21e in Amerika, ik weet niet of die dan wel de 24e hier bij mijn gameboer is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef kepler het volgende:
maart is fucking net begonnen
Maar Oblivion is Gold![]()
The Elder Scrolls 4: Oblivion is gold en komt eraan
Waarom niet? Normaal gesproken wel hoor. Hier ligt ie o.a. gewoon bij E-plaza en FRS.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
20ste in amerika dacht ik..
paar dagen later @ europa..
krijg volgende week me nieuwe pinpas, dan kan ik weer telebankieren
waar kun je die Advanced Scart Cable halen??, bevoorbeeld die zullen ze niet zomaar in elke bart smit of expert ofzoiets hebben liggen..
Klinkt optimistisch...ik zou er niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
Vanavond zal de demo van GRaw wel online komen denk ik?
Met The outfit red ik me ook nog wel een weekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Klinkt optimistisch...ik zou er niet vanuit gaan
Holy Fuck, waar haal je die tijd vandaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met The outfit red ik me ook nog wel een week
En ik moet de 10.000 powergems achievment nog halen in Bejeweld 2
80 uur gespeeld, bijna 8000 powergems binnen
Vanavondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat beveiligingsprobleempjes verholpen zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Een update waarin niks wordt geupdate. Dat is toch vreemd, dan kunnen ze het toch gewoon net zo goed niet doen?
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik moet de 10.000 powergems achievment nog halen in Bejeweld 2
80 uur gespeeld, bijna 8000 powergems binnen
Het klinkt alsof er aanpassingen zijn gemaakt in de emulator voor toekomstig gebruik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:26 schreef zatoichi het volgende:
Een update waarin niks wordt geupdate. Dat is toch vreemd, dan kunnen ze het toch gewoon net zo goed niet doen?
Puzzelmode uitgespeeld, en de gewone versie gespeeld. Dat geeft lang niet zoveel powergems als de arcade mode.. die ik nu ontdekt hebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?
Iedere avond ff een uurtje Bejewelen hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Holy Fuck, waar haal je die tijd vandaan
De andere spellen zijn net gold en je begint alweer het hypen voor het volgende spelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell DA 360
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja nu wordt er moe van....... ik post 4 screens.... geen enkele worship en geen enkele smilie en ik wordt alweer een Hyper genoemdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
De andere spellen zijn net gold en je begint alweer het hypen voor het volgende spel
Komt nog welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja nu wordt er moe van....... ik post 4 screens.... geen enkele worship en geen enkele smilie en ik wordt alweer een Hyper genoemd
Toegegeven... moet me inhouden omdat ik dat spel wil hebben, maar ik vind het nog geen hype gedrag !
Misschien wel leuk genoeg als grappig chill spel voor erbij danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef =HellFire= het volgende:
The Outfit is leuk trouwens, gaat het alleen niet redden van GR:AW en TES4:O.
Ik zou er niet m'n adem voor inhouden als ik jou was. Enige confirmation daarvan is van Major Nelson die (quote) zei "1 of 2 weken voor de release hopen we een demo online te hebben". Dat kan gerust ook a.s. maandag of dinsdag nog zijn, of wellicht hebben ze sinds die aankondiging op 13 februari wel vertraging opgelopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
Vanavond zal de demo van GRaw wel online komen denk ik?
Ik zit nou op 51 uur en heb nou 6400 power gems.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit op 5000 met 35 uur. Is 80 uur niet erg lang om er 8000 te halen? Of heb je hem vaak laten idlen?
ik ben benieuwd, waarschijnlijk is het helemaal niks. Maar wie weet???quote:OK, so... just for clarification, we're hoping to post a story around noon tomorrow, maybe earlier -- that's PST time (California time) that nobody has heard about. It will be on the Xbox 360 site. It's an exclusive Xbox 360 game. None of your guesses are correct so far. I was totally unable to guess what it was until I heard about it two days ago, and I'm still amazed by the subject matter and the people putting it out. Sorry to be such a tease about it, but I haven't even told my team about it yet. I can't say a word.
Anyway, I expect the range of reactions to be wide in range and long in wind. Heh. And, in order to avoid the mess that happened last fall with a certain midnight review that never happened ( ), let me put it this way: Don't stay up all night. Please do not. The story won't be up until tomorrow -- Friday, March 3, around noon PST at the earliest. Go to sleep, do whatever, beat people up in Fight Night Round and then gather round here about noon-ish. I should have an update on the exact timing earlier than that, but not everything is tied up tight. There are still a few loose ends before I can concretely give an exact time.
Until then I look forward to your guesses. This should be fun.
Wat een lokkertje zegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=88708
er schijnt een game aangekondigd te worden op IGN die echt niemand had verwacht op de Xbox 360.
ene Doug (medewerker van IGN) schijnt dit gemeld te hebben op het IGN forum (is insider, kan ik dus niet lezen).
[..]
ik ben benieuwd, waarschijnlijk is het helemaal niks. Maar wie weet???
was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een lokkertje zeg![]()
Ik wist niet dat Sjo nu ook bij IGN schreef?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een lokkertje zeg![]()
Ik wist niet dat Sjo nu ook bij IGN schreef?
Superhilarisch in mijn ogen, maar goed ik houd dan ook van lomp geknal met een ontzettende humoritische insteek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien wel leuk genoeg als grappig chill spel voor erbij dan
Depends. Voor GR:AW heb ik al heel wat uren achter de rug, zelfde geldt voor FNR3. The Outfit daarentegen moet ik nog even goed doorspelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:16 schreef Retuobak het volgende:
Hoeveel tijd besteed jij eigenlijk aan elke game voordat je er een review van schrijft?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Palm PDA verkocht voor BF2 of Oblivion
Dude!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb m`n Palm PDA verkocht voor BF2 of Oblivion
Halo 3!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd, waarschijnlijk is het helemaal niks. Maar wie weet???
Ik gok op Barbie Horse Adventures 2quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:05 schreef kepler het volgende:
[..]
was ook mijn eerste gedachte
maar wij zullen het pas vanavond te zien krijgen gezien het tijdsverschil...
quote:
nee Halo 3 verwacht niemand op de 360quote:die echt niemand had verwacht op de Xbox 360.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |