Lemmings is nu van Sony.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef pkwarts het volgende:
Geen flauw idee of het topic potentie heeft, dus hierbij even uitproberen
Om het alvast even een start te geven:
Welke oude game zou jij graag in de Xbox Live Arcade willen zien?
TS begint:
[afbeelding]
Lemmings! Ze kunnen wellicht ook symmetrische levels bouwen (links/rechts) zodat je met 2 spelers tegelijk kan spelen via Live. De ene speler gaat dan van links naar het midden en de ander van rechts naar het midden. Wie de meeste/eerste lemmings binnen krijgt.
Ah, schadequote:
Die demo van Crystal Quest heb ik na 2 minuten eraf gegooitquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:59 schreef Fliepke het volgende:
W00t. Tof topic. Ik heb al 6 spelletjes
Geometry was
hexic natuurlijk
bejeweled
robotron
Bankshot billiards
Crystal Quest
HoopWorld gaat daar zeker nog bij komen en SF denk ik ook wel
Overigens kan ik je garanderen dat er op FOK!games de meeste informatie over HoopWorld staat van alle sites over de heule wereld
Zeker als je kijkt naar het PSP spel.. Je kunt het spel pauzeren en commands uitdelen....quote:
Wat best raar is, want toen ik het op de CD-i speelde (niemand lachenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeker als je kijkt naar het PSP spel.. Je kunt het spel pauzeren en commands uitdelen....![]()
Precies. De moeilijkheid van Lemmings zit hem juist in het zoeken van een oplossing & de oplossing tot stand brengen in een beperkte tijd.. Als je het spel kan pauzeren is het geen lemmings meer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Wat best raar is, want toen ik het op de CD-i speelde (niemand lachen), kon je prima spelen zonder het spel te pauzeren
Ja geen remake. Gewoon origineel. Dat zou top zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef twi het volgende:
Pong en een of andere Track & Field game lijken me ook geweldigPong hoeft toch niet meer te kosten dan 100 puntjes
Weet je toevallig ook hoe duur het wordt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:59 schreef Fliepke het volgende:
HoopWorld gaat daar zeker nog bij komen en SF denk ik ook wel
Overigens kan ik je garanderen dat er op FOK!games de meeste informatie over HoopWorld staat van alle sites over de heule wereld
Jaaaaa puzzle Bobble aka zoveel andere namenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef peristilius het volgende:
Tuurlijk pauzeer je niet, Lemmings draait om het stressen.
Ik was Puzzle Bubble (heet het zo?) trouwens nog vergeten, ook briljant.
[afbeelding]
Die dus.
Ja arkanoid lijkt me ook heel tof. Of liever dan nog een spinoff ervan als Ricochet (lost worlds) van reflexivequote:
Bust a Move.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef peristilius het volgende:
Tuurlijk pauzeer je niet, Lemmings draait om het stressen.
Ik was Puzzle Bubble (heet het zo?) trouwens nog vergeten, ook briljant.
[afbeelding]
Die dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |