ik krijg xbox 360 over een uurtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoop dat ik die 360 kan halen vrijdag avond
Trouwens hoeveel spelers staan geranked met fifa rtwc ?
doe je goed lekker op het late uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:26 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
ik krijg xbox 360 over een uurtje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke zaak waar ze games verkopen als het goed is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef PabloEscobar het volgende:
waar kan je pro evolution soccer 5 nog meer kopen???...ben naar free record shop gegaan en daar hadden ze het niet meer.
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe je goed lekker op het late uur
welke spellen heb je er bij gehaald ?
ff goed opletten dan als ik vrijdag hem kan halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef peristilius het volgende:
De 'premium packs' zijn nog steeds slecht verkrijgbaar, het kan dus kloppen dat je alleen maar 'core packs' tegenkomt. Je zou alle winkels af kunnen gaan om te kijken of ze ergens nog verkrijgbaar zijn, of je kunt een tijdje wachten tot ze weer gewoon volop leverbaar zijn.
-zucht- ik vroeg dus waar ze WEL verkrijgbaar zijn!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:51 schreef peristilius het volgende:
De 'premium packs' zijn nog steeds slecht verkrijgbaar, het kan dus kloppen dat je alleen maar 'core packs' tegenkomt. Je zou alle winkels af kunnen gaan om te kijken of ze ergens nog verkrijgbaar zijn, of je kunt een tijdje wachten tot ze weer gewoon volop leverbaar zijn.
Dan kan niemand je hier vertellen, dat verandert namelijk regelmatig. Het beste idee is gewoon winkels afbellen of gewoon reserveren ergensquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
-zucht- ik vroeg dus waar ze WEL verkrijgbaar zijn!![]()
www.degoudengids.nlquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef Morthill het volgende:
een KINKY deeltje??
Nee, dat zijn dikke crap games en pes 5 is een xbox game.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:
- need for speed most wanted
- GTA SA
- NBA 2006
- Pro Evolution Soccer 5 (ga ik nog kopen... hij kon ie niet vinden)
En ik ga nog een Xbox live Gold pakket kopen![]()
![]()
Goed begin toch?? kan ik toch verder mee zijn 4 goede games!! of niet?![]()
![]()
GTA SA ook trouwensquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dikke crap games en pes 5 is een xbox game.
je kan de spellen toch gewoon spelen op de xbox 360 dus ik zie geen probleem en de spellen die je net noemde vind ik niet vet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
[Nee, dat zijn dikke crap games en pes 5 is een xbox game]]
GTA SA ook trouwens
en Need for Speed en NBA 2006 zouden ook voor de Xbox kunnen zijn. Ik zou ff goed kijken voordat je de seal er vanaf haalt
wil je echt goede Xbox 360 games dan kan ik je de volgende games aanraden: PGR3, Condemned, Kameo en CoD2. Ben je fan van sport dan is NBA ook een prima keuze trouwens
sorry dat hiet ook gamenerds zitten die niet gelijk bij alles aan sex denkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zucht....standje 69...
Met jou erbij een stuk of 4.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoop dat ik die 360 kan halen vrijdag avond
Trouwens hoeveel spelers staan geranked met fifa rtwc ?
nou als je alleen maar Xbox spelen wilde spelen, dan had je beter voor 100 euro een Xbox kunnen kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 07:37 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
je kan de spellen toch gewoon spelen op de xbox 360 dus ik zie geen probleem en de spellen die je net noemde vind ik niet vet!
GRAW en Oblivionquote:
Eind Maart.. net als GoWquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GRAW en Oblivion![]()
Wanneer komt dat WWII vliegtuig spel dan Gijs?
Klaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:40 schreef Heintje het volgende:
Voor de gene die het niet snappen. Als er straks ineens een evil topic is dan is dat deel 666. En deel 1337 zal ook wel weer zo'n soort naam krijgen.
Echt alles komt in maart... en niet alleen voor de Xbox360, maar ook voor de andere consoles. Je kunt in maart bijna een heel maandsalaris aan games uitgevenquote:
Gears of War komt toch niet eind maart?quote:
Play blijft volhouden in Maartquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
nee Gijs, GoW komt pas ergens in de zomer, misschien zelf herfst
Bijna alle sites geven TBA aan als release datumquote:
van wat ik heb gehoord komt het spel dus deze zomer uitquote:
GRAWquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
* even komt kijken*
zijn we er al uit? BF2 of GRAW ?
Iedereen moet halen wat die wilt... ik ga voor GRAWquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
* even komt kijken*
zijn we er al uit? BF2 of GRAW ?
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
BF2 .. of GRAW .. ligt aan de mogelijkheden van rooms aanmaken.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelen![]()
van de TeamXbox previewquote:Ghost Recon Advanced Warfighter will be for the Xbox 360 what Rainbow Six 3 was for the Xbox.
Hey... jij kijkt lostquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
GRAW
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey... jij kijkt lost
En weer weg![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelen![]()
hoezo verkapte tvp ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey... jij kijkt lost
En weer weg![]()
Yep.. En hier is de trailer van 3 dagen terug te downloadenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Wessiej het volgende:
In-game shot van Battlefield 2: Modern Combat
[afbeelding]
Ziet er ook wel vet uit.
Welke versie heb je? Als je classics versie heb, dan heb je waarschijnlijk pech en is ie niet backwards compatible. Ik heb de mijne al een maand in de kast liggen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:
- GTA SA
HD kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef PabloEscobar het volgende:
gvd heb ik zojuist xbox 360 core system gekregen pffff wat moet ik er mee man![]()
![]()
![]()
kan niet eens online omdt ie geen harddisk heeft....wat een kutprutser grrrrrr
Klinkt vrij ondankbaar !quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef PabloEscobar het volgende:
gvd heb ik zojuist xbox 360 core system gekregen pffff wat moet ik er mee man![]()
![]()
![]()
kan niet eens online omdt ie geen harddisk heeft....wat een kutprutser grrrrrr
tsja ik had verwacht dat ik de xbox 360 zou krijgen van ¤ 400 wat niet gebeurd is....ik zou 2 controllers krijgen ook niet gebeurd want heb maar 1....zou 4 goede spellen krijgen krijg 2 flut spellen dus dat is helemaal kutquote:
Van wie heb je dat allemaal gekregen verwend kreng !quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja ik had verwacht dat ik de xbox 360 zou krijgen van ¤ 400 wat niet gebeurd is....ik zou 2 controllers krijgen ook niet gebeurd want heb maar 1....zou 4 goede spellen krijgen krijg 2 flut spellen dus dat is helemaal kut
je moet een gegeven paard nooit in de bek kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja ik had verwacht dat ik de xbox 360 zou krijgen van ¤ 400 wat niet gebeurd is....ik zou 2 controllers krijgen ook niet gebeurd want heb maar 1....zou 4 goede spellen krijgen krijg 2 flut spellen dus dat is helemaal kut
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
Dan moet je vandaag gaan voor die nieuwe TV. Ik zag gister een kamperreclame met Patty Pretslet die ons wist te vertellen dat vandaag bij MM alle LCD- en plasmatelevisies zonder BTW over de toonbank worden geschoven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen een 360 premium halen bij dixons ofzo hadden er nog 2.
of bij media markt + nieuwe tv onze tv gaat verrot ff afdwingen
Nee ik ken alleen winkels waar je 500 eurie betaald voor een HDD. Succes er meequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef PabloEscobar het volgende:
er is geen verschil tussen de xbox zelf tussen xbox 360 core en die xbox 360 premium??? alleen de premium heeft meer Accesoires toch???
noujah weet iemand een goeie winkel/site waar ik goedkope Accesoires kan kopen? zoals harddisk...een controller etc
Ja, de Xbox 360 Core is een stuk minder krachtig dan de Xbox 360 Premium. Dikke kans dat je meer dan de helft van je games er niet op kunt spelen, omdat je de Premium nodig hebt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef PabloEscobar het volgende:
er is geen verschil tussen de xbox zelf tussen xbox 360 core en die xbox 360 premium??? alleen de premium heeft meer Accesoires toch???
noujah weet iemand een goeie winkel/site waar ik goedkope Accesoires kan kopen? zoals harddisk...een controller etc
die kosten toch maar 100 euro???quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik ken alleen winkels waar je 500 eurie betaald voor een HDD. Succes er mee
zijn ze moeilijk te krijgen dan???quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef Retuobak het volgende:
Prijzen voor accessoires zijn overal hetzelfde
En succes met een HDD vinden
Gewoon de Core openmaken en overclocken die hap.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de Xbox 360 Core is een stuk minder krachtig dan de Xbox 360 Premium. Dikke kans dat je meer dan de helft van je games er niet op kunt spelen, omdat je de Premium nodig hebt.
Verkoop je 360 met games voor 300.. Koop Nintendo DS met osu! Tatakae! Ouendan, Mariokart & Phoenix wright.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
die kosten toch maar 100 euro???![]()
waarom minder krachtiger???? en hoe weet je dat?? ik dacht toch echt dat het alleen te maken had met minder Accesoires majaquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de Xbox 360 Core is een stuk minder krachtig dan de Xbox 360 Premium. Dikke kans dat je meer dan de helft van je games er niet op kunt spelen, omdat je de Premium nodig hebt.
Dat viel mij dus ook al op. Ik had er nog een post over gemaakt. Ergens in 68.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
Mwah laat ze er maar wat langer aan werken, laatste filmpjes die ik gezien had was de framerate niet helemaal goed van , liever dat ze dat fixen en een top game uitbrengen dan dat ze gaan rushen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |