ik krijg xbox 360 over een uurtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoop dat ik die 360 kan halen vrijdag avond
Trouwens hoeveel spelers staan geranked met fifa rtwc ?
doe je goed lekker op het late uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:26 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
ik krijg xbox 360 over een uurtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke zaak waar ze games verkopen als het goed is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef PabloEscobar het volgende:
waar kan je pro evolution soccer 5 nog meer kopen???...ben naar free record shop gegaan en daar hadden ze het niet meer.
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je goed lekker op het late uur
welke spellen heb je er bij gehaald ?
ff goed opletten dan als ik vrijdag hem kan halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef peristilius het volgende:
De 'premium packs' zijn nog steeds slecht verkrijgbaar, het kan dus kloppen dat je alleen maar 'core packs' tegenkomt. Je zou alle winkels af kunnen gaan om te kijken of ze ergens nog verkrijgbaar zijn, of je kunt een tijdje wachten tot ze weer gewoon volop leverbaar zijn.
-zucht- ik vroeg dus waar ze WEL verkrijgbaar zijn!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef peristilius het volgende:
De 'premium packs' zijn nog steeds slecht verkrijgbaar, het kan dus kloppen dat je alleen maar 'core packs' tegenkomt. Je zou alle winkels af kunnen gaan om te kijken of ze ergens nog verkrijgbaar zijn, of je kunt een tijdje wachten tot ze weer gewoon volop leverbaar zijn.
Dan kan niemand je hier vertellen, dat verandert namelijk regelmatig. Het beste idee is gewoon winkels afbellen of gewoon reserveren ergensquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
-zucht- ik vroeg dus waar ze WEL verkrijgbaar zijn!![]()
www.degoudengids.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Morthill het volgende:
een KINKY deeltje??
Nee, dat zijn dikke crap games en pes 5 is een xbox game.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:
- need for speed most wanted
- GTA SA
- NBA 2006
- Pro Evolution Soccer 5 (ga ik nog kopen... hij kon ie niet vinden)
En ik ga nog een Xbox live Gold pakket kopen![]()
![]()
Goed begin toch?? kan ik toch verder mee zijn 4 goede games!! of niet?![]()
![]()
GTA SA ook trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dikke crap games en pes 5 is een xbox game.
je kan de spellen toch gewoon spelen op de xbox 360 dus ik zie geen probleem en de spellen die je net noemde vind ik niet vet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
[Nee, dat zijn dikke crap games en pes 5 is een xbox game]]
GTA SA ook trouwens
en Need for Speed en NBA 2006 zouden ook voor de Xbox kunnen zijn. Ik zou ff goed kijken voordat je de seal er vanaf haalt
wil je echt goede Xbox 360 games dan kan ik je de volgende games aanraden: PGR3, Condemned, Kameo en CoD2. Ben je fan van sport dan is NBA ook een prima keuze trouwens
sorry dat hiet ook gamenerds zitten die niet gelijk bij alles aan sex denkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zucht....standje 69...
Met jou erbij een stuk of 4.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoop dat ik die 360 kan halen vrijdag avond
Trouwens hoeveel spelers staan geranked met fifa rtwc ?
nou als je alleen maar Xbox spelen wilde spelen, dan had je beter voor 100 euro een Xbox kunnen kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:37 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
je kan de spellen toch gewoon spelen op de xbox 360 dus ik zie geen probleem en de spellen die je net noemde vind ik niet vet!
GRAW en Oblivionquote:
Eind Maart.. net als GoWquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GRAW en Oblivion![]()
Wanneer komt dat WWII vliegtuig spel dan Gijs?
Klaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef Heintje het volgende:
Voor de gene die het niet snappen. Als er straks ineens een evil topic is dan is dat deel 666. En deel 1337 zal ook wel weer zo'n soort naam krijgen.
Echt alles komt in maart... en niet alleen voor de Xbox360, maar ook voor de andere consoles. Je kunt in maart bijna een heel maandsalaris aan games uitgevenquote:
Gears of War komt toch niet eind maart?quote:
Play blijft volhouden in Maartquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
nee Gijs, GoW komt pas ergens in de zomer, misschien zelf herfst
Bijna alle sites geven TBA aan als release datumquote:
van wat ik heb gehoord komt het spel dus deze zomer uitquote:
GRAWquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
* even komt kijken*
zijn we er al uit? BF2 of GRAW ?
Iedereen moet halen wat die wilt... ik ga voor GRAWquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
* even komt kijken*
zijn we er al uit? BF2 of GRAW ?
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
BF2 .. of GRAW .. ligt aan de mogelijkheden van rooms aanmaken.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelen![]()
van de TeamXbox previewquote:Ghost Recon Advanced Warfighter will be for the Xbox 360 what Rainbow Six 3 was for the Xbox.
Hey... jij kijkt lostquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
GRAW
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey... jij kijkt lost
En weer weg![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelen![]()
hoezo verkapte tvp ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey... jij kijkt lost
En weer weg![]()
Yep.. En hier is de trailer van 3 dagen terug te downloadenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Wessiej het volgende:
In-game shot van Battlefield 2: Modern Combat
[afbeelding]
Ziet er ook wel vet uit.
Welke versie heb je? Als je classics versie heb, dan heb je waarschijnlijk pech en is ie niet backwards compatible. Ik heb de mijne al een maand in de kast liggen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:
- GTA SA
HD kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef PabloEscobar het volgende:
gvd heb ik zojuist xbox 360 core system gekregen pffff wat moet ik er mee man![]()
![]()
![]()
kan niet eens online omdt ie geen harddisk heeft....wat een kutprutser grrrrrr
Klinkt vrij ondankbaar !quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef PabloEscobar het volgende:
gvd heb ik zojuist xbox 360 core system gekregen pffff wat moet ik er mee man![]()
![]()
![]()
kan niet eens online omdt ie geen harddisk heeft....wat een kutprutser grrrrrr
tsja ik had verwacht dat ik de xbox 360 zou krijgen van ¤ 400 wat niet gebeurd is....ik zou 2 controllers krijgen ook niet gebeurd want heb maar 1....zou 4 goede spellen krijgen krijg 2 flut spellen dus dat is helemaal kutquote:
Van wie heb je dat allemaal gekregen verwend kreng !quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja ik had verwacht dat ik de xbox 360 zou krijgen van ¤ 400 wat niet gebeurd is....ik zou 2 controllers krijgen ook niet gebeurd want heb maar 1....zou 4 goede spellen krijgen krijg 2 flut spellen dus dat is helemaal kut
je moet een gegeven paard nooit in de bek kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja ik had verwacht dat ik de xbox 360 zou krijgen van ¤ 400 wat niet gebeurd is....ik zou 2 controllers krijgen ook niet gebeurd want heb maar 1....zou 4 goede spellen krijgen krijg 2 flut spellen dus dat is helemaal kut
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag gaan voor die nieuwe TV. Ik zag gister een kamperreclame met Patty Pretslet die ons wist te vertellen dat vandaag bij MM alle LCD- en plasmatelevisies zonder BTW over de toonbank worden geschoven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen een 360 premium halen bij dixons ofzo hadden er nog 2.
of bij media markt + nieuwe tv onze tv gaat verrot ff afdwingen
Nee ik ken alleen winkels waar je 500 eurie betaald voor een HDD. Succes er meequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef PabloEscobar het volgende:
er is geen verschil tussen de xbox zelf tussen xbox 360 core en die xbox 360 premium??? alleen de premium heeft meer Accesoires toch???
noujah weet iemand een goeie winkel/site waar ik goedkope Accesoires kan kopen? zoals harddisk...een controller etc
Ja, de Xbox 360 Core is een stuk minder krachtig dan de Xbox 360 Premium. Dikke kans dat je meer dan de helft van je games er niet op kunt spelen, omdat je de Premium nodig hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef PabloEscobar het volgende:
er is geen verschil tussen de xbox zelf tussen xbox 360 core en die xbox 360 premium??? alleen de premium heeft meer Accesoires toch???
noujah weet iemand een goeie winkel/site waar ik goedkope Accesoires kan kopen? zoals harddisk...een controller etc
die kosten toch maar 100 euro???quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik ken alleen winkels waar je 500 eurie betaald voor een HDD. Succes er mee
zijn ze moeilijk te krijgen dan???quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef Retuobak het volgende:
Prijzen voor accessoires zijn overal hetzelfde
En succes met een HDD vinden
Gewoon de Core openmaken en overclocken die hap.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de Xbox 360 Core is een stuk minder krachtig dan de Xbox 360 Premium. Dikke kans dat je meer dan de helft van je games er niet op kunt spelen, omdat je de Premium nodig hebt.
Verkoop je 360 met games voor 300.. Koop Nintendo DS met osu! Tatakae! Ouendan, Mariokart & Phoenix wright.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
die kosten toch maar 100 euro???![]()
waarom minder krachtiger???? en hoe weet je dat?? ik dacht toch echt dat het alleen te maken had met minder Accesoires majaquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de Xbox 360 Core is een stuk minder krachtig dan de Xbox 360 Premium. Dikke kans dat je meer dan de helft van je games er niet op kunt spelen, omdat je de Premium nodig hebt.
Dat viel mij dus ook al op. Ik had er nog een post over gemaakt. Ergens in 68.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
Mwah laat ze er maar wat langer aan werken, laatste filmpjes die ik gezien had was de framerate niet helemaal goed van , liever dat ze dat fixen en een top game uitbrengen dan dat ze gaan rushen
quote:Onlangs is XBW op bezoek geweest bij ontwikkelaar Power & Magic in Parijs, waar we hebben mogen spelen met hun nieuwe tennistitel Top Spin 2. Wij waren blij verrast en hier onder hebben we een nieuwe trailer voor jullie. Onze indrukken zul je in de loop van deze maand kunnen lezen. Top Spin 2 is sterk verbeterd tegenover zijn uitstekende voorganger en dat is goed, geloof ons maar!
Nieuwe trailer van aankomende tennistitel Top Spin 2
In Top Spin 2 bouwt Indie Built samen met Power and Magic verder op de uitstekende grondbeginselen die in Top Spin 1 gelegd zijn. Zo zal de uitgebreide karaktermaker die in Top Spin te vinden was nog uitgebreider en krachtiger zijn om een vrijwel identieke gelijkenis van jezelf te maken. In de vernieuwde carrièremodus zul je vier seizoenen spelen, waarin je jezelf zult moeten trainen en uiteraard vele tennisevenementen tot een goed einde moet brengen. Je bent vrij om te kiezen wanneer je traint, aan toernooien meedoet of bij speciale evenementen participeert. Op deze manier zul je je karakter opbouwen in meer verschillende disciplines dan het eerste deel kende.
Tijdens je carrière kom je uiteraard de nodige tennislegendes tegen zoals Maria Sharapova, Venus Williams, Andy Roddick, Lleyton Hewitt, Roger Federer of één van de andere beroemde sterspelers die in het spel te vinden zijn. De gameplay is uitgebreid en aangepast en zal dieper zijn dan ooit. Je zult nu naast normale slagen geavanceerde slagen uit kunnen voeren en de moeilijk dan ooit geworden ‘risk-shots’ bekend uit het eerste deel. Geavanceerde slagen simuleren de ‘focus’ van een tennisspeler en laat de speler, als hij genoeg ‘focus’ verzameld heeft, een wedstrijd genadeloos beslissen of op een kritiek punt in de race blijven. Online zal het spel uiteraard weer de echte uitdagingen bieden en spelers moeten strijden voor de befaamde eerste plaats in de ranglijsten.
Hier onder kun je de nieuwe trailer bekijken en het spel zal al op 7 april in de winkels liggen. We hebben de titel onlangs kunnen spelen en we kijken er naar uit!
Jongen, doe nou eens rustig... het enige verschil tussen Core <=> Premium is het zilveren frontje op de DVD drive... (en inderdaad de accesoires...) Dus rustig aan, lees de OP's van deze topics en ga naar een willekeurige Dixons/Dynabyte/FRS/MM/etc etc etc om de accesoires erbij te halen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
waarom minder krachtiger???? en hoe weet je dat?? ik dacht toch echt dat het alleen te maken had met minder Accesoires maja
thnx man...respect eindelijk eens iemand die wel chill doet!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Jongen, doe nou eens rustig... het enige verschil tussen Core <=> Premium is het zilveren frontje op de DVD drive... (en inderdaad de accesoires...) Dus rustig aan, lees de OP's van deze topics en ga naar een willekeurige Dixons/Dynabyte/FRS/MM/etc etc etc om de accesoires erbij te halen...
Laat je niet zo aan je chain trekken![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hehe ik mag ook van het bedrag shoppen bij een gamesshop... 400 euro aan games, komt met Maart in zicht ook wel ergggg lekker uit heKan ik alles wat in Maart uitkomt kopen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hehe ik mag ook van het bedrag shoppen bij een gamesshop... 400 euro aan games, komt met Maart in zicht ook wel ergggg lekker uit heKan ik alles wat in Maart uitkomt kopen
Een gamessitequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je dat gewonnen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Natuurlijk moet je voor shoppen gaan. Gewoon de 2 a 3 games tegen die tijd halen, en de 4 a 5 anderen pre-orderen aldaar. Heel erg netjes dat ze dat trouwens toestaan, gewoon 400 euro aan games in plaats van de X360. Ik ben jaloersquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een gamessite
Denk dat ik voor het shoppen gabijna 7 gratis games!
Netjes..... er komen coole games uit !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Nou, het leuke is dat die van 395 harder schijnen te lopen dan die van 295. Dus winkels hebben ze niet meer in voorraad en zodoende krijg je een levertijd. En dan is het ook weer, wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Weet iemand waar die Xbox 360-pakketten van 399 te koop zijn? Ik zie nml alleen maar die van 299 in de winkels liggen (Media Markt, E-plaza.. in Utrecht).
Je moet gewoon zeggen dat ze 'm voor je vasthouden! Heb ik toen ook gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
hier bij dixons toen ik vanmiddag nog belde 2 premiums mediamarkt alleen nog core
hopelijk heeft dixons nog 1 premium morgen
maar moet eerst nog 1 vak afmaken morgen drama...
Zeker nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef =HellFire= het volgende:
Jeetje, 400 eu aan games. Niet slecht!.
misschien is het wel je TVquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik vertrouw het echt niet... Warm is hij niet en de ventilatie is volgens mij ook wel goed, maar toch gaat het stinken.
Waroom The Outfit tussen haakjes?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef kepler het volgende:
het zou me trouwens niks verbazen als er 2/3 games uitgesteld worden... het is in maart wel extreem druk:
Fight Night Round 3
GRAW
Burnout Revenge
Oblivion
(The Outfit)
BF2
Far Cry Predators
het lijkt me als uitgever slimmer om een spel nog een maandje uit te stellen, beetje tweaken en uitbrengen als het iets rustiger is
lijkt me niet echt een topperquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waroom The Outfit tussen haakjes?
Weet je het niet zeker of wordt die waarschijnlijk uitgesteld.
nee maar ik kan geen vijf games kopen dus ik zal moeten kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Tsss, ieder natuurlijk zijn smaak.
Maar tussen de serieuze Fight Night, GRAW, Oblivion (die ik ook besteld heb) wil ik wel wat humor af en toe met The Oufit!
Ik heb hier fifa rtwc al liggen samen met een controller en memory unit die ik gewonne heb. Ook deze week PGR 3 en Perfect Dark Zero besteldquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Al enig idee welke je gaat halen Devv05? Sowieso GR:AW en TES4 he!
Hehe, Maart wordt mijn maandquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Al enig idee welke je gaat halen Devv05? Sowieso GR:AW en TES4 he!
nou je zegt het zelf alquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan morgen er 1 spel bij krijgen van me ouders.
Welke zal ik kiezen
Call of Duty 2 of Condenmed.
Ik denk aan Cod 2 omdat deze xbox live bevat. En WOII vindt ik ook altijd enorm leuk om te spelen. Dan kan ik Condenmed die ik zeker nog wil ( een andere keer kopen als die is afgeprijsd ) of je daar de SP nu van speelt of over 4 maanden )
Welke zouden jullie kiezen
Lag problemen nog steeds....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
nou je zegt het zelf al
maar CoD2 schijnt online niet fantastisch te zijn...
quote:THQ heeft vandaag bekend gemaakt dat er op 3 maart een demoversie beschikbaar zal worden gesteld van The Outfit, een over-the-top actiegame die zich situeert tijdens de Tweede Wereldoorlog. De demo geeft je een voorproefje van het multiplayergedeelte van het spel en zal via de Xbox 360 Live Marketplace te downloaden zijn. Eveneens krijg je de kans om je flink uit te leven op de omgeving, want deze is in The Outfit zo goed als volledig vernietigbaar. De release van het volledige spel vindt op 17 maart plaats.
Nogal ja. Wat ik begrepen heb heeft 'ie zijn Xbox360 (met game) gewoon van z'n ouders gekregen. Wat een walgelijk verwend ondankbaar persoon lijkt het me dan om er zo op te reagerenquote:
Dat heb ik soms met mijn PC, maar die komt ook uit 1999.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik vertrouw het echt niet... Warm is hij niet en de ventilatie is volgens mij ook wel goed, maar toch gaat het stinken.
Dus de game 'Billiards' én 200 ms points krijg je er nog eens extra bij??quote:This value pack includes a full-year subscription plus headset, the Xarcade Game - Billiards and 200 marketplace points.
werkt primaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef devv05 het volgende:
En kan iemand me tevens vertellen hoe het werkt met 2 draadloze controllers, gaat dat probleemloos enzo? Iemand ervaring mee?
alleen in de USAquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
Krijg je bij de aanschaf van 12 maanden Xbox live ook nog andere dingen? Ik las namelijk dit:
[..]
Dus de game 'Billiards' én 200 ms points krijg je er nog eens extra bij??
Wat een kutstreek danquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
werkt prima
[..]
alleen in de USA
kwestie van knippen en plakken geweest dan van die site denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een kutstreek danHet staat wel gewoon op een Nederlandse games verkoopsite vermeld.
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Ziet er fantastisch uit, maar heb het spel al gespeeld. Beetje zonde vind ik dan. Helemaal met al die games die uitkomen. Maar als je Far Cry niet kent is dit echt een musthave !!
Ghost Recon bij dimplus.nl besteld.... Oblivion bij Gcshop.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Het water blijf ik echt meesterlijk vinden, maar de rest word ik niet echt wild van moet ik zeggen.
Waar heb je hem trouwens besteld Chocobo? En wat kost je dat?
quote:A demo for Peter Jackson's King Kong was posted on the Xbox Live Marketplace only recently but has already been taken down.
Reports suggest that there are some bugs in the demo and Microsoft has decided it best to remove it. No word yet on an update or anything of that kind, but we hope it goes back up for those who may have missed out on the chance to download it.
Ik hoop voor degene die hem nog niet hebben gespeeld/gedownload dat ie ook nooit meer terugkomt, waardeloze demo zegquote:
Er is maar 13GB beschikbaar voor saves/demos enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:01 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Vanochtend naar de Dixons geweest in Utrecht en wilde eigenlijk proberen om een leuke deal te maken voor een Core-systeem + harde schijf, zegt die verkoper: waarom neem je dan niet de premium-versie? Dus ik: die zijn nergens te krijgen.. Hij: ik heb er vanochtend 1 (!!) binnen gekregen
Ben nu wat demo'tjes aan het downloaden.. Viel me alleen op dat er maar 12GB vrij is van de 20GB in totaal! Ergens toevallig een site waarop is te zien wat er allemaal opstaat en wat je eraf kunt halen?
Die 7 GB wordt gebruikt voor systeemdoeleinden. Wat het precies is weet niemand volgens mij, maar ga er maar vanuit dat het net zoiets is als dat je Windows op een PC installeert, besturingssysteem enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Oke, dus de schijf is 'gepartitioneerd'? Over 7GB is waarschijnlijk dus voor saves, etc?
Ik vond het ook echt verschrikkelijk.... snap die goede reviews niet echtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop voor degene die hem nog niet hebben gespeeld/gedownload dat ie ook nooit meer terugkomt, waardeloze demo zeg
De demo klopte ook niet, alles wat er moest gebeuren gebeurde niet, geluid ontbrak ect ectquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt verschrikkelijk.... snap die goede reviews niet echt![]()
Laat je niet gek maken door plaatjes..... dat filmpje was echt prachtig..... !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De demo klopte ook niet, alles wat er moest gebeuren gebeurde niet, geluid ontbrak ect ect
En die screens van far cry...die bovenste 2 zijn van de orginele xbox ofzo? alleen dat water op de onderste screen vind ik mooi
Lijkt me ook ja. Die bovenste 2 screens zijn verschrikkelijk, ik geloof nooit dat dat X360 is of ze hebben het wel heeeel slecht gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De demo klopte ook niet, alles wat er moest gebeuren gebeurde niet, geluid ontbrak ect ect
En die screens van far cry...die bovenste 2 zijn van de orginele xbox ofzo? alleen dat water op de onderste screen vind ik mooi
Ach ik haal 'm sowieso welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Fliepke het volgende:
Het ziet er stukken beter uit dan op mijn pc. Dus tja
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met mijn PC, maar die komt ook uit 1999.
Hopen voor je dat je Xbox het overleeft, en anders heeft MS een prima klantenservice (bij de Xbox 1 tenminste).
Ik vind het er cool uitzien... heeft iets weg van het spel Mercenaries !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch vind ik deze ook wel degelijk heel intressantquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb normaal goede ervaringen met MS klantenservice, maar ik bel en mail nu al sinds dat ik mijn 360 heb (dikke 3 weken terug) naar Microsoft omdat Hexic HD mist van mijn Premium Pack HDD. Ik krijg geen antwoord op mails en aan de telefoon zeggen ze dat het niet kan, en daarmee is de kous af.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games weg
Dat is inderdaad een flink en duidelijk verschilquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Lampie_ het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6140654/index.html
interresant stukje.
Ben benieuwd, dan zou er eerdaags wel iets moeten komen toch? Die feeding frenzy lijkt me wel grappig eigenlijkquote:Volgens Microsoft komen er deze maand weer drie nieuwe Xbox Live Arcade-games bij. De makers van Bejeweleld 2 komen met Astropop. Sprout Games lanceert Feeding Frenzy en tot slot is er nog Jewel Quest van iWin.
In maart worden er nog veel meer Xbox Live Arcade-titels verwacht; waaronder het Nederlandse HoopWorld en de klassieke Street Fighter 2 van Capcom.
Het is overigens nog onduidelijk hoeveel punten je voor deze games moet neertellen.
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightnessquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Lampie_ het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6140654/index.html
interresant stukje.
Klopt, + het stukje is al fucking oud !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightness
Kijk is bij de Hulk, daar popt zelfs een gebouwtje meer opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightness
Donderdag 16 februari 2006 | De Amerikaanse website IGN heeft vernomen dat op 3 maart er een demo zal verschijnen van The Outfit. De demo van deze niet al te realistische tweede wereld oorlog shooter zal tot zover bekend alleen online te spelen zijn via Xbox Live. In de demo is het speelveld genaamd Estate Assault aanwezig. Er zal online met maximaal acht spelers in één potje gespeeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch vind ik deze ook wel degelijk heel intressant![]()
360 maak me gek
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donderdag 16 februari 2006 | De Amerikaanse website IGN heeft vernomen dat op 3 maart er een demo zal verschijnen van The Outfit. De demo van deze niet al te realistische tweede wereld oorlog shooter zal tot zover bekend alleen online te spelen zijn via Xbox Live. In de demo is het speelveld genaamd Estate Assault aanwezig. Er zal online met maximaal acht spelers in één potje gespeeld kunnen worden.
Nette prijzenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:50 schreef Thomper het volgende:
- Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter
- Blazing Angels - Squadrons of World War 2
- Far Cry Instincts Predator
Allemaal 360, maar 50,49 bij www.zuiderpark-computers.nl.
Zijn we bijdehand?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef Lampie_ het volgende:
Zes-duizend-drie-honderd-zestig bestellingen?
De mijne ging na 2 dagen al kapot en het duurde 2 maanden voor ik een nieuwe kreeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games weg
quote:March just got cheaper for 360 gamers. XBox360 News reports that Blazing Angels: Squadrons of WWII has been delayed until Q4 2006. The good news is that's fiscal quarter which is July 1st to September 30th.
Waar had je dat vandaan? Zou kut zijn als dat echt zo is.quote:
welkom in de wondere wereld van de gamesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Lampie_ het volgende:
Goddomme zeg. Fucked up delays de laatste tijd. Niet normaal meer.
Nergens worden ze zo snel bezorgd, iedereen wil ze namelijk hebben. Dat wordt reserveren en hopen dat er binnen een maand eentje over is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef PabloEscobar het volgende:
inderdaad zoals meerdere hier hadden aangeven heb ik geen Hard disk (20GB) kunnen vinden....ben veel winkels binnen gegaan maar ze hadden geen hard disk
Wie weet een site waar ik zo'n hard disk kan bestellen...maar het moet wel een winkels/site zijn die snel bezorgt.....zeg maar binnen een week of binnen 10 dagen ofzo
Alvast bedankt!
Crystal Dynamics doet dat met Tomb Raider Legendquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef kepler het volgende:
het zou me trouwens niks verbazen als er 2/3 games uitgesteld worden... het is in maart wel extreem druk:
Fight Night Round 3
GRAW
Burnout Revenge
Oblivion
(The Outfit)
BF2
Far Cry Predators
het lijkt me als uitgever slimmer om een spel nog een maandje uit te stellen, beetje tweaken en uitbrengen als het iets rustiger is
Bedankt voor uw bestellingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Bedankt voor uw bestelling
Ghost Recon: Advanced Warfighter Xbox 360 verwacht: 09-03-2006*
Hoezo kun je niet spelen? Lul niet zo slap. Damn, jij bent echt geen aanwinst voor dit topic en ik vind je nu al vervelend, kut kiddoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef PabloEscobar het volgende:
pf ik zit met een xbox 360 maar kan niet eens spelen pfff en nergens is de hard disk te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom op help je mede-xboxer....weten jullie waar een Hard Disk te krijgen is (heb je er een paar i nde winkel gezien) dan kan ik er ff naar toe gaan heb toch OV
![]()
![]()
Dude, eigenlijk wou ik niet reageren maar ik doet het toch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef PabloEscobar het volgende:
pf ik zit met een xbox 360 maar kan niet eens spelen pfff en nergens is de hard disk te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom op help je mede-xboxer....weten jullie waar een Hard Disk te krijgen is (heb je er een paar i nde winkel gezien) dan kan ik er ff naar toe gaan heb toch OV
![]()
![]()
Tof, misschien kan ik die zelfs bij de launch halen.quote:
Als het online net zo is als DoA4, laat dan maar, de LAG maakt dat spel volledig onspeelbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef pkwarts het volgende:
Damn, flink wat fokkers gaan ghost recon nu kopen, ik heb er serieus zin in om deze co-op te spelen met mensenNormale multiplayer moet ook gewoon fantastisch worden
Nu zit ik mezelf gewoon te hypen
En jij denkt dat elke user in dit topic dagelijks naar alle plaatselijke gameszaken rijdt om te controleren of ze harddisks hebben, terwijl ze zelf wel slim genoeg zijn een Premium te kopen? Juist...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef PabloEscobar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lul niet man...Dimension Plus heeft de hard disk niet meer in voorraadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
En jij denkt dat elke user in dit topic dagelijks naar alle plaatselijke gameszaken rijdt om te controleren of ze harddisks hebben, terwijl ze zelf wel slim genoeg zijn een Premium te kopen? Juist...
Ik heb m'n Play & Charge kit en Advanced SCART ook ergens moeten bestellen waar ik niet wist hoe lang het ging duren. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Bestel die zooi bij Dimension Plus, doorgaans de beste gameszaak (via postorder in elk geval), en wie weet heb je binnen 2 weken zo'n ding in huis.
Lees eens even wat ik zeg dan, knurft. Je begint echt met recht die titel die Core-kopers doorgaans krijgen te verdienen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
lul niet man...Dimension Plus heeft de hard disk niet meer in voorraad![]()
Net zoals elke winkel in Nederland.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
lul niet man...Dimension Plus heeft de hard disk niet meer in voorraad![]()
GR wordt tof Gijs! [/hype]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef twi het volgende:
Trouwens begin ik nu stevig te shiften in de richting van Ghost Recon: AW. Voornamelijk omdat ik Perfect Dark heb uitgespeeld, en verkocht, en er blijkbaar geen hond Battlefield ga kopen. En dat is natuurlijk een knurftgame voor de SP only, en MP met bekenden is leuker. En voor die 50 euro...
Doe GR maar.. gegarandeerd winner Gijs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef twi het volgende:
Trouwens begin ik nu stevig te shiften in de richting van Ghost Recon: AW. Voornamelijk omdat ik Perfect Dark heb uitgespeeld, en verkocht, en er blijkbaar geen hond Battlefield gaat kopen. En dat is natuurlijk een knurftgame voor de SP only, en MP met bekenden is leuker. En voor die 50 euro...
heb al een site gevonden hoor..die het wel heeft en levert binnen 2 a 3 werkdagen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Net zoals elke winkel in Nederland.
Je zult dat ding echt niet makkelijk vinden hoor.
En de levertijd van sites serieus nemen ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
heb al een site gevonden hoor..die het wel heeft en levert binnen 2 a 3 werkdagen!
kerel heb een core system gekocht omdat ik een headset en een afstandsbediening overbodig vindt....dan pak ik een core system en laat ik de premium voor iemand anders die het wel leuk vindt om een headset en afstandsbediening te hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Lees eens even wat ik zeg dan, knurft. Je begint echt met recht die titel die Core-kopers doorgaans krijgen te verdienen.
En een draadloze controller die je mist, en een harde schijf waar je stad en land voor moet afbellen. Bovendien loop je te huilen als een verongelijkt kind, en moet je alles wat op de openingspagina van staat www.xbox.com vragen, inclusief welke winkel je wat kan kopen en wie iets in voorraad heeft. En jij vind het vreemd dat men hier zo "raar" reageert?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
kerel heb een core system gekocht omdat ik een headset en een afstandsbediening overbodig vindt....dan pak ik een core system en laat ik de premium voor iemand anders die het wel leuk vindt om een headset en afstandsbediening te hebben
quote:Artikelen:
1 x Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter (Xbox 360) () = ¤50,49
BTW (19%): ¤8,06
Totaal: ¤52,49
Kerel ten eerste zit er geen AB meer bij, ten 2de is een premium meer dan alleen een headsetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
kerel heb een core system gekocht omdat ik een headset en een afstandsbediening overbodig vindt....dan pak ik een core system en laat ik de premium voor iemand anders die het wel leuk vindt om een headset en afstandsbediening te hebben
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
Een mede Zuiderpark besteller. We zullen zien hoe snel ze zijn. En anders lynchen we Thomper gewoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef twi het volgende:
[..]Ja, ik weet het, wat ik allemaal heb gezegd
Kuthypers
En hij gunt het aan andere mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef pkwarts het volgende:
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?
Daar ben ik sowieso voorstander van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
En anders lynchen we Thomper gewoon.
ja leuk en aardig dat ik ze dan heb maja als ik al weet dat ik zen iet ga gebruiken wat moet ik ermee??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?
Neem het op en ga streamen via Livequote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso voorstander van.
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
En een draadloze controller die je mist, en een harde schijf waar je stad en land voor moet afbellen. Bovendien loop je te huilen als een verongelijkt kind, en moet je alles wat op de openingspagina van staat www.xbox.com vragen, inclusief welke winkel je wat kan kopen en wie iets in voorraad heeft. En jij vind het vreemd dat men hier zo "raar" reageert?
[..]Ja, ik weet het, wat ik allemaal heb gezegd
Kuthypers
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnen
Ik bestel al mijn games daar ook al een poos. Met Hans (zuider park) is het altijd afwachten of je hem echt op de release krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Een mede Zuiderpark besteller. We zullen zien hoe snel ze zijn. En anders lynchen we Thomper gewoon.
Dan verkoop je het los?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:46 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
ja leuk en aardig dat ik ze dan heb maja als ik al weet dat ik zen iet ga gebruiken wat moet ik ermee??
Ik zuig in FPS gamesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnen
Zolang het niet een week later is vind ik het prima.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik bestel al mijn games daar ook al een poos. Met Hans (zuider park) is het altijd afwachten of je hem echt op de release krijgt.
Haal er maar 2, geef ik je m'n adres en dan zijn we allebei blijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
Ik ga Battlefield 2 wel halen hoor Twi! Vast wel genoeg anderen ook joh
Gamedemon is in alles op elk platform gewoon goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zuig in FPS gamesKan je alleen aanraden zulke games nooit met Gamedemon te spelen, dat is net zoals tegen mij racen in PGR
Beeldmateriaal eerder beschikbaar op fok! dan op gamer.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef =HellFire= het volgende:
LOL m'n preview van GR is enigszins afgekeurd.. Guess why?
Nah, niet eens. Het was iets te hyped (hey, enthousiasme goes a long way!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Beeldmateriaal eerder beschikbaar op fok! dan op gamer.nl
Je bent aan elke hand drie vingers kwijtgeraakt sinds Rainbow Six ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zuig in FPS gamesKan je alleen aanraden zulke games nooit met Gamedemon te spelen, dat is net zoals tegen mij racen in PGR
Nergens nog gelezen trouwens..quote:
quote:Blazing Angels European Release Date
By Luke Newcombe - 16 Feb 06
Ubisoft’s latest airborne tactical shooter, Blazing Angels Squadrons of WWII for the Xbox 360 is set to blaze it’s way into stores on the 31st March 2006 in Europe and soon after across North America.
About Blazing Angels Squadrons of WWII:
In Blazing Angels Squadrons of WWII, players test their air-combat skills as they experience the most famous battles of World War II. As a squadron leader, players can fly up to 38 WWII aircraft in both single-player and multiplayer missions.
Developed by Ubisoft, Blazing Angels Squadrons of WWII features innovative squadron-based combat, in which each artificial intelligence wingman's specialized skill can be used to the pilot's advantage. During the course of the 18-mission campaign, players will evolve along with their wingmen into an ace fighting force. Spectacular graphics enhance the combat experience in true World War II battle sites such as England, Germany, France, Morocco, Pearl Harbor, Midway and Tokyo. The heroic storyline that follows the evolution of a single squadron and the cinematic presentation create moments reminiscent of classic World War II movies. Pilots fly in close to Germany's industrial terrain during a bombing raid or emerge from the fog and cloud cover over London to engage the enemy. Up to 16 players online can engage over Xbox Live online game service in head-to-head dogfights or cooperative team play between squadrons in 10 additional missions.
Daar was ik helemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je bent aan elke hand drie vingers kwijtgeraakt sinds Rainbow Six ofzo?
Niks mis met wat enthousiasme, maar 'zwaar goed x 10' is idd niet echt de meest geslaagde opmerkingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nah, niet eens. Het was iets te hyped (hey, enthousiasme goes a long way!) en termen als 'zwaar goed x 10' vond Erwin niet zo geslaagd.
![]()
Om het zwak uit te drukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks mis met wat enthousiasme, maar 'zwaar goed x 10' is idd niet echt de meest geslaagde opmerking
Maar ben je er dan zo weg van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nah, niet eens. Het was iets te hyped (hey, enthousiasme goes a long way!) en termen als 'zwaar goed x 10' vond Erwin niet zo geslaagd.
![]()
Okee, ik heb het wat aangedikt, zwaar goed stond er één keertje in. Is normaliter niet het taalgebruik wat ik gebruik trouwens, maar het is al weggehaald. Valt nog mee dus, don't worrry.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks mis met wat enthousiasme, maar 'zwaar goed x 10' is idd niet echt de meest geslaagde opmerking
Terecht, wanneer was de laatste speelbare superman game, iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Chocobo het volgende:
Eerste Superman 360 screen...........Lijkt me niks, maar als je heeeeel goed kijkt kan je Superman zien !
[afbeelding]
Waarom heb ik geen HD-TVquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:22 schreef devv05 het volgende:
Wow, mijn vertrouwen in de grafische kwaliteit van Far Cry Instincts Predator is helemaal terug
http://www.xbox360only.nl(...)aterdemonstratie.mov
must see(nee het is niet hetzelfde filmpje als in die boot, deze is nog veel mooier imo)
Die golven van dat water, vooral met die weerspiegeling van de zon eropquote:
Ik vind het heel erg leuk ja en ik denk dat de stelling "GR3 wordt de R6 van de Xbox 360" wel gaat kloppen ook. Het speelt gewoon heel lekker weg, is vrij pittig (je racet er zeker niet zomaar door heen) en je hebt echt je teammembers nodig om verder te komen. Vooral de combinatie van de helicopter als air support terwijl jij en je team op de grond bezig bent is zeer vet gedaan. De controls zijn ook super intuitief, das ook een dik pluspunt. En tja, die graphics he...quote:
Ja idd, ik baal nu meer dan ooit dat ik de baan waar ik voor ging niet heb gekregen (om gewoon de lullige reden dat er iemand als kandidaat die naja, perfect wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die golven van dat water, vooral met die weerspiegeling van de zon eropEn dan de distance die je kunt kijken en die vogels die je prachtig over ziet vliegen, damn
Eurogamer is dan ook een waardeloze site, met waardeloze reviews en totale bullshit cijfers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg leuk ja en ik denk dat de stelling "GR3 wordt de R6 van de Xbox 360" wel gaat kloppen ook. Het speelt gewoon heel lekker weg, is vrij pittig (je racet er zeker niet zomaar door heen) en je hebt echt je teammembers nodig om verder te komen. Vooral de combinatie van de helicopter als air support terwijl jij en je team op de grond bezig bent is zeer vet gedaan. De controls zijn ook super intuitief, das ook een dik pluspunt. En tja, die graphics he.... Ubi gaat het uiterste uit de 360 halen, ik zweer het je. Tel daarbij op dat als het een beetje meezit de Xbox Live support ook optimaal gaat worden met genoeg (serieuze) spelers, nou dan kan het niet meer verkeerd gaan.
De 360 versie van GR:AW wordt het beste en zal gemiddeld een 9,0 halen is mijn voorspelling. Eurogamer zal overigens de laagste score doen, een respectabele 7,5. Mark my words.
Check dat Far Cry filmpje eens dan, die mag ook wel eens wat meer gehyped worden ondertussenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
De 360 versie van GR:AW wordt het beste en zal gemiddeld een 9,0 halen is mijn voorspelling. Eurogamer zal overigens de laagste score doen, een respectabele 7,5. Mark my words.
Kweenie, vind ze wel aardig schrijven eigenlijk. Op en top Brits he, moet je van houden. Ik zweer er niet bij of zo, maar ze doen hun ding. Ze willen wel graag afwijken van de rest heb ik het idee...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eurogamer is dan ook een waardeloze site, met waardeloze reviews en totale bullshit cijfers.
Die krijgt gemiddeld een 8,7 denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Check dat Far Cry filmpje eens dan, die mag ook wel eens wat meer gehyped worden ondertussen
Maak me geeeeeeeeeeekkkkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg leuk ja en ik denk dat de stelling "GR3 wordt de R6 van de Xbox 360" wel gaat kloppen ook. Het speelt gewoon heel lekker weg, is vrij pittig (je racet er zeker niet zomaar door heen) en je hebt echt je teammembers nodig om verder te komen. Vooral de combinatie van de helicopter als air support terwijl jij en je team op de grond bezig bent is zeer vet gedaan. De controls zijn ook super intuitief, das ook een dik pluspunt. En tja, die graphics he.... Ubi gaat het uiterste uit de 360 halen, ik zweer het je. Tel daarbij op dat als het een beetje meezit de Xbox Live support ook optimaal gaat worden met genoeg (serieuze) spelers, nou dan kan het niet meer verkeerd gaan.
agh, niks mis met afwijken, zie mijn review van Mario Kart DSquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kweenie, vind ze wel aardig schrijven eigenlijk. Op en top Brits he, moet je van houden. Ik zweer er niet bij of zo, maar ze doen hun ding. Ze willen wel graag afwijken van de rest heb ik het idee...
Goed nu week ik ook af met m'n 80 dagen review, laagste op het net geloof ik!.
Van de week al gezien, maar zoals ik al eerder zei.... heb het spel al gespeeld. Komen in maart teveel andere goede games.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Check dat Far Cry filmpje eens dan, die mag ook wel eens wat meer gehyped worden ondertussen
Superman 64.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Terecht, wanneer was de laatste speelbare superman game, idd
Degene die een goede superman game weet kan volgens mij een prijs verwachtenquote:
Als COD 2 een 7 krijgt en DOA4 een 6... dan verdiend Halo 2 & HL2 wel een 9 ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, niks mis met afwijken, zie mijn review van Mario Kart DS, maar het lijkt af en toe of het hun doel is om de 360 te bashen of zo, want je kan me niet vertellen dat een game als DoA4 een 6 of CoD2 een 7 krijgt tegen bijvoorbeeld een 9 voor Halo 2 of Half-Life 2. Dat gaat nergens over.
Linkje naar review?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, niks mis met afwijken, zie mijn review van Mario Kart DS, maar het lijkt af en toe of het hun doel is om de 360 te bashen of zo, want je kan me niet vertellen dat een game als DoA4 een 6 of CoD2 een 7 krijgt tegen bijvoorbeeld een 9 voor Halo 2 of Half-Life 2. Dat gaat nergens over.
Supermankeyball.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Degene die een goede superman game weet kan volgens mij een prijs verwachten
Ik ben een Xbox fanboy, naja, niet helemaal blind natuurlijk, maar ik beschouw Halo 2 echt niet als een veel betere game dan DoA 4 of CoD2. Maar als Halo 2 een 9 krijgt moeten die andere 2 op de 8 zitten. Nu ben ik dan ook een voorstander van % cijfers, geeft meer variatie. Want tsja, een 9 en een 8 kunnen veel verschillen, maar kan ook betekeken 8.5-8.4 dat je gaat afronden enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Als COD 2 een 7 krijgt en DOA4 een 6... dan verdiend Halo 2 & HL2 wel een 9 ja.
![]()
true voor de %.. Alleen vind ik dat je websites die strooien met 9-en en 8-en niet serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben een Xbox fanboy, naja, niet helemaal blind natuurlijk, maar ik beschouw Halo 2 echt niet als een veel betere game dan DoA 4 of CoD2. Maar als Halo 2 een 9 krijgt moeten die andere 2 op de 8 zitten. Nu ben ik dan ook een voorstander van % cijfers, geeft meer variatie. Want tsja, een 9 en een 8 kunnen veel verschillen, maar kan ook betekeken 8.5-8.4 dat je gaat afronden enzo.
Maar goed, DoA4 verdient imo toch echt een dikke 7 tot een lage 8, zelfde geldt voor CoD2. En Halo 2 zit dan op de dikke 8. Maar goed.
Nee uiteraard niet, dat gaat nergens over. Maar een website die Ridge Racer 6 2 punten beter vind dan DoA 4 kan ik ook niet helemaal serieus nemen. (Ridge Racer een van de 2 beste 360 games, WTF)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef BMH het volgende:
[..]
true voor de %.. Alleen vind ik dat je websites die strooien met 9-en en 8-en niet serieus moet nemen.
Mario Kart Double dash: 7.9quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet, dat gaat nergens over. Maar een website die Ridge Racer 6 2 punten beter vind dan DoA 4 kan ik ook niet helemaal serieus nemen. (Ridge Racer een van de 2 beste 360 games, WTF)
Waar haal je dat vandaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Kart Double dash: 7.9
True Cime streets of L.A.: 9.0
![]()
Ja ok, das dan weer een site die enorm de neiging heeft te positief te zijnquote:
Mariokart review zou kloppen als de rest van de cijfers ook zouden kloppen. Maar omdat een gemiddeld spel een 8 krijgt op IGN lijkt mariokart een slecht spelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja ok, das dan weer een site die enorm de neiging heeft te positief te zijn(Al ben ik het met die Mario Kart review wel eens
)
Ja agh, tis geen slecht spel, tis ook absoluut niet de topper die gehypt werd imo. Maar agh, welke game is dat nog tegenwoordig, ik ben al snel tevreden met minder. DoA4 weer lekker ouderwets vloeken, al zou ik zweren dat er een bug zit in de difficulty, ik kan gewoon niet geloven dat ik 4 wedstrijden op rij prachtig moeiteloos win en daarna wordt ingemaakt vanaf stage 5 zonder enig verweerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart review zou kloppen als de rest van de cijfers ook zouden kloppen. Maar omdat een gemiddeld spel een 8 krijgt op IGN lijkt mariokart een slecht spel![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
de topper die gehypt werd imo. Maar agh, welke game is dat nog tegenwoordig
Point conceded.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |