Ik denk dat mensen die UC of Quake cool vinden, dit spel ook gaaf vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef twi het volgende:
Mwah, dat Prey vind ik allemaal wat te snel, dat level waar je over muren en 't plafond kon lopen, ik zou e gewoon echt ziek van worden. Niks voor mij.
En dat is een goede zaak. Geld stinkt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Geruchten Een dikke portomonnee bij Microsoft en dollartekens in de ogen bij Rockstar zeggen dat GTA binnenkort ook gelijk op de 360 uit zal komen.
Neem aan dat je monitor geen component in heeft, daar heb je een VGA kabel voor nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Xbox 360™ Component HD AV-kabel met SCART-adapter
Profiteer van high-definition gaming voor een ultieme ervaring.
met de kabel die in je premium pakket zit
kan je daar je monitor mee op aansluiten ?
Nope...ik heb zelf een VGA kabel gehaald. Komt vanmiddag binnen als het goed is! Even kijken wat beter bevalt (TV of TFT)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Xbox 360™ Component HD AV-kabel met SCART-adapter
Profiteer van high-definition gaming voor een ultieme ervaring.
met de kabel die in je premium pakket zit
kan je daar je monitor mee op aansluiten ?
hell yeah!quote:
Ooit een Dynasty Warriors gespeeld? Lijkt er verdacht veel op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef Fliepke het volgende:
Filmpje van Ninety nine nights ziet er wel vet uit. Als die naar hier komt dan wil ik hem denk ik wel, lekker rammen op die knoppen
Ninety-Nine Nights demo beelden
Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ooit een Dynasty Warriors gespeeld? Lijkt er verdacht veel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |