Mja ik ga de xbox360 wereld morgen pas mee makenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
En Burnout natuurlijk. Verder wil ik Blazing Angels, Battlefield 2, Football Manager, Far Cry ook best wel hebben hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En waar blijven mn nieuwe arcadegames?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leg is uit..quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef pkwarts het volgende:
Als ik GR:AW aan het spelen ben komt er maar 1 gedachte bij me op......Xbox 1.5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pssst, sarcasmequote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Leg is uit..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dom van mequote:
hou op, als ik bedenk wat ik daarnaast nog allemaal wil voor mijn PSP en NDS. Mijn arme bankrekening.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef devv05 het volgende:
En Burnout natuurlijk. Verder wil ik Blazing Angels, Battlefield 2, Football Manager, Far Cry ook best wel hebben hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En waar blijven mn nieuwe arcadegames?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb precies hetzelfdequote:Op maandag 13 maart 2006 20:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zo'n zin in Oblivion! GR:AW is geweldig, maar Oblivion is veel meer mijn soort game.
ga vooruit en koop die xbox360quote:Op maandag 13 maart 2006 20:46 schreef peristilius het volgende:
Misschien heb ik volgende maand dan eindelijk genoeg geld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut PS2, te veel goede games.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:07 schreef gijsje79 het volgende:
Blazing Angels: Squadrons of WWII Trailer
BF2MC Trailer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop