Waar had je dat vandaan? Zou kut zijn als dat echt zo is.quote:
welkom in de wondere wereld van de gamesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:15 schreef Lampie_ het volgende:
Goddomme zeg. Fucked up delays de laatste tijd. Niet normaal meer.
Nergens worden ze zo snel bezorgd, iedereen wil ze namelijk hebben. Dat wordt reserveren en hopen dat er binnen een maand eentje over is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:49 schreef PabloEscobar het volgende:
inderdaad zoals meerdere hier hadden aangeven heb ik geen Hard disk (20GB) kunnen vinden....ben veel winkels binnen gegaan maar ze hadden geen hard disk
Wie weet een site waar ik zo'n hard disk kan bestellen...maar het moet wel een winkels/site zijn die snel bezorgt.....zeg maar binnen een week of binnen 10 dagen ofzo
Alvast bedankt!
Crystal Dynamics doet dat met Tomb Raider Legendquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef kepler het volgende:
het zou me trouwens niks verbazen als er 2/3 games uitgesteld worden... het is in maart wel extreem druk:
Fight Night Round 3
GRAW
Burnout Revenge
Oblivion
(The Outfit)
BF2
Far Cry Predators
het lijkt me als uitgever slimmer om een spel nog een maandje uit te stellen, beetje tweaken en uitbrengen als het iets rustiger is
Bedankt voor uw bestellingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Bedankt voor uw bestelling
Ghost Recon: Advanced Warfighter Xbox 360 verwacht: 09-03-2006*
Hoezo kun je niet spelen? Lul niet zo slap. Damn, jij bent echt geen aanwinst voor dit topic en ik vind je nu al vervelend, kut kiddoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef PabloEscobar het volgende:
pf ik zit met een xbox 360 maar kan niet eens spelen pfff en nergens is de hard disk te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom op help je mede-xboxer....weten jullie waar een Hard Disk te krijgen is (heb je er een paar i nde winkel gezien) dan kan ik er ff naar toe gaan heb toch OV
![]()
![]()
Dude, eigenlijk wou ik niet reageren maar ik doet het toch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef PabloEscobar het volgende:
pf ik zit met een xbox 360 maar kan niet eens spelen pfff en nergens is de hard disk te krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kom op help je mede-xboxer....weten jullie waar een Hard Disk te krijgen is (heb je er een paar i nde winkel gezien) dan kan ik er ff naar toe gaan heb toch OV
![]()
![]()
Tof, misschien kan ik die zelfs bij de launch halen.quote:
Als het online net zo is als DoA4, laat dan maar, de LAG maakt dat spel volledig onspeelbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef pkwarts het volgende:
Damn, flink wat fokkers gaan ghost recon nu kopen, ik heb er serieus zin in om deze co-op te spelen met mensenNormale multiplayer moet ook gewoon fantastisch worden
Nu zit ik mezelf gewoon te hypen
En jij denkt dat elke user in dit topic dagelijks naar alle plaatselijke gameszaken rijdt om te controleren of ze harddisks hebben, terwijl ze zelf wel slim genoeg zijn een Premium te kopen? Juist...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef PabloEscobar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lul niet man...Dimension Plus heeft de hard disk niet meer in voorraadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
En jij denkt dat elke user in dit topic dagelijks naar alle plaatselijke gameszaken rijdt om te controleren of ze harddisks hebben, terwijl ze zelf wel slim genoeg zijn een Premium te kopen? Juist...
Ik heb m'n Play & Charge kit en Advanced SCART ook ergens moeten bestellen waar ik niet wist hoe lang het ging duren. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Bestel die zooi bij Dimension Plus, doorgaans de beste gameszaak (via postorder in elk geval), en wie weet heb je binnen 2 weken zo'n ding in huis.
Lees eens even wat ik zeg dan, knurft. Je begint echt met recht die titel die Core-kopers doorgaans krijgen te verdienen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
lul niet man...Dimension Plus heeft de hard disk niet meer in voorraad![]()
Net zoals elke winkel in Nederland.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
lul niet man...Dimension Plus heeft de hard disk niet meer in voorraad![]()
GR wordt tof Gijs! [/hype]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef twi het volgende:
Trouwens begin ik nu stevig te shiften in de richting van Ghost Recon: AW. Voornamelijk omdat ik Perfect Dark heb uitgespeeld, en verkocht, en er blijkbaar geen hond Battlefield ga kopen. En dat is natuurlijk een knurftgame voor de SP only, en MP met bekenden is leuker. En voor die 50 euro...
Doe GR maar.. gegarandeerd winner Gijs.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef twi het volgende:
Trouwens begin ik nu stevig te shiften in de richting van Ghost Recon: AW. Voornamelijk omdat ik Perfect Dark heb uitgespeeld, en verkocht, en er blijkbaar geen hond Battlefield gaat kopen. En dat is natuurlijk een knurftgame voor de SP only, en MP met bekenden is leuker. En voor die 50 euro...
heb al een site gevonden hoor..die het wel heeft en levert binnen 2 a 3 werkdagen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Net zoals elke winkel in Nederland.
Je zult dat ding echt niet makkelijk vinden hoor.
En de levertijd van sites serieus nemen ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
heb al een site gevonden hoor..die het wel heeft en levert binnen 2 a 3 werkdagen!
kerel heb een core system gekocht omdat ik een headset en een afstandsbediening overbodig vindt....dan pak ik een core system en laat ik de premium voor iemand anders die het wel leuk vindt om een headset en afstandsbediening te hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Lees eens even wat ik zeg dan, knurft. Je begint echt met recht die titel die Core-kopers doorgaans krijgen te verdienen.
En een draadloze controller die je mist, en een harde schijf waar je stad en land voor moet afbellen. Bovendien loop je te huilen als een verongelijkt kind, en moet je alles wat op de openingspagina van staat www.xbox.com vragen, inclusief welke winkel je wat kan kopen en wie iets in voorraad heeft. En jij vind het vreemd dat men hier zo "raar" reageert?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
kerel heb een core system gekocht omdat ik een headset en een afstandsbediening overbodig vindt....dan pak ik een core system en laat ik de premium voor iemand anders die het wel leuk vindt om een headset en afstandsbediening te hebben
quote:Artikelen:
1 x Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter (Xbox 360) () = ¤50,49
BTW (19%): ¤8,06
Totaal: ¤52,49
Kerel ten eerste zit er geen AB meer bij, ten 2de is een premium meer dan alleen een headsetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
kerel heb een core system gekocht omdat ik een headset en een afstandsbediening overbodig vindt....dan pak ik een core system en laat ik de premium voor iemand anders die het wel leuk vindt om een headset en afstandsbediening te hebben
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
Een mede Zuiderpark besteller. We zullen zien hoe snel ze zijn. En anders lynchen we Thomper gewoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef twi het volgende:
[..]Ja, ik weet het, wat ik allemaal heb gezegd
Kuthypers
En hij gunt het aan andere mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef pkwarts het volgende:
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?
Daar ben ik sowieso voorstander van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
En anders lynchen we Thomper gewoon.
ja leuk en aardig dat ik ze dan heb maja als ik al weet dat ik zen iet ga gebruiken wat moet ik ermee??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?
Neem het op en ga streamen via Livequote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso voorstander van.
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
En een draadloze controller die je mist, en een harde schijf waar je stad en land voor moet afbellen. Bovendien loop je te huilen als een verongelijkt kind, en moet je alles wat op de openingspagina van staat www.xbox.com vragen, inclusief welke winkel je wat kan kopen en wie iets in voorraad heeft. En jij vind het vreemd dat men hier zo "raar" reageert?
[..]Ja, ik weet het, wat ik allemaal heb gezegd
Kuthypers
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnen
Ik bestel al mijn games daar ook al een poos. Met Hans (zuider park) is het altijd afwachten of je hem echt op de release krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Een mede Zuiderpark besteller. We zullen zien hoe snel ze zijn. En anders lynchen we Thomper gewoon.
Dan verkoop je het los?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:46 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
ja leuk en aardig dat ik ze dan heb maja als ik al weet dat ik zen iet ga gebruiken wat moet ik ermee??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |