Congratz. Wat mij eigenlijk opvalt is dat bijna iedereen deze game wel koopt. Vanmiddag bij MM om 12:00 was ik even geweest toen hadden ze er een stuk of 20 liggen toen ik terug kwam rond 14:00 om hem zelf te halen lagen er nog maar 13. Even snel zeven verkocht binnen twee uur, dat is toch wel opzienbarend. Het mooie is dan wel dat het online niet stil zal zijn met deze game.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef nicket84 het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Ghost recon status op bol Vandaag verzonden!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Retuobak het volgende:
Xboxic mietjes die direct quitten omdat ze toch geen kans maken
Your Arsonist? Stond wel mooi laatste bij Fishing Villagequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Retuobak het volgende:
Xboxic mietjes die direct quitten omdat ze toch geen kans maken
Ik ga het spel niet alleen SP spelen, maar zeker wel proberen uit te spelen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben de enige die hem alleen SP gaat spelen zeker?.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef Robhimself.2 het volgende:
Was weer lachen. Retuobak moet van rocketlaunchers afblijven. Mocht je 'm online zien...REN, REN HEEEEL HARD!!
Ja, jij hebt ook 2 spellen ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ga het spel niet alleen SP spelen, maar zeker wel proberen uit te spelen.
Je zat net online bij ons toch? Add me even. Stig NLquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ga het spel niet alleen SP spelen, maar zeker wel proberen uit te spelen.
Steeds wanneer ik een doffe klap hoorde, dacht ik "Ah, kabouter!"quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Rocket launchers ftw!
Echt geweldig op de old town map, in steegjes met rocket launchers spelen
OK. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik dit spel ook ga kopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Rocket launchers ftw!
Echt geweldig op de old town map, in steegjes met rocket launchers spelen
20 uur in 2 dagenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Heintje het volgende:
Ik heb hem morgen ook.
Dan kan ik ook mee doen.
Al zal ik dan wel weer zwaar verliezen omdat ik een dag achterstand heb. (20 uur gamen dus)
Nee, dit is een stukje kunst. Geen game.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:32 schreef kepler het volgende:
lekker gamen morgen
het is dus een toffe game zo te horen
Hoeveel watt is die ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist ff een surround setje aangeschaft. Mijn hemel wat is GRAW dan vet!!
Links achter me schiet een Apache 2 tanks aan gort, terwijl mijn team rechts voor me (expres zo opgesteld) vijanden onder vuur neemt!! Echt te gaaf voor woorden.
Zal wel niet lang duren voordat de boel in beslag genomen wordt...
Deze is het dus
[afbeelding]
De Logitech Z-5400
Ik stond daarna wel mooi eerste. Jammer dat 2 sneue figuren daarna perse samen in 1 team moesten tegen 1 arme enkelingquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Your Arsonist? Stond wel mooi laatste bij Fishing Village
http://xbox360.ign.com/articles/694/694493p1.htmlquote:March 8, 2006 - Famitsu Editorial Director Hirokazu Hamamura has revealed in the latest issue of Weekly Famitsu that a major RPG announcement will soon take place for Xbox 360. According to Hamamura, if this game were released on the PlayStation 2, it would sell 500,000 copies.
Dat geintje kennen we, zal wel een tafeltennis RPG worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/694/694493p1.html
RPG's
Omdat het allemaal zo duur is man, 22000 voor een setje handschoenen, maar idd, ik kan nu makkelijjk duurdere betalen, kep iets van 100.000 dollar of zo, en ik heb net Roy Jones JR neergeslagen, dat was wel ff lachuh,hehe. Ik moet als ik thuis kom tegen ene Eric Roberts voor een titelgevecht, ben benieuwdquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom heb je nog steeds amateur handschoenen![]()
Ik heb helaas nog geen gold account anders zou ik graag een potje virtueel mattenquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Omdat het allemaal zo duur is man, 22000 voor een setje handschoenen, maar idd, ik kan nu makkelijjk duurdere betalen, kep iets van 100.000 dollar of zo, en ik heb net Roy Jones JR neergeslagen, dat was wel ff lachuh,hehe. Ik moet als ik thuis kom tegen ene Eric Roberts voor een titelgevecht, ben benieuwd
Ja,... ik zag het ook in het Oblivion topic.... niks aan toe te voegen.... klaar !!quote:
*verschil gaat zien*quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Xbox 360 Advanced Scart Cable (Microsoft) besteld bij Dimension Plus
Waar denk je voor?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
Waar is die HD-componentkabel trouwens voor ??
neequote:Op donderdag 9 maart 2006 13:19 schreef pmponer het volgende:
is er al een demo voor GRAW trouwens ik weet namelijk niet of het mijn type spel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |