Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met mijn PC, maar die komt ook uit 1999.
Hopen voor je dat je Xbox het overleeft, en anders heeft MS een prima klantenservice (bij de Xbox 1 tenminste).
Ik vind het er cool uitzien... heeft iets weg van het spel Mercenaries !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch vind ik deze ook wel degelijk heel intressantquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb normaal goede ervaringen met MS klantenservice, maar ik bel en mail nu al sinds dat ik mijn 360 heb (dikke 3 weken terug) naar Microsoft omdat Hexic HD mist van mijn Premium Pack HDD. Ik krijg geen antwoord op mails en aan de telefoon zeggen ze dat het niet kan, en daarmee is de kous af.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games weg
Dat is inderdaad een flink en duidelijk verschilquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Lampie_ het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6140654/index.html
interresant stukje.
Ben benieuwd, dan zou er eerdaags wel iets moeten komen toch? Die feeding frenzy lijkt me wel grappig eigenlijkquote:Volgens Microsoft komen er deze maand weer drie nieuwe Xbox Live Arcade-games bij. De makers van Bejeweleld 2 komen met Astropop. Sprout Games lanceert Feeding Frenzy en tot slot is er nog Jewel Quest van iWin.
In maart worden er nog veel meer Xbox Live Arcade-titels verwacht; waaronder het Nederlandse HoopWorld en de klassieke Street Fighter 2 van Capcom.
Het is overigens nog onduidelijk hoeveel punten je voor deze games moet neertellen.
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightnessquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Lampie_ het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6140654/index.html
interresant stukje.
Klopt, + het stukje is al fucking oud !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightness
Kijk is bij de Hulk, daar popt zelfs een gebouwtje meer opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightness
Donderdag 16 februari 2006 | De Amerikaanse website IGN heeft vernomen dat op 3 maart er een demo zal verschijnen van The Outfit. De demo van deze niet al te realistische tweede wereld oorlog shooter zal tot zover bekend alleen online te spelen zijn via Xbox Live. In de demo is het speelveld genaamd Estate Assault aanwezig. Er zal online met maximaal acht spelers in één potje gespeeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch vind ik deze ook wel degelijk heel intressant![]()
360 maak me gek
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donderdag 16 februari 2006 | De Amerikaanse website IGN heeft vernomen dat op 3 maart er een demo zal verschijnen van The Outfit. De demo van deze niet al te realistische tweede wereld oorlog shooter zal tot zover bekend alleen online te spelen zijn via Xbox Live. In de demo is het speelveld genaamd Estate Assault aanwezig. Er zal online met maximaal acht spelers in één potje gespeeld kunnen worden.
Nette prijzenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:50 schreef Thomper het volgende:
- Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter
- Blazing Angels - Squadrons of World War 2
- Far Cry Instincts Predator
Allemaal 360, maar 50,49 bij www.zuiderpark-computers.nl.
Zijn we bijdehand?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef Lampie_ het volgende:
Zes-duizend-drie-honderd-zestig bestellingen?
De mijne ging na 2 dagen al kapot en het duurde 2 maanden voor ik een nieuwe kreeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games weg
quote:March just got cheaper for 360 gamers. XBox360 News reports that Blazing Angels: Squadrons of WWII has been delayed until Q4 2006. The good news is that's fiscal quarter which is July 1st to September 30th.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |