21e in Amerika, ik weet niet of die dan wel de 24e hier bij mijn gameboer is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
maart is fucking net begonnen
Maar Oblivion is Gold![]()
The Elder Scrolls 4: Oblivion is gold en komt eraan
Waarom niet? Normaal gesproken wel hoor. Hier ligt ie o.a. gewoon bij E-plaza en FRS.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
20ste in amerika dacht ik..
paar dagen later @ europa..
krijg volgende week me nieuwe pinpas, dan kan ik weer telebankieren
waar kun je die Advanced Scart Cable halen??, bevoorbeeld die zullen ze niet zomaar in elke bart smit of expert ofzoiets hebben liggen..
Klinkt optimistisch...ik zou er niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
Vanavond zal de demo van GRaw wel online komen denk ik?
Met The outfit red ik me ook nog wel een weekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Klinkt optimistisch...ik zou er niet vanuit gaan
Holy Fuck, waar haal je die tijd vandaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met The outfit red ik me ook nog wel een week
En ik moet de 10.000 powergems achievment nog halen in Bejeweld 2
80 uur gespeeld, bijna 8000 powergems binnen
Vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat beveiligingsprobleempjes verholpen zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Een update waarin niks wordt geupdate. Dat is toch vreemd, dan kunnen ze het toch gewoon net zo goed niet doen?
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik moet de 10.000 powergems achievment nog halen in Bejeweld 2
80 uur gespeeld, bijna 8000 powergems binnen
Het klinkt alsof er aanpassingen zijn gemaakt in de emulator voor toekomstig gebruik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Een update waarin niks wordt geupdate. Dat is toch vreemd, dan kunnen ze het toch gewoon net zo goed niet doen?
Puzzelmode uitgespeeld, en de gewone versie gespeeld. Dat geeft lang niet zoveel powergems als de arcade mode.. die ik nu ontdekt hebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?
Iedere avond ff een uurtje Bejewelen hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Holy Fuck, waar haal je die tijd vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |