Congratz. Wat mij eigenlijk opvalt is dat bijna iedereen deze game wel koopt. Vanmiddag bij MM om 12:00 was ik even geweest toen hadden ze er een stuk of 20 liggen toen ik terug kwam rond 14:00 om hem zelf te halen lagen er nog maar 13. Even snel zeven verkocht binnen twee uur, dat is toch wel opzienbarend. Het mooie is dan wel dat het online niet stil zal zijn met deze game.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef nicket84 het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Ghost recon status op bol Vandaag verzonden!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Retuobak het volgende:
Xboxic mietjes die direct quitten omdat ze toch geen kans maken
Your Arsonist? Stond wel mooi laatste bij Fishing Villagequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Retuobak het volgende:
Xboxic mietjes die direct quitten omdat ze toch geen kans maken
Ik ga het spel niet alleen SP spelen, maar zeker wel proberen uit te spelen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben de enige die hem alleen SP gaat spelen zeker?.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef Robhimself.2 het volgende:
Was weer lachen. Retuobak moet van rocketlaunchers afblijven. Mocht je 'm online zien...REN, REN HEEEEL HARD!!
Ja, jij hebt ook 2 spellen ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ga het spel niet alleen SP spelen, maar zeker wel proberen uit te spelen.
Je zat net online bij ons toch? Add me even. Stig NLquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ga het spel niet alleen SP spelen, maar zeker wel proberen uit te spelen.
Steeds wanneer ik een doffe klap hoorde, dacht ik "Ah, kabouter!"quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Rocket launchers ftw!
Echt geweldig op de old town map, in steegjes met rocket launchers spelen
OK. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dit spel ook ga kopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Rocket launchers ftw!
Echt geweldig op de old town map, in steegjes met rocket launchers spelen
20 uur in 2 dagenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Heintje het volgende:
Ik heb hem morgen ook.
Dan kan ik ook mee doen.
Al zal ik dan wel weer zwaar verliezen omdat ik een dag achterstand heb. (20 uur gamen dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |