Even salaris cashen en dan deze game halen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:46 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vandaag Full Auto gekocht.
Ik heb alleen nog maar een aantal tutorial levels gespeeld maar tot nu toe is het een gaaf spel. Lekker racen en knallen. Nou ja, wat ook in de demo zit alleen dan zonder framedrops.
Volgens mij gaat dit echt gaaf worden online. Als er maar een aantla fokkers zijn die hem kopen. Ik denk dat deze gaver wordt dan brunout.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dat was nou precies wat ik wilde weten. Even salaris cashen en dan deze game halen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:32 schreef Lampie_ het volgende:
KK demo is corrupt. Je kan het T-rex sequence niet triggeren. Er gebeurt helemaal niks.
Ik niet.... hoe lang heb je niet ingelogd op Live?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef Lampie_ het volgende:
Ik kreegg net ook een melding dat er een xbox live update was. maar opeens een melding dat er iets fout ging. MS wat aan het doen?
Mmmm,... wat raarquote:Op maandag 13 februari 2006 23:39 schreef Lampie_ het volgende:
Wat bedoel je? Was zo rond 10 uur toen ik automatisch werdt uitgelogd en toen een melding kreeg over een update. Maar gelijk daarna een melding dat de installatie failde. Maat van mij kreeg wel de melding maar daar ging alles goed.
Ze zijn mij iig nog niet opgevallen. En ik heb al wel een paar keer gereden met 8 man. Het kan zijn dat het nog komt omdat ik nog niet echt veel gespeeld heb maar dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:24 schreef =HellFire= het volgende:
Die NFS:MW demo was best uitgebreid vond ik. En geen framedrops in Full Auto retail? Geweldig!
Vind het maar raar hoor;quote:
Klinkt positief.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze zijn mij iig nog niet opgevallen. En ik heb al wel een paar keer gereden met 8 man. Het kan zijn dat het nog komt omdat ik nog niet echt veel gespeeld heb maar dat verwacht ik niet.
Morgen weer verder spelen.
Kijken of de single player echt zoveel modes heeft als dat het lijkt. Er zit iig de gewone race in. en point to point. knock-out. En iets wat volgens mij wel redelijk nieuw is. Een point to point race waar je ook weer terug moet. Als je dan ver voor of achter ligt kom je al je tegenstanders een keer frontaal tegen.
Ook is de HUD iets veranderd, als je weet waar het staat kun je alles snel zien. En wat beter te zien is is heover je auto beschadigt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |