En hij gunt het aan andere mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef pkwarts het volgende:
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?
Daar ben ik sowieso voorstander van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
En anders lynchen we Thomper gewoon.
ja leuk en aardig dat ik ze dan heb maja als ik al weet dat ik zen iet ga gebruiken wat moet ik ermee??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dus je betaalt evenveel als de mensen met een premium pack, maar je mist expres de extra dingen omdat je die overbodig vind?
Neem het op en ga streamen via Livequote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar ben ik sowieso voorstander van.
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
En een draadloze controller die je mist, en een harde schijf waar je stad en land voor moet afbellen. Bovendien loop je te huilen als een verongelijkt kind, en moet je alles wat op de openingspagina van staat www.xbox.com vragen, inclusief welke winkel je wat kan kopen en wie iets in voorraad heeft. En jij vind het vreemd dat men hier zo "raar" reageert?
[..]Ja, ik weet het, wat ik allemaal heb gezegd
Kuthypers
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnen
Ik bestel al mijn games daar ook al een poos. Met Hans (zuider park) is het altijd afwachten of je hem echt op de release krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Een mede Zuiderpark besteller. We zullen zien hoe snel ze zijn. En anders lynchen we Thomper gewoon.
Dan verkoop je het los?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:46 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
ja leuk en aardig dat ik ze dan heb maja als ik al weet dat ik zen iet ga gebruiken wat moet ik ermee??
Ik zuig in FPS gamesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga de mijne cancellen, ik wil wel eens in een spel kunnen winnen
Zolang het niet een week later is vind ik het prima.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik bestel al mijn games daar ook al een poos. Met Hans (zuider park) is het altijd afwachten of je hem echt op de release krijgt.
Haal er maar 2, geef ik je m'n adres en dan zijn we allebei blijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
Ik ga Battlefield 2 wel halen hoor Twi! Vast wel genoeg anderen ook joh
Gamedemon is in alles op elk platform gewoon goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zuig in FPS gamesKan je alleen aanraden zulke games nooit met Gamedemon te spelen, dat is net zoals tegen mij racen in PGR
Beeldmateriaal eerder beschikbaar op fok! dan op gamer.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef =HellFire= het volgende:
LOL m'n preview van GR is enigszins afgekeurd.. Guess why?
Nah, niet eens. Het was iets te hyped (hey, enthousiasme goes a long way!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Beeldmateriaal eerder beschikbaar op fok! dan op gamer.nl
Je bent aan elke hand drie vingers kwijtgeraakt sinds Rainbow Six ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zuig in FPS gamesKan je alleen aanraden zulke games nooit met Gamedemon te spelen, dat is net zoals tegen mij racen in PGR
Nergens nog gelezen trouwens..quote:
quote:Blazing Angels European Release Date
By Luke Newcombe - 16 Feb 06
Ubisoft’s latest airborne tactical shooter, Blazing Angels Squadrons of WWII for the Xbox 360 is set to blaze it’s way into stores on the 31st March 2006 in Europe and soon after across North America.
About Blazing Angels Squadrons of WWII:
In Blazing Angels Squadrons of WWII, players test their air-combat skills as they experience the most famous battles of World War II. As a squadron leader, players can fly up to 38 WWII aircraft in both single-player and multiplayer missions.
Developed by Ubisoft, Blazing Angels Squadrons of WWII features innovative squadron-based combat, in which each artificial intelligence wingman's specialized skill can be used to the pilot's advantage. During the course of the 18-mission campaign, players will evolve along with their wingmen into an ace fighting force. Spectacular graphics enhance the combat experience in true World War II battle sites such as England, Germany, France, Morocco, Pearl Harbor, Midway and Tokyo. The heroic storyline that follows the evolution of a single squadron and the cinematic presentation create moments reminiscent of classic World War II movies. Pilots fly in close to Germany's industrial terrain during a bombing raid or emerge from the fog and cloud cover over London to engage the enemy. Up to 16 players online can engage over Xbox Live online game service in head-to-head dogfights or cooperative team play between squadrons in 10 additional missions.
Daar was ik helemaal niet zo goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:20 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je bent aan elke hand drie vingers kwijtgeraakt sinds Rainbow Six ofzo?
Niks mis met wat enthousiasme, maar 'zwaar goed x 10' is idd niet echt de meest geslaagde opmerkingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nah, niet eens. Het was iets te hyped (hey, enthousiasme goes a long way!) en termen als 'zwaar goed x 10' vond Erwin niet zo geslaagd.
![]()
Om het zwak uit te drukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks mis met wat enthousiasme, maar 'zwaar goed x 10' is idd niet echt de meest geslaagde opmerking
Maar ben je er dan zo weg van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nah, niet eens. Het was iets te hyped (hey, enthousiasme goes a long way!) en termen als 'zwaar goed x 10' vond Erwin niet zo geslaagd.
![]()
Okee, ik heb het wat aangedikt, zwaar goed stond er één keertje in. Is normaliter niet het taalgebruik wat ik gebruik trouwens, maar het is al weggehaald. Valt nog mee dus, don't worrry.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks mis met wat enthousiasme, maar 'zwaar goed x 10' is idd niet echt de meest geslaagde opmerking
Terecht, wanneer was de laatste speelbare superman game, iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Chocobo het volgende:
Eerste Superman 360 screen...........Lijkt me niks, maar als je heeeeel goed kijkt kan je Superman zien !
[afbeelding]
Waarom heb ik geen HD-TVquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:22 schreef devv05 het volgende:
Wow, mijn vertrouwen in de grafische kwaliteit van Far Cry Instincts Predator is helemaal terug
http://www.xbox360only.nl(...)aterdemonstratie.mov
must see(nee het is niet hetzelfde filmpje als in die boot, deze is nog veel mooier imo)
Die golven van dat water, vooral met die weerspiegeling van de zon eropquote:
Ik vind het heel erg leuk ja en ik denk dat de stelling "GR3 wordt de R6 van de Xbox 360" wel gaat kloppen ook. Het speelt gewoon heel lekker weg, is vrij pittig (je racet er zeker niet zomaar door heen) en je hebt echt je teammembers nodig om verder te komen. Vooral de combinatie van de helicopter als air support terwijl jij en je team op de grond bezig bent is zeer vet gedaan. De controls zijn ook super intuitief, das ook een dik pluspunt. En tja, die graphics he...quote:
Ja idd, ik baal nu meer dan ooit dat ik de baan waar ik voor ging niet heb gekregen (om gewoon de lullige reden dat er iemand als kandidaat die naja, perfect wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die golven van dat water, vooral met die weerspiegeling van de zon eropEn dan de distance die je kunt kijken en die vogels die je prachtig over ziet vliegen, damn
Eurogamer is dan ook een waardeloze site, met waardeloze reviews en totale bullshit cijfers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg leuk ja en ik denk dat de stelling "GR3 wordt de R6 van de Xbox 360" wel gaat kloppen ook. Het speelt gewoon heel lekker weg, is vrij pittig (je racet er zeker niet zomaar door heen) en je hebt echt je teammembers nodig om verder te komen. Vooral de combinatie van de helicopter als air support terwijl jij en je team op de grond bezig bent is zeer vet gedaan. De controls zijn ook super intuitief, das ook een dik pluspunt. En tja, die graphics he.... Ubi gaat het uiterste uit de 360 halen, ik zweer het je. Tel daarbij op dat als het een beetje meezit de Xbox Live support ook optimaal gaat worden met genoeg (serieuze) spelers, nou dan kan het niet meer verkeerd gaan.
De 360 versie van GR:AW wordt het beste en zal gemiddeld een 9,0 halen is mijn voorspelling. Eurogamer zal overigens de laagste score doen, een respectabele 7,5. Mark my words.
Check dat Far Cry filmpje eens dan, die mag ook wel eens wat meer gehyped worden ondertussenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
De 360 versie van GR:AW wordt het beste en zal gemiddeld een 9,0 halen is mijn voorspelling. Eurogamer zal overigens de laagste score doen, een respectabele 7,5. Mark my words.
Kweenie, vind ze wel aardig schrijven eigenlijk. Op en top Brits he, moet je van houden. Ik zweer er niet bij of zo, maar ze doen hun ding. Ze willen wel graag afwijken van de rest heb ik het idee...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eurogamer is dan ook een waardeloze site, met waardeloze reviews en totale bullshit cijfers.
Die krijgt gemiddeld een 8,7 denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Check dat Far Cry filmpje eens dan, die mag ook wel eens wat meer gehyped worden ondertussen
Maak me geeeeeeeeeeekkkkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg leuk ja en ik denk dat de stelling "GR3 wordt de R6 van de Xbox 360" wel gaat kloppen ook. Het speelt gewoon heel lekker weg, is vrij pittig (je racet er zeker niet zomaar door heen) en je hebt echt je teammembers nodig om verder te komen. Vooral de combinatie van de helicopter als air support terwijl jij en je team op de grond bezig bent is zeer vet gedaan. De controls zijn ook super intuitief, das ook een dik pluspunt. En tja, die graphics he.... Ubi gaat het uiterste uit de 360 halen, ik zweer het je. Tel daarbij op dat als het een beetje meezit de Xbox Live support ook optimaal gaat worden met genoeg (serieuze) spelers, nou dan kan het niet meer verkeerd gaan.
agh, niks mis met afwijken, zie mijn review van Mario Kart DSquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:30 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kweenie, vind ze wel aardig schrijven eigenlijk. Op en top Brits he, moet je van houden. Ik zweer er niet bij of zo, maar ze doen hun ding. Ze willen wel graag afwijken van de rest heb ik het idee...
Goed nu week ik ook af met m'n 80 dagen review, laagste op het net geloof ik!.
Van de week al gezien, maar zoals ik al eerder zei.... heb het spel al gespeeld. Komen in maart teveel andere goede games.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Check dat Far Cry filmpje eens dan, die mag ook wel eens wat meer gehyped worden ondertussen
Superman 64.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Terecht, wanneer was de laatste speelbare superman game, idd
Degene die een goede superman game weet kan volgens mij een prijs verwachtenquote:
Als COD 2 een 7 krijgt en DOA4 een 6... dan verdiend Halo 2 & HL2 wel een 9 ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, niks mis met afwijken, zie mijn review van Mario Kart DS, maar het lijkt af en toe of het hun doel is om de 360 te bashen of zo, want je kan me niet vertellen dat een game als DoA4 een 6 of CoD2 een 7 krijgt tegen bijvoorbeeld een 9 voor Halo 2 of Half-Life 2. Dat gaat nergens over.
Linkje naar review?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, niks mis met afwijken, zie mijn review van Mario Kart DS, maar het lijkt af en toe of het hun doel is om de 360 te bashen of zo, want je kan me niet vertellen dat een game als DoA4 een 6 of CoD2 een 7 krijgt tegen bijvoorbeeld een 9 voor Halo 2 of Half-Life 2. Dat gaat nergens over.
Supermankeyball.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Degene die een goede superman game weet kan volgens mij een prijs verwachten
Ik ben een Xbox fanboy, naja, niet helemaal blind natuurlijk, maar ik beschouw Halo 2 echt niet als een veel betere game dan DoA 4 of CoD2. Maar als Halo 2 een 9 krijgt moeten die andere 2 op de 8 zitten. Nu ben ik dan ook een voorstander van % cijfers, geeft meer variatie. Want tsja, een 9 en een 8 kunnen veel verschillen, maar kan ook betekeken 8.5-8.4 dat je gaat afronden enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Als COD 2 een 7 krijgt en DOA4 een 6... dan verdiend Halo 2 & HL2 wel een 9 ja.
![]()
true voor de %.. Alleen vind ik dat je websites die strooien met 9-en en 8-en niet serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben een Xbox fanboy, naja, niet helemaal blind natuurlijk, maar ik beschouw Halo 2 echt niet als een veel betere game dan DoA 4 of CoD2. Maar als Halo 2 een 9 krijgt moeten die andere 2 op de 8 zitten. Nu ben ik dan ook een voorstander van % cijfers, geeft meer variatie. Want tsja, een 9 en een 8 kunnen veel verschillen, maar kan ook betekeken 8.5-8.4 dat je gaat afronden enzo.
Maar goed, DoA4 verdient imo toch echt een dikke 7 tot een lage 8, zelfde geldt voor CoD2. En Halo 2 zit dan op de dikke 8. Maar goed.
Nee uiteraard niet, dat gaat nergens over. Maar een website die Ridge Racer 6 2 punten beter vind dan DoA 4 kan ik ook niet helemaal serieus nemen. (Ridge Racer een van de 2 beste 360 games, WTF)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef BMH het volgende:
[..]
true voor de %.. Alleen vind ik dat je websites die strooien met 9-en en 8-en niet serieus moet nemen.
Mario Kart Double dash: 7.9quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet, dat gaat nergens over. Maar een website die Ridge Racer 6 2 punten beter vind dan DoA 4 kan ik ook niet helemaal serieus nemen. (Ridge Racer een van de 2 beste 360 games, WTF)
Waar haal je dat vandaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Mario Kart Double dash: 7.9
True Cime streets of L.A.: 9.0
![]()
Ja ok, das dan weer een site die enorm de neiging heeft te positief te zijnquote:
Mariokart review zou kloppen als de rest van de cijfers ook zouden kloppen. Maar omdat een gemiddeld spel een 8 krijgt op IGN lijkt mariokart een slecht spelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja ok, das dan weer een site die enorm de neiging heeft te positief te zijn(Al ben ik het met die Mario Kart review wel eens
)
Ja agh, tis geen slecht spel, tis ook absoluut niet de topper die gehypt werd imo. Maar agh, welke game is dat nog tegenwoordig, ik ben al snel tevreden met minder. DoA4 weer lekker ouderwets vloeken, al zou ik zweren dat er een bug zit in de difficulty, ik kan gewoon niet geloven dat ik 4 wedstrijden op rij prachtig moeiteloos win en daarna wordt ingemaakt vanaf stage 5 zonder enig verweerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Mariokart review zou kloppen als de rest van de cijfers ook zouden kloppen. Maar omdat een gemiddeld spel een 8 krijgt op IGN lijkt mariokart een slecht spel![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
de topper die gehypt werd imo. Maar agh, welke game is dat nog tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |