quote:Onlangs is XBW op bezoek geweest bij ontwikkelaar Power & Magic in Parijs, waar we hebben mogen spelen met hun nieuwe tennistitel Top Spin 2. Wij waren blij verrast en hier onder hebben we een nieuwe trailer voor jullie. Onze indrukken zul je in de loop van deze maand kunnen lezen. Top Spin 2 is sterk verbeterd tegenover zijn uitstekende voorganger en dat is goed, geloof ons maar!
Nieuwe trailer van aankomende tennistitel Top Spin 2
In Top Spin 2 bouwt Indie Built samen met Power and Magic verder op de uitstekende grondbeginselen die in Top Spin 1 gelegd zijn. Zo zal de uitgebreide karaktermaker die in Top Spin te vinden was nog uitgebreider en krachtiger zijn om een vrijwel identieke gelijkenis van jezelf te maken. In de vernieuwde carrièremodus zul je vier seizoenen spelen, waarin je jezelf zult moeten trainen en uiteraard vele tennisevenementen tot een goed einde moet brengen. Je bent vrij om te kiezen wanneer je traint, aan toernooien meedoet of bij speciale evenementen participeert. Op deze manier zul je je karakter opbouwen in meer verschillende disciplines dan het eerste deel kende.
Tijdens je carrière kom je uiteraard de nodige tennislegendes tegen zoals Maria Sharapova, Venus Williams, Andy Roddick, Lleyton Hewitt, Roger Federer of één van de andere beroemde sterspelers die in het spel te vinden zijn. De gameplay is uitgebreid en aangepast en zal dieper zijn dan ooit. Je zult nu naast normale slagen geavanceerde slagen uit kunnen voeren en de moeilijk dan ooit geworden ‘risk-shots’ bekend uit het eerste deel. Geavanceerde slagen simuleren de ‘focus’ van een tennisspeler en laat de speler, als hij genoeg ‘focus’ verzameld heeft, een wedstrijd genadeloos beslissen of op een kritiek punt in de race blijven. Online zal het spel uiteraard weer de echte uitdagingen bieden en spelers moeten strijden voor de befaamde eerste plaats in de ranglijsten.
Hier onder kun je de nieuwe trailer bekijken en het spel zal al op 7 april in de winkels liggen. We hebben de titel onlangs kunnen spelen en we kijken er naar uit!
Jongen, doe nou eens rustig... het enige verschil tussen Core <=> Premium is het zilveren frontje op de DVD drive... (en inderdaad de accesoires...) Dus rustig aan, lees de OP's van deze topics en ga naar een willekeurige Dixons/Dynabyte/FRS/MM/etc etc etc om de accesoires erbij te halen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
waarom minder krachtiger???? en hoe weet je dat?? ik dacht toch echt dat het alleen te maken had met minder Accesoires maja
thnx man...respect eindelijk eens iemand die wel chill doet!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Jongen, doe nou eens rustig... het enige verschil tussen Core <=> Premium is het zilveren frontje op de DVD drive... (en inderdaad de accesoires...) Dus rustig aan, lees de OP's van deze topics en ga naar een willekeurige Dixons/Dynabyte/FRS/MM/etc etc etc om de accesoires erbij te halen...
Laat je niet zo aan je chain trekken![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hehe ik mag ook van het bedrag shoppen bij een gamesshop... 400 euro aan games, komt met Maart in zicht ook wel ergggg lekker uit heKan ik alles wat in Maart uitkomt kopen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Hehe ik mag ook van het bedrag shoppen bij een gamesshop... 400 euro aan games, komt met Maart in zicht ook wel ergggg lekker uit heKan ik alles wat in Maart uitkomt kopen
Een gamessitequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je dat gewonnen?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Natuurlijk moet je voor shoppen gaan. Gewoon de 2 a 3 games tegen die tijd halen, en de 4 a 5 anderen pre-orderen aldaar. Heel erg netjes dat ze dat trouwens toestaan, gewoon 400 euro aan games in plaats van de X360. Ik ben jaloersquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een gamessite
Denk dat ik voor het shoppen gabijna 7 gratis games!
Netjes..... er komen coole games uit !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef devv05 het volgende:
Nou, het leuke is dat die van 395 harder schijnen te lopen dan die van 295. Dus winkels hebben ze niet meer in voorraad en zodoende krijg je een levertijd. En dan is het ook weer, wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Weet iemand waar die Xbox 360-pakketten van 399 te koop zijn? Ik zie nml alleen maar die van 299 in de winkels liggen (Media Markt, E-plaza.. in Utrecht).
Je moet gewoon zeggen dat ze 'm voor je vasthouden! Heb ik toen ook gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
hier bij dixons toen ik vanmiddag nog belde 2 premiums mediamarkt alleen nog core
hopelijk heeft dixons nog 1 premium morgen
maar moet eerst nog 1 vak afmaken morgen drama...
Zeker nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:22 schreef =HellFire= het volgende:
Jeetje, 400 eu aan games. Niet slecht!.
misschien is het wel je TVquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik vertrouw het echt niet... Warm is hij niet en de ventilatie is volgens mij ook wel goed, maar toch gaat het stinken.
Waroom The Outfit tussen haakjes?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:15 schreef kepler het volgende:
het zou me trouwens niks verbazen als er 2/3 games uitgesteld worden... het is in maart wel extreem druk:
Fight Night Round 3
GRAW
Burnout Revenge
Oblivion
(The Outfit)
BF2
Far Cry Predators
het lijkt me als uitgever slimmer om een spel nog een maandje uit te stellen, beetje tweaken en uitbrengen als het iets rustiger is
lijkt me niet echt een topperquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waroom The Outfit tussen haakjes?
Weet je het niet zeker of wordt die waarschijnlijk uitgesteld.
nee maar ik kan geen vijf games kopen dus ik zal moeten kiezenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:39 schreef Wessiej het volgende:
Tsss, ieder natuurlijk zijn smaak.
Maar tussen de serieuze Fight Night, GRAW, Oblivion (die ik ook besteld heb) wil ik wel wat humor af en toe met The Oufit!
Ik heb hier fifa rtwc al liggen samen met een controller en memory unit die ik gewonne heb. Ook deze week PGR 3 en Perfect Dark Zero besteldquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Al enig idee welke je gaat halen Devv05? Sowieso GR:AW en TES4 he!
Hehe, Maart wordt mijn maandquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Al enig idee welke je gaat halen Devv05? Sowieso GR:AW en TES4 he!
nou je zegt het zelf alquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan morgen er 1 spel bij krijgen van me ouders.
Welke zal ik kiezen
Call of Duty 2 of Condenmed.
Ik denk aan Cod 2 omdat deze xbox live bevat. En WOII vindt ik ook altijd enorm leuk om te spelen. Dan kan ik Condenmed die ik zeker nog wil ( een andere keer kopen als die is afgeprijsd ) of je daar de SP nu van speelt of over 4 maanden )
Welke zouden jullie kiezen
Lag problemen nog steeds....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
nou je zegt het zelf al
maar CoD2 schijnt online niet fantastisch te zijn...
quote:THQ heeft vandaag bekend gemaakt dat er op 3 maart een demoversie beschikbaar zal worden gesteld van The Outfit, een over-the-top actiegame die zich situeert tijdens de Tweede Wereldoorlog. De demo geeft je een voorproefje van het multiplayergedeelte van het spel en zal via de Xbox 360 Live Marketplace te downloaden zijn. Eveneens krijg je de kans om je flink uit te leven op de omgeving, want deze is in The Outfit zo goed als volledig vernietigbaar. De release van het volledige spel vindt op 17 maart plaats.
Nogal ja. Wat ik begrepen heb heeft 'ie zijn Xbox360 (met game) gewoon van z'n ouders gekregen. Wat een walgelijk verwend ondankbaar persoon lijkt het me dan om er zo op te reagerenquote:
Dat heb ik soms met mijn PC, maar die komt ook uit 1999.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik vertrouw het echt niet... Warm is hij niet en de ventilatie is volgens mij ook wel goed, maar toch gaat het stinken.
Dus de game 'Billiards' én 200 ms points krijg je er nog eens extra bij??quote:This value pack includes a full-year subscription plus headset, the Xarcade Game - Billiards and 200 marketplace points.
werkt primaquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef devv05 het volgende:
En kan iemand me tevens vertellen hoe het werkt met 2 draadloze controllers, gaat dat probleemloos enzo? Iemand ervaring mee?
alleen in de USAquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
Krijg je bij de aanschaf van 12 maanden Xbox live ook nog andere dingen? Ik las namelijk dit:
[..]
Dus de game 'Billiards' én 200 ms points krijg je er nog eens extra bij??
Wat een kutstreek danquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
werkt prima
[..]
alleen in de USA
kwestie van knippen en plakken geweest dan van die site denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een kutstreek danHet staat wel gewoon op een Nederlandse games verkoopsite vermeld.
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Ziet er fantastisch uit, maar heb het spel al gespeeld. Beetje zonde vind ik dan. Helemaal met al die games die uitkomen. Maar als je Far Cry niet kent is dit echt een musthave !!
Ghost Recon bij dimplus.nl besteld.... Oblivion bij Gcshop.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Het water blijf ik echt meesterlijk vinden, maar de rest word ik niet echt wild van moet ik zeggen.
Waar heb je hem trouwens besteld Chocobo? En wat kost je dat?
quote:A demo for Peter Jackson's King Kong was posted on the Xbox Live Marketplace only recently but has already been taken down.
Reports suggest that there are some bugs in the demo and Microsoft has decided it best to remove it. No word yet on an update or anything of that kind, but we hope it goes back up for those who may have missed out on the chance to download it.
Ik hoop voor degene die hem nog niet hebben gespeeld/gedownload dat ie ook nooit meer terugkomt, waardeloze demo zegquote:
Er is maar 13GB beschikbaar voor saves/demos enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:01 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Vanochtend naar de Dixons geweest in Utrecht en wilde eigenlijk proberen om een leuke deal te maken voor een Core-systeem + harde schijf, zegt die verkoper: waarom neem je dan niet de premium-versie? Dus ik: die zijn nergens te krijgen.. Hij: ik heb er vanochtend 1 (!!) binnen gekregen
Ben nu wat demo'tjes aan het downloaden.. Viel me alleen op dat er maar 12GB vrij is van de 20GB in totaal! Ergens toevallig een site waarop is te zien wat er allemaal opstaat en wat je eraf kunt halen?
Die 7 GB wordt gebruikt voor systeemdoeleinden. Wat het precies is weet niemand volgens mij, maar ga er maar vanuit dat het net zoiets is als dat je Windows op een PC installeert, besturingssysteem enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Oke, dus de schijf is 'gepartitioneerd'? Over 7GB is waarschijnlijk dus voor saves, etc?
Ik vond het ook echt verschrikkelijk.... snap die goede reviews niet echtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik hoop voor degene die hem nog niet hebben gespeeld/gedownload dat ie ook nooit meer terugkomt, waardeloze demo zeg
De demo klopte ook niet, alles wat er moest gebeuren gebeurde niet, geluid ontbrak ect ectquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt verschrikkelijk.... snap die goede reviews niet echt![]()
Laat je niet gek maken door plaatjes..... dat filmpje was echt prachtig..... !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De demo klopte ook niet, alles wat er moest gebeuren gebeurde niet, geluid ontbrak ect ect
En die screens van far cry...die bovenste 2 zijn van de orginele xbox ofzo? alleen dat water op de onderste screen vind ik mooi
Lijkt me ook ja. Die bovenste 2 screens zijn verschrikkelijk, ik geloof nooit dat dat X360 is of ze hebben het wel heeeel slecht gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De demo klopte ook niet, alles wat er moest gebeuren gebeurde niet, geluid ontbrak ect ect
En die screens van far cry...die bovenste 2 zijn van de orginele xbox ofzo? alleen dat water op de onderste screen vind ik mooi
Ach ik haal 'm sowieso welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Fliepke het volgende:
Het ziet er stukken beter uit dan op mijn pc. Dus tja
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games wegquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met mijn PC, maar die komt ook uit 1999.
Hopen voor je dat je Xbox het overleeft, en anders heeft MS een prima klantenservice (bij de Xbox 1 tenminste).
Ik vind het er cool uitzien... heeft iets weg van het spel Mercenaries !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch vind ik deze ook wel degelijk heel intressantquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Tain het volgende:
The Outfit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb normaal goede ervaringen met MS klantenservice, maar ik bel en mail nu al sinds dat ik mijn 360 heb (dikke 3 weken terug) naar Microsoft omdat Hexic HD mist van mijn Premium Pack HDD. Ik krijg geen antwoord op mails en aan de telefoon zeggen ze dat het niet kan, en daarmee is de kous af.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games weg
Dat is inderdaad een flink en duidelijk verschilquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Lampie_ het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6140654/index.html
interresant stukje.
Ben benieuwd, dan zou er eerdaags wel iets moeten komen toch? Die feeding frenzy lijkt me wel grappig eigenlijkquote:Volgens Microsoft komen er deze maand weer drie nieuwe Xbox Live Arcade-games bij. De makers van Bejeweleld 2 komen met Astropop. Sprout Games lanceert Feeding Frenzy en tot slot is er nog Jewel Quest van iWin.
In maart worden er nog veel meer Xbox Live Arcade-titels verwacht; waaronder het Nederlandse HoopWorld en de klassieke Street Fighter 2 van Capcom.
Het is overigens nog onduidelijk hoeveel punten je voor deze games moet neertellen.
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightnessquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:28 schreef Lampie_ het volgende:
http://www.gamespot.com/features/6140654/index.html
interresant stukje.
Klopt, + het stukje is al fucking oud !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightness
Kijk is bij de Hulk, daar popt zelfs een gebouwtje meer opquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah, alleen Halo 2 maakt echt een verschil in mijn ogen, de rest ziet er gewoon hetzelfde uit met een iets hogere brightness
Donderdag 16 februari 2006 | De Amerikaanse website IGN heeft vernomen dat op 3 maart er een demo zal verschijnen van The Outfit. De demo van deze niet al te realistische tweede wereld oorlog shooter zal tot zover bekend alleen online te spelen zijn via Xbox Live. In de demo is het speelveld genaamd Estate Assault aanwezig. Er zal online met maximaal acht spelers in één potje gespeeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch vind ik deze ook wel degelijk heel intressant![]()
360 maak me gek
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Donderdag 16 februari 2006 | De Amerikaanse website IGN heeft vernomen dat op 3 maart er een demo zal verschijnen van The Outfit. De demo van deze niet al te realistische tweede wereld oorlog shooter zal tot zover bekend alleen online te spelen zijn via Xbox Live. In de demo is het speelveld genaamd Estate Assault aanwezig. Er zal online met maximaal acht spelers in één potje gespeeld kunnen worden.
Nette prijzenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:50 schreef Thomper het volgende:
- Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter
- Blazing Angels - Squadrons of World War 2
- Far Cry Instincts Predator
Allemaal 360, maar 50,49 bij www.zuiderpark-computers.nl.
Zijn we bijdehand?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:30 schreef Lampie_ het volgende:
Zes-duizend-drie-honderd-zestig bestellingen?
De mijne ging na 2 dagen al kapot en het duurde 2 maanden voor ik een nieuwe kreeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn 360 ging op kerstavond kapot ( had hem 2 dec) op 2de kerstdag gebelt !! Dag erna opgepikt dag daarna een nieuw thuis. Wel alle saved games weg
quote:March just got cheaper for 360 gamers. XBox360 News reports that Blazing Angels: Squadrons of WWII has been delayed until Q4 2006. The good news is that's fiscal quarter which is July 1st to September 30th.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |