misschien is het wel je TVquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik vertrouw het echt niet... Warm is hij niet en de ventilatie is volgens mij ook wel goed, maar toch gaat het stinken.
Waroom The Outfit tussen haakjes?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef kepler het volgende:
het zou me trouwens niks verbazen als er 2/3 games uitgesteld worden... het is in maart wel extreem druk:
Fight Night Round 3
GRAW
Burnout Revenge
Oblivion
(The Outfit)
BF2
Far Cry Predators
het lijkt me als uitgever slimmer om een spel nog een maandje uit te stellen, beetje tweaken en uitbrengen als het iets rustiger is
lijkt me niet echt een topperquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waroom The Outfit tussen haakjes?
Weet je het niet zeker of wordt die waarschijnlijk uitgesteld.
nee maar ik kan geen vijf games kopen dus ik zal moeten kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Tsss, ieder natuurlijk zijn smaak.
Maar tussen de serieuze Fight Night, GRAW, Oblivion (die ik ook besteld heb) wil ik wel wat humor af en toe met The Oufit!
Ik heb hier fifa rtwc al liggen samen met een controller en memory unit die ik gewonne heb. Ook deze week PGR 3 en Perfect Dark Zero besteldquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Al enig idee welke je gaat halen Devv05? Sowieso GR:AW en TES4 he!
Hehe, Maart wordt mijn maandquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Al enig idee welke je gaat halen Devv05? Sowieso GR:AW en TES4 he!
nou je zegt het zelf alquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan morgen er 1 spel bij krijgen van me ouders.
Welke zal ik kiezen
Call of Duty 2 of Condenmed.
Ik denk aan Cod 2 omdat deze xbox live bevat. En WOII vindt ik ook altijd enorm leuk om te spelen. Dan kan ik Condenmed die ik zeker nog wil ( een andere keer kopen als die is afgeprijsd ) of je daar de SP nu van speelt of over 4 maanden )
Welke zouden jullie kiezen
Lag problemen nog steeds....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
nou je zegt het zelf al
maar CoD2 schijnt online niet fantastisch te zijn...
quote:THQ heeft vandaag bekend gemaakt dat er op 3 maart een demoversie beschikbaar zal worden gesteld van The Outfit, een over-the-top actiegame die zich situeert tijdens de Tweede Wereldoorlog. De demo geeft je een voorproefje van het multiplayergedeelte van het spel en zal via de Xbox 360 Live Marketplace te downloaden zijn. Eveneens krijg je de kans om je flink uit te leven op de omgeving, want deze is in The Outfit zo goed als volledig vernietigbaar. De release van het volledige spel vindt op 17 maart plaats.
Nogal ja. Wat ik begrepen heb heeft 'ie zijn Xbox360 (met game) gewoon van z'n ouders gekregen. Wat een walgelijk verwend ondankbaar persoon lijkt het me dan om er zo op te reagerenquote:
Dat heb ik soms met mijn PC, maar die komt ook uit 1999.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik vertrouw het echt niet... Warm is hij niet en de ventilatie is volgens mij ook wel goed, maar toch gaat het stinken.
Dus de game 'Billiards' én 200 ms points krijg je er nog eens extra bij??quote:This value pack includes a full-year subscription plus headset, the Xarcade Game - Billiards and 200 marketplace points.
werkt primaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef devv05 het volgende:
En kan iemand me tevens vertellen hoe het werkt met 2 draadloze controllers, gaat dat probleemloos enzo? Iemand ervaring mee?
alleen in de USAquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
Krijg je bij de aanschaf van 12 maanden Xbox live ook nog andere dingen? Ik las namelijk dit:
[..]
Dus de game 'Billiards' én 200 ms points krijg je er nog eens extra bij??
Wat een kutstreek danquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
werkt prima
[..]
alleen in de USA
kwestie van knippen en plakken geweest dan van die site denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een kutstreek danHet staat wel gewoon op een Nederlandse games verkoopsite vermeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |