Nee, dit is een stukje kunst. Geen game.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:32 schreef kepler het volgende:
lekker gamen morgen
het is dus een toffe game zo te horen
Hoeveel watt is die ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
Zojuist ff een surround setje aangeschaft. Mijn hemel wat is GRAW dan vet!!
Links achter me schiet een Apache 2 tanks aan gort, terwijl mijn team rechts voor me (expres zo opgesteld) vijanden onder vuur neemt!! Echt te gaaf voor woorden.
Zal wel niet lang duren voordat de boel in beslag genomen wordt...
Deze is het dus
[afbeelding]
De Logitech Z-5400
Ik stond daarna wel mooi eerste. Jammer dat 2 sneue figuren daarna perse samen in 1 team moesten tegen 1 arme enkelingquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Your Arsonist? Stond wel mooi laatste bij Fishing Village
http://xbox360.ign.com/articles/694/694493p1.htmlquote:March 8, 2006 - Famitsu Editorial Director Hirokazu Hamamura has revealed in the latest issue of Weekly Famitsu that a major RPG announcement will soon take place for Xbox 360. According to Hamamura, if this game were released on the PlayStation 2, it would sell 500,000 copies.
Dat geintje kennen we, zal wel een tafeltennis RPG worden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/694/694493p1.html
RPG's
Omdat het allemaal zo duur is man, 22000 voor een setje handschoenen, maar idd, ik kan nu makkelijjk duurdere betalen, kep iets van 100.000 dollar of zo, en ik heb net Roy Jones JR neergeslagen, dat was wel ff lachuh,hehe. Ik moet als ik thuis kom tegen ene Eric Roberts voor een titelgevecht, ben benieuwdquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom heb je nog steeds amateur handschoenen![]()
Ik heb helaas nog geen gold account anders zou ik graag een potje virtueel mattenquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:02 schreef masterdave het volgende:
[..]
Omdat het allemaal zo duur is man, 22000 voor een setje handschoenen, maar idd, ik kan nu makkelijjk duurdere betalen, kep iets van 100.000 dollar of zo, en ik heb net Roy Jones JR neergeslagen, dat was wel ff lachuh,hehe. Ik moet als ik thuis kom tegen ene Eric Roberts voor een titelgevecht, ben benieuwd
Ja,... ik zag het ook in het Oblivion topic.... niks aan toe te voegen.... klaar !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |