Bijna alle sites geven TBA aan als release datumquote:
van wat ik heb gehoord komt het spel dus deze zomer uitquote:
GRAWquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
* even komt kijken*
zijn we er al uit? BF2 of GRAW ?
Iedereen moet halen wat die wilt... ik ga voor GRAWquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef -Struikrover- het volgende:
* even komt kijken*
zijn we er al uit? BF2 of GRAW ?
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
BF2 .. of GRAW .. ligt aan de mogelijkheden van rooms aanmaken.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelen![]()
van de TeamXbox previewquote:Ghost Recon Advanced Warfighter will be for the Xbox 360 what Rainbow Six 3 was for the Xbox.
Hey... jij kijkt lostquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
GRAW
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey... jij kijkt lost
En weer weg![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het Team dat het online gebeuren van Burnout 3 heeft geregeld gaat BF2 regelen![]()
hoezo verkapte tvp ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey... jij kijkt lost
En weer weg![]()
Yep.. En hier is de trailer van 3 dagen terug te downloadenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Wessiej het volgende:
In-game shot van Battlefield 2: Modern Combat
[afbeelding]
Ziet er ook wel vet uit.
Welke versie heb je? Als je classics versie heb, dan heb je waarschijnlijk pech en is ie niet backwards compatible. Ik heb de mijne al een maand in de kast liggen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:34 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
tsja mijn broer die komt zo met een xbox 360 had ie vanmiddag al gekocht voor me....met de volgende spellen:
- GTA SA
HD kopenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:06 schreef PabloEscobar het volgende:
gvd heb ik zojuist xbox 360 core system gekregen pffff wat moet ik er mee man![]()
![]()
![]()
kan niet eens online omdt ie geen harddisk heeft....wat een kutprutser grrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |